Student Racing Team - RRC 3,9
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
lowe, neboj to stejne neni nic pro tebe vsechny uz maj pres 20 ja si pamatuju tvou hlasku: krava jedna stara sestnactileta:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
tady se to nejak zvrhlo 

KIA Sportage 2,7 V6 + LPG
Toyota HDJ80
Access SP300R racing quad
Toyota HDJ80
Access SP300R racing quad
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
viz: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =3&t=20970" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
jsme pripraveni na dalsi zavod, range v kondici jako snad nikdy nebyl.
ve zkratce:
vymeneny tlumice ktere byly po dvou zavodech ko
nove pruziny na predni naprave, s tim spojene podlozky pod pruziny
pevnostni tyce rizeni (dekuji pavlovi)
najezdovy plech (dekuji toomichovi)
plno vymenenych dilu (dekuji karlovi slamovi)
uz se tesime na sobotu (nesmim zapomenout na lowa jakozto take sponzora dekuji)
take jsme odlehcili auto o cca 30kg, coz dela dve desetiny sekundy na kolo
zatim to vypada na slabsi ucast trech LR v kategorii, auto je pripraveno tak se budeme konecne snazit potrapit i defiky
ve zkratce:
vymeneny tlumice ktere byly po dvou zavodech ko
nove pruziny na predni naprave, s tim spojene podlozky pod pruziny
pevnostni tyce rizeni (dekuji pavlovi)
najezdovy plech (dekuji toomichovi)
plno vymenenych dilu (dekuji karlovi slamovi)
uz se tesime na sobotu (nesmim zapomenout na lowa jakozto take sponzora dekuji)
take jsme odlehcili auto o cca 30kg, coz dela dve desetiny sekundy na kolo

zatim to vypada na slabsi ucast trech LR v kategorii, auto je pripraveno tak se budeme konecne snazit potrapit i defiky
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Miky sice nepřijedu ale dejte jim na zadek!!!!!!
Moc fandííííím

Moc fandííííím


http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
tak pribyl nissan co jsme ho porazili na prvnich zavodech a naky novy defender, takze v kategorii 4xLR a 1x nissan
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Tak držíme palce.
K

K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
I já držím palce.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
tak pribylo jeste jedno cheero, to znamena 6 aut v kategorii, to uz vypada na zajimave souboje
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Tak nakonec 5 aut v kategorii, range sme udrzeli pri zivote do konce zavodu, vezeme pohar sme treti, jdeme slavit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Miky ještě jednou gratuluji. Musím říct, že kluci se nevzdávali a i po poruše čerpadla benzínu v nádrži si rychle poradili a vyrazili znovu na trať. 6-hodinovka je opravdu úctyhodný výkon a trať nevypadala zrovna jednoduše, Rangík dostal zabrat. Paráda
U vás se nebojím, že byste to nezapili 


UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
No jeste tu sme, party skoncila kolem 6 rano a jeste nemame schopne ridice do dvou aut:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Pěkně Miky válíte. Gratulace!
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Druhý závod sezóny se jel ve westernovém městečku v Šiklově mlýně. Přípravy na autě vrcholily ještě pár hodin před závodem. Závod začal s velkým zpožděním a ještě v zaváděcím kole hodil Pavel broučka na boudu, než se ho podařilo postavit na kola bylo zpoždění tak velké, že pořadatelé zkrátili závod na 5 hodin. Startovali jsme z druhé lajny, start se nám vydařil ovšem hned v druhé zatáčce zapadl mercedes a za ním ještě navara.
Trať byla téměř pět kilometrů dlouhá, krásná ale hodně rozbitá a hlavně úzká. Místa na předjíždění moc nebylo a na rozbité trati jsme byli díky normálním tlumičům hodně pomalí ale i tak jsme se snažili uhýbat a nikoho nezdržovat a docela se nám to dařilo, až jsme dostali pochvalu.
Zhruba po hodině se odporoučelo palivové čerpadlo. Sebou jsme měli dvě náhradní ale ani jedno nedodávalo potřebný tlak. Zachránili nás kamarádi z Wings teamu a zapůjčili nám čerpadlo z broučka, se kterým jsme auto rozpohybovali. Oprava trvala ve výsledku necelou hodinu, za kterou alespoň vychladla úplně uvařená brzdová kapalina. Potřebovali jsme ujet ještě tři kola, abychom byli před Auto jase, což se klukům opatrně povedlo a pak už si závod užívali a naháněli se s cherokeem záchranářů. Range byl rychlejší v zatáčkách, hlavně ve výjezdu byl znát velký výkon ale ztrácel na rovinkách díky tlumičům. Hodinu před koncem předali kluci auto mě, opět téměř bez brzd, už taky téměř bez tlumičů a taky ze světel byly spíše bludičky, takže poslední hodinu jsme víc lítali, než jeli protože díry byly vidět až těsně před autem a stejně nebylo jak před nima zabrzdit. Range opět projel pod cílovým praporem a tentokrát na třetím místě z pěti účastníků v kategorii.
Trať byla téměř pět kilometrů dlouhá, krásná ale hodně rozbitá a hlavně úzká. Místa na předjíždění moc nebylo a na rozbité trati jsme byli díky normálním tlumičům hodně pomalí ale i tak jsme se snažili uhýbat a nikoho nezdržovat a docela se nám to dařilo, až jsme dostali pochvalu.
Zhruba po hodině se odporoučelo palivové čerpadlo. Sebou jsme měli dvě náhradní ale ani jedno nedodávalo potřebný tlak. Zachránili nás kamarádi z Wings teamu a zapůjčili nám čerpadlo z broučka, se kterým jsme auto rozpohybovali. Oprava trvala ve výsledku necelou hodinu, za kterou alespoň vychladla úplně uvařená brzdová kapalina. Potřebovali jsme ujet ještě tři kola, abychom byli před Auto jase, což se klukům opatrně povedlo a pak už si závod užívali a naháněli se s cherokeem záchranářů. Range byl rychlejší v zatáčkách, hlavně ve výjezdu byl znát velký výkon ale ztrácel na rovinkách díky tlumičům. Hodinu před koncem předali kluci auto mě, opět téměř bez brzd, už taky téměř bez tlumičů a taky ze světel byly spíše bludičky, takže poslední hodinu jsme víc lítali, než jeli protože díry byly vidět až těsně před autem a stejně nebylo jak před nima zabrzdit. Range opět projel pod cílovým praporem a tentokrát na třetím místě z pěti účastníků v kategorii.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
No zapíjeli jsme až do svítáni druhého dne
... tady jsou moje fotky
http://codehunter.rajce.idnes.cz/Sikluv_mlyn_2013" onclick="window.open(this.href);return false;

http://codehunter.rajce.idnes.cz/Sikluv_mlyn_2013" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
a ja uz chystam sestrih videa
jinak zatim to celkove poradi vypada pekne, skoda ze nektere zavody vynechame 


KIA Sportage 2,7 V6 + LPG
Toyota HDJ80
Access SP300R racing quad
Toyota HDJ80
Access SP300R racing quad
- KubaVondal
- Příspěvky: 506
- Registrován: 08 pro 2008 21:42
- tel.: 739458752
- auto: Disco Td5
- Bydliště: Meziříčko-Letovice
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Kluci zaberte, přece vás nepředjede nějakej zJeep.BonfireCZ píše:a ja uz chystam sestrih videajinak zatim to celkove poradi vypada pekne, skoda ze nektere zavody vynechame



EX D1 300Tdi Velryba nyní DII Td5 r.v.99 zatím v sérii obutá na Cooper A/T3 + pár hřebců navíc