Stránka 12 z 38
Napsal: 22 lis 2007 11:01
od 1960SeriesII
Jééé, dej sem ten kontakt - já mám jen lejstro z Gaydonu, které neříká v podstatě nic, jen se v něm firma Land Rover v podstatě přiznává, že to moje auto vyrobila

Napsal: 22 lis 2007 11:10
od Rover
Vyfotil jsem svoje ... je to co bys si přál?
Napsal: 22 lis 2007 11:15
od 1960SeriesII
Tak do toho jdu

Adresu jsem našel:
British Motor Industry Heritage Trust
Archive Department
Heritage Motor Centre
Banbury Road
Gaydon, Warwick
CV35 OBJ
Jinak také:
http://www.heritage-motor-centre.co.uk/ ... index.html
Napsal: 22 lis 2007 11:22
od Rover
http://www.heritage-motor-centre.co.uk/ ... index.html
Až Ti přijde dej sem prosím fotku, zajímá mně to moc...
Napsal: 22 lis 2007 11:23
od Rover
To by bylo abys si to nevyšmejdil sám...

Napsal: 22 lis 2007 11:36
od 1960SeriesII
To víš, hned jsem se do toho pustil

Už je to objednané, tak jsem zvědavý, co vyšmejdí oni. Pak to sem dám

čísla
Napsal: 22 lis 2007 20:40
od Neklan
tak to se musím také podívat na ser. číslo. Nevím, kdy ten můj byl vyroben, ale poprvé uveden do provozu byl 23.10.1969, takže ti naši dědci jsou velmi podobného věku.
Napsal: 22 lis 2007 21:10
od kryten
Neklane,máš 27111848G
Napsal: 22 lis 2007 21:17
od 1960SeriesII
Jen doufám, že mi tam řeknou víc než mi Clifton řekne o mém, Pavlově a Neklanově lanďáku...
VIN
Napsal: 23 lis 2007 23:51
od Neklan
To je zajímavé a vysvětluje se tím, proč mám motor z raných OneTen / Ninety - benzínový 2,5 l. Původně tam tedy byl diesel a někomu z předešlých majitelů se nelíbil.
Děkuji za search.
Napsal: 24 lis 2007 00:09
od kryten
Já myslím že to nebude tím že by se nelíbil,spíš mu praskla klikovka,chudinka malá,jenom třikrát uložená!
klikovka
Napsal: 24 lis 2007 22:49
od Neklan
Zatímco tenhle pětiložiskový benziňák běhal i s rozšroubovaným jedním ložiskem

Re: klikovka
Napsal: 26 lis 2007 10:19
od 1960SeriesII
Neklan píše:Zatímco tenhle pětiložiskový benziňák běhal i s rozšroubovaným jedním ložiskem

No jo, takový je nešťastný osud lanďáků, pověst o nesmrtelnosti je pro ně samotné často past, jejich vlastníci v ně vkládají příliš velkou důvěru

Ale koneckonců "čtyřložiskový" motor je unikát, takže původní majitel asi nechtěl narušovat původnost konstrukce

Napsal: 07 pro 2007 08:48
od 1960SeriesII
Ha, objevil jsem (pro mě) nový český lanďák - podle vizáže by mohl pocházet z Jakubovy Plastické chirurgie, s.r.o.

:
Napsal: 07 pro 2007 10:02
od Rover
Auto se jmenuje "Ládínek", má ho pán z Moravy, tuším někde od Zlína a dělal si ho sám... Pán se byl podívat na 1. W.M. Tedy z Bělečskou plastickou chirurgií nemá nic společného. Na vlastní oči jsem ho neviděl, na fotkách vypadá udělaný hezky.
LR
Napsal: 07 pro 2007 11:54
od Neklan
Jo to auto znám. Když jsem pořádal na jaře sraz Discovercylubu na Valašsku, v pátek tam přijel i tenhle krasavec. Chvilku pobyl a pak asi jsa znechucen představou, že by byl jediným dědkem mezi samými Discoverami (navíc s převahou kybernetických akvárek D3), to zabalil a odejel. Je to tuším 1962 SIIA 109" Pick-up a i v reálu je moc pěkný.
Napsal: 07 pro 2007 12:03
od discover
Napsal: 09 pro 2007 21:56
od 1960SeriesII
No vidíš, sny se mají naplňovat

Dřív nebo později stejně tomu mocnému kouzlu propadneš

Napsal: 10 pro 2007 21:31
od Juraj
Autíčko je krásne
Napsal: 11 pro 2007 08:38
od 1960SeriesII
Jéje, Neklane, nemáš na pana Krause nějaký kontakt? Rád bych ho pozval do Kutné Hory - vím, že je to štreka, ale alespoň aby o tom věděl - tam by určitě tolik moderny nezažil
