MadTom píše:Dano - to jsi měl docela štěstí a kvalitní baterky. Určitě jsi je měl v Defu pěkně pod sedadlem těsně vedle sebe. V Disco to tak nejde,



Moderátor: Miky_CZ
MadTom píše:Dano - to jsi měl docela štěstí a kvalitní baterky. Určitě jsi je měl v Defu pěkně pod sedadlem těsně vedle sebe. V Disco to tak nejde,
MadTom píše:Rudo, ale to co má Miloš jsou 50Ah baterie - takové "malinké", jinak uznávám, ty se tam dvě vedle sebe vejdou.
na to velky pozor, ked sa zapajaju baterie do kopy, musia byt obe rovnake - nove / stejny vyrobca / stejny typ inak sa budu navzajom likvidovat.visby píše:v obytaku sme mali tri 100Ah gelove spojene natvrdo a za 2 roky su vsetky KO. jedna bola trochu horsia a postupne znicila aj zvysne dve. na druhu stranu pred tym, v starom obytaku sme mali dve natvrdo a drzali asi 5 rokov bez problemov. je to naozaj o stasti;-)
to je samozrejme jasne, dokonca sa vyberala rovnaka seria. ale niekedy su tie baterky tak rozdielne, ze sa aj tak znicia...raven.99 píše:na to velky pozor, ked sa zapajaju baterie do kopy, musia byt obe rovnake - nove / stejny vyrobca / stejny typ inak sa budu navzajom likvidovat.
odkalovaci nadobku jsem vycistil pred mesicem, kdyz uz to chytne tak to bezi pekne, akorat to musim nechat tak minutu dve bezet na volnobeh jinak nevyjedu z placu do mensiho kopce, ale to celalo vzdycky, ja doufam ze to bylo tema baterkamaTruck Rover píše:Neviem, či sa to tu spomínalo, ale treba aj skontrolovat odkalovač pri nádrži. Ak je tam vela vody, tak vzime zamrzne a to robí problém že nenaštaruješ a ked už naštaruješ tak skáčú otáčky lebo sa vytvorí podtlak kvoli zmrznutému odkalovaču.
Ak je v odkalovači vela vody a je už zamrznutý, tak treba ho nahrát s horkovzdušnou pištolou a potom vypustit. V nudzovom prípade, ak sa podarí naštartovat motor, treba ho nechat bežat aspon 20 minut bez pridavania plynu a potom postupne pridavat pomaličky, nie moc lebo chytá podtlak čerpadlo a motor zhasne!!! Otáčky samozrejme ešte stále kolíšú. Motor treba zohriat s čerpadlom aby zohriata nafta z prepadu, ktorá ide naspet do nádrže ohrievala naftu v nádrži a aj odkalovač. Mne tomu ešte dopomohol odpadnutý výfuk, ktorý fučí priamo na nádž takže som odmrznutý zachvílu![]()
Dalšia vec ked mi poradne vzime nenaštartuje motor je, že mal som pokazené turbo a olej mi prechádzal do valcov, tým sa mohli zasrat vstrekovače
Je už trochu pozdě , ale tohle dělá velmi rád startér když má před smrtí točí točí ale autí nevrčí . Proč ? Protože si ten hajzl umí vzít tolik proudu , že už nezbude na otevření přívodu paliva .... a výsledek je jasný . (laicky řečeno )Miky_CZ píše:ku.va do pi.i -13 stupnu a zas stojim:-( tak 5 minut to tocilo, sice pomalu ale skoro to ani neblaflo, za chvili mi kamos priveze novou baterku, nafta je zimni, dal sem do ni i trochu benzinu, zhavicky jsou vsechny dobre, kontakty ocistene sakra co pro to jeste udelat nebo co zkontrolovat:-(
Tos udělal moc dobře ...faethor píše:Tak jsem poprvé nenastartoval. V asi mínus 16 mi to odrovnalo baterku, tak jsem jí vyměnil za druhou co jsem měl doma. Točilo to, ale prostě to nechytilo na škrtnutí jak jsem zvyklej.c. Točil jsem ješě chvíli a furt nic. Tak jsem polil motor teplou vodou aby se to trochu zahřálo a chytlo to, ale teda ten zvuk co se z toho valil byl opravdu šílenej. Ale docela mě překvapuje že to nechytlo rovnou, tenhle motor byl už celej zamrzlej a taky chytnul na cvaknutí, takže mě to docela překvapilo.
takhle to resil aji trojec, ja sem na to nikdy nemel odvahuPhulc píše:Tos udělal moc dobře ...faethor píše:Tak jsem poprvé nenastartoval. V asi mínus 16 mi to odrovnalo baterku, tak jsem jí vyměnil za druhou co jsem měl doma. Točilo to, ale prostě to nechytilo na škrtnutí jak jsem zvyklej.c. Točil jsem ješě chvíli a furt nic. Tak jsem polil motor teplou vodou aby se to trochu zahřálo a chytlo to, ale teda ten zvuk co se z toho valil byl opravdu šílenej. Ale docela mě překvapuje že to nechytlo rovnou, tenhle motor byl už celej zamrzlej a taky chytnul na cvaknutí, takže mě to docela překvapilo.![]()
takhle to resil aji trojec, ja sem na to nikdy nemel odvahu[/quote]Phulc píše:Tos udělal moc dobře ...faethor píše:Tak jsem poprvé nenastartoval. V asi mínus 16 mi to odrovnalo baterku, tak jsem jí vyměnil za druhou co jsem měl doma. Točilo to, ale prostě to nechytilo na škrtnutí jak jsem zvyklej.c. Točil jsem ješě chvíli a furt nic. Tak jsem polil motor teplou vodou aby se to trochu zahřálo a chytlo to, ale teda ten zvuk co se z toho valil byl opravdu šílenej. Ale docela mě překvapuje že to nechytlo rovnou, tenhle motor byl už celej zamrzlej a taky chytnul na cvaknutí, takže mě to docela překvapilo.![]()
No , upřímně řečeno já bych tu odvahu taky neměl - je to takové " ruské " řešení . Klidně zničit , hlavně že chytne .Miky_CZ píše:takhle to resil aji trojec, ja sem na to nikdy nemel odvahu
IZARDY jsou fajn, samozřejmně bláto není jejich silná stránkapowl píše:Moje diskotreska dostala novy zhavaky, baterku, naftovej filtr, podavaci cerpadlo a i v -17 chyti napoprvy a to ma ctvrt milionu na hrbuHele Honzo jak si vlastne spokojenej s kolama? Nechal jsem ty od Tebe, zout, opiskovat a striknout praskovou barvou a zase delaj paradu, co byl dirv pro me teren ted uz neni
Ale ke mě stejně nevyjedeš .powl píše:Moje diskotreska dostala novy zhavaky, baterku, naftovej filtr, podavaci cerpadlo a i v -17 chyti napoprvy a to ma ctvrt milionu na hrbuHele Honzo jak si vlastne spokojenej s kolama? Nechal jsem ty od Tebe, zout, opiskovat a striknout praskovou barvou a zase delaj paradu, co byl dirv pro me teren ted uz neni