Já už jsem taky zase dál. Vrátil jsem se z dovolené s Rangem, která zahrnovala necelých 3000km. Předtím jsem namontoval starý rozdělovač a měnil váhu vzduchu spolu s děravou hadici. Co přesně chybělo rozdělovači nevím, ale byl vadný, a váha vzduchu zřejmě utrpěla při zpětném šlehu. Od té doby jezdí dobře, ale trochu se mi zdá, že mu ubyl výkon - možná na to má vliv jiná předstihová křivka rozdělovače a hlavně asi momentálně lehce zalomená hadice od váhy vzduchu a starší filtr vzduchu. Nicméně emise na benzín jsou vynikající a pan Pešl říká, že si chybějící výkon namlouvám.
Průměrná spotřeba na LPG byla 21-22l a nejsem s tím úplně spokojen, protože se chová hlavně úplně opačně než říká teslo: Je mu úplně jedno, jak s ním jedu - jestli jedu převážně po okreskách, po dálnici, jestli jedu výletním tempem, jestli řídím já nebo manželka, jestli mám zapnutou nebo vypnutou klimu - spotřeba furt stejná. Prostě předtím jsem měl rozptyl 16-24 litru a teď mám 21-24 a vzhledem k tomu, že mi na benzín vzal po dálnici 16l, tak i plynař přiznává, že to není OK, že si vezme o 35 procent víc na LPG. Při posledním zkoumání se taky našli dva úniky plynu ve spojích, což mě zrovna nepotěšilo, ale nedělalo to závratný rozdíl.
Seznam prací po dovolené je zas dlouhý: Odešlo ložisko, těsnění pod výfukem opět profukuje, mám tečkovanou záď vozu od oleje a po 22 letech mi povolila stropnice: Nesušte na víku zavazadlového prostoru ručníky!
