Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Moderátor: Miky_CZ
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zdravím. Prosím o pomoc pri hľadaní resp o radu. Pred pár mesiacmi som na niektorom LR fóre hľadal info ohľadom DPF na D3. Cez nejaké odkazy som sa dostal po príspevok nejakého pána z Anglicka (alebo tam možno iba pracoval v LR). Vysvetľuje v ňom že pôvodne mala byť (či možno aj bola) D3 bez DPF. Autá - D3 ktoré majú DPF by mali po vyradení DPF spĺňať emisie pri pridávaní oleja do nafty. Len si nepamätám dávkovanie a či išlo o M2T alebo M6AD. A už si nepamätám ani na ktorom fóre to bolo, kde to hľadať. Pomerne podrobne to tam zdôvodnil aj vysvetlil. Má s tým niekto skúsenosti? Neviete niekto kde nájdem ten príspevok? Ďakujem za info.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
A dělat i VVT kola, nebo spíš podle aktuálního stavu?MadTom píše: 20 říj 2020 19:32 K těm rozvodům - pokud to chceš na eshopu u nás a nemají to tam, tak jim napiš. Vzhledem k množství dílů, tak u nás určitě nebudou mít všechno.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
VVT neni treba resit kdyz neni problem. Ale jestli potrebujes nutne utratit penize tak je radi vymenime[emoji6]Marty_LR píše:A dělat i VVT kola, nebo spíš podle aktuálního stavu?MadTom píše: 20 říj 2020 19:32 K těm rozvodům - pokud to chceš na eshopu u nás a nemají to tam, tak jim napiš. Vzhledem k množství dílů, tak u nás určitě nebudou mít všechno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj,
Rad bych se zeptal, na zkušenosti s opravou elektronické parkovací brzdy u D4.
Situace je následující:
Jeden lanovou uhnil, objednaly se nové lanovody a při té příležitosti jsem nechal vyměnit “plátová kolečka” v modulu brzdy a také pružiny na bubnech. Vše se promazalo/ rozhýbalo a dalo dohromady. Po sestavení se udělala procedura s prejitim do servisního módu a brzdenim ruční brzdou 10x.
Elektronická brzda fungovala cca 50x a pal se kousla. Po uvolnění se vše znovu rozebrali pro zjištění zda je vše dobre poskládane a žádný problém se nenašel. Po sesklafsni zpět a stejném postupu se vše opakovalo znovu cca po 20-30 zabrzdenich. V modulu brzdy zachrci a bubny se kousnou mají 4mm+.
Nemáte někdo prosím radu/ zkušenost co s tím, připadne co dělám špatně/ zapomínam?
Díky za ochotu a pomoc
Rad bych se zeptal, na zkušenosti s opravou elektronické parkovací brzdy u D4.
Situace je následující:
Jeden lanovou uhnil, objednaly se nové lanovody a při té příležitosti jsem nechal vyměnit “plátová kolečka” v modulu brzdy a také pružiny na bubnech. Vše se promazalo/ rozhýbalo a dalo dohromady. Po sestavení se udělala procedura s prejitim do servisního módu a brzdenim ruční brzdou 10x.
Elektronická brzda fungovala cca 50x a pal se kousla. Po uvolnění se vše znovu rozebrali pro zjištění zda je vše dobre poskládane a žádný problém se nenašel. Po sesklafsni zpět a stejném postupu se vše opakovalo znovu cca po 20-30 zabrzdenich. V modulu brzdy zachrci a bubny se kousnou mají 4mm+.
Nemáte někdo prosím radu/ zkušenost co s tím, připadne co dělám špatně/ zapomínam?
Díky za ochotu a pomoc
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
A nastavení paken v bubnech jste udělali?
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ano, bubny jsme nastavovali přesně podle návodu. Dokonce jsem sehnal i známého co děla přímo v LR, ale tam by to samozřejmě vyměnili komplet, takže by tam tohle neřešili. Ale prošli jsme i originální návod a podle nej je vše tak jak má. Je divné, ze se to kousne až po několika spuštěních. Říkám si, jestli to není SW věc spíše.
Díky za rady a zkušenosti
Díky za rady a zkušenosti
- Balu1989
- Příspěvky: 611
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Dělá mi to samé, cca jednou za 3 měsíce se kousne, už jsem se s tím naučil žít, asi by to chtělo origo diagnostiku a říci brzdě jak moc má táhnout.
zkoušel jsem i bedding, dle návodu na trubce, ale pokaždé když to zkusim, tak se to kousne.
Honza
zkoušel jsem i bedding, dle návodu na trubce, ale pokaždé když to zkusim, tak se to kousne.
Honza
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
- mipr
- Příspěvky: 673
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nespravny postup montaze. Pokyn “servisna pozicia” treba zadat pred zacatim prac...
Ide o to , aby epb vysunula lanka. Potom treba spravit servis a nastavenie pakni. A na koniec ukoncit servisny rezim cez diagnostiku...
Nasledne si epb nastavi lanka a silu...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ide o to , aby epb vysunula lanka. Potom treba spravit servis a nastavenie pakni. A na koniec ukoncit servisny rezim cez diagnostiku...
Nasledne si epb nastavi lanka a silu...
Sent from my iPhone using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Balu1989
- Příspěvky: 611
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
díky, to vyzkoušim
teda jestli to udělá Icarsoft

PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj,
Díky za tip. Tak jsem postup vyzkoušel. A stále stejný výsledek u mě. EPB funguje, cca po 30-50 spustenich se kousne zahlasi parking brake fault. A musí se nouzové odjistit. Zjistil jsem, ze už jeden z novych bovdenu byl vadný z výroby. Ten se vyměnil a už tam nemá vůli.
Pokud někdo má rady/tip budu rad. Už to bylo třikrát cele rozebráno.
EDIT: Ještě doplním, ze auto videl už 2x Mechanik z Albionu, takže postupy by měly byt dodrženy.
Díky za tipy
Díky
Díky za tip. Tak jsem postup vyzkoušel. A stále stejný výsledek u mě. EPB funguje, cca po 30-50 spustenich se kousne zahlasi parking brake fault. A musí se nouzové odjistit. Zjistil jsem, ze už jeden z novych bovdenu byl vadný z výroby. Ten se vyměnil a už tam nemá vůli.
Pokud někdo má rady/tip budu rad. Už to bylo třikrát cele rozebráno.
EDIT: Ještě doplním, ze auto videl už 2x Mechanik z Albionu, takže postupy by měly byt dodrženy.
Díky za tipy
Díky
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zdravím. Chtěl bych se zeptat, v případě, že uvažuji nad koupi D3, zdali je opravdu tak katastrofa ten motor 2.7 nafta nebo jestli je lepší si připlatit a vzít 4.4 benzin?
A jestli je lepší vzít D3 2.7 třeba za 150 a další 100 tam nacpat hned.
Nebo vzít 4.4 a nemuset hned do servisu.
Děkuji za jakýkoliv názor a zkušenost.
Hezké Vánoce Všem
A jestli je lepší vzít D3 2.7 třeba za 150 a další 100 tam nacpat hned.
Nebo vzít 4.4 a nemuset hned do servisu.
Děkuji za jakýkoliv názor a zkušenost.
Hezké Vánoce Všem
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Všechno to jsou staré olítané hujdy tedy uvažování zda lepší 4,4 nebo 2,7 je složité a je třeba porovnávat konkrétní kusy na kaši můžou bylo oba. Nákup benzínu za vyšší cenu ti nezaručuje, že do ní nebudeš muset zahučet stejně jako do ojeté 2,7.DavidGer píše:Zdravím. Chtěl bych se zeptat, v případě, že uvažuji nad koupi D3, zdali je opravdu tak katastrofa ten motor 2.7 nafta nebo jestli je lepší si připlatit a vzít 4.4 benzin?
A jestli je lepší vzít D3 2.7 třeba za 150 a další 100 tam nacpat hned.
Nebo vzít 4.4 a nemuset hned do servisu.
Děkuji za jakýkoliv názor a zkušenost.
Hezké Vánoce Všem
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ceny D3 benzín versus nafta bych řekl že určuje jejich spolehlivost. Přijde mi humorné že D2 jsou dražší než naftova D3
Ne každý je takový srdcar jako XY lidi kterým 2,7 klekne a řeší opravu za 250k
Benzin bude určitě spolehlivější a investice 100k do údržby starého vozu stejně nikoho nemine
Ne každý je takový srdcar jako XY lidi kterým 2,7 klekne a řeší opravu za 250k
Benzin bude určitě spolehlivější a investice 100k do údržby starého vozu stejně nikoho nemine
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Možná mě opravíte, ale co je na D3 s benzínem a naftou jiné kromě motoru? Teda co by sebou neslo potenciální velké servisní nároky? Já jenom, pokud se ví, že naftový motor je tak trošku sázka do loterie, a je známá cena opravy (těch 250k Kč), tak zbytek auta je stejný nebo skoro stejný. A tedy bych odhadl, že i ostatní náklady na servis budou stejné nebo alespoň podobné. A protože jsou to už pomalu stará auta, tak tam počáteční investice bude vždy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Náklady na servis asi obecně stejné budou. Ale rozhodnutí, který motor není "jen" o servisu. Sice tu každý automaticky předpokládá, že diesel dřív nebo později padne, ale myslím, že jsme se tu už dobrali toho, že i přes větší poruchovost oproti jiným motorům to rozhodně není tak, že TDV = motor, který nutně musí dřív nebo později padnout. Spousta z nás má první motory a jezdí s nima bez problémů dlouhé roky. Na druhou stranu ten benzín si zcela jistě na každém ujetém kilometru vezme cca o čtvrtinu víc paliva. To sice není náklad na servis, ale dost rychle se ti to taky nasčítá...
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Benzín si vezme dle potřeby 15 až 40 ale v plynu za dva roky jezdím bez jakýchkoli problémů a chyb za 3,50 km. Součet tankování jak benzinu tak LPG
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Rendo Ty mas ten plyn dole misto rezervy?
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ano tuším že 103 litrova nádržBadus píše:Rendo Ty mas ten plyn dole misto rezervy?
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Já jsem to myslel trošku jinak - u každého auto je šance, že se něco pokazí - u TDV6 je tam šance prostě o kus vyšší. Jak moc vyšší, to nikdo přesně neví. Pokud bych byl optimistickej, tak se dá spočítat, kolik s benzínem najedu kilometrů, než projedu rozdíl v nákladech na TDV6 motor - kdyby to měly být 2Kč na kilometr rozdíl, tak je to 125k km, tedy celkem dost. Spíš by mě zajímalo, jestli se u benzínu ví, o nějaké podobné jobovce jako je TDV6 motor - tedy velká závada, s větší pravděpodobností, že se stane.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Já bych řekl že celkem jednoduchá odpověď je cena ojetyho benzínu verzus cena ojetý nafty která je pod cenou ještě starší D2
Samozřejmě záleží kdo co koupi a jak o auto bylo starano. Já tenkrát dovezl jeden z nejdražších v DE a nelituji.
4,4 jsou spolehlivé horší už je to údajně u 5,0
Samozřejmě záleží kdo co koupi a jak o auto bylo starano. Já tenkrát dovezl jeden z nejdražších v DE a nelituji.
4,4 jsou spolehlivé horší už je to údajně u 5,0
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd