Stránka 15 z 16

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 11 říj 2016 00:00
od VencaZE
Chladič jsem tam nechal a odstranil jen trubku chladič- ventil. Na chladič místo trubky jsem dal záslepku a další záslepku mezi výfukové potrubí a druhou trubku. Na první pohled to alespoň vypadá jako že tam EGR je. Plus "kit" místo ventilu na sání samozřejmě.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 11 říj 2016 00:12
od mco
VencaZE píše:Chladič jsem tam nechal a odstranil jen trubku chladič- ventil. Na chladič místo trubky jsem dal záslepku a další záslepku mezi výfukové potrubí a druhou trubku. Na první pohled to alespoň vypadá jako že tam EGR je. Plus "kit" místo ventilu na sání samozřejmě.
ja mam vsak len jednu zaslepku (takto mi dosiel kit). Staci ak ju strcim na chladic zlava (namiesto odstranenej trubky chladic-ventil) alebo treba este dalsiu, aj na opacnu stranu chladica?
Vyhadzoval si aj modulatory alebo len odpojil z elektriky, pripadne dalsie veci - vid obr nizsie?

oproti EU2, je tam podstatne viac kablov, hadic, elektriny - nerad by som odpojil nieco navyse

Obrázek

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 11 říj 2016 21:51
od mco
EGR je von, zaslepka len na chladici spalin (na strane ako bola rura EGR ->chladic spalin)

Co sa tyka EGR modulatorov (mam 2ks - EU3) - niekde sa uvadza len zaslepit vzduchove chadice, inde zasa aj odpojit elektricke napajanie/konektory modulatorov. Ktore z tychto rieseni je lepsie? O moznosti komplet vyhodit modulatory som neuvazoval

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 11 říj 2016 22:22
od MadTom
Já mám Euro 2 a komplet celé jsem to vyhodil, konektor je volně v motorovém prostoru, přivázanej na kabelovém svazku a hadička od podtlaku ucpaná. Nějak jsem to místo, kde jsou originál ty ovládací ventily využil lépe - mám tam druhou baterku.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 03 lis 2016 11:19
od mco
Ubehlo par tyzdnov odkedy som vyhodil/nahradil EGR ventil sadou pre zaslepenie a problemy s cukaturou, kolisanim otacok (az skapinamin do nudzaku) su definitivne prec.
A to som podozrieval vsetko mozne - od cidiel, cez vahu vzduchu,vstreky (netesnost), kablovy zvazok, regulator tlaku paliva, podavacie cerpadlo, .....
nakoniec to bol ten bazmek EGR

co je zaujimave, Nanocom to nijako nedetekoval (dokaze vobec zistit poruchu EGR?)
ked to uz spadlo do nudzaku, Nanocom vycital chybu
(21,6) PROBLEMS DETECTED WITH DRIVER DEMAND (LOGGED)

Ked som to niekedy davno (ca pred 3ma rokmi) daval na univerzalnu diagnostiku (nejaka TExa ci co), ta obcas hlasila chybu okolo polohy skrtiacej klapky
viewtopic.php?f=6&t=11718&start=40#p279301 a ako to uz vtedy spravne MadTom poznamenal, bude to EGR :Sorry:

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 03 lis 2016 12:10
od MadTom
Driver demand je plynový pedál - takže buďto dráty k němu nebo přímo pedál. Občas se prostě stane, že je ten potenciometr uvnitř už vydřený. V RAVE je popsané, jaké by měl mít parametry, takže to jde jednoduše změřit a nezkoušet jenom naslepo výměnu za jiný kus. Nejhorší ale je, když se to projevuje jenom občas, to se hledá blbě. Pozitivní by ale mělo být, že v nejhorším akorát nepřidáš plyn, ale pojede to jenom na volnoběh, takže na redukci najedeš na odtahovku vlastní silou. :mrgreen:

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 03 lis 2016 12:16
od mco
MadTom píše:Driver demand je plynový pedál - takže buďto dráty k němu nebo přímo pedál. Občas se prostě stane, že je ten potenciometr uvnitř už vydřený. V RAVE je popsané, jaké by měl mít parametry, takže to jde jednoduše změřit a nezkoušet jenom naslepo výměnu za jiný kus. Nejhorší ale je, když se to projevuje jenom občas, to se hledá blbě. Pozitivní by ale mělo být, že v nejhorším akorát nepřidáš plyn, ale pojede to jenom na volnoběh, takže na redukci najedeš na odtahovku vlastní silou. :mrgreen:
asi som to blbo napisal - ten Driver demand error sa od chvile ked som EGR vyhodil uz neobjavuje
To bolo len pred odstranenim EGR-ka. Skor ma udivuje, ze Nanocom to vyhodnotil na plynovy pedal a nejaka univerzalna diagnostika to celkom trefne zdetekovala:
-Poloha skrtici klapky Signal
-Signal ovladace, skrtici ventil 2

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 03 lis 2016 12:30
od petmic
mco píše:asi som to blbo napisal - ten Driver demand error sa od chvile ked som EGR vyhodil uz neobjavuje
To bolo len pred odstranenim EGR-ka. Skor ma udivuje, ze Nanocom to vyhodnotil na plynovy pedal a nejaka univerzalna diagnostika to celkom trefne zdetekovala:
-Poloha skrtici klapky Signal
-Signal ovladace, skrtici ventil 2
Je to nahoda podla mna...s EGR to nic nema
Ta uni diagnostika precitala rovnaky kod chyby akurat ho interpretovala nie velmi trefnym textom

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 03 lis 2016 12:45
od mco
petmic píše:
mco píše:asi som to blbo napisal - ten Driver demand error sa od chvile ked som EGR vyhodil uz neobjavuje
To bolo len pred odstranenim EGR-ka. Skor ma udivuje, ze Nanocom to vyhodnotil na plynovy pedal a nejaka univerzalna diagnostika to celkom trefne zdetekovala:
-Poloha skrtici klapky Signal
-Signal ovladace, skrtici ventil 2
Je to nahoda podla mna...s EGR to nic nema
Ta uni diagnostika precitala rovnaky kod chyby akurat ho interpretovala nie velmi trefnym textom
Prax a denne jazdenie ukazu... Zatial sa chyba od demontaze EGR nevyskytla, a to v poslednej dobe / pred vykastrovanim EGR bolo aj niekolko krat denne (ci uz cukatura, nudzak a nasledne zapis chyby v pamati RJ)
Skor mam opacny pocit, ze Nanocom problem s EGR vyhodnotil ako plynovy pedal/potenciometer issue (pricom hodnoty potenciometra boli v celom rozsahu ok, bez vypadkov).
Ak drhla niektora z EGR klapiek (coho dosledkom bol nedostatok vzduchu), tak popis chyby univerzalnej diagnostiky sa mi zda presnejsi

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 27 úno 2017 11:53
od Saul
záslepku na svody jsem včera udělal z 5mm hliníku. Jen mi teď vrtá hlavou, zda hliník vydrží ty teploty...

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 01 čer 2018 07:41
od Miklosxxx
Caute.
Ja som tak isto odstranil egr kvoli cukatoru a dal dom tam tento kit https://www.island-4x4.co.uk/removal-bl ... -2949.html
Ale ta zaslepka na vyfukove potrubie mi jemne prepusta bublinky ked to nastriekam jarovou vodou.
V navode pise vycistit bez ziadneho tesnenia.
Nechat to tak?(dotesni to bordel),alebo to vykrutit a niecim pretesnit.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 01 čer 2018 10:53
od Plha
Já, když jsem to dělal, tak jsem to napatlal něčím takovým: https://www.vaseautodoplnky.cz/montazni ... l+na+vyfuk . Pokud ti to nesmrdí do kabiny a je to opravdu jen malý únik, tak bych se na to..... :bandit

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 05 led 2019 07:24
od Odin otec bohu
Jak píše kolega pasta na výfuky drobné úniky utesni případně kvalitnější tmel

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 05 led 2019 09:38
od habakuk
Saul píše:záslepku na svody jsem včera udělal z 5mm hliníku. Jen mi teď vrtá hlavou, zda hliník vydrží ty teploty...
Spíš bych sázel na 5mm nerezu, ale nějakou dobu to jistě vydrží.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 30 črc 2019 20:58
od MFENCE
Kluciiii vše jsem pročetl, s nevím teda na kterou stranu se přiklonit. EGR jsem vyčistil, klapka byla zasrana. Jinak žádný porno se nekonalo. Hadice netesnila, a není tam těsnění u te vlnové hadice.

Musí se u D2 po faceliftu s euro3 vypnout ještě v ECU?
Je mě jasne jak to zaslepit a co odpojit. Ale aby to nebylo ještě třeba softove vypnout. Emise to stále neměří? Nebo už je to nově při měření problém?

Je to s odstupem tedy přínos? Nebo postačí poradně vyčištění EGR a nové těsnění + aditiva do nafty? Díky moc

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 30 črc 2019 21:54
od SJ410
Nemusi, nic nesviti, je mu to uplne jedno.
Mam taky face a komplet venku....

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 31 črc 2019 11:59
od Miklosxxx
EGR vymontuj na dobro aj tak ta raz najde :S
Vypinat v ECU netreba nic..

Ja som bol teraz EM+TK a ziadny problem nebol.
Este som sa naschval spytal ako su na tom emisie.Odpoved +VYNIKAJUCE+
Mam chip a vyradene EGR :chuckle

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 31 črc 2019 12:07
od MFENCE
No musel bych tam nechat to chlazeni. Nechce se me delat nejaky premosteni vody. Zaslepil bych az za kolenem, kde se to napojuje na chlazeni. At nemusim resit utrzeni sroubu u vyfuku. Na fotce uz to bud nekdo delal, a nebo je to na prasaka tesneni vystrizene. Myslim ale, ze to melo bejt puvodne zaslepeni :)

Pak tam muzu vlastne vse nechat, a jen se da priruba a ucpe se podtlak.

A co tam nechat puvodni ventil, a jen vymontovat tu klapku? Zbyla by tam jen hridel, a ta by zadny velky odpor mit nemela.

Mam perfektni pristup k nerezu v tloustkach i po cm. Tak si zaslepku udelam doma. A nemusel bych resit prirubu.

DIky za poznatky.

ZMENA sada je potreba dle meho cela. Uvnitr originalu, je jeste to ovladani s hridelkou. A to je dalsi vec co brani proudeni vzduchu. :dance

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 31 črc 2019 16:18
od MFENCE
K čemu reálně,je ten náhubek na hadičku na té přírubě?
Tady na sadách, to nikde není.
https://www.ebay.com/itm/LAND-ROVER-DIS ... Sw8d9Uzklr

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 31 črc 2019 16:25
od Miklosxxx
Ten vystupok je tusim na tu hadicku co ovlada podtlakovy ventil,ale je to uplne jedno ci ho nastoknes na prirubu alebo zaslepis.