Stránka 12 z 16
Re: Bůček
Napsal: 17 bře 2013 19:49
od eliott
lumberjack píše:Sice se mi nepovedl bůček, ale zato se mi povedlo "konečně" defendera poctít stromem. Přetahovali sme dneska cca 2.5 kubíkový smrky z rokle a i když mi traktorista řikal, vole to se nevejde, já ho ujistil že jo. No o střechu se přerazila špička o průměru tak 6cm a udělala malej žlábek. V pohodě, prostě bojovej šrám, ale asi strom něco cestou srazil a doprostřed střechy spadla zřejmě nějaká větev a udělala trochu větší žlábek. Chci se zeptat, má cenu to nějak vyklepávat, abych to víc nepojebal? Kdyby to byla ocel začne to reznout, ale u hliníku? Lak se neodloupnul, jen se tam bude držet asi voda...
Máš foto?
Re: Bůček
Napsal: 17 bře 2013 19:53
od lumberjack
Aktuálně ne, je to asi 5 cm dlouhý, široký tak 1cm a hloboký tak 7mm. Mě to celkem ani nijak nevadí, je to pracovní auto, jen jestli to nebude dělat do budoucna nějakou neplechu...
Re: Bůček
Napsal: 17 bře 2013 20:19
od eliott
Asi bych s tím nic nedělal...
Re: Bůček
Napsal: 17 bře 2013 20:24
od lumberjack
eliott píše:Asi bych s tím nic nedělal...
Ok, maximálně si u Tebe objednám novou střechu, kdybych byl zase pro příště tak pevnej v odhadu.
Re: Bůček
Napsal: 18 zář 2013 21:24
od VencaZE
Aby to nevypadalo že jsem to vzdal, tak zde jsou aktuální fotky z STK..

. Značky ještě nemám, trochu se to vleče protože nemám čas pořád lítat po úřadech a oni si furt něco vymýšlí. Snad se mi to podaří do konce října.
Na lak a na plechy moc nekoukejte, nejsem klempíř, ani lakýra. Ale hodně jsem se naučil a příští Defík bude určitě o kousek hezčí

.
Re: Bůček
Napsal: 18 zář 2013 22:13
od Balú
však je pekny

-matný čierny, matné farby sa mne osobne páčia na niektorých typoch aut viac ako lesklé a defender je kandidát na matné farby ako vyšitý.
pekné auto
Re: Bůček
Napsal: 19 zář 2013 20:49
od krestak
Re: Bůček
Napsal: 20 zář 2013 08:15
od Hanys_a_Kaca
Joo... takhle je nadhernej, snad se Václav udrží a neověsí ho všim možnym. A když, tak bude mít aspoň tydle krásný fotky, je to fešák.
Re: Bůček
Napsal: 20 zář 2013 11:42
od eliott
Je pěkný, odvedl jsi pořádný kus práce.
Re: Bůček
Napsal: 20 zář 2013 21:34
od lumberjack
VencaZE píše:Ale hodně jsem se naučil a příští Defík bude určitě o kousek hezčí

.
Jak příští defík? Jak hezčí? Máš tam nádhernou urbanvilage black, je to HT a vůbec... Tolik práce a energie si do toho dal, tak už šlechti jen tohle...

Fajn práce a ať se daří!
Re: Bůček
Napsal: 21 zář 2013 06:56
od eliott
To je nemoc, najednou zjištíš, že jeden je málo, že 130ka je také krásná atd...
Re: Bůček
Napsal: 21 zář 2013 10:51
od VencaZE
Hanys_a_Kaca píše:Joo... takhle je nadhernej, snad se Václav udrží a neověsí ho všim možnym. A když, tak bude mít aspoň tydle krásný fotky, je to fešák.
Děkuju za uznání

. Defík bude muset makat. Někdy pojízdná dílna, někdy stěhovák, a taky auto na výlety, takže přinejmenším nějakou jednoduchou zahrádkou bude muset dostat a na ní pár pracovních světel. Nejspíš bude ale jako první na pořadu nová převodka s posilovačem, protože Tina to moc nedává.
Re: Bůček
Napsal: 21 zář 2013 11:04
od Hanys_a_Kaca
Ten posilovac se hodi, jsme jezdili bez nej asi dva mesice a Kaca z toho taky moc unesena nebyla, motat se s tim po sídlišti a parkovat. A někde zakopanej v terénu, to jsem se teda zapotil i já. Když jsem pak dával s už funkčním posilovačem menší volant, tak jsem si říkal, že jestli mi zas odejde, bude to peklo.
Re: Bůček
Napsal: 21 zář 2013 11:15
od VencaZE
eliott píše:To je nemoc, najednou zjištíš, že jeden je málo, že 130ka je také krásná atd...
No právě, slíbil jsem ženě ještě žlutou 90tku kabrio

.
Mimochodem, dneska už přesně vím co znamená ten tvůj výrok "v prodejně šroubů už si tykáme"

.
Baví mě stavět to auto od začátku. Holej opískovanej rám a tak dál. Některý věci bych už ale dělal jinak. Například nebyl moc dobrý nápad všechno najednou rozebrat protože i když jsem to fotil, tak u některých věcí už jsem nevěděl jak patří. Takže sundat celou karoserii najednou, připravit podvozek a pak se zaobírat kastlí a postupně ji skládat na auto. Taky mě dost zdržela korba u které jsem měnil podlahu a opravoval vyoxidovaný nosníky. Počítám že ta korba mě vyšla tak na deset tisíc v materiálu plus hodiny práce. A přitom jsem ji tady na fóru mohl koupit pěknou, nebouranou za 8 tisíc, což se mi nechtělo a později se mi to ve všech ohledech vymstilo. Další zdržování bylo při konzervaci všeho možnýho. Nejsou dva plechy, aby mezi nimi nebyl vosk a veškerý spojovací materiál je nerez, hliník, ale nikde ocel.
Takže proto mi renovace trvala přes tři roky o víkendech. Hodiny nemám spočítaný, ale odhadem přes 1500 hodin na tom bude. Pravda, spousta hodin byla výukovych a nebo výroba všelikých přípravků a tak. Kdybych to měl někomu zaplatit tak bych na to nikdy neměl.
Re: Bůček
Napsal: 21 zář 2013 11:22
od VencaZE
Balú píše:však je pekny

-matný čierny, matné farby sa mne osobne páčia na niektorých typoch aut viac ako lesklé a defender je kandidát na matné farby ako vyšitý.
pekné auto
S tou barvou- od začátku jsem chtěl černou, ale celou dobu jsem se nemohl rozhodnout jestli lesklou nebo matnou. Nakonec matná vyhrála. Akorát zadní dveře jsem dvakrát zkazil a na potřetí mají jiný odstín, ale to už jsem neměl sílu to přestříkávat.
Re: Bůček
Napsal: 21 zář 2013 20:19
od Johny R
Krása

! Tvé poznatky se mi snad budou někdy taky hodit. Zatím sbírám poznatky z oboru stavebnictví! Ale až ta garáž bude hotová, tak na to taky vlítnu

!
Re: Bůček
Napsal: 29 zář 2013 12:13
od VencaZE
Sakra,mise se zas komplikuje. Dneska jsem popojížděl na zahradě asi na čtvrt plynu. Najednou začal motor mlátit, černě hulit a zvyšovat si otáčky.
Podařilo se mi naštestí ho přes spojku a brzdu udusit a vrátil se do normálu. Myslel jsem že je to turbo. Ale (asi bohužel) turbo to není- mám plný sání nafty s olejem. Ten olej bych řekl že je vymytý z turba, ale nafta se tam dostává, jak jsem zjistil, hadičkou co vede ze vstřikovacího čerpadla do turba.
Teď tedy dotaz: Může to být jen nějaký O-kroužek, nebo membrána na čerpadle, nebo se do toho vůbec nemám vrtat a rovnou vymontovat vstřikovací čerpadlo ven ??
Se picnu, zítra dostanu čísla a jezdit stejně nebudu

.
Jo, mám ještě předchůdce dvoustovky, motor 19J.
Re: Bůček
Napsal: 29 zář 2013 18:46
od eliott
VencaZE píše:Sakra,mise se zas komplikuje. Dneska jsem popojížděl na zahradě asi na čtvrt plynu. Najednou začal motor mlátit, černě hulit a zvyšovat si otáčky.
Podařilo se mi naštestí ho přes spojku a brzdu udusit a vrátil se do normálu. Myslel jsem že je to turbo. Ale (asi bohužel) turbo to není- mám plný sání nafty s olejem. Ten olej bych řekl že je vymytý z turba, ale nafta se tam dostává, jak jsem zjistil, hadičkou co vede ze vstřikovacího čerpadla do turba.
Teď tedy dotaz: Může to být jen nějaký O-kroužek, nebo membrána na čerpadle, nebo se do toho vůbec nemám vrtat a rovnou vymontovat vstřikovací čerpadlo ven ??
Se picnu, zítra dostanu čísla a jezdit stejně nebudu

.
Jo, mám ještě předchůdce dvoustovky, motor 19J.
Do čerpadla bych se moc nepouštěl, je to Lucas a repas vychází draho...
Re: Bůček
Napsal: 13 říj 2013 00:27
od VencaZE
Tak závada byla hlavně v membráně na vstřikovacím čerpadle (rozleptala ho nejspíš ta debilní biosložka v naftě) . Koupil jsem novou v plzni u Černíka a vyměnil jsem ji na čerpadle sám, je to snadný. Ale turbo už to nerozchodilo. Chtěl jsem ho nechat pravit, ale oprava by vyšla na 2/3 ceny nového. Tak jsem koupil rovně nový.

- Garrett T2
.
No a tím je Defík víceméně hotový.
Přestavba řízení a přihlášení vyšly na cca 32 tis kč. Z toho asi 20 tis za díly a zhruba 12 tis papírování a ježdění kolem toho.
To jsou jen ceny za změnu řízení a přihlášení na CZ doklady. Celková cena opravy (ND a služeb) je podobná ceně nový Fábie a stovky a stovky hodin vlastní práce nechci ani počítat. Asi jsem blázen, ale bavilo mě to.
Re: Bůček
Napsal: 13 říj 2013 08:46
od eliott
Doufám, že ho brzy uvidím
