Stránka 14 z 16

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 13 dub 2014 16:52
od Phulc
Zvykni si . LR . :-)

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 20 bře 2016 18:12
od martyp
Vyskytl se u mě nový problém. Tedy, ne že bych nenastartoval, jen to dlouho točí. Když to však (i studený) chcípnu a hned zase nastartuju, naskočí na brnk. Je tedy možný, že padá nafta? Myslím, že to začalo dělat po výměně palivovýho filtru. Je vůbec možný, že by byl filtr nějak vadnej? Nebo že bych ho vyměnil blbě? Díky za reakce.

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 20 bře 2016 19:56
od Hubert
Kouknul bych na podávaci čerpadlo.

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 20 bře 2016 20:02
od Mira 101
Ahoj,máš tady krásných 14 stran o startu 300tdi,víc už myslim nejde napsat,musíš to zase všechno postupně projít,vyměnou filtru by to být nemělo, i kdyby jsi ho blbě nalil tak na zavzdušnění zrovna třístovka háklivá není(proti např TD5),takže nafta 2 filtry(oba odkalovací),AC pumpa,vstřiky,přepadový hadičky,baterka v kondici,startér v kondici,čerpadlo,žhavičky............................Rover to shrnul hned na první stránce v druhým příspěvku :Tenhle motor musí chytit vždycky. :grin: :grin:

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 20 bře 2016 20:52
od martyp
Stránky jsem si tady samozřejmě nejdřív procházel. Ale nic z toho se dost nepodobalo mýmu problému. Jasně, že může být náhoda, že problémy začaly po výměně filtru. Nebo si to jen namlouvám. Pro jistotu ho vyměním ještě jednou. Hlavně je divný, že když to chcípnu a hned zase startuju, tak není problém. Ale když třeba dvě hodiny stojí, už točí dlouho. Podávací čerpadlo je každopádně dost možný.

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 21 bře 2016 15:52
od martyp
Míra měl pravdu, v palivovým filtru problém není. Budu tedy pátrat dále...

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 21 bře 2016 16:07
od Mira 101
Skus před tím studeným startem párkrát pumpnout AC pumpou,jestli nepadá nafta,nějakou netěsností na přepadových hadičkách nebo někde nahoře,baterka dobitá? startér točí svižně? jako samo že to muže být čerpadlo,nebo mrtvej motor bez tlaku,ale já vždycky začínám tím nejjednodušším a nejlevnějším :grin: ,

jestli tam jde nafta,trysky mlží,jde vzduch,startér zatočí,dojde ke komresi,tak to chytne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

tak něco z toho hledej :Sorry:

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 21 bře 2016 17:09
od martyp
Problém je určitě na palivový soustavě. Baterka, žhavky i startér jsou OK. Ale zapumpování nepomohlo. Zatím jsem vždycky nastartoval. O Velikocích snad bude více času, tak se tomu budu věnovat.

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 21 bře 2016 20:03
od forester
Nechcem za žiadnych okolností vyvolať paniku,ale skús zmerať kompresné tlaky vo válcoch. :think

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 22 bře 2016 12:02
od Hubert
martyp píše:Problém je určitě na palivový soustavě. Baterka, žhavky i startér jsou OK. Ale zapumpování nepomohlo. Zatím jsem vždycky nastartoval. O Velikocích snad bude více času, tak se tomu budu věnovat.
Nevím jak komu, ale mě pumpování páčkou vůbec nefunguje. A to mám už asi 3 pumpu. Nešlo to na žádné. Jako by ta páčka byla mimo rozsah. Zkoušel jsem to i v různých pozicích vačky. Normálně je ji třeba demontovat od bloku a pak to zkusit páčkou zda tlačí. Měl sem úplně stejné projevy.

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 31 bře 2016 21:58
od martyp
Tlaky mám změřený: 31-27-24-25. Vím, že to není ideální, ale takový problémy se startováním to patrně nezpůsobuje. Palivovou pumpu jsem na zkoušku vyřadil a v ní taky problém není. Budu pátrat dále a podám zprávu. :mrk

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 31 bře 2016 22:23
od Mira 101
starter,baterka,trysky,nafta.

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 01 dub 2016 07:55
od hok300
Ty pumpy rady odcházejí normálně podávací čerpadlo odpoj spoj ty trubičky a uvidíš nebo bych to rovnou připojil na kanystr. No a potom zjistíš že je to čerpadlo :D

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 01 dub 2016 20:10
od Phulc
Co takhle palivové potrubí - hniloba je sfinsfo !

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 02 dub 2016 07:05
od Hubert
Phulc píše:Co takhle palivové potrubí - hniloba je sfinsfo !
To je dobrý typ. Taky kamarád hledal nikde nic až našli u nádrže prorezlou dírku v té krátké kovove trubičce. Koš - převlečná matice - plastové vedeni.

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 03 dub 2016 11:12
od Phulc
A ještě mám jeden : imobilizer ! Ale to by Landovaristé měli vědět . :angel

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 04 dub 2016 10:42
od martyp
Problém bude určitě s vedením paliva. Ale kde :sad Na pohled není nic vidět. I jsem namontoval pumpovací balonek a nic. Hlavně je mi divný, že to přišlo najednou a možná tedy po výměně palivovýho filtru.

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 04 dub 2016 10:48
od MadTom
Nevím jak u 300ky, ale u několika dieselů a mechanickým čerpadlem, se kterýma jsme se nemohli domluvit pomohlo vložení kousku průhledné hadičky do hadice zpátečky, odkud se vrací nafta zpět do nádrže. Rychlým pohledem se dalo zkontrolovat, jestli tam jdou bublinky nebo jenom nafta. Bublinky tam nemají co dělat.

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 04 dub 2016 11:21
od hok300
Já jsem třeba také měnil sací koš. Byl úplně na kaši. Byl normálně spaskovanej zdrhovackou aby se nerozpadl

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Re: 300 Tdi nestartuje

Napsal: 04 dub 2016 15:30
od Chemik
Pridam trochu do mlyna. Mel jsem podobny problem, hure to startovalo, vykon nic moc. Problem mel predchozi majitel dlouhou dobu. Me auto nutilo menit filtr cca po 1000 km, jinak nejelo vubec. Kontrola tesnosti pal. vedeni krome bordelu neukazala nic. Vymenen o krouzek v odkalovaci nadobce, drobna netesnost, beze zmen. Zjisteno vadne podavaci cerpadlo, pujceno jine, z funkcniho motoru, vyzkousene venku. Den auto jelo jak vitr a treba den vubec, myslim tim jen na volnobeh to jakztakz bezelo, jinak nic. Vyndani nadrze, vyvody saciho kose nad nadrzi slepeny zvykackou, narvana v nich brzdova trubicka, opravdu neprehanim, brzdova.vymena kose, smontovano dohromady, beze zmen, cire zoufalstvi. Posledni moznost, prisla zbrusu nova palivova pumpa, montaz a disko leti jak vitr. Asi treti den mi praskla hadice od turba, nekolik let diky naftove diete nedalo poradny tlak. Najeto asi 3000 km, motor se postupne rozbehl a ted leti jak z praku, nekolik lidi potvrdilo, ze jde opravdu dobre. Shrnuti- soubor mnoha drobnosti a asi mesic badani, nafta po cele dilne. Nemusi to byt nutne jen jedna vec