F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#241 Příspěvek od tagr » 10 úno 2010 15:50

:ty jeden...: jasně tomu rozumím a budu rád když to uděláš já budu mít práce i tak dost jen s těma pevnostníma prahama a celkovým zpevněním a doladěním. jak budu něco vědět dám informace, jinak si tedy Maci udělej o 1 kus víc pro mně ju :) a co říkáš gumám 225/70 R 17 :D ty by se tam po rozšíření o 3 cm a Tvém zvednutí měli vejít ne ? :wink:
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#242 Příspěvek od macejky1 » 10 úno 2010 16:52

tagr píše::ty jeden...: jasně tomu rozumím a budu rád když to uděláš já budu mít práce i tak dost jen s těma pevnostníma prahama a celkovým zpevněním a doladěním. jak budu něco vědět dám informace, jinak si tedy Maci udělej o 1 kus víc pro mně ju :) a co říkáš gumám 225/70 R 17 :D ty by se tam po rozšíření o 3 cm a Tvém zvednutí měli vejít ne ? :wink:

Jen to neprezen, nezapomen ze poloosy a diferák na to nejsou stavený. Cím vetsí kolo tím vetsí páka a tím vetsí odporovej kroutící moment. Osobne bych nesel do niceho vetsího nez tak 4cm na prumeru víc nez standard.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#243 Příspěvek od tagr » 10 úno 2010 19:55

no ted tam mám 225/55 R17 tedy podle velkého tak dám na Tebe a seženu 225/70 R17 větší tam nedám ju a díky za radu , ty plecháče s mínusem tam nedám jdu do podložek, protože chci mít stejná kola i na přívěsu a tam jsou jen 4 šrouby - tedy musím udělat redukci na 5 stejná rozteč jako free. Jde mně o to aby vše mělo stejná kola a dala se měnit dle potřeby
ramena zpevním a polosy budou stejně pevnostní :) tak snad to bude stačit .
jinak co vím tak po nezpevněných víc jak 50 nepojedu a tak nebude snad nápor na vše moc veliký , jen nevím jak bude měřit tachometr :( ale snad se vejdu do tolerance, nebo ho budu muset nastavit?

přemýšlím nad tím aby se tam vešel stejný navy jako bude mít i def a navy se mohl přenášet ? tak snad to vydrží :), nebo mám pro sichr dodělat nejaké zpevnění?
Jinak v jaké relaci vidíš ten předek a jak to uděláme na zadku?
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#244 Příspěvek od macejky1 » 11 úno 2010 08:03

Cau tak tyhle kola budou na prumeru vetsi o 7 cm. A odchylku tachometru más v tomhle souboru.

Co se týká navijáku tak i pro defa by ti mel v pohode stacit treba come-up na 4t. Pro free nic silnejsího nez 4t nepujde ale to bohate stací.

Jestli tou relací myslís cenu tak to jsem zatím nepocítal. Bude tam dost výpalku a celkove je to docela slozitý. Ten rám co bude pod nárazníkem bude pozinkovanej a ta prenosná plotna pro naviják bude pozinkovaná a pak jest cernej komaxit ( znám jednu firmu která to umí i na cerstvej pozink ). No hodne hrubým odhadem ten predek + plotna cca 5,5 tis. Vzadu to bude o hodne jednodussí tam bych to zatím tipnul tak na 1,5 - 2 tis. ale zatím se mi nechce lézt pod auto a omerovat to tam, chytil jsem nejakou prasecí chripku nebo co tak se kurýruju. A nez se pustím do toho zadku tak se bides muset stavit abysme se koukli jak tam más udelaný TZ protoze máme kazdej jiný.

A jestlis myslel termín tak snad asi nekdy v dubnu.
Přílohy
225-55-R17 - 225-70-R17.pdf
(55.76 KiB) Staženo 308 x
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#245 Příspěvek od tagr » 11 úno 2010 09:17

Ahoj :D , Ty jsi fakt borec :Pohoda: :Pohoda: kdyby jsi to stihnul do 19.4 byl by jsem moc rád a 19.4 by jsem se pro to i zastavil , vezu strýce na operaci s tím kloubem tak by to bylo fajn :D
co tenhle navy ? http://www.navijaky.net/elektricky-lano ... 12v-3.html , nejde tady o tu sílu , poměr cena výkon a pokud vše děláš na 4t tak vyšší výkon nevadí pokud se nevyužije, ale třeba v zadu to určitě vydrží je to tam mnohem pevnější než ve předu díky krátkému uložení :)
no pokud to bude předek 6000 a zadek 2000 tak se klaním a beru všema 10 :D pokud máš kontakt na pozink rád ho využiju na ty prahy, klidně Ti je na oplátku udělám taky :) jakmile máš kus tak je jedno kolik jich děláš nejhorší je měření, ale to ty znáš. :) Já je udělám asi z normálního U profilu a plicháčů A PROPOJÍM JE MEZI SEBOU POD PODLAHOU tak aby jsem si nikde nesnížil průchod, ale drželo to jak :) , prostě to bude tak aby se dal dát tenhle hevr kamkoliv . Pak udělám motor místo toho šustiplastu a i na nádrž. Já ji musím celou vyndat a najít kde to teče tak pávě na duben plánuju vlastně výměnu a zvednutí celého spodku a pomalu dávám dohromady věci .

Tak až budeš mít po chřipce dej vědět jsem pro jednodenní výlet za tebou probrání všeho a oměření :) Fakt jsi šikula :)
PS nevíš kde by se daly sehnat hubice na PB + O2 tedy lehčí verzy autogenu, ? Kyslíku mám dost , ale acet. se mně nechce schánt tak na nahřátí či občasnou potřebu mně propan stačí - bude to součást off nástavby na vozíku - 2 využití jak na vaření tak na opravu a kyslík se při nějakém neštěstí taky šikne peo zraněné :( :) :idea: :?:
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#246 Příspěvek od tagr » 11 úno 2010 09:21

Ještě k těm pneu jestli tomu dobře rozumím tak pokud budu mít na tach. 100 km/h tak pojedu cca 110 km/h tak tedy budu radši všude připočítávat 10 km a mám klid. jinak cm podložky a 3,5 cm gumy a budu vyšší o cca 8 cm to by mělo stačit a snad pevnostní poosy to vydrží , dif a ostatní určitě :) , výkonu i krouťáku na motoru bude dost :)
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#247 Příspěvek od macejky1 » 11 úno 2010 09:46

Koukni se na offroadforum tam je toho o navijácách hodne a myslím ze hodne lidí tyhle x-winche a golem winche pouzívá. Jsou prý docela spolehlivý a síly mají dost. Jediná nevýhoda je jejich pomalost bez záteze. Treba come-up nebo superwinch je bez záteze mnohem rychlejsí. V praxi to znamená ze pokud se nekde treba na rozmoklým poli tahás navijákem a soucasne se snazís vyhrabat kolama tak nemusís zastavit az se ti kola chytnou. Rychlej naviják ti stací bez záteze navíjet i kdyz uz jedes sám na jednicku. Ale tihle cínani jsou tak pomalí ze kdyz uz se konecne rozjedes tak zase musís zastavit abys neprejel lano.

A s tou silou to raci neprehánej, myslim ze 9000 liber ( 4t ) bohate staci. Zeptej se tady kluku co maji defiky jestli je to dost nebo ne. Ono se nekdy spatne odhaduje kolik vlastne táhnes a taky by se ti mohlo stát ze si ohnes nosníky na aute ( preci jen se to samonosná ). Nebo to auto pretrhnes :lol:

A kvuli váze bych se zamyslel nad sintetickým lanem. Ocel je ocel ale ta váha delá hodne. Rám bude vázit do 20Kg a plotna tak 8 - 10Kg k tomu naviják s ocelovým lanem cca 40 Kg. Takze budes rucne nasazovat 50-ti kilovej bazmek. S tou sintetikou by to bylo nejméne o 10 - 15 Kg mín.

Myslím ze LOW tady nabízel come-upy za dost dobrou cenu, zkus pohledat.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#248 Příspěvek od macejky1 » 11 úno 2010 09:52

EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#249 Příspěvek od macejky1 » 11 úno 2010 09:55

Jo a zinkovnu vyuzívám pravidelne a mám tam i slusný ceny. Takze není problém neco pozinkovat.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#250 Příspěvek od tagr » 11 úno 2010 11:13

Aha tak o jsem nevěděl, puju do kvality snad to elektrikya vydrží, nebo radši trochu silnější alternátor a baterie? :idea: DV9000 12V 13500+dph zkusím tenhle :) ju , máš pravdu že si kolama budu stejně pomáhat tak nebude potřeba tolik síly :)
Pozink by jsem využil moc rád :D , nevíš jak je to s lakováním hliníku na černo? :?
Jinak já myslel že ten rám nechám na autě pořád, proto tam dáváme ty zátěžové pružiny :) a navy jen připojím když budu ,,čuchat" nějaký problém :) :idea:
neboj nepřetrhnu asi až budu preventivně vše dělat tak zesílím i nosné části na předním rámu motoru , aby to vydrželo i nějaký ten š´touchanec :) včetně předního nárazníku, ale vše bude schováno a a nebude to vidět :)
jinak zadek je myslím tuhý dost tam dám jen ochranu na nádrž a výfuk - když by si to někde sedlo, to co tam drží nádrž je fakt forovinka tak by jsem to zkusil spevnit a spodní 3 mm ocelový plech přidělaný právě i k těm prahům by měl dost pomoci .
stejné je to ve předu pod motorem , en plast ničí i obyčejný sních tak budou změny :) asi tak 100 kg celkem přibyde, ale vydrží nesrovnatelně víc :)
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#251 Příspěvek od macejky1 » 11 úno 2010 11:34

tagr píše:Aha tak o jsem nevěděl, puju do kvality snad to elektrikya vydrží, nebo radši trochu silnější alternátor a baterie? :idea: DV9000 12V 13500+dph zkusím tenhle :) ju , máš pravdu že si kolama budu stejně pomáhat tak nebude potřeba tolik síly :)
Pozink by jsem využil moc rád :D , nevíš jak je to s lakováním hliníku na černo? :?
Jinak já myslel že ten rám nechám na autě pořád, proto tam dáváme ty zátěžové pružiny :) a navy jen připojím když budu ,,čuchat" nějaký problém :) :idea:
neboj nepřetrhnu asi až budu preventivně vše dělat tak zesílím i nosné části na předním rámu motoru , aby to vydrželo i nějaký ten š´touchanec :) včetně předního nárazníku, ale vše bude schováno a a nebude to vidět :)
jinak zadek je myslím tuhý dost tam dám jen ochranu na nádrž a výfuk - když by si to někde sedlo, to co tam drží nádrž je fakt forovinka tak by jsem to zkusil spevnit a spodní 3 mm ocelový plech přidělaný právě i k těm prahům by měl dost pomoci .
stejné je to ve předu pod motorem , en plast ničí i obyčejný sních tak budou změny :) asi tak 100 kg celkem přibyde, ale vydrží nesrovnatelně víc :)
Jestli se nepletu tak ten Come-up bere pri plný zátezi z baterie asi 450A takze tam dej baterku která má alespon 700A. Treba VARTA silver dynamic 77Ah/ 780A se tam vejde i bez upravy kastlíku.

Rám bude samozrejme na aute. " rychlouchytem" se tam bude pridelávat ta deska s navijákem ( deska cca 8Kg a naviják cca 40Kg s ocelí nebo cca 30Kg se sintetikou ).

Vycházím z toho ze prední tazné oko které je na stejném míst jako pripojovací body drzáku unese s dostatecnou bezpecností 2 tuny ( to je max. váha vozu ). Takze pri navijákování rovne dopredu to unese v pohode 4t ( 2t na kazdou stranu ). Ale jakmile se budes tahat cástecne do boku tak se veskeré zatízení prenese na jednu stranu. Na jedné strane bude tah skoro 4t a na druhé strane tlak ( ale ten to unese urcite ).

Sejdeme se, vysvetlím, nakreslím, pokecáme. Kazdopádne nic silnejsího nez 4t tam nedávej, na tohle je to vsechno dimenzovaný.
Omezení tam budou asi takováhle:
pri tazení 4t smí být lano pod uhlem max 15° nahoru a max. 25° dolu
pri tazení 4t smí být lano pod uhlem max. 30° doleva a 30° doprava
pri tazení 2t smí být lano pod uhlem max. 30° nahoru a max. 30° dolu
pri tazení 2t smí být lano pod uhlem max. 45° doleva a max. 45° doprava

Asi si nechám udelat nejaký nálepky s obrázky a popisem a nalepím je tam.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Mylda
Příspěvky: 228
Registrován: 02 črc 2009 11:45
auto: DII TD5
Bydliště: Českomoravská vrchovina

Re: Zdvihnutie freelandra

#252 Příspěvek od Mylda » 11 úno 2010 12:49

Tagr, Macejky1: Vy z toho budete mít teda pevnosti :)

Jinak už máme nandané podložky, v servisu tvrdili, že to šlo uplně v pohodě. Bohužel při výměně silenbloků na ramenech náprav se jim nepodařilo rozšroubovat ty šrouby, tak je ufikli a ted se jen čeká na nový. Příští tejden bude fáro doma. Takže zašlu foto, ale myslím, že to asi nebude na fotce znát, těch 42mm.

Takže dík za super odvedenou práci Macejky!
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#253 Příspěvek od macejky1 » 11 úno 2010 13:04

Mylda píše:Tagr, Macejky1: Vy z toho budete mít teda pevnosti :)

Jinak už máme nandané podložky, v servisu tvrdili, že to šlo uplně v pohodě. Bohužel při výměně silenbloků na ramenech náprav se jim nepodařilo rozšroubovat ty šrouby, tak je ufikli a ted se jen čeká na nový. Příští tejden bude fáro doma. Takže zašlu foto, ale myslím, že to asi nebude na fotce znát, těch 42mm.

Takže dík za super odvedenou práci Macejky!
Kur.a chlape to me tesí, ani nevís jakou jsi mi ted udelal radost. Uplne jsi mi zlepsil celej dnesní den :D :D

Tak hodne pohodovejch kilometru a snad bude tech 42mm znát alespon nekde v lese nebo kam s tím autem jezdíte.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Mylda
Příspěvky: 228
Registrován: 02 črc 2009 11:45
auto: DII TD5
Bydliště: Českomoravská vrchovina

Re: Zdvihnutie freelandra

#254 Příspěvek od Mylda » 11 úno 2010 13:19

To jsem rád, že to info potěšilo, ale až tak :D Všude možně! Je to náš hejčkanej člen rodiny. Ted otčíka mrzí, že nevzal 52mm :D ptal se, proč jsme to nevzali. Musel jsem mu připomenout, že on to nechtěl, aby se to moc nenaklánělo. Potom teda už radši mlčel :) Tak zase časem nandáme trochu větší gumy a zase to bude o kousek jinde. Už to chci vidět sakra taky! :Ja blb:
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#255 Příspěvek od macejky1 » 11 úno 2010 13:37

Abych nezapomnel, ta dalsí várka podlozek uz jde konecne do finise.
Prístí týden jak se trochu vykurýruju z toho moribundusu co jsem chytil zavezu srouby na zuslechtení a pak vsechno do zinkovny. Takze distribuce probehne koncem unora nebo zacatkem brezna.

Klidne mi uz muzete hodit do SZ jak a kde by jste to chteli predat nebo kam poslat. Já nemám problém to dovézt zhruba v okruhu 100Km okolo Trebíce. Takze treba Jihlava, Brno apod.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#256 Příspěvek od tagr » 11 úno 2010 16:59

Jo jo jasně :) dík za vysvětlení asi ten kaslík trochu upravím :) , nevím jak ty , ale já tam mám trochu místa i ted , nevím jak je to možné ale asi tak 30 mm na obě strany a haupna je taky dost vysoko tak se dojedu někam podívat co by se tam vešlo :D
Přijedu opravdu moc rád snad se ve sněhu stihnem trochu vyblbnout :) a složíme to. Já jedu v pondělí do tuningové firmy s motorem na první měření a dohodnout se co přesně a jak s motorem - vstřiky, sání,řídící jednotka , možná turbo a čerpadlo , tak jsem zvědav:)
Nebojte podělím se co a jak :)
Maci nevíš jestli má ten velký benziňák stejné polosy , nebo silnější, protože to vypadá že ho muj TD 4 dožene a pak by stačilo tam dát ty samé polosy jako má on :) :?: jen pořád ještě laburuju nad tlumiči a pery jestli jen dát nová stejná + zátěžové , nebo bějaké lepší :)
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#257 Příspěvek od macejky1 » 12 úno 2010 08:11

2,5 V6 má jinou IRD, jinou visco spojku ale jak je to s poloosama nevím
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#258 Příspěvek od tagr » 12 úno 2010 09:25

HELE MACI JEŠTĚ JSEM SE NA TO VŠE KOUKNUL A LAICKÉ DOTAZY :Sorry: ,
takže ten tvuj rám tam bude místo přední výztuhy nárazníku ? a pokud ano nešel by udělt z trochu vetšího kusu ,,železa :) aby to vydrželo nějaké to silnější opření třeba do 2t nosrožce :) :D :D :D
pak jsem se chtěl zeptat jestli tedy budeš dělat jinou ochranu zepředu mísu toho hliníku, nebo jestli to tam necháme a jak by jsi to viděl s tím spodním přinýtovaným šustPVC :D já by jsem to fakt viděl na zpevněný 3mm plech na pantech any se to po odšroubování dalo vyndat a mohlo se všude ke šroubům ze spoda - takhle to stojí za prd
a jestli jak tam máš tu nandavací plotnu by se navyplatilo jí ještě - pokud se to tam vejde - udělat takové šikmé opěrné vzpěry , aby se lépe roznesl ten tah do boků, případně nahoru ? :Sorry:
asi si to osvětlíme až by jsem přijel ju :)
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
Mylda
Příspěvky: 228
Registrován: 02 črc 2009 11:45
auto: DII TD5
Bydliště: Českomoravská vrchovina

Re: Zdvihnutie freelandra

#259 Příspěvek od Mylda » 12 úno 2010 15:44

tak zpět, nic nám tam nedali ještě :D informace se poněkud změnila cestou ke mně, takže jsem Ti Majceky udělal radost neprávem :oops: servisu se nedomluvili, co tam vlastně na tom udělali a řekli nám to blbě... no nic, tak snad příště
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2

waltr666
Příspěvky: 70
Registrován: 01 bře 2009 00:01
tel.: c902 )))
auto: PAJERO 2.8TD
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvihnutie freelandra

#260 Příspěvek od waltr666 » 12 úno 2010 16:29


Odpovědět