Som konecne nafotil... manual, gumy 255/65R16.Acon píše:ma teraz počas jazdy napadlo, že som viedol debatu o otáčkach manuálu a automate, že tu niekto povedal, že automat točí menej. Tak len pre porovnanie, automat
automat a nebo manuál??
Moderátor: Miky_CZ
- vladob8
- Příspěvky: 814
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: automat a nebo manuál??
- Přílohy
-
- 120kmh
- 120kmh.jpg (84.97 KiB) Zobrazeno 5520 x
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 711
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: automat a nebo manuál??
Dočetl jsem se tu o uzamykání měniče na 3 a 4 stupeň u DII. DI automat to asi nemá? Já mám DI automat, 4 kvalt mi zamyká a na trojce by se to taky hodilo. Spoustu kopců musím točit do 3000 aby to jelo trochu svižně
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automat a nebo manuál??
na DII mi 3 uzamyká pri 70-80km/h podľa podmienok. Niekedy aj pod 70km. No je možné, že vzhľadom na výkon 300vky bude 3 len preklzovať.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 711
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: automat a nebo manuál??
Když D1 zvládne uzamykání na 4 při 88km\h tak by to šlo i na 3 . Jenže kdyby to bylo tak super, tak už by v D1 automat z D2 někdo měl . Asi se moc nudím a vymýšlím prácu na víc .
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automat a nebo manuál??
no, niekto musí byť 1.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: automat a nebo manuál??
Dobrý den přeji všem 4x4 tady postiženým jsem tu "Nováček" ikdyž o DI jsem přemejšlel už před pěti lety na tahání podvalníku boužel tenkrát to vyhrál VW Sharan 2t. na kouli taky stačily je to takovej malej náklaďák a na kočárek super.Teď budem potřebovat druhý auto tak došlo konečně na LR,ale už to bude nejspíš DII.
Tolik na úvod a teď k prvnímu dotazu po přečtení tohodle vlákna jsem se rozhod pro automat a chtěl jsem se zeptat,jestli má automat taky 3,5t na kouli kluk v sousední vesnici si koupil Teranno v automatu kvůli pohodlí a na převoz lžic od bagru atd...když ho šel přihlásit tak místo očekávanejch 2,8t mu chtěli napsat jen 1,8t sebral papíry a odešel z dopravky a opravdu nissan dává 1,8t na automat za flašku pak nakonec dostal co chtěl
Nerad bych dopad podobně zdají se mě ty automaty i zachovalejší a možná i levnější dneska jsem změnil názor.
Dík Za odpověď
Tolik na úvod a teď k prvnímu dotazu po přečtení tohodle vlákna jsem se rozhod pro automat a chtěl jsem se zeptat,jestli má automat taky 3,5t na kouli kluk v sousední vesnici si koupil Teranno v automatu kvůli pohodlí a na převoz lžic od bagru atd...když ho šel přihlásit tak místo očekávanejch 2,8t mu chtěli napsat jen 1,8t sebral papíry a odešel z dopravky a opravdu nissan dává 1,8t na automat za flašku pak nakonec dostal co chtěl
Nerad bych dopad podobně zdají se mě ty automaty i zachovalejší a možná i levnější dneska jsem změnil názor.
Dík Za odpověď
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Re: automat a nebo manuál??
Maji na tahadlo stejnou tonaz.A na tahani je automat lepsi.Spata
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
Re: automat a nebo manuál??
Jojo potvrzuji, mám DII automat a mám 3,5t.spata píše:Maji na tahadlo stejnou tonaz.A na tahani je automat lepsi.Spata
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: automat a nebo manuál??
Dík za odpovědi. Nějak,ale pořád nemůžu pochopit v čem je ten automat na tahání lepší krom toho pohodlí?
Spotřeba to asi nebude funkci hledat používám a kokrétní výhody jsem nenašel ikdyž asi půjdu do automatu to že řadit s přívěsem jen 3 už vím kdyby někdo měl odkaz byl bych vděčnej.
Spotřeba to asi nebude funkci hledat používám a kokrétní výhody jsem nenašel ikdyž asi půjdu do automatu to že řadit s přívěsem jen 3 už vím kdyby někdo měl odkaz byl bych vděčnej.
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a nebo manuál??
Napr. v tom ze u automatu takmer nedochadza ku preruseniu prenosu Nm ako pri manuali kde musis vypinat spojku
LR DEFENDER 110 SW
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Re: automat a nebo manuál??
Pri tezkych privesech v manualu spojka nezvlada a odchazi.Automat si to prebere a jede.Rozjezdy v kopci ma manual problem.Spotreba je o litr vetsi,ale naklady na provoz mensi. A je pravidlem,ze ojeta auta v automatu maji bezproblemovy motor.Spata
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
Re: automat a nebo manuál??
S obouma souhlasím mě naklonilo k automatu to,že spotřeba na dálku je stejná s manuálem jak tu všichni píšou
Já nepřemíšlím o nějakejch úpravách potřebuju se v zimě dostat bez problému domů s vlekem a né sledovat počasí jak nějakej polárník když chci výzt auto na vleku do lakovny a když je hodně sněhu otravovat kluky od čezu aby mě vlek dotáhli do města a tam já pepřáh za sharana
Doufám,že ti co tu píšou tu spotřebu taky nerybařej
Já nepřemíšlím o nějakejch úpravách potřebuju se v zimě dostat bez problému domů s vlekem a né sledovat počasí jak nějakej polárník když chci výzt auto na vleku do lakovny a když je hodně sněhu otravovat kluky od čezu aby mě vlek dotáhli do města a tam já pepřáh za sharana
Doufám,že ti co tu píšou tu spotřebu taky nerybařej
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a nebo manuál??
automat setri motor, lepsie poberie vacsie kolesa a na tahanie je urcite lepsi...
ja by som vsak saltpaku nevymenil!;-)
ja by som vsak saltpaku nevymenil!;-)
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automat a nebo manuál??
kým som mal automat s malým meničom, často som uvažoval, či by nebol lepší manuál. Ale potom som kúpil so stredným meničom a je to OK. Manuál už nechcem.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: automat a nebo manuál??
Acon píše:kým som mal automat s malým meničom, často som uvažoval, či by nebol lepší manuál. Ale potom som kúpil so stredným meničom a je to OK. Manuál už nechcem.
Jak se pozná malej nebo střední měnič je to možný vydět když vlezu pod auto? A rozdíl je v čem automat je pro mě španělská vesnice nerad bych něco koupil a pak
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automat a nebo manuál??
Sériovo sa dávali len malé meniče a kým sa neuzamkne, motor ide do dosť vysokých otáčok. Nie že by to vadilo, motor nie je v priamom zábere, takže mu to vôbec neškodí, práve naopak. No tie otáčky skrátka niekomu prekážajú. Ale nie je to "choroba" iba LR. Rovnako som to odsledoval na MB G 270, Isuzu Troper 3.0 aj Pajero 3,0 DiD. Na D2 je možné menič vymeniť viď tému http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... +konvektor" onclick="window.open(this.href);return false;
A nie, nie je to vidieť.
A nie, nie je to vidieť.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a nebo manuál??
Cim je menic vacsi tym rychlejsie sa zrovnaju otacky medzi motorom a prevodovkou tym su mensie straty na teplo a zaroven vacsi menic znamena aj viac oleja v prevodovke co jej tiez prospieva
LR DEFENDER 110 SW
Re: automat a nebo manuál??
Měl bych další dotaz vým,že jízdy na krátkou vzdálenost neprospívaj žádnýmu autu.Jak je to stím když pojedu s automatem do města pro rohlíky 2Km a 2Km zpět jde oto jak moc trpí automat když je studenej olej?
Jak jezdit s automatem jsem čet v odkazu co tu někde byl,ale tohle jsem tam nevyčet. Případně kdyby tady byl někdo z okolí Jičína kdo by mě svez v automatu a něco mě k tomu řek byl bych mu moc vděčnej
Jak jezdit s automatem jsem čet v odkazu co tu někde byl,ale tohle jsem tam nevyčet. Případně kdyby tady byl někdo z okolí Jičína kdo by mě svez v automatu a něco mě k tomu řek byl bych mu moc vděčnej
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automat a nebo manuál??
Nemyslím, že automatu to môže škodiť. Veď práve pre jazdu v meste bol skonštruovaný. Ani z princípu práce nevyplýva, že by mu to malo škodiť.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: automat a nebo manuál??
Dotaz: Je normální když u automatu 300Tdi po rozjezdu na D plynule řadí 1-2-3 a pak na 4 spadnou otáčky dolu na nějakejch 1500 ot. což je celkem pruda.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.