
A neviete preco ma p. balaz CRV a nie Freelandera? hmmmm...
Moderátor: Safraporte
jenom skromný názor jak by se to dalo dělat : navrtat tam díru , zahřát horkovzdušnou pistolí na40-50 C , vypustit , vypláchnout nějakým ředidlem , nechat vyschnout a nalít ten olej co s ním repasují haldex u VW a zavařit CO. A samozřejmě zkusit jestli to funguje. Přece v tom nemůže být zas až tak něco zázračnýho.Maxsel píše:Jednou jsem to našel, ale když jsem to v souvislosti s tímhle tématem zkoušel najít znovu, tak se mi to nepovedlo.
Mám teď jednu starou visko od Voldemorta na pokusy (ještě jednou díky za ní), tak pátrání zintenzivním a o výsledek se tu podělím...
A ke mně jedeš kdy ??tagr píše:no pokud si to domluvíš s panem Balážem tak asi v pohodě a je to balík do 15 kg tak se koukni na net tam je cena , dle tarifu pošty, kurýr asi držšší??? Nevím já tam jedu , ale asi až za 3 týdny
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=fducek píše:NEMOHLI BY JSTE SEM DÁT JAK TO VYPADÁ UVNITŘ IRD PROSÍM
Tak jsem problém náplně visco dnes diskutoval s jedním mým známým automechanikem ( dělá řemeslo již asi 30 let ) - zná velmi dobře oktávku scout + další VW s pohonem 4x4 . U těhle je to řešeno tak , že je visco přímo na převodovce a je na ní normální vypouštěcí šroub na náplň - dle servisní knížky se doporučuje po 60 000 km. V každém autorizovaném servisu tu nálň - olej , mají. Chtělo by to někde splašit nákres , nebo ji vidět rozkuchanou , kde se dá udělat ta díra a zkusit ji repasovat. Dle jeho názoru ta náplň tam bude stejná u LR tak u Scouta a v podstatě se toho moc pokazit nedá - pokud je visco již KO. Kua , když to svedou na slovensku , tak tady snad taky někdo ne ? Divím se , že se u nás do toho ještě nikdo nepustil , tohle je přece zaručenej kšeft.tagr píše:No v podstatě ten postup je správný, ale záleží co tam naleješ, protože právě ta viskozita je potíž. Proto se pan baláž ptá jaké to chceš a kam s tím jezdíš a podle toho asi míchá v nějakých poměrech kapaliny - oleje. A to asi chce praxi a určitě to nejde donekonečna , odhaduji že 2x a dost ????
Co to píšeš? Ten kryt jde normálně sundat, ale ne jenom ten plast, ale celý díl, který drží na šroubech - viz tady http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 747#p11747 . To by bylo pěkné, kdyby to nešlo dolů. To nevím, jak bych pak měnil olej bez odsávačky..tagr píše:..nebo plastový kryt pod motorem co se nedá sundat - nýty- a pak se špatně vypouští oleje ....
..