New Land Rover LR4

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#221 Příspěvek od George 1 » 07 bře 2010 15:51

Žádný. Postě ho tu přihlásíš. POkud nejsi plátce DPH tak platíš DPH v zemi dodání, pokud jo, tak ho kupuješ bez DPH a tady ho přiznáš. A hned Ti ho zas vrátěj. Clo není žádný a buď máš COC nebo čistopis a na základě nich, povinného ručení a případně potvrzení z finančáku že máš OK DPH Ti dají v pohodě doklady a značky. Jde to dokonce přihlásit i když tady auto ještě není a pak se značkama v kapse jedeš/letíš pro auto. Jen to nedělají úplně všude, v Praze třeba ve Vysočanech a v Košířích.

Záruka je ze zákona EU celoevropská a zatím jsme s tím u žádnýho auta neměli problém. Reklamovali jsme zatím Subaru a Volvo.

Tom[/quote]

Takže je asi dobrý se vždycky s prodejcem předem domluvit, co všechno k převzetí auta bude potřebovat, ale jestli tomu správně rozumím, tak to není o moc složitější než když kupuješ auto u nás.
Pokud to je takhle, tak v tom případě je volba asi jasná. Plátce DPH jsem a pokud bych to chtěl vzít na úvěr, takpředpokládám, že by s tím taky neměl být problém ne? Ještě si ale počkám na Tomíka jaký bude mít dlouhodobější zkušenosti s D IV. :blush

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#222 Příspěvek od cyril » 07 bře 2010 19:00

Tomik píše:Nechci ti navrtávat hlavu, ale fakt si připlať za tu 3,0, rozbij někde prasátko a jdi do toho. Mám D4 3,0 TDV6 HSE, měl jsem možnosti jezdit i s 2,7 a podle mě je to nesrovnatelný.
Jezdil jsem s oběma motory a musím se přiznat, že mi malinko připadal schnilej i ten třílitr... :blush . Nakonec jsem si ho ale stejně objednal....nedalo se tomu odolat... :D
Je pravda, že se na ten 3,0TDV dlouho čeká. Dnes jsem jsem mluvil s CARTec (jo i v neděli... :clap ) a skutečně, čekací doby se prodlužují. :time Aktuálně obědnaná auta s motorem 3,0TDV budou k dodání až v červenci. Můj kus mám naštěstí potvrzenej, do výroby
jde v dubnu, v Brně pro mě bude stát připravenej v červnu :inlove.
Takže jestli dokážeš trochu dýl čekat a trochu víc zaplatit, jdi do 3,0TDV. Kompromis 2,7 tě bude časem štvát.
Držím palce.... :yes

Uživatelský avatar
boboso
Příspěvky: 94
Registrován: 27 říj 2009 17:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#223 Příspěvek od boboso » 07 bře 2010 21:34

Zdar,Cyrile nevím jak ten motor byl zajetý,ale ta D4 3,0 co máme u nás jede nesrovnatelně lépe než 2,7.Taky ti co mají 2,7 a zkusili 3,0 tak mi to potvrzují.Navíc lepší podvozek na silnici a určitě i brzdy.Dojeďte se přesvědčit...............A třeba i objednat :chuckle
Prodej a servis Land Rover a Jaguar

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#224 Příspěvek od cyril » 07 bře 2010 21:46

boboso píše:Zdar,Cyrile nevím jak ten motor byl zajetý,ale ta D4 3,0 co máme u nás jede nesrovnatelně lépe než 2,7.Taky ti co mají 2,7 a zkusili 3,0 tak mi to potvrzují.:chuckle
Jasně, jsme zajedno Roberte.... :hand . Jenom jsem tím chtěl říct, že když má někdo volbu, tak už 2,7 určitě nebrat :shake . 3,0TDV je jasně větší :muscle. Samozřejmě zajetý bylo to třílitrový předváděcí D4 určitě blbě (11000km), protože když mi předloni půjčil jeden obětavý dobrovolník :hand v Jihlavě na silnici i trochu do terénu svoji D3 (ještě jednou moc děkuji - zapoměl jsme tenkrát hned kdo jsi to vlastně byl :Ja blb: máš u mě :beer ), jela ta D3 s 2,7TDV jako prase. Skoro bych řekl, že líp. A srovnání jsme měl už i tenkrát stejný. Totiž s Nitrem (177PS a 460Nm/2000ot).
Takže věřím tomu, že svoji D4 s 3,0TDV si stoprocentně zajedu líp. A taky jde o kalibraci chytrýho automatu na styl jízdy toho kterýho konkrétního řidiče. A v případě předváděčky je jasný, že chudák auto neví, co od něj konkrétní jezdec vlastně chce... :tmi.

Uživatelský avatar
boboso
Příspěvky: 94
Registrován: 27 říj 2009 17:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#225 Příspěvek od boboso » 07 bře 2010 21:54

tkala píše:
George 1 píše:Jsou to složitý obstrukce s papírama když koupíš auto v zahraničí? Myslím clo, dph, záruka atd. 250tisíc u D4 by pro mě byl samozřejmě taky pádnej argument, abych zakoupil auto jinde než tady u nás, ale pokud by to měl být nějaký maratón vyřizování papírů, tak na to bych čas a náladu fakt neměl.

Žádný. Postě ho tu přihlásíš. POkud nejsi plátce DPH tak platíš DPH v zemi dodání, pokud jo, tak ho kupuješ bez DPH a tady ho přiznáš. A hned Ti ho zas vrátěj. Clo není žádný a buď máš COC nebo čistopis a na základě nich, povinného ručení a případně potvrzení z finančáku že máš OK DPH Ti dají v pohodě doklady a značky. Jde to dokonce přihlásit i když tady auto ještě není a pak se značkama v kapse jedeš/letíš pro auto. Jen to nedělají úplně všude, v Praze třeba ve Vysočanech a v Košířích.

Záruka je ze zákona EU celoevropská a zatím jsme s tím u žádnýho auta neměli problém. Reklamovali jsme zatím Subaru a Volvo.

Tom
Přátelé,není třeba jezdit daleko a už vůbec shánět složitě kontakty.Dneska máme sjednocený LR trh Německo-Rakousko-Česko a obdobné podmínky.Rozdíly 250.000,- na autě jsou jen fámy a vždycky se musí srovnávat srovnatelné.Papírově sice dovoz dneska není problém,ale jestli vám těch pár ušetřených korun stojí za to cestování a čas tak prosím.Mimochodem na servis pak jezdíte taky do Německa nebo Dánska? :hmm:
Prodej a servis Land Rover a Jaguar

Uživatelský avatar
boboso
Příspěvky: 94
Registrován: 27 říj 2009 17:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#226 Příspěvek od boboso » 07 bře 2010 22:01

cyril píše:
boboso píše:Zdar,Cyrile nevím jak ten motor byl zajetý,ale ta D4 3,0 co máme u nás jede nesrovnatelně lépe než 2,7.Taky ti co mají 2,7 a zkusili 3,0 tak mi to potvrzují.:chuckle
Jasně, jsme zajedno Roberte.... :hand . Jenom jsem tím chtěl říct, že když má někdo volbu, tak už 2,7 určitě nebrat :shake . 3,0TDV je jasně větší :muscle. Samozřejmě zajetý bylo to třílitrový předváděcí D4 určitě blbě (11000km), protože když mi předloni půjčil jeden obětavý dobrovolník :hand v Jihlavě na silnici i trochu do terénu svoji D3 (ještě jednou moc děkuji - zapoměl jsme tenkrát hned kdo jsi to vlastně byl :Ja blb: máš u mě :beer ), jela ta D3 s 2,7TDV jako prase. Skoro bych řekl, že líp. A srovnání jsme měl už i tenkrát stejný. Totiž s Nitrem (177PS a 460Nm/2000ot).
Takže věřím tomu, že svoji D4 s 3,0TDV si stoprocentně zajedu líp. A taky jde o kalibraci chytrýho automatu na styl jízdy toho kterýho konkrétního řidiče. A v případě předváděčky je jasný, že chudák auto neví, co od něj konkrétní jezdec vlastně chce... :tmi.
S tím se nedá než souhlasit.Pokud to finance dovolí doporučuji D4 3,0!!!!!! Mimochodem,ve středu jsem byl trochu testovat D4 versus Tuareg 3,0TDi v terénu (já teda jen velmi lehce bo to mám funglovku a ještě ji potřebuju prodat,že :chuckle ).Když jsem mu to pak půjčil na cestě na cestě tak byl nadšený jak D4 jede potichu a oproti VW elegantně.Podstatně lepší svezení a přehled.To jen tak abych si přihřál Polívčičku. :heart :inlove
Prodej a servis Land Rover a Jaguar

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#227 Příspěvek od George 1 » 07 bře 2010 22:06

Je fakt, že jsem teď surfoval po německých stránkách a tam jsem teda rozdíl 250 tisíc nikde nenašel v jejich nabídkách, takže nevím co je na tom pravdy. Pohodlnější je samozřejmě koupit auto u nás. Nevíte náhodou někdo něco o plánech rozšiřování dealerské sítě u nás?

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#228 Příspěvek od George 1 » 07 bře 2010 22:12

S tím se nedá než souhlasit.Pokud to finance dovolí doporučuji D4 3,0!!!!!! Mimochodem,ve středu jsem byl trochu testovat D4 versus Tuareg 3,0TDi v terénu (já teda jen velmi lehce bo to mám funglovku a ještě ji potřebuju prodat,že :chuckle ).Když jsem mu to pak půjčil na cestě na cestě tak byl nadšený jak D4 jede potichu a oproti VW elegantně.Podstatně lepší svezení a přehled.To jen tak abych si přihřál Polívčičku. :heart :inlove
[/quote]

Jak je na tom D4 3,0 s reálnou spotřebou?

Uživatelský avatar
Keram
Příspěvky: 493
Registrován: 26 říj 2008 21:41
auto: BMW
Bydliště: Rajhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#229 Příspěvek od Keram » 07 bře 2010 22:20

cyril píše:
boboso píše:Zdar,Cyrile nevím jak ten motor byl zajetý,ale ta D4 3,0 co máme u nás jede nesrovnatelně lépe než 2,7.Taky ti co mají 2,7 a zkusili 3,0 tak mi to potvrzují.:chuckle
Jasně, jsme zajedno Roberte.... :hand . Jenom jsem tím chtěl říct, že když má někdo volbu, tak už 2,7 určitě nebrat :shake . 3,0TDV je jasně větší :muscle. Samozřejmě zajetý bylo to třílitrový předváděcí D4 určitě blbě (11000km), protože když mi předloni půjčil jeden obětavý dobrovolník :hand v Jihlavě na silnici i trochu do terénu svoji D3 (ještě jednou moc děkuji - zapoměl jsme tenkrát hned kdo jsi to vlastně byl :Ja blb: máš u mě :beer ), jela ta D3 s 2,7TDV jako prase. Skoro bych řekl, že líp. A srovnání jsme měl už i tenkrát stejný. Totiž s Nitrem (177PS a 460Nm/2000ot).
Takže věřím tomu, že svoji D4 s 3,0TDV si stoprocentně zajedu líp. A taky jde o kalibraci chytrýho automatu na styl jízdy toho kterýho konkrétního řidiče. A v případě předváděčky je jasný, že chudák auto neví, co od něj konkrétní jezdec vlastně chce... :tmi.
To jsem byl já Cyrile co ti půčil tu D3. Teď mi přijde že holka jede jak střela, ale PC my píše spotřebu 13 litrů na 100. Ale má to necelý 3 tuny tak se není čemu divit, že rozhybat takovej kolos dá zabrat.

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: New Land Rover LR4

#230 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 07 bře 2010 22:27

boboso píše:

Přátelé,není třeba jezdit daleko a už vůbec shánět složitě kontakty.Dneska máme sjednocený LR trh Německo-Rakousko-Česko a obdobné podmínky.Rozdíly 250.000,- na autě jsou jen fámy a vždycky se musí srovnávat srovnatelné.Papírově sice dovoz dneska není problém,ale jestli vám těch pár ušetřených korun stojí za to cestování a čas tak prosím.Mimochodem na servis pak jezdíte taky do Německa nebo Dánska? :hmm:

:lol: Takže pro všechna auta si tam jezdíme protože mají stejnou cenu tady. :-) Tím netvrdím, že vím jak je to v současným místním binci s LR, zvlášť pokud to obhospodařuje Rakousko. Ale je mi to vcelku jedno, já jen vím, že na všech autech jsme ušetřili 20 až 30% ceny. Teď první případ, kdy kupujeme auto tady, je očesanej Megan, kde je ten rozdíl 20% už v absolutní hodnotě tak nízkej, že to prostě nestojí za to.

Když to pojmeš jako fajn prodlouženej víkend tak máš levnější auto, v drtivý většině líp vybavený, uděláš si hezkej vejlet po Dánsku a ještě Ti zbydou prašule. A servis? Proč bych proboha měl jezdit do Německa nebo do Dánska?

Tomáš

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#231 Příspěvek od cyril » 07 bře 2010 22:33

[/quote] To jsem byl já Cyrile co ti půčil tu D3. Teď mi přijde že holka jede jak střela, ale PC my píše spotřebu 13 litrů na 100. Ale má to necelý 3 tuny tak se není čemu divit, že rozhybat takovej kolos dá zabrat.[/quote]

No takže ještě jednou díky Kerame. :hand Auto ti jelo už tenkrát parádně. To pivo samozřejmě platí. Doufám, že bude příležitost. Vidíš, k čemu jsi přispěl... :yes
Musím se ale ještě jednou přiznat, že strohá D3 se mi zepředu líbí víc než D4. A ty plastový lemy kol D3+D4 verze 2,7 jsou taky praktičtější.
I když si pořád opakuji: "nepojedeš s ní do bahna...na to máš D1 a D2 ty osle....!!" Takže čistě teoreticky nemusím mít strach, že bych auto někde podřel....doufám... :head
Interiér je už u D4 ale jiná písnička. :yes Ten se vyvojářům u LR opravdu povedl.... :inlove
Naposledy upravil(a) cyril dne 07 bře 2010 22:36, celkem upraveno 1 x.

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#232 Příspěvek od George 1 » 07 bře 2010 22:36

Jak se s těma Dánama dorozumíváš?Myslel jsem, že bych se poohlídnul v Německu, ale jak jsem tak koukal, tak ty ceny tam mají na D4 fakt hodně podobný.

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#233 Příspěvek od George 1 » 07 bře 2010 22:37

Mimochodem Tomášovi dnes k svátku vše NEJ :blush

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11530
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#234 Příspěvek od eliott » 07 bře 2010 22:45

boboso píše:Přátelé,není třeba jezdit daleko a už vůbec shánět složitě kontakty.Dneska máme sjednocený LR trh Německo-Rakousko-Česko a obdobné podmínky.Rozdíly 250.000,- na autě jsou jen fámy a vždycky se musí srovnávat srovnatelné.Papírově sice dovoz dneska není problém,ale jestli vám těch pár ušetřených korun stojí za to cestování a čas tak prosím.Mimochodem na servis pak jezdíte taky do Německa nebo Dánska? :hmm:
No každopádně to vyjde v cizině levněji, dokonce myslím, že nejlevněji to vyjde v Anglii, není problém si tam objednat auto LHD, ale je pravda, že ty rozdíly v cenách už nejsou co bývaly. Před dvěma roky nebyl problém ušetřit třeba na Nissanu skoro 30%.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
stan
Příspěvky: 680
Registrován: 22 zář 2009 20:35
tel.: +420 603 499 869
auto: Discovery III - 4,4i
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#235 Příspěvek od stan » 07 bře 2010 22:48

pripadne si ho nechat rovnou dovezt z ameriky...
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo :)

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: New Land Rover LR4

#236 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 07 bře 2010 22:49

George 1 píše:Mimochodem Tomášovi dnes k svátku vše NEJ :blush


Díky. :-)

S Dánama anglicky, s Rakušákama já anglicky a oni Německy. :-) Fakt nevím, jak je to teď s LR, jen obecně zkušenost je taková, že ceny stejný rozhodně nejsou a dál bývá výrazný rozdíl ve výbavě. I když to se LR nemusí týkat, protože tam je výbava jasně daná S, SE, HSE. Ale i tam může prodejce něco přihodit a jde jen o to se nebát na něj zatlačit. Pak se většinou dějou věci. :-)

Většina lidí si udělá srovnání prodejců v ČR, ale za hranice nejde. A není k tomu nejmenší důvod. Pokud je to dneska s LR tak, že je to jedno, aspoň víš, že je to v pohodě a udělal jsi pro zajímavou cenu a termín dodání všechno.

Jediný kde můžeš mít miniproblém je, že máš auto vedený v asistenční databázi např. jako německý a pak Tě může místní asistence odkázat na Německou...

Tom

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#237 Příspěvek od cyril » 07 bře 2010 23:35

tkala píše:
George 1 píše:Mimochodem Tomášovi dnes k svátku vše NEJ :blush


Díky. :-)

S Dánama anglicky, s Rakušákama já anglicky a oni Německy. :-) Fakt nevím, jak je to teď s LR, jen obecně zkušenost je taková, že ceny stejný rozhodně nejsou a dál bývá výrazný rozdíl ve výbavě. I když to se LR nemusí týkat, protože tam je výbava jasně daná S, SE, HSE. Ale i tam může prodejce něco přihodit a jde jen o to se nebát na něj zatlačit. Pak se většinou dějou věci. :-)

Většina lidí si udělá srovnání prodejců v ČR, ale za hranice nejde. A není k tomu nejmenší důvod. Pokud je to dneska s LR tak, že je to jedno, aspoň víš, že je to v pohodě a udělal jsi pro zajímavou cenu a termín dodání všechno.

Jediný kde můžeš mít miniproblém je, že máš auto vedený v asistenční databázi např. jako německý a pak Tě může místní asistence odkázat na Německou...

Tom
Ceníkový ceny jsou stejný jak pro našince, tak pro němce, rakušáky a nevím koho ještě. HSE výbava je však v Německu i přes drobný český pokusy zamlžovat trochu jiná. Třeba plnohodnotný elektronový rezervní kolo je tam standard, u nás stojí pár tisíc. 750€ za předprodejní servis by mi odpustili taky jenom za hranicemi, ale jinak je to na papíře skoro stejný. Skutečný rozdíl v ceně, který považuju za směrodatný se ukazuje až při konkrétní a skutečně vážně míněný poptávce, kterou každej dobrej prodejce rozpozná.
Nikdo z poctivejch dealerů nezveřejňuje zásadní slevu hned do inzerátu. To by z toho skoro nic neměl, protože i na cenu se slevou by zákazník obvzvláště za hranicemi stejně požadoval další slevu. Takhle mají prodejci alespoň nejakou šanci, že jim z kšeftu něco zůstane. Jelikož je jednání s cizinci tak trochu moje práce, byl bych asi praštěnej, kdybych auto za takový peníze nepoptal všude, kde jsem zvyklej se běžně pohybovat.
Sleva 20 - 30% je však dle mé zkušenosti s LR utopie, nebo neumím vyjednávat. Přesto se však při troše štěstí, myslím, můžete dostat u HSE v plný palbě na slevu blížící se 1/4 melounu. Protože jsem slíbil, že nesdělím skutečnou cenu za kterou auto beru (nenám plnou výbavu), napovím jen to, co už je známo. První ceny v česku, které jsem dostal byly ceníkový ceny. Tomu jsem se od srdce zasmál, a poslal jim mailem konkurenční nabídky. Poslední kalkulace se už ale blížila slevě nejlevnějšího německýho obchodníka a kvůli rozdílu 60ti tisíc korun už prostě nebudu jezdit někam za hranice, abych se potom, až budu fakt potřebovat pomoc, sice v rámci evropské záruky..... jak vůl stavěl na konec fronty ve všech českých LR sevisech, kde si mě za to, že jsem auto koupil venku vychutnaj.....
Je to praxe, kterou určitě známe každý a za těch 60tisíc korun mi to fakt nestojí. A chápu ten postoj a nezlobím se za něj. A trochu tím nákupem u nás možná taky přispěju k oživení český ekonomiky... :wasntme
P.S. Auto platím v eurech, další důvod proč mě vyjde o něco levněji. Eura nenakupuji, je to naše druhá firemní měna.

Uživatelský avatar
boboso
Příspěvky: 94
Registrován: 27 říj 2009 17:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#238 Příspěvek od boboso » 08 bře 2010 13:50

díky Cyrile za vnesení trochy světla do problematiky :yes Já to tedy ještě trochu upřesním.V současné době je sjednocený (myslím tím jednotným managementem) trh český-rakouský a německý.V ČR používají všichni dealeři oficiální rakouský ceník přeložený do češtiny.Protože se po několika měsících bezvládí zavádí zcela nový systém organizace,který funguje tak,že všichni dealeři jsou napojeni přímo na výrobce prostřednictvím kanceláře v Salzburgu,učíme se všichni tak trochu s novými podmínkami zacházet.Z toho plyne,že velké cenové rozdíly,o kterých tady byla řeč jsou jen ze světa Sci-fi.Můžu vám všem garantovat,že ceny na totožné auta v těchto 3 zemích jsou totožné a rozdíly v detailech výbav jsou vzájemně kompenzovány na minimální úroveň.Jako třeba plnohodnotná rezerva,což je opravdu prkotina v ceně auta.U RRS je třeba naopak u nás v základní výbavě čalounění,které je v Německu za příplatek atd.Podstatný je taky fakt,který tady Cyril připomněl a já ho znovu zdůrazním.Zákazník si sice koupí (možná) auto o něco levněji v cizině,ale potom přijede k nám na servis a po mě chce abych mu vysvětlil jak se auto obsluhuje,abych mu dal české návody (cena 4500,-Kč),abych mu zajistil náhradní auto když přijede na servis atd.A já se ptám proč bych měl poskytovat stejnou službu (která není povinně daná výrobcem) někomu,kdo mě při koupi auta poslal........někam.Odpověď je jasná.Takže když už si někdo kupuje auto třeba za 1.700.000,- tak si myslí,že by k tomu měl být poskytnut odpovídající servis a služby.Ale ten si každý dealer musí vydělat a věřte mi,že pro naše zákazníky se to pak vyplatí,protože vědí,že dostanou něco navíc než ten kdo si auto doveze zvenku.Neříkám tím,že neposkytneme servis na takový vůz,to je naše povinnost a taky je to byznys.Jen by si měl každý zvážit jaké auto si vlastně kupuje a že k tomu se taky vážou určité služby.Co se ceny týče,ta se dá vždycky nějak domluvit,pokud je ochota kompromisu na obou stranách.Někdy to samozřejmně vyjde a někdy ne :whew Každopádně podmínky máme všichni stejné a já vám všem nabízím přijeďte se podívat a přesvědčit sami osobně.Zdravím všechny příznivce značky a přeji hodně šťastných km a skvělých zážitků s výječnými vozy :heart :hand
Prodej a servis Land Rover a Jaguar

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: New Land Rover LR4

#239 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 08 bře 2010 20:14

boboso píše:díky Cyrile za vnesení trochy světla do problematiky :yes Já to tedy ještě trochu upřesním.V současné době je sjednocený (myslím tím jednotným managementem) trh český-rakouský a německý.V ČR používají všichni dealeři
..........
vždycky nějak domluvit,pokud je ochota kompromisu na obou stranách.Někdy to samozřejmně vyjde a někdy ne :whew Každopádně podmínky máme všichni stejné a já vám všem nabízím přijeďte se podívat a přesvědčit sami osobně.Zdravím všechny příznivce značky a přeji hodně šťastných km a skvělých zážitků s výječnými vozy :heart :hand
Doufejme že to tak do budoucna bude, ani já nemám radost z toho, že služby a ceny v ČR jsou (nebo ještě v blízké minulosti byly) úplně jinde. A jestli si někdo koupí auto v cizině a pak škemrá o český návody... to je mi ho líto...

Ale celá tahle debata nevznikla původně kvůli ceně ale kvůli termínu dodání. Například v případě LR jsem chtěl jasně specifikovaný auto a to hned. V ČR skladovky nebyly, v Evropě jich bylo dost. Nakonec se z toho vyklubalo auto z výlohy (necelé 3.000 najeto), nabitý výbavou že to ani neuveze a se slevou 40%. Ale ta byla daná i tím, že jsem chtěl D3 a ne D4 a už se v té době přijímaly objednávky na D4.

Tož tak, dělejte jak uznáte za vhodné a užívejte Lanďáky ať už budou odkudkoli. :-)

Tom

Uživatelský avatar
boboso
Příspěvky: 94
Registrován: 27 říj 2009 17:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#240 Příspěvek od boboso » 08 bře 2010 20:37

Tak to jo,dodací termíny se teď trochu protáhly,protože soudruzi z Anglie nestíhají dodávat motory,teda aspoň to tak tvrdí. :chuckle Nicméně zas taková hrůza to snad není.Je taky logické,že v třeba v Německu se dá skladovka najít snáze než u nás,protože je to prostě větší trh a těch aut se tam prodá podstatně víc než v naší malé krásné vlasti.Taky tam mají podstatně více dealerů atd.Nicméně blýská se na lepší časy a postupně se všechno dozvíte. :clap
Prodej a servis Land Rover a Jaguar

Odpovědět