low píše: 17 led 2018 12:07
Defender s motorem rovnou z fabriky 405 ps, V8 5.0 benzin. Fotky na facebooku fora
www.facebook.com/lrfcz
ať mně nikdo nevykládá, že by s něčím takovým nemohli konkurovat Géčku. ten interiér je super. stačil by lehký facelift kastle, přidat nějaké ty airbagy, deformační zóny a jiné bezpečností blbiny a podle mě by to prošlo. když může projít to Géčko a může na silnice, tak proč by to nešlo u defa?? a mohl by se prodávat dál ještě pár let, takový jaký vždycky byl, tedy tvrďák do terénu. my bychom si z něho jen vykuchali ty elektronické blbiny a bylo by to. škoda no. nebo kdyby to aspoň nahradili pořádným pracovním pickupem, když už nic. ale s tím co bude, tedy překapotovaná diskoška, je to na prd

defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)