Přestavba RRC na 4,6 V8
- Mattyfu
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Range Rover L322 M62
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ahoj Mirko
Nějaké pokroky? Pověz mi, čím měříš ten tlak paliva a je možnost ho na 3,9 manuálně nastavit?
Nějaké pokroky? Pověz mi, čím měříš ten tlak paliva a je možnost ho na 3,9 manuálně nastavit?
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Range čeká už nějakou chvíli na opravu těch drobností, které jsem zmínil (těsnění svodů, ložisko, čerpadlo benzinu), příští týden by snad měl být ready. Stejně teď chystám trasu a na to používám starého.
Tlak benzinu jsem měřil na vloženým T-kuse za filtrem u zadního kola. Koupil jsem na to speciální polský přístroj, se kterým jsem následně mrskl o zeď a půjčil si od mého mechanika. Manuálně nastavit nejde, ale lze vyměnit stávající omezovač tlaku benzinu vzadu na sání za nastavitelný.
Tlak benzinu jsem měřil na vloženým T-kuse za filtrem u zadního kola. Koupil jsem na to speciální polský přístroj, se kterým jsem následně mrskl o zeď a půjčil si od mého mechanika. Manuálně nastavit nejde, ale lze vyměnit stávající omezovač tlaku benzinu vzadu na sání za nastavitelný.
- Mattyfu
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Range Rover L322 M62
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Jsi mě nepotěšil,páč přesně tohle jsem tušil, ale zkusím vyměnit palivák a pořádně Čárlse protáhnout, po 450 km v kuse se startování zkrátilo na polovinu a i spotřeba mi přišla lepší, vychází na cca 19l/100 LPG což je skoro zadara.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Hybeme sa
Kluka na mieste

Kluka na mieste

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
diely sa postupne zo skatuliek presuvaju do bloku 

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
No konečně to u tebe nabírá nějaké obrátky
Kde objednáváš? Taky V8tuner?
Já už taky chystám opět další zásah do mé 4,6ky ale to asi až ty skončíš.

Kde objednáváš? Taky V8tuner?
Já už taky chystám opět další zásah do mé 4,6ky ale to asi až ty skončíš.
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
teslo píše:Mirko píše:... povodna predstava bola, ze to spravim medzi sviatkami...asi to vyjde na vianoce 2014

od povodneho odhadu som ustreleny iba par mesiacov

Ano, V8tuner
HC 4.0 piesty z ebay-u.
Disco1 serpentine front end od Mikyho.
A Thor sanie este uvidim odkial, ale to bude az faza 2

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ty 4,0 písty jsem teď taky aktuálně řešil, poněvadž mě stejně čekají kroužky a možná mi jeden píst klepe.
Chtěl jsem tedy kombinovat plechové těsněné pro starší hlavy a HC písty z 4,0, což by mělo výsledek komprese nad 10,00.
Nicméně mi Paul z V8tuner napsal, že plechové těsnění a 4,0 písty nemusí s ostrou vačkou už fungovat, že by se to mohlo potkat. A druhá věc je, a to mám také ze dvou zdrojů - prostě sundej něco z hlav, maximálně milimetr je možný a výsledek je údajně velmi slušný ale smrt pro nepřevložkovaný motor.
No u mě zřejmě vyhraje pouze plechové těsnění a hotovo, mám s ním na 3,9kách dobré zkušenosti a rozdíl v kompresním poměru je téměř 0,5, takže prakticky stejné jako HC písty a kompozitové těsnění.
Chtěl jsem tedy kombinovat plechové těsněné pro starší hlavy a HC písty z 4,0, což by mělo výsledek komprese nad 10,00.
Nicméně mi Paul z V8tuner napsal, že plechové těsnění a 4,0 písty nemusí s ostrou vačkou už fungovat, že by se to mohlo potkat. A druhá věc je, a to mám také ze dvou zdrojů - prostě sundej něco z hlav, maximálně milimetr je možný a výsledek je údajně velmi slušný ale smrt pro nepřevložkovaný motor.
No u mě zřejmě vyhraje pouze plechové těsnění a hotovo, mám s ním na 3,9kách dobré zkušenosti a rozdíl v kompresním poměru je téměř 0,5, takže prakticky stejné jako HC písty a kompozitové těsnění.
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
mne prave tie piesty Paul pre ucel, ktory som mu popisal(4.6, high compression, ostrejsia vacka, rhoad hydrostely, thor sanie, vyfuk janspeed, zvody 4-1, automat, vyuzitie RRC
) odporucil. Tak hadam to bude OK. Z hlav som velmi davat dole nechcel, aby som nezmenil nastavenia vahadiel ventilov.

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ty taky dáváš kompozitové těsnění, takže HC písty budou OK, jen asi desetinásobně dražší řešení
A ty vahadla bys měl s ostřejší vačku stejně podkládat, docela jsem koukal, kolik jsem tam musel narvat, aby mi to zase vše sedělo v mezích tolerance hydroštelů.
S těma Rhoad hydroštelama jsi mě teď nahlodal, jak jste na ně došli?

S těma Rhoad hydroštelama jsi mě teď nahlodal, jak jste na ně došli?
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
maju ich na stranke a zaujal ma pri nich popis, ze pomozu "spodku" a to je prave kam sa moje snahy uberaju - krutakMirko píše: S těma Rhoad hydroštelama jsi mě teď nahlodal, jak jste na ně došli?

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
... ale jun 2015 stihas nie ?teslo píše:od povodneho odhadu som ustreleny iba par mesiacov
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
DanoDEF píše:... ale jun 2015 stihas nie ?teslo píše:od povodneho odhadu som ustreleny iba par mesiacov

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Zdar borcí.
Trochu mimo téma.Scháním pístní kroužky o průměru 94x1.2mm kompresní a 94x3 stírací.Poradíte na kterém motoru se tyto kroužky nachází??Potřebuji je pro motor ROTAX.Díky.
Trochu mimo téma.Scháním pístní kroužky o průměru 94x1.2mm kompresní a 94x3 stírací.Poradíte na kterém motoru se tyto kroužky nachází??Potřebuji je pro motor ROTAX.Díky.
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ahoj, to Ti neporadim, ale mozem dnes zmerat tie pre Rover V8...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Nakonec jsem sehnal podle rozměru.Je to z nějaké 3.9
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
piesty z 4.0 HC su uz doma a macaju sa v "cistiacej lazni"...
asi som sa rozhodol hlavy zgeneralkovat kym su komplet rozhodene...takze caka ich kontrola, prip. zrovnanie a vybrus ventilov

asi som sa rozhodol hlavy zgeneralkovat kym su komplet rozhodene...takze caka ich kontrola, prip. zrovnanie a vybrus ventilov

Naposledy upravil(a) teslo dne 30 bře 2015 10:05, celkem upraveno 1 x.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Já jsem zrovna poslal druhou sadu hlav taky na zabroušení ventilů. Budu tu vyšší kompresí nakonec jen řešit plechovým těsněním. Začal mi ale zlobit snímač klapky, hází mi to chybu v ECU a dle Marka Adamse už nové nejsou a Číny jsou nepoužitelné.
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Po nějakém čase zase upřesnění stavu věcí:
Nový snímač klapky jsem nakonec sehnal originál Lucas. Poté jsem se chvíli věnoval diagnostice motoru, jelikož volnoběh se mi zase zhoršoval. Zjistil jsem, že stepper motor začal blbnout, když se hodně ohřál. Jiný stepper motor závadu vyřešil, ale díky diagnostice nyní vím, že se snaží k dosažení požadovaného volnoběhu zcela uzavřít, což by neměl. Někde tedy ještě je chyba a po dnešním telefonátu s Markem Adamsem mám prozkoumat polohu klapky plynu a případně drobnější místa nasávání falešného vzduchu, i když test pomoci čističe brzd už nic nenaznačoval. Studený jinak nyní krásně ševelí, konečně tak, jak by měl.
Co vím, tak Erik už taky pokročil a jeho 4,6-ka v Classicovi už jezdí. Těším se na brzké porovnání.
Jinak má Beluga už taky navýšené tažné na 3,5t a dotáhla před nedávnem bez problému staršího bráchu.
Nový snímač klapky jsem nakonec sehnal originál Lucas. Poté jsem se chvíli věnoval diagnostice motoru, jelikož volnoběh se mi zase zhoršoval. Zjistil jsem, že stepper motor začal blbnout, když se hodně ohřál. Jiný stepper motor závadu vyřešil, ale díky diagnostice nyní vím, že se snaží k dosažení požadovaného volnoběhu zcela uzavřít, což by neměl. Někde tedy ještě je chyba a po dnešním telefonátu s Markem Adamsem mám prozkoumat polohu klapky plynu a případně drobnější místa nasávání falešného vzduchu, i když test pomoci čističe brzd už nic nenaznačoval. Studený jinak nyní krásně ševelí, konečně tak, jak by měl.
Co vím, tak Erik už taky pokročil a jeho 4,6-ka v Classicovi už jezdí. Těším se na brzké porovnání.
Jinak má Beluga už taky navýšené tažné na 3,5t a dotáhla před nedávnem bez problému staršího bráchu.