Vše kolem Lightweight, FC a dalších libůstek...
Moderátor: Rover
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3253
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem si nechal poslat fotky... 

Naposledy upravil(a) 1960SeriesII dne 20 bře 2008 15:28, celkem upraveno 2 x.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- eliott
- Příspěvky: 11541
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Kamiobn je třeba mít v pohotovosti pořád, jeden nikdy neví 

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Uz me svrbi telefon a rad bych videl tu slecnu, ktera to ma na starosti, takze moc neprovokovat.eliott píše:Kamiobn je třeba mít v pohotovosti pořád, jeden nikdy neví


"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Zásah ostrovního kutila
Všem "pacientům" nabízím odkaz na eBay stránku, kde je vidět odstrašující ukázka kutilství. Postižené vozidlo je z roku 1976, takže už vzhledem k věku by si zasloužilo daleko více úcty. Utírám slzu a jsem smutný
http://cgi.ebay.co.uk/Landrover-Lightwe ... dZViewItem

http://cgi.ebay.co.uk/Landrover-Lightwe ... dZViewItem
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3253
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3253
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3253
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3253
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
nevypada spatne, hlavne ten vnitrek, vzhledem k tomu, ze muzu posoudit, ale cesta po ose nepripada v uvahu vzhledem k tomu ze to nema technickou a pojistku, a aby to proslo technickou, tak je to si pripravit dalsich par penez, nehlede na nutnost vymeny par dulezitejch veci na miste a patrne vyuziti sluzeb mistni autodilny, ve stejne situaci sme se ocitli a po propocitani vsech pro a proti zvitezila jasne varianta kamionu
mimochodem sem v poslednich dnech pokrocil vyrazne ke zdarnemu zprovozneni a mam par novych poznatku, o ktere se rad podelim s potencionalnim kupcem
1) svicky pasuji BRISK N17YC sada cca 400 kc, bodri britove mi tam soupli ekvivalet N15YC, ktere maji studenejsi zapal, takze to hur jede a asi se tim vyresi skubani ve vyssich otackach
2) svicky jsou zapusteny hluboku v bloku motoru, takze se k nim neda dostat ani tenkostenynm trubkovym klicem a je nutny upravit ho
3) olej do prevodovek je shodny s motorovym - 10W-30 (mimochodem olej certifikovany pro ceskou armadu pod nazvem tankovy
sehnatelny jen na objednavku) je ho potreba cca 13 litru pri cene 3500 za 20l kanystr
4) do diferencilu a na predni klouby poloos pasuje klasicky 80W-90 v mnoztvi cca 4 l
5) svickove kabely se jako sada neprodavaji, ale lze je poskladat dle katalogu z velmi kvalitnich medenych se silikonovym plastem v cene 1300 za komplet 8+1 kabel, v elitu si s tim bez potizi poradili
uvadim zde veci, ktere budouciho majitele cekaji a neminou, takze si muze udelat obrazek, jestli se mu cena s druhotnymi naklady jeste vyplati
mimochodem sem v poslednich dnech pokrocil vyrazne ke zdarnemu zprovozneni a mam par novych poznatku, o ktere se rad podelim s potencionalnim kupcem
1) svicky pasuji BRISK N17YC sada cca 400 kc, bodri britove mi tam soupli ekvivalet N15YC, ktere maji studenejsi zapal, takze to hur jede a asi se tim vyresi skubani ve vyssich otackach

2) svicky jsou zapusteny hluboku v bloku motoru, takze se k nim neda dostat ani tenkostenynm trubkovym klicem a je nutny upravit ho
3) olej do prevodovek je shodny s motorovym - 10W-30 (mimochodem olej certifikovany pro ceskou armadu pod nazvem tankovy

4) do diferencilu a na predni klouby poloos pasuje klasicky 80W-90 v mnoztvi cca 4 l
5) svickove kabely se jako sada neprodavaji, ale lze je poskladat dle katalogu z velmi kvalitnich medenych se silikonovym plastem v cene 1300 za komplet 8+1 kabel, v elitu si s tim bez potizi poradili
uvadim zde veci, ktere budouciho majitele cekaji a neminou, takze si muze udelat obrazek, jestli se mu cena s druhotnymi naklady jeste vyplati
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA