Stránka 13 z 45
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 01 říj 2019 21:55
od mr-tomas
Už jsem viděl diferák vyškubavat kurtou.

Re: Defender 110 projekt
Napsal: 02 říj 2019 07:04
od mildo123
...radšej použijem ten stahovak...
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 02 říj 2019 09:28
od Michal21
Chapu, ze v nouzi se to urcite nejak da vyskubnout. Ja se o to zkousel trochu oprit montpakou a uplne bez sance. Asi jde o to, jak moc je tam diferak predepnutej. Hlavne jak ho tam potom dat zpatky.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 07 říj 2019 15:26
od Michal21
Mam tady dalsi vtipnou zalezitost. Predni differak se mi zdal docela dobrej, zadny vylamany zuby atd. Tesne pred tim, nez jsme to dali do napravy jsem si ale sahnul na ozubene kolecko v nabe diferaku a to melo asi 3mm vakl. Takze rozebrat, vnitrek plny spon, loziska vyjety...Pribeh konci novym pajslem od Ashcroftu vcetne uzaverky. Projekt zacina byt financne docela zajimavy...:-D
Jinak se behem cekani na dily z anglie repasuji pedaly, tyc rizeni, vselijaky drzaky atd. Zabavy kopec...
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 16 říj 2019 22:20
od Michal21
Predni uzaverka od Ashcroftojc uz dorazila a musim rict, ze to je fakt pekna prace. Celkove cokoliv mi od nich prislo bylo super. Nechtel jsem se pokouset o vrtani do predniho diferaku rucne, tak jsem to radsi dal na horizontku. Taky mam pro oba uz pripraveny timken loziska. Predniho difu se moc nebojim, tam jsou staveci matice, ale zadni salisbury bude problem, nedokazu si predstavit, jak sundavam bez poskozeni lozisko abych dal jinou podlozku bez toho aniz bych ho ponicil...budu muset vymyslet nejaky pripravek na mereni bez lozisek.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 17 říj 2019 10:52
od myso87
Nejaky chlapik to na Youtube robil pomocou obruseneho stareho loziska. Neni to uplne idealne ale je to riesenie.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 17 říj 2019 13:36
od MFENCE
A dat to udělat Jeeparum? Však to je US Dana jinak ne? Tam už maj kluci bohaté zkušenosti.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 17 říj 2019 14:25
od Michal21
Prece to jen tak nevzdam...pro predni diferak jsme si pripravili "volne" lozisko aby bylo snazsi menit podlozky pod pastorkem.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 17 říj 2019 14:27
od Michal21
Taky jsem nechal liznout dosedaci plochu diferaku do napravy. Docela me prekvapilo, ze diry svorniku byly docela huste vyvaleny dovnitr. To se pak neni cemu divit, kdyz to tece...
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 22 říj 2019 23:17
od Michal21
Predni diff se dokoncuje a pomalu pujdeme na zadni napravu...vyrobili jsme brousene krouzky presne v rozmerech loziska diferaku s volnejsi vnitrni dirou aby se nemusely sudavat stahovakem pro vymenu podlozky...tak jsem si udelal radost v podobe vika diferaku...porad jsem hledal duvody proc ho nepotrebuju, ale neodolal jsem...

Re: Defender 110 projekt
Napsal: 23 říj 2019 11:33
od filip91
Doporučuji šrouby a broušený napiš ošetřit.. Jinak to moc rádo rezne..

Re: Defender 110 projekt
Napsal: 25 říj 2019 14:31
od Michal21
Pri oprave zadniho diferaku jsem narazil na zajimave opotrebeni vstupniho loziska. Podle me to je zpusobeno nevyvahou kardanu. Nikdy jsem nic podobnyho nevidel. Co vy na to?
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 25 říj 2019 15:05
od DanoDEF
... ja som sa s tym stretol. Napr. loziska v nabojoch kolies. Vonkajsia salka OK valceky OK a vnutorna salka takto "vykusana".
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 25 říj 2019 15:15
od habakuk
Běžné opotřebení ložiska říká se tomu Pitting.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 27 říj 2019 05:39
od mato_srubka
Tu ale niekto niečo posral. Pitting tam je v odstupe jednotlivých kúzelníkov. Domnievam sa, že toto ložisko bolo dotiahnuté bez rotácie a kuzeliky sa počas dosahovania vtlačili do obežnej dráhy.
Kuzeliky treba vždy doťahovať tak, aby sa vedeli postupne dostávať do predpatia a zároveň rotovať, ináč spravia odtlačky do obežnej dráhy. Guľkové ložiská týmto neduhom netrpia, lebo guľky vedia vybehnúť do obežnej dráhy aj v axiálnom smere.
Odporúčam doťahovať postupne na viac krát, teda postupne pridávať na momente a zároveň medzičasom pootacat unasacom.
Ináč pekný projekt



Re: Defender 110 projekt
Napsal: 27 říj 2019 10:21
od Michal21
Ono je pravda, ze zadni a predni differak jsou co tyce vstupnu vyreseny jinak. Zatimco vpredu je predpeti lozisek vytvoreno brousenou podlozkou, vzadu je vlozen “deformacni krouzek”. Co jsem zjistil, tak se ma zadni vstupni hridel s prirubou pro kardan dotahovat postupne a resit jakym momentem s nim jde otacet. Tohle me vede na myslenku, ze vlastne bez demontaze celeho difu je priruba kardanu nevymenitelna, nebot nevim jak to bylo utahnute.
Vsechna loziska pred pouzitim merim a musim rict, ze vyskove tam je i 5 stovek rozdil. Logicky pak nejde vymenit lozisko kus za kus.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 30 říj 2019 12:04
od Michal21
Mel bych dotaz na defendri kolegy. Koupil jsem nove predni poloosy a je na nich uprava proti originalu, kde byl jeste distancni krouzek pred homokinetickym kloubem. Mam poloosu upravit nebo to davate do kloubu rovnou bez nej?
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 30 říj 2019 20:37
od mato_srubka
Neviem, či si to správne pamätám, ale na D2 som tam ten distancny krúžok mal tiež. Je tam na vymedzenie polohy CV jointu. Ja by som ho tam dal.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 05 lis 2019 17:50
od Michal21
Tak konecne trochu posun.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 05 lis 2019 18:21
od gibson
najkrajsia cast stavby kazdeho auta
daval si nieco povnostne do naprav ci len unasace?