Stránka 11 z 14

RRC

Napsal: 08 bře 2009 20:43
od Neklan
...

Napsal: 08 bře 2009 20:46
od Keram
je to krasavec jako by sjel z výrobní linky.Gratuluju

Napsal: 08 bře 2009 22:48
od Martin T
tak to je opravdová krása, já a tempranillo beamonte reserva 2003 voláme sláááva

Napsal: 09 bře 2009 08:45
od 1960SeriesII
Takže je to krásný zdravý kluk a druhé narozeniny má 6. 3. 2009 - to je krása, popřej Rangiemu opožděně "Hepy Brzděj", až se s ním zase uvidíš :lol:

Napsal: 09 bře 2009 11:17
od PavelU
Nádhera, Neklane stejně vypadá trošku vyšší, asi ty pružiny :?: , nebo se mi to jenom zdá.

Napsal: 09 bře 2009 11:24
od Gobey
tak jaký byl výlet na Valachy?

H.

RRC

Napsal: 09 bře 2009 11:38
od Neklan
PavelU píše:Nádhera, Neklane stejně vypadá trošku vyšší, asi ty pružiny :?: , nebo se mi to jenom zdá.
Já myslím, že si ty pružiny ještě trochu sednou. Jsou to opravdu "heavy duty - standard height". Na druhou stranu se u nich uvádí, že standardní výšku mají při určitém zatížení a auto je na fotkách úplně prázdné, takže je možné, že sedí trochu výš.

RRC

Napsal: 09 bře 2009 11:42
od Neklan
Gobey píše:tak jaký byl výlet na Valachy?

H.
Výlet na Valachy byl na jednu stranu hrozný, protože jsem ho absolvoval za volantem manželčina služebního žabožrouta, kteréžto přibližovadlo opravdu nemám rád, ale jinak pohoda. Na Nivách bylo pořád dost sněhu a v neděli tam dokonce padalo něco mezi sněhem a deštěm, dole bylo hnusně - pořád pršelo. Tchýně slavila narozeniny, takže jsem se vrátil zase o pár kilo těžší, valašský kult jídla opět nezklamal :lol: .

Napsal: 09 bře 2009 11:48
od Gobey
myslel jsem, že jedeš Clasikem.

H.

Napsal: 09 bře 2009 11:49
od Rover
Já mám úplně stejné pružiny na Disco I a Disco je tvrdé úplně pekelně. I když je to standardní výška auto je vyšší, dokonce mně přijde, že je vyšší předek než zadek, pravděpodobně jsou přední pružiny dělané na hmotnost pevnostního nárazníku, navijáku a tak. Tím jak se předej zvednul tak začal vibrovat kardan, klasika..., takže už mám připravené standardní péra a ty heavy duty půjdou pryč... To jen tak pro zajímavost, ono se to stejně chová na každém autě jinak, Kryten říkal po prvním projíždění, že podvozek na Neklanově RRC je akorát tak příjemně tuhý... Disco s tím samým je jak vyskákaná koza... na mém RRC mám o dva palce prodloužená péra a mám předek níž než má Disco s standardní výškou, ale heavy duty... Je to takové tajemné... :wink:

Napsal: 09 bře 2009 19:37
od Rover
Tak jsem dneska jel úplně náhodou za Neklanem (už s jeho RRC) z Berouna až ke Koněprusům (měli jsme zdá se podobnou cestu ve stejnou dobu), Range vypadá na silnici krásně..., co je ale největší bomba je ten zvuk..., když přidal tak mně začaly u Devadesátky drnčet okna, tak jsem si ještě stáhl okýnko..., no krása.

Napsal: 10 bře 2009 11:09
od PavelU
Si to dovedu představit, jenom to čtu a mám husí kůži. :wink:

Něco podobného :?: http://www.youtube.com/watch?v=FYBPQP-H ... annel_page

RRC

Napsal: 10 bře 2009 11:14
od Neklan
Jezdíme, jezdíme, dneska jdeme poprvé vyměnit olej, abychom dodrželi pokyny RPI. Zítra bychom mohli poprvé natankovat LPG, na benzin to zatím jezdí za 19 l / 100km ve stavu úplně syrového motoru se 400km na tachometru.
Podvozek je opravdu tuhý příjemně, to znamená, že z něho cítíte solidnost nového auta. Nerovnosti žehlí dobře, uvnitř přitom nic neskřípe (kromě cca dvou věcí, o kterých víme a vyřešíme je). Boční náklony jsou pod kontrolou tlustých stabilizátorů, takže spokojenost s výjimkou faktu, že ten předek je opravdu trochu moc vysoko, což mi vadí jenom s estetického hlediska, na funkci rostlináře to nemá vliv... :lol: . Hlavně, že se vejdu do garáže.
Zvuk, to je opravdu maso, kamkoli přijedu, všichni se otáčejí. Dneska mi dcery říkaly, že když jsem v suterénních garážích nastartoval, bylo to slyšet až do třetího patra... Občas si nicméně říkám, že po 500km jízdy mi to možná poleze na nervy.

Napsal: 10 bře 2009 12:18
od Rover
Toho jsem si taky všiml když jsem za Tebou jel, že ten předek působí tak, že je trochu "do kopce", je to přesně to samé jako na našem Disco se stejným podvozkem. Ten povozek tam je už 3/4 roku a ještě jsem si na to nezvykl, vždycky mně to bouchne do očí... a nijak si to nesedlo.

Osobně bych se v Tvém případě zamyslel jestli nenechat vysoustružit podložky pod zadní pera, cca 1-1,5cm vysoké, trošku by vylezl zadek nahoru (ale ne moc) a tím by se to s tím předkem opticky srovnalo. Nebylo by to nijak moc zvedlé, aby byl problém třeba se zadním kardanem, to zdaleka ne... Vezmi si pokud bys naložil kufr a měl ještě lidi na zadních sedačkách, tak si sedne jen zadek, předek bude opticky nahoře ještě víc..., znám to z Disca...

Zajímavý je, že u mého RRC to mám přesně naopak, zadek nahoře a předek opticky níže..., dvoupalcový podvozek Britpart.

Napsal: 10 bře 2009 12:22
od Rover
PavelU píše:Si to dovedu představit, jenom to čtu a mám husí kůži. :wink:

Něco podobného :?: http://www.youtube.com/watch?v=FYBPQP-H ... annel_page
Základ byl podobný, ale ten výfuk ještě tak nějak rezonoval, takový ostrý, řezavý zvuk při akceleraci, který pak přecházel do takového temného hučení... a zem se zachvěla... :wink:

Napsal: 10 bře 2009 12:42
od PavelU
Rover píše:Osobně bych se v Tvém případě zamyslel jestli nenechat vysoustružit podložky pod zadní pera, cca 1-1,5cm vysoké, trošku by vylezl zadek nahoru (ale ne moc) a tím by se to s tím předkem opticky srovnalo.
:mrgreen: ... nebo si tam dej naviják ... :mrgreen: :ty jeden...:
Rover píše:Zajímavý je, že u mého RRC to mám přesně naopak, zadek nahoře a předek opticky níže..., dvoupalcový podvozek Britpart.
Možná je to tím, že ten diesel je těžší. :?:

Re: RRC

Napsal: 10 bře 2009 15:58
od kubes
Neklan píše:... Občas si nicméně říkám, že po 500km jízdy mi to možná poleze na nervy.
Já bych se toho nebál. Radost nad krásným zvukem V8 motoru násobně převýší to, co neznalí nazývají obtěžování hlukem. Je to rajská hudba a její poslech je za odměnu. Takhle je potřeba to vidět. A když už by jsi to nemohl vydržet, tak si půjčíš na chvilku auto od manželky a uvidíš, že se to zlepší.
Přeji Ti, aby se podařilo rychle odstranit drobné počáteční potíže a potom už jen spokojenost Tvoji s RRC a také naopak. Je krásný a nový a je potřeba ze všech sil dbát na to, aby to tak dlouho zůstalo.
Zdraví a maloučko i závidí
Kubeš

Napsal: 10 bře 2009 20:00
od motohanz
nechtelo by to lepsi prisun vzduchu?

RRC

Napsal: 11 bře 2009 02:20
od Neklan
motohanz píše:nechtelo by to lepsi prisun vzduchu?
Kam? Do motoru? Nebo do kabiny? V obou místech je ho dostatek.

RRC

Napsal: 11 bře 2009 03:09
od Neklan
Už mám najeto skoro 400 mil, tak ještě stovku a můžu pomalu začít zvyšovat otáčky. Zatím jezdím do předepsaných 2.500rpm a můžu říct, že většinou ani víc není potřeba. Dneska Kryten trochu laboroval ( s úspěchem) s předstihem a nastavením karburátoru (v RPI bohužel motor vůbec nenastavili :( ) a ráno ještě elektrikář dolaďoval spínání Kenlowe ventilátorů (chtělo to jedno relátko navíc a silnější pojistky), také s úspěchem - chodí perfektně. Po chvíli přemýšlení vyhrálo praktické hledisko nad klasickým vzhledem a na auto se vrátily boční lišty, které tam byly původně (original RR).
S Krytenem jsme se dohodli na těch podložkách pod zadní pružiny a rovnou to vezme přes kopírák, protože jinak se shodujeme, že tenhle podvozek je bomba, takže ho bude dávat i na svého RRC (je, to jsem se ukec - teplý bonz, šasi už přijelo z lakovny, RRC je nakažlivý :lol: :lol: ).

No nic, RRC už jezdí, takže je čas tohle vlákno pomalu uzavřít. Žel se mi zatím nepodařilo uspořádat řádnou oslavu s partou zainteresovaných, protože jsem zaneprázdněn zajížděním a sžíváním se s RRC :D , ale také musím po večerech pracovat, když přes den toho moc nestihnu. Doufám, že to brzy napravím.

Děkuji vám tedy, že jste nám drželi palce a pravidelně toto vlákno sledovali.

Tak kdo se tedy na tom podíleli?
- MRM Land Rover Centre http://www.mrmlandrover.co.uk/ - ti mi RRC prodali.
- RPI Engineering http://www.v8engines.com/ - motor
- Scorpion Racing - už krachli - EBC brzdy, stabilizátory, Koni Heavy Track tlumiče
- Paddock Spares http://www.paddockspares.com/ - různé díly
- Rimmer Bros http://www.rimmerbros.co.uk/ - různé díly
- British Cars http://www.britishcars.cz/ - různé díly
- Land Rover Orphanage http://www.landroverorphanage.com/ - bulkhead
- Europa Spares https://www.europaspares.com/ - budíky, kontrolky, přídavná světla, zrcátka
- Karel Sláma - dveře, ro-style kola

A především chci poděkovat celé bandě z Bělče:
Viktor, klempíř Mirek, bohužel již zesnulý Pavel Hanzlík, elektrikář Pavel, čalouník Karel, Martin, Kubeš, Rosomák, Rover... and last but not least (and the most important) - Kryten.

Doufám, že jsem na nikoho nezapomněl (to by mě mrzelo, ale na druhou stranu by mi to bylo podobné) a pokud přece, tak se hluboce omlouvám.

Začíná kapitola "život se zachráněným Classicem"