Stránka 11 z 14

Napsal: 18 bře 2008 10:17
od kudrnac
No já tikám, když vidím to Samovo nové auti.

Napsal: 18 bře 2008 10:20
od Sam
kudrnac píše:No já tikám, když vidím to Samovo nové auti.
Tak až zas pojedeš do Nymburka cinkni, bydlím nedaleko. :wink: Pak třeba přejde tikot na pendlovky :lol:

Napsal: 18 bře 2008 10:20
od kudrnac
Jo prdne mi herzna :lol:

Napsal: 18 bře 2008 10:23
od Allik
Tak co bude? Uz mam objednavat kamion? :lol: :lol: :lol:

Napsal: 18 bře 2008 10:43
od 1960SeriesII
Už jsem si nechal poslat fotky... :Ja blb:

Napsal: 18 bře 2008 18:00
od Sam
Allik píše:Tak co bude? Uz mam objednavat kamion? :lol: :lol: :lol:
No, něco v záloze by bylo :roll: :wink: :lol: .... ale vzhledem ke stavu financí.... :? ..... přenechám.......

Napsal: 18 bře 2008 19:07
od eliott
Kamiobn je třeba mít v pohotovosti pořád, jeden nikdy neví :mrgreen:

Napsal: 18 bře 2008 21:23
od Allik
eliott píše:Kamiobn je třeba mít v pohotovosti pořád, jeden nikdy neví :mrgreen:
Uz me svrbi telefon a rad bych videl tu slecnu, ktera to ma na starosti, takze moc neprovokovat. :lol: :twisted:

Zásah ostrovního kutila

Napsal: 19 bře 2008 00:25
od kubes
Všem "pacientům" nabízím odkaz na eBay stránku, kde je vidět odstrašující ukázka kutilství. Postižené vozidlo je z roku 1976, takže už vzhledem k věku by si zasloužilo daleko více úcty. Utírám slzu a jsem smutný :cry:
http://cgi.ebay.co.uk/Landrover-Lightwe ... dZViewItem

Napsal: 19 bře 2008 09:17
od kudrnac
No tož aj takový sů.

Napsal: 19 bře 2008 09:22
od 1960SeriesII
No, je to hrozný, ale je to koneckonců jeho auto, tak ať s ním dělá do umí. Na pohled je to hnus, ale to už je věc každého, kdo do takové potvory chce vrazit peníze - určitě je ale spousta lidí, kterým se takový "veterán" líbí :roll:

Napsal: 20 bře 2008 15:29
od 1960SeriesII
1960SeriesII píše:Už jsem si nechal poslat fotky... :Ja blb:

Napsal: 20 bře 2008 19:11
od Rover
To není tak hrozný ne? Do CZ by určitě po ose dojel, samozřejmě pokud bys měl s sebou tankovací cisternu..., mezery mezy pumpami jsou cestou příliš dlouhé... :wink: Kryten by mohl dát na Sněhurku nádrž a mohl by Tě doprovázet :idea:

Napsal: 21 bře 2008 08:35
od 1960SeriesII
To jo, a vodou chlazenou kreditku, aby se mi placením za benzín nepřehřála :lol: Eventuálně ještě jedno auto s penězi - např. Samova sanitka :D

Napsal: 21 bře 2008 09:09
od kudrnac
Mám kotrolní dotaz kolik ta 101 žere podle toho jak píšete to musí být jako T 34 ?

Napsal: 21 bře 2008 09:35
od 1960SeriesII
No, osmiválec údajně bere něco kolem 25 l/100 km :shock: Krutá daň za radost a krásný zvuk :(

Napsal: 21 bře 2008 09:46
od kudrnac
No pěkně, to cesta po ose z Anglie vyjde pomalu více jak vlastní auto. :lol:

Napsal: 21 bře 2008 20:51
od kryten
Sněhurka při loňské cestě z Anglie papala cca 22L/100km lehká noha po dálnici :mrgreen:
A to je jenom šestiválec.

Napsal: 21 bře 2008 20:57
od kudrnac
Zdá se mi dost porasovaný vypadá že stojí venku hodně dlouho ale má novou plachtu místo štětkování.

Napsal: 21 bře 2008 22:23
od Allik
nevypada spatne, hlavne ten vnitrek, vzhledem k tomu, ze muzu posoudit, ale cesta po ose nepripada v uvahu vzhledem k tomu ze to nema technickou a pojistku, a aby to proslo technickou, tak je to si pripravit dalsich par penez, nehlede na nutnost vymeny par dulezitejch veci na miste a patrne vyuziti sluzeb mistni autodilny, ve stejne situaci sme se ocitli a po propocitani vsech pro a proti zvitezila jasne varianta kamionu

mimochodem sem v poslednich dnech pokrocil vyrazne ke zdarnemu zprovozneni a mam par novych poznatku, o ktere se rad podelim s potencionalnim kupcem

1) svicky pasuji BRISK N17YC sada cca 400 kc, bodri britove mi tam soupli ekvivalet N15YC, ktere maji studenejsi zapal, takze to hur jede a asi se tim vyresi skubani ve vyssich otackach :D
2) svicky jsou zapusteny hluboku v bloku motoru, takze se k nim neda dostat ani tenkostenynm trubkovym klicem a je nutny upravit ho
3) olej do prevodovek je shodny s motorovym - 10W-30 (mimochodem olej certifikovany pro ceskou armadu pod nazvem tankovy :) sehnatelny jen na objednavku) je ho potreba cca 13 litru pri cene 3500 za 20l kanystr
4) do diferencilu a na predni klouby poloos pasuje klasicky 80W-90 v mnoztvi cca 4 l
5) svickove kabely se jako sada neprodavaji, ale lze je poskladat dle katalogu z velmi kvalitnich medenych se silikonovym plastem v cene 1300 za komplet 8+1 kabel, v elitu si s tim bez potizi poradili

uvadim zde veci, ktere budouciho majitele cekaji a neminou, takze si muze udelat obrazek, jestli se mu cena s druhotnymi naklady jeste vyplati