#253
Příspěvek
od MadTom » 27 srp 2019 22:25
Tlak za turbem ještě neznamená, že se dost vzduchu dostane až do motoru. Může tam zůstat jenom malá dírka a to potom motoru nestačí. Musel by jsi tlak měřit přímo v sacím potrubí. Je to blbost a docela špatně se to hledá, už několikrát si na to servis co TD5ky nezná vylámal zuby, a když zoufalý majitel zavolal a popsal co už všechno zkusili, tak za 5 minut volal, že je v hadici bublina. Posledně to řešil kamarád v Maďarsku - auto nastartovalo a pomalu se dalo rozjet až na čtyřku, následně se motor začal klepat a netáhnul. Stačilo ho vypnout a celé se to opakovalo. Prostě jak to chtělo dost vzduchu, tak se vnitřek hadice odchlípnul a ucpal ji. A aby se ucpávka udržela na místě, stačilo sání při volnoběhu. Když tohle sání po vypnutí motoru pominulo, tak se ucpávka vrátila zpět a motor se zase rozběhl. Z Maďarska dojel pomalu, doma to servis taky nenašel, nikoho to nenapadlo, zvenku hadice vypadaly naprosto v pohodě, jenom na omak to nebyla relativně tuhá guma, ale taková jako měkká žvýkačka. Po demontáži to bylo jasné, uvnitř jedné hadice byla bublina.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo