Přestavba RRC na 4,6 V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#261 Příspěvek od Mirko » 09 kvě 2014 11:09

Tak nakonec všechno špatně:
Motor byl ve středu složený, ve čtvrtek jsem přijel s čipovanou jednotkou, napojili jsme, starty furt špatný. Tlak oleje se zdál být OK. V motoru něco klepalo nebo pleskalo těsnění výfuku, na tom jsme se s panem Pešlem neshodli...S autem jsem odjel domu, jelo svižně, zrychlení z nízkých otáček se opravdu výrazně zlepšilo. Ale furt tam byl pocit nerovnoměrného chodu a nakonec když jsem dojel do Brna, tak se mi na první křížovatce rozsvítila kontrolka oleje, po přidání zas zmizelo. Takže teď dojde na Eliottovi slova - měl jsem měnit ložiska na klice hned. Motor zřejmě musí ven :sweat

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6529
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#262 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 09 kvě 2014 11:31

:S
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2482
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#263 Příspěvek od moon13 » 09 kvě 2014 11:38

Mirko píše:Tak nakonec všechno špatně:
Motor byl ve středu složený, ve čtvrtek jsem přijel s čipovanou jednotkou, napojili jsme, starty furt špatný. Tlak oleje se zdál být OK. V motoru něco klepalo nebo pleskalo těsnění výfuku, na tom jsme se s panem Pešlem neshodli...S autem jsem odjel domu, jelo svižně, zrychlení z nízkých otáček se opravdu výrazně zlepšilo. Ale furt tam byl pocit nerovnoměrného chodu a nakonec když jsem dojel do Brna, tak se mi na první křížovatce rozsvítila kontrolka oleje, po přidání zas zmizelo. Takže teď dojde na Eliottovi slova - měl jsem měnit ložiska na klice hned. Motor zřejmě musí ven :sweat
Kdybys chtěl fajn motor, tak ti můžu dát to, co tam máš mít ;-) PS: teda i s autem samozřejmě, za pakatel...
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: 24 lis 2008 19:37
auto: LR SIII Stage One
Bydliště: Boskovice

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#264 Příspěvek od Otifant » 09 kvě 2014 12:44

moon13 píše:Kdybys chtěl fajn motor, tak ti můžu dát to, co tam máš mít ;-) PS: teda i s autem samozřejmě, za pakatel...

aleee....copak...uz te to omrzelo? to slo teda rychle :-) kdyby jsi chtel,tak vis za jakou cenu kupuju od tebe auta. takze nabizim zase stejnou sumu :D
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2482
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#265 Příspěvek od moon13 » 10 kvě 2014 21:21

Otifant píše:aleee....copak...uz te to omrzelo? to slo teda rychle :-) kdyby jsi chtel,tak vis za jakou cenu kupuju od tebe auta. takze nabizim zase stejnou sumu :D
:-) tak urcite
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#266 Příspěvek od Mirko » 06 čer 2014 08:03

Tak včera Pešl vs Lev 2:0. Přijel jsem k němu, aby se prozkoumalo, co je teda vše kaput. Už na nádraží mě pan Pešl ujistil, že je špatný jen zpětný ventil olejového čerpadla. Nevěřil jsem, ale po vymontování se ukázalo, že tomu tak bylo. Našli jsme jiné použité čerpadlo a motor začal mazat.
Zbylo to klepání, se kterým jsem už minule odjížděl a pan Pešl tvrdil, že to jen "pleská" výfuk a já, že jsme dostatečně nezvětšili na jednom ventilu průchod pro zesílené tyče vahadel. "Tak já vám ty těsnění ještě vyměním, abyste viděl, že mám pravdu a odjel jste konečně spokojenej"...a měl pravdu a já večer odjel spokojený :D Spotřeba ValMez-Brno na benzín 16 litrů po dálnici.
Takže těsnění na výfuk z levných těsnicích sad asi nebrat. Jsou vlastně třivrstvé (plech-pružná hmota- plech) a ta střední část se na dvou rozsypala. Objednám plechové, které se dávali na 4,6 a půjdou tam co nejdříve. Jako náhradu jsme teď taky měli jen ty levné.
Tak snad teď chvíli vydrží jezdit.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6529
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#267 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 06 čer 2014 10:30

Good news !
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Trewor - ségra
Příspěvky: 251
Registrován: 10 úno 2013 11:45
auto: D2
Bydliště: Praha

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#268 Příspěvek od Trewor - ségra » 06 čer 2014 13:16

Tak držim palce ať už jsou s 4,6 jen samý radosti a sociální jistoty :yes

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#269 Příspěvek od Mirko » 09 črc 2014 09:40

No...nevydrželo to ani týden, od té doby už zase laboruji. Vůz jsem dovezl k plynaři, seřídili jsme ho a na zpáteční cestě mi dvakrát střelil do sání...Takže zase hledám závady a jezdím většinou na benzín - už taky zase přes 1000 km. Ta závada je zřejmě v zapalování, ani na benzín zas nemá plný výkon, po delší jízda začne citelně vynechávat. Už jsem měnil cívku, svíčky, sportovní kabely za obyč. Další na řadě bude rozdělovač, jen musím najít ten z předchozího motoru. Z podtlaku jsem našel opět sklouzlý podtlak k omezovači tlaku benzínu a již spravovaná hadice k steppermotoru rupla o kousek dál. Zřejmě to způsobili občasné výstřely, které mi taky zlikvidovali hadici sání od váhy vzduchu, na dědkových narozkách jsem to měl zatejpované americkou svářečkou. Včera jsem měřil tlak benzínu a dle všeho je, přes mé pochyby o dostatečnosti 2 atmosfér, OK. Diagnostika bez lambdasond je taky celkem k ničemu, protože se nedozvím výsledky snahy motoru o spalování benzinu...

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2482
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#270 Příspěvek od moon13 » 10 črc 2014 13:48

...je to zajímavý seriál na pokračování. Jako návrh bych dal RRC Meets ve stylu posezení s projekcí a odborným výkladem.
Myslím, že tvůj příběh by zabral celý víkend. No jo, trochu té kamarádské podpory je vždycky potřeba :wink:
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 336
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#271 Příspěvek od Mattyfu » 17 srp 2014 12:56

Ahoj, tvé vlákno je jedna velká inspirace pro nás ostatní, né že bych měl v plánu se do něčeho takového pouštět, to vůbec ne, ale obdivuji tvoji trpělivost a nadšení.
Mám pár dotazů, předstih ladíš pomocí stroboskopu, nebo ucha, když vidím tvoji a ostatních spotřebu, tak si říkám, že je něco špatně, také jsem nyní po výměně rozdělovače a opět mám problém se startem, studené to staruje dlouho, teplé o něco lépe, ale spotřebu nyní počítám kolem 22l LPG mimo městský provoz.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#272 Příspěvek od teslo » 18 srp 2014 10:26

Spotreba je podla mojich skusenosti prudko zavisla od jazdneho stylu. Ak jazdim ako dochodca, tak sa zmestim mimo mesta do 18L. Ale ked sa splasia kone, tak ma maju pumpari radi...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 336
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#273 Příspěvek od Mattyfu » 18 srp 2014 14:17

No louda teda nejsem dálnice a okresky +-100, město předpisově. Ale pakliže se Mirko vejde do rozmezí 16-18 litrů LPG a má to v sérii a možná i motor v lepší kondici, narozdíl ode mě, když jezdím MT-255/85,mám zahrádku a kolo na ní tak mi moje 20-23 nepříjde tak strašná. Ale uvidím co mi řeknou na revizi LPG
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#274 Příspěvek od Mirko » 18 srp 2014 17:30

Já už jsem taky zase dál. Vrátil jsem se z dovolené s Rangem, která zahrnovala necelých 3000km. Předtím jsem namontoval starý rozdělovač a měnil váhu vzduchu spolu s děravou hadici. Co přesně chybělo rozdělovači nevím, ale byl vadný, a váha vzduchu zřejmě utrpěla při zpětném šlehu. Od té doby jezdí dobře, ale trochu se mi zdá, že mu ubyl výkon - možná na to má vliv jiná předstihová křivka rozdělovače a hlavně asi momentálně lehce zalomená hadice od váhy vzduchu a starší filtr vzduchu. Nicméně emise na benzín jsou vynikající a pan Pešl říká, že si chybějící výkon namlouvám. :ty jeden...:
Průměrná spotřeba na LPG byla 21-22l a nejsem s tím úplně spokojen, protože se chová hlavně úplně opačně než říká teslo: Je mu úplně jedno, jak s ním jedu - jestli jedu převážně po okreskách, po dálnici, jestli jedu výletním tempem, jestli řídím já nebo manželka, jestli mám zapnutou nebo vypnutou klimu - spotřeba furt stejná. Prostě předtím jsem měl rozptyl 16-24 litru a teď mám 21-24 a vzhledem k tomu, že mi na benzín vzal po dálnici 16l, tak i plynař přiznává, že to není OK, že si vezme o 35 procent víc na LPG. Při posledním zkoumání se taky našli dva úniky plynu ve spojích, což mě zrovna nepotěšilo, ale nedělalo to závratný rozdíl.
Seznam prací po dovolené je zas dlouhý: Odešlo ložisko, těsnění pod výfukem opět profukuje, mám tečkovanou záď vozu od oleje a po 22 letech mi povolila stropnice: Nesušte na víku zavazadlového prostoru ručníky! :mrk

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#275 Příspěvek od Kokesek » 21 srp 2014 08:20

Mirko píše:No...nevydrželo to ani týden, od té doby už zase laboruji. Vůz jsem dovezl k plynaři, seřídili jsme ho a na zpáteční cestě mi dvakrát střelil do sání...Takže zase hledám závady a jezdím většinou na benzín - už taky zase přes 1000 km. Ta závada je zřejmě v zapalování, ani na benzín zas nemá plný výkon, po delší jízda začne citelně vynechávat. Už jsem měnil cívku, svíčky, sportovní kabely za obyč. Další na řadě bude rozdělovač, jen musím najít ten z předchozího motoru. Z podtlaku jsem našel opět sklouzlý podtlak k omezovači tlaku benzínu a již spravovaná hadice k steppermotoru rupla o kousek dál. Zřejmě to způsobili občasné výstřely, které mi taky zlikvidovali hadici sání od váhy vzduchu, na dědkových narozkách jsem to měl zatejpované americkou svářečkou. Včera jsem měřil tlak benzínu a dle všeho je, přes mé pochyby o dostatečnosti 2 atmosfér, OK. Diagnostika bez lambdasond je taky celkem k ničemu, protože se nedozvím výsledky snahy motoru o spalování benzinu...

ja sem resil jednu 4.6-ku a 2atm tlaku bylo malo. az mela 2,5 tak se auto chovalo normalne. spatne starty, nebyl vykon.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#276 Příspěvek od Mirko » 21 srp 2014 10:11

Díky za tip, Mark Adams od Tornadochips mi řekl v podstatě to stejné a určitě to ještě prozkoumám. Prozatím jezdím na plyn a tam nějak extra nezlobí.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#277 Příspěvek od teslo » 21 srp 2014 17:31

RAVE pise, ze tlak ma byt medzi 2,4 - 2,6...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#278 Příspěvek od Kokesek » 21 srp 2014 21:00

teslo píše:RAVE pise, ze tlak ma byt medzi 2,4 - 2,6...
tam sem ani nedosel :blush
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#279 Příspěvek od teslo » 25 srp 2014 09:43

Kokesek píše:
teslo píše:RAVE pise, ze tlak ma byt medzi 2,4 - 2,6...
tam sem ani nedosel :blush
a thor myslim, ze ma dokonca este viac...tusim okolo 3,5 ak si spravne pamatam... :shock:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#280 Příspěvek od Mirko » 25 srp 2014 11:18

Po Barumce budeme řešit i tlak benzinu, ať už teda přestane zlobit. Natlakování oleje se taky horší, takže už jsem definitivně rozhodnutý, že se musí udělat i spodek.

Odpovědět