Stránka 13 z 18
Napsal: 17 čer 2007 22:49
od Rover
Libor píše:Myslim,že je to každeho čistě osobni záležitost co prodá či koupi a je na biledni za kolik.

Ano přesně, máš 100% pravdu, to co jsem psal výše je můj čistě subjektivní názor, který znamená pouze to, že to je můj subjektivní názor a právě to je krásné na demokracii... a to myslím smrtelně vážně... je to každého věc...
Napsal: 20 čer 2007 10:47
od ALF
]Povedste "Kefalín", čo také si predstavujete pot slovom Velbkoud?

[/quote]
Kefalím by asi povedal, že sú tací,co sa rýpů v hovně a podstatné veci jim unikajů. A pak iba to hovno majů. alf
Napsal: 20 čer 2007 11:13
od ALF
Přiznám se Alfe, že ti moc nerozumím, Měls Disco - prodals, koupils Freeloše - nebylo to ono( to jediný chápu), sehnal sis Camelku - což je asi sen každého majitele Discover a taky se ti nehodí - tak prodáváš.Je to jako v pohádce Jak dědeček tak dlouho měnil až vyměnil![/quote]
ČaOFF,jeden z mála posledních příspěvků,který mi připadá on the level,proto na něj reaguji. Začnu od zadu. Zatím mám s výměnou výrazně + skóre. Free mne stál 189tis.-prodán za 249tis. atd. Je důležité věřit ve své schopnosti a není až tak podstatné,co prodáváš. Výsledkem však musí být pocit spokojenosti u všech zainteresovasných. A to se mi bohu dík daří. Teď k značce Land Rover. Tato byla vždy až na třetím místě,po Mercedesu a Toyotě. Protože jsem nechtěl výrazněji zatěžovat rodinný rozpočet,začal jsem s LR,ale není to pro mne to,co jsem si vysnil. Velbloud je super a také si ho podle toho cením. Nezbavuji se ho,jen jej nabízím.Pokud neprodám,budu v něm jezdit až do odebrání řidičáku

Už jsem se několikrát jinde zmiňoval,že Land Cruiser nebo Géčko mne stále láká. Možná je to tím,že si na autě, na rozdíl od ostatník kluků na fóru, moc věcí sám neopravím a musím spoléhat na servis a to ještě jaký. A po pravdě LR zrovna o spolehlivosti není na rozdíl od Toyoty. Ale s počáteční euforií je to jako v manželství. Všichni tvrdí,že je to na celý život a po roce lítají po soudech. Tady jsem ale vzorný-26.6.2007 mám za sebou 25 let se svou první a doufám i poslední. Tak až to bude Géčko nebo LC,třeba mi to vydrží dloooooooooouho. Ale velblouda mám rád.alf
Napsal: 20 čer 2007 11:29
od Potapěč
Napsal: 20 čer 2007 13:46
od karel
To Alf: pravdou je že Toyota je podle nejrůznějších statistik o spolehlivosti na čele, ale na druhou stranu při pořízení a v případě nákupu ND je podstatně dražší, o MB ani nemluvě.Tam se prodávají hodně staré kousky Géčka 461 za balík anebo novější 463, které jsou samá elektronika a do terénu je raději nebrat.
Podle mého názoru z těch tří je LR nejvýhodnější možností, proto si Camelku raději nechej.
Napsal: 20 čer 2007 17:06
od default
Toyota je skutecne nejspolehlivejsi vuz podle statistik. Bohuzel jen jedna - Corola. Verte nebo ne ale napr. Porsche 911 je az na 10. miste

Napsal: 20 čer 2007 17:24
od OC
Ehm. Ten neobyčejně moudrý pán, jehož má v poslední době na ikonce Eliott, svého času velmi rozumně specifikoval, kterým statistikám je co věřit

Napsal: 20 čer 2007 21:31
od Land Jirka
Mám doma starou Toyotu LC, na které dělám repasi a můžu říct, že ND jsou většinou dva až třikrát tak drahé než ty samé na LR, které se dají levně nechat posílat z englandu. Na Toy sou levné díly v USA jenže většinou nejsou ochotni posílat k nám.
Napsal: 20 čer 2007 23:39
od Rover
Kluci já vůbec nevím o čem to tady povídáte, ano bod G znám hledal jsem ho a posléze i našel, ona byla velmi spokojená a chce abych bod G hledal každý večer, ale tojota, to fakt nevím, kde to je, ještě hlouběji..., pro hard core LR enthusiast asi v prd... Ale onehdá, v devadesátýmosmým jsem měl firemní korolu a jezdila, fungovala, ale byla to instantní záležitost bez "chutě a zápachu"..., opravdu ne srdcovka... převoz z bodu A do bodu B bez emocí.
Napsal: 21 čer 2007 00:06
od motohanz
Rover píše:Kluci já vůbec nevím o čem to tady povídáte, ano bod G znám hledal jsem ho a posléze i našel, ona byla velmi spokojená a chce abych bod G hledal každý večer, ale tojota, to fakt nevím, kde to je, ještě hlouběji..., pro hard core LR enthusiast asi v prd... Ale onehdá, v devadesátýmosmým jsem měl firemní korolu a jezdila, fungovala, ale byla to instantní záležitost bez "chutě a zápachu"..., opravdu ne srdcovka... převoz z bodu A do bodu B bez emocí.
hele tak to je fakt, segra mela corollu a jeji pritel Land Cruisera a musim rict ze me ty stejny kliky a cudliky a vydechy klimy dost prekvapily...

Napsal: 21 čer 2007 08:59
od ALF
Napsal: 21 čer 2007 09:08
od ALF
karel píše:To Alf: pravdou je že Toyota je podle nejrůznějších statistik o spolehlivosti na čele, ale na druhou stranu při pořízení a v případě nákupu ND je podstatně dražší, o MB ani nemluvě.Tam se prodávají hodně staré kousky Géčka 461 za balík anebo novější 463, které jsou samá elektronika a do terénu je raději nebrat.
Podle mého názoru z těch tří je LR nejvýhodnější možností, proto si Camelku raději nechej.
ČaOFF, jak jsem již napsal Camelka není auto,kterého se chci zbavit. Takové jsem koupil klukovi. Byla to Alfa 75 a v životě už nechci ani vidět. Když jsem ji prodal,tak jak jsem nepič,chtěl jsem se od radosti naprat. To bylo prokleté auto. Tady je to opravdu o něčem jiném. Znova však opakuji Velbloudá mám rád a možná se časem do něj i "zamiluju" alf
Napsal: 21 čer 2007 09:10
od ALF
P.S. S těmi citacemi by to chtělo krapet dopilovat.

[/quote]
Tak piluj.
Napsal: 21 čer 2007 10:26
od eliott
To Potapěč: Géčko máš, protože na tebe zbylo, ale chceš zase LR, tak važ slova

Napsal: 21 čer 2007 10:28
od Potapěč
eliott píše:To Potapěč: Géčko máš, protože na tebe zbylo, ale chceš zase LR, tak važ slova

I gdepak, Géčko mám protože je jednička f terénu a LR je jednička v srdci.

Napsal: 21 čer 2007 10:38
od eliott
Jednička v terénu je BéVéPéčko

Napsal: 21 čer 2007 11:17
od Potapěč
Ale vede jen vo dýlku laufu.

Napsal: 21 čer 2007 11:30
od discover
Napsal: 21 čer 2007 11:53
od Miloš II
Napsal: 21 čer 2007 13:21
od Rover
To musela být ale krása..., sakra...
