Stránka 13 z 63

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 21:43
od wittmann19
Díky, kouknu tedy na fatální závady 4.4 v8 nebot jsem byl od 2,7 odrazen , a nebo pujdu zpět na ARO 24.. , tam stačí velké kladivo a klíč 13-17 a každý den utahovat.... :rofl ,

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 07:48
od NOTIX
wittmann19 píše: 27 dub 2018 21:43 ARO 24.. , tam stačí velké kladivo a klíč 13-17 a každý den utahovat.... :rofl ,
:yes to znam :mrgreen:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 10:17
od lenham3
eliott píše: 27 dub 2018 21:06
wittmann19 píše: 27 dub 2018 19:06 takový co se nekroutí a neumírá klikovka ??? :blush
Ne, takový co nepasuje do LR
Co mlžiš ,že maji jiny blok a do LR nepasuji ,jen se musi přeskladat nejake dily z puvodniho třeba vana ......jinak je to stejne
a motory z jaguaru nejsou tak utahane protože jag ma o tunu min :hmm:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 12:09
od eliott
Osobáky mají jiný blok, nevím jistě jestli JAG, ale Peugeot určitě. Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 12:55
od wittmann19
a s jakým motorem si mám D 3 koupit ? :Ja blb: Mám tam namontovat motor z UAZe ? :D

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 13:08
od marianh
Keby som kupoval D3 znova (tj keby sa ta co mam predala za dobru cenu) tak by som skusil zohnat benzin a urobil z toho cisto vikend auto, kde ma spotreba moc netrapi.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 16:16
od Dex
Jsou D3 co najedou 150 a vysypou se a jsou takové co najedou 400 a porad jedou i s původním motorem. To je asi souhra štěstí a rozumu kdy tomu majitel mění olej co 10tkm a neleje do toho 5w-30 ale polosynt. a umí se k tomu chovat.


Zrovna nedavno mi volal zákazník co si koupil D3 nebo D4 za 350tis a najel stim 5tkm a padl mu motor. To ty náklady na kilometr trošku naskočí :D

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk


Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 19:56
od Badus
eliott píše: Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
Proto mi absolutne nejde do hlavy, proc s tim motorem dal pokracuji a cpou ho i do D5. [emoji848]

A predpokladam teda i do RR Sport?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 20:05
od Rennie
Badus píše:
eliott píše: Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
Proto mi absolutne nejde do hlavy, proc s tim motorem dal pokracuji a cpou ho i do D5. [emoji848]

A predpokladam teda i do RR Sport?
Co na tom nechápeš? Taková je dnesni konzumni doba a vyrobci staci kdyz to vydrzi záruku

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 20:10
od Badus
Asi mas recht. Vyvoj davno zaplacenej, lidi to kupujou a asi se jich za tu zaruku zas tolik nepodela...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 20:13
od Rennie
Presne tak. To ze tady dost lidi vcetne me kupuji stary povozy je jejich boj. Ale po me zkusenosti z CRD v Jeepu uz mi nafta nesmi do baraku krome služebního vozu .o))
Stejne tak je to s nahradnimi dily ktery maji mensi životnost a ochranou kastle proti korozi s tim si taky vyrobci moc nelamou hlavu. Ale preci nikdo nechce aby jeho vyrobek vydrzel 20 let a vice
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk



Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 21:12
od wittmann19
pokud bude cena nového povozu rovnající se tomu ojetému, koupím si ho i z elektrickým pohonem, ale žijeme někde jinde , musíme řešit fatální zrady našich výrobců kteří dělají takzvané kurvítka aby jsme jen platily a platily a kupovaly a kupovaly..nové díly a nejlépe nová auta co se budou zase jen kurv....

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 22:15
od lenham3
eliott píše: 28 dub 2018 12:09 Osobáky mají jiný blok, nevím jistě jestli JAG, ale Peugeot určitě. Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
JAG ma blok stejny jedine z ceho nepasuje je peugeot a citroen delas LR tak to dobře viš :shake

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 dub 2018 22:55
od eliott
lenham3 píše: 28 dub 2018 22:15
eliott píše: 28 dub 2018 12:09 Osobáky mají jiný blok, nevím jistě jestli JAG, ale Peugeot určitě. Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
JAG ma blok stejny jedine z ceho nepasuje je peugeot a citroen delas LR tak to dobře viš :shake
Dělám LR, správně, ne JAGy, takže to dobře nevím...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 29 dub 2018 10:07
od Lukasino
A určitě to z Peugeotu nepasuje? Mám pocit, že tu někdo psal, že si kvůli své d3 koupil 607 a bral si motor...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 29 dub 2018 10:09
od eliott
Lukasino píše: 29 dub 2018 10:07 A určitě to z Peugeotu nepasuje? Mám pocit, že tu někdo psal, že si kvůli své d3 koupil 607 a bral si motor...
Nepasuje, měl jsem ho, použili se jen střeva a stejně to po 10 000 km padlo.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 29 dub 2018 19:14
od petr štrof
úplně bych ty D3 s 2,7 nedémonizoval
moje D3 manuál nákup 2010 s 85 teď 2018 315 tis , jezdím s ní pouze já olej 5w30 každých 20 tis často v zápřahu ,
od ledna mám trošku větší kárku , původní spojka , dálnice do 130 pak to akorát žere.
Závažné problémy O !
Možná mám štěstí , ale je to spíš o servisu a používání
IMG_20180410_101610.jpg

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 29 dub 2018 21:57
od Dobrák
možná se už někdo ptal, ale zdá se mi to, nebo víc vydržej D3 s manualem?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 dub 2018 11:35
od NOTIX
To je dano pomerem, kde na 10 automatu je jeden manual :mrgreen:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 dub 2018 16:25
od Maxsel
To jsou všechno takové povídačky. Zrovna v ČR se prodávalo manuálů poměrně dost, protože automatů v roce 2005 lidi ještě báli a navíc byli dražší (ostatně např. i Evoqů a Free2 také jezdí nepochopitelně hodně s manuálem). Navíc osobně o nikom, komu praskla kila v manuálu nevím a ani tady jsem o nikom nečetl.

Celkově se ten motor skoro démonizuje, protože ho hodnotí víc těch, co ho nikdy neměli, než těch co je používají. Některé roky mají být údajně spolehlivější. Jinde jsem četl, že v RRS kliky nepraskali (tady zrovna jeden už dlouho je). Někde se zase uvádí, že některé série motorů jsou Jag, některé od PSA. Možná něco z toho platí, ale krom "jedna paní povídala" jsem to nikde nevyčetl. Motor se po nějakých obměnách používá dodnes a počet prasklých se přes nárůst výkonu až na 300 koní výrazně snížil (resp. jsem snad ani neslyšel, že by někomu praskali v nových modelech), takže bych se přikláněl spíše k tomu, že výrobce v té době něco podcenil a řešení nepřišlo hned. Samostatná kapitola jsou pak také experimenty s oleji, o kterých se dá dočíst i tady na fóru. Všechny jsou zaručené, ale ne ty doporučené výrobcem. Nebo tak populární čipování. Tři motory z pěti, se kterými mám osobní zkušenost, byli načipované a z toho jeden tak blbě, že houpání v tahu bylo slyšitelné i uchem.

Netvrdím, že to je nějaký extra motor, ale... je to jako se vším dnes a hlavně to jinde není jiné...