Stránka 14 z 14

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 09 říj 2010 23:25
od Mirko
Motor vypadá s tím filtrem mnohem líp, než s tím násoskem na LPG :yes A benzín je stejně lepší krmení. I Když plyn aspoň zatím nemá biosložku :mrk
Ty různé délky pružin myslel anglán tak, že to dorovná ten stokilový řidič, který sedne za volant, tudíž za jízdy jenom s řidičem (asi nejčastější případ) by mělo být auto ve váze. A Boge-jednotky se údajně někde repasují, ale ještě jsem žádnou adresu či kontakt nenašel, jenom, že se snad podobné jednotky z SD1 dají repasovat svépomoci.
Mirko

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 10 říj 2010 10:23
od PavelU
Neklan píše:...Pešlik mě varoval, že mi to utrhne ruce a je to fakt bomba :!: :muscle . Pešlik je kouzelník :yes .
Neklane ten tvůj Rangie je prostě gurmán, tak trochu ho podezírám, že si Valachy na trucování vybral úmyslně... :mrgreen: Asi těžko by hledal tady v ČR lepší sanatorium na V8. Jarda prostě zná a hlavně ty motory umí... Jezdí k němu třeba i Tomáš Tomeček se svým Defenderem V8 a je velice spokojený. :wink:

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 11 říj 2010 20:46
od krestak
Fakt ti závidím ten tvůj motor :D já se pod dvacet nedostanu :? a vo raketě si můžu nechat zdát :mrgreen:

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 22 říj 2010 17:35
od alap
Tak se zase vrátíme k základnímu duchu tématu a představuji svůj světelný upgrade.
Namontovali jsme denní svícení a dnes jsem vyměnil lampy za čiré, tímto děkuji PavelU za rychlou dodávku ( hlavně za rychlou cestu, balíčky jsem měl v ruce 5 minut po přijetí mailu, že věci byly odeslány) a namontovány xenony. Už se těším až bude tma a pojedu to někam rychle projet jak krásně to bude svítit.

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 22 říj 2010 17:54
od Macej
Prosím ťa jak sú riešené tie denné? Miesto klasických obrysoviek LEDky alebo je na to origo zohnatelný udelátor?

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 22 říj 2010 18:00
od alap
Koukám, že jsem se netrafil a vrazil to do jiného tématu, tímto se majiteli omlouvám. Ledky jsou normálně koupené a napasované do světel kde jsou parkovačky.

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 25 led 2011 15:34
od moon13
Dalo mi to asi hodinu a půl než jsem to přečetl komplet.
Neklane resp. Krytene, ta renovace je dokonalá! :yes

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 25 led 2011 19:04
od masar
Tak díky tomu, že to moon "vytáhl z historie" jsem nad tím strávil taky 2 hodiny času a můžu jen napsat, že LR je skutečně krásný hobby a Neklanův Classic, jako výsledek práce skupiny lidí co se na tom podílela, to jen potvrzuje. :yes

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 25 led 2011 22:47
od Neklan
Spoustu fotek už z vlákna zmizelo, tak, kdybyste chtěli vidět ucelenější soubor z průběhu rekonstrukce, tak je tady: http://rangerover.rajce.idnes.cz/Range_ ... 08_-_2009/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak dík za ocenění snah všech, co se na tom podíleli. Snad to bude motivací pro další majitele starších a čím dál cennějších LRs, aby místo vyrábění upravených offroad monster, zkusili třeba něco podobného jako já.

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 26 led 2011 07:56
od kryten
Díky moc za chválu...
Taky jsem si to celé Neklanovo téma včera večer oživil a znovu přečetl.Je to zajímavé to vidět s odstupem času.
V současné době mám rozpracovaného svého RRC V8 1977 RHD,kterého dělám do naprostého originálu.
Jediné s čím si nejsem jistý je barva,byl původně Bahama gold,ta barva mě moc nebrala,chtěl jsem ho udělat do Tuscon blue,ale možná ho nakonec udělám tak jak byl původně,uvidíme...
Mám téměř komplet hotové rolling chassis a připravené nějaké vnější díly karosérie a teď mě čeká to nejhorší-klempířina.Je zkorodovaný daleko víc než Neklanův,ale plechy už mám nakoupené tak teď už jen ten čas.
Dám sem později nějaké fotky,až to trochu pokročí.
k.

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 26 led 2011 08:02
od moon13
kryten píše:Díky moc za chválu...
Taky jsem si to celé Neklanovo téma včera večer oživil a znovu přečetl.Je to zajímavé to vidět s odstupem času.
V současné době mám rozpracovaného svého RRC V8 1977 RHD,kterého dělám do naprostého originálu.
Jediné s čím si nejsem jistý je barva,byl původně Bahama gold,ta barva mě moc nebrala,chtěl jsem ho udělat do Tuscon blue,ale možná ho nakonec udělám tak jak byl původně,uvidíme...
Mám téměř komplet hotové rolling chassis a připravené nějaké vnější díly karosérie a teď mě čeká to nejhorší-klempířina.Je zkorodovaný daleko víc než Neklanův,ale plechy už mám nakoupené tak teď už jen ten čas.
Dám sem později nějaké fotky,až to trochu pokročí.
k.
Nebudu mít nic proti, když sem dáš nějakou fotku!
Návštvěva Classic Meets prostě zanechala své následky!

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 26 led 2011 08:05
od moon13
kryten píše: Jediné s čím si nejsem jistý je barva,byl původně Bahama gold,ta barva mě moc nebrala,chtěl jsem ho udělat do Tuscon blue,ale možná ho nakonec udělám tak jak byl původně,uvidíme...k.
na RR se mi líbí světle modrá (viz.Neklan) nebo tmavě modrá (viz.LandJirka)
a ostatní... zelená, žlutá (Khaki jako Camel Tr. ) a nebo http://www.trucktrend.com/features/news ... to_01.html
Těchto 5 barev 8)

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 26 led 2011 09:16
od Neklan
V případě Krytenova RRC ze sedmdesátých let bychom měli vycházet z dobové palety. Například do roku 1981, kdy udělali omezenou special edition In Vogue (moje barva), nebyla pro dvoudveřáky v nabídce žádná metalíza. Z mojí strany je doporučení jasné - modrá je dobrá, takže jednoznačně Tuscan Blue, barva prvního produkčního RRC (spz YVB 153H), dnes ve sbírce Gaydon Heritage musea.

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 26 led 2011 10:15
od moon13
Neklan píše:V případě Krytenova RRC ze sedmdesátých let bychom měli vycházet z dobové palety. Například do roku 1981, kdy udělali omezenou special edition In Vogue (moje barva), nebyla pro dvoudveřáky v nabídce žádná metalíza. Z mojí strany je doporučení jasné - modrá je dobrá, takže jednoznačně Tuscan Blue, barva prvního produkčního RRC (spz YVB 153H), dnes ve sbírce Gaydon Heritage musea.
No omlouvám se, že neznám přesně ty názvy barev, ale musím uznat, že všechny odstíny modré tomu autu vážně sluší!

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 31 led 2011 18:06
od krestak
Neklan píše: Snad to bude motivací pro další majitele starších a čím dál cennějších LRs, aby místo vyrábění upravených offroad monster, zkusili třeba něco podobného jako já.
:oops: :wasntme
příště na dalšího RRC ani nesáhnu :chuckle

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 31 led 2011 18:58
od Macej
Ja slubujem, že svojmu z 80tého žiadnymi brutal úpravami neubližím :) :wink:.
Je to ozaj smutný pohlad videť 2dverák v Bobtail úprave :punch

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 02 úno 2011 12:18
od Neklan
krestak píše:
Neklan píše: Snad to bude motivací pro další majitele starších a čím dál cennějších LRs, aby místo vyrábění upravených offroad monster, zkusili třeba něco podobného jako já.
:oops: :wasntme
příště na dalšího RRC ani nesáhnu :chuckle
Ale no tak, zase si to neber tak osobně :ty jeden...: :) :hand

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 03 úno 2011 21:11
od krestak
:Pohoda: neboj neberu :)

Re: Záchrana jednoho Classica II.

Napsal: 06 zář 2021 21:01
od Neklan
Rangie dostal během léta dárek v podobě pneumatického odpružení zadní nápravy. Ne, nelekejte se, jsou to jen pomocné měchy umístěné uvnitř vinutých pružin, které suplují funkci samovyrovnávací vzpěry, která na mém autě pochopitelně chybí. Koupil jsem ho už bez ní. Vzpěry Boge Hydromat byly známé tím, že dlouho nevydrží, takže v podstatě všechny RRC je měly buď nefunkční nebo vůbec. Používám standardní pružiny a tlumiče Koni Heavy Track nastavené do druhé nejměkčí polohy a když se jede někam cestovat s plným kufrem, tak na větších nerovnostech jde zadek občas až do dorazů. Air Lift Spring Helper jsou jednoduché vaky, propojené hadičkou s T-kusem, přes který to je celé svedené do motorového prostoru, kde je to zakončeno normálním autoventilkem přímo vedle kompresoru, který tam mám od začátku. Normálně to mám nafouknuté na 0,5 - 1,0 bar, což neovlivňuje zadní odpružení a pokud potřebuji naložit kufr, přifouknu to podle potřeby a zadek přestane klesat pod tíhou bagáže v kufru. Jednoduché a bez elektroniky.