Stránka 15 z 20

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 říj 2014 17:32
od Mattyfu
Ahoj Mirko

Nějaké pokroky? Pověz mi, čím měříš ten tlak paliva a je možnost ho na 3,9 manuálně nastavit?

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 říj 2014 19:04
od Mirko
Range čeká už nějakou chvíli na opravu těch drobností, které jsem zmínil (těsnění svodů, ložisko, čerpadlo benzinu), příští týden by snad měl být ready. Stejně teď chystám trasu a na to používám starého.
Tlak benzinu jsem měřil na vloženým T-kuse za filtrem u zadního kola. Koupil jsem na to speciální polský přístroj, se kterým jsem následně mrskl o zeď a půjčil si od mého mechanika. Manuálně nastavit nejde, ale lze vyměnit stávající omezovač tlaku benzinu vzadu na sání za nastavitelný.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 15 říj 2014 18:03
od Mattyfu
Jsi mě nepotěšil,páč přesně tohle jsem tušil, ale zkusím vyměnit palivák a pořádně Čárlse protáhnout, po 450 km v kuse se startování zkrátilo na polovinu a i spotřeba mi přišla lepší, vychází na cca 19l/100 LPG což je skoro zadara.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 02 bře 2015 11:21
od teslo
Hybeme sa :-)
Kluka na mieste :-)

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 bře 2015 16:18
od teslo
diely sa postupne zo skatuliek presuvaju do bloku :wink:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 bře 2015 16:22
od Mirko
No konečně to u tebe nabírá nějaké obrátky :mrk
Kde objednáváš? Taky V8tuner?
Já už taky chystám opět další zásah do mé 4,6ky ale to asi až ty skončíš.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 bře 2015 16:25
od teslo
teslo píše:
Mirko píše:... povodna predstava bola, ze to spravim medzi sviatkami...asi to vyjde na vianoce 2014 :wink:
:lol:
od povodneho odhadu som ustreleny iba par mesiacov :lol:

Ano, V8tuner
HC 4.0 piesty z ebay-u.
Disco1 serpentine front end od Mikyho.
A Thor sanie este uvidim odkial, ale to bude az faza 2 :-)

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 bře 2015 16:43
od Mirko
Ty 4,0 písty jsem teď taky aktuálně řešil, poněvadž mě stejně čekají kroužky a možná mi jeden píst klepe.
Chtěl jsem tedy kombinovat plechové těsněné pro starší hlavy a HC písty z 4,0, což by mělo výsledek komprese nad 10,00.
Nicméně mi Paul z V8tuner napsal, že plechové těsnění a 4,0 písty nemusí s ostrou vačkou už fungovat, že by se to mohlo potkat. A druhá věc je, a to mám také ze dvou zdrojů - prostě sundej něco z hlav, maximálně milimetr je možný a výsledek je údajně velmi slušný ale smrt pro nepřevložkovaný motor.
No u mě zřejmě vyhraje pouze plechové těsnění a hotovo, mám s ním na 3,9kách dobré zkušenosti a rozdíl v kompresním poměru je téměř 0,5, takže prakticky stejné jako HC písty a kompozitové těsnění.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 bře 2015 17:12
od teslo
mne prave tie piesty Paul pre ucel, ktory som mu popisal(4.6, high compression, ostrejsia vacka, rhoad hydrostely, thor sanie, vyfuk janspeed, zvody 4-1, automat, vyuzitie RRC :chuckle) odporucil. Tak hadam to bude OK. Z hlav som velmi davat dole nechcel, aby som nezmenil nastavenia vahadiel ventilov.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 bře 2015 17:20
od Mirko
Ty taky dáváš kompozitové těsnění, takže HC písty budou OK, jen asi desetinásobně dražší řešení :mrk A ty vahadla bys měl s ostřejší vačku stejně podkládat, docela jsem koukal, kolik jsem tam musel narvat, aby mi to zase vše sedělo v mezích tolerance hydroštelů.
S těma Rhoad hydroštelama jsi mě teď nahlodal, jak jste na ně došli?

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 bře 2015 17:43
od teslo
Mirko píše: S těma Rhoad hydroštelama jsi mě teď nahlodal, jak jste na ně došli?
maju ich na stranke a zaujal ma pri nich popis, ze pomozu "spodku" a to je prave kam sa moje snahy uberaju - krutak :wink:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 bře 2015 18:14
od DanoDEF
teslo píše:od povodneho odhadu som ustreleny iba par mesiacov :lol:
... ale jun 2015 stihas nie ?

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 04 bře 2015 16:12
od teslo
DanoDEF píše:
teslo píše:od povodneho odhadu som ustreleny iba par mesiacov :lol:
... ale jun 2015 stihas nie ?
:ty jeden...:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 15 bře 2015 11:38
od fik17
Zdar borcí.
Trochu mimo téma.Scháním pístní kroužky o průměru 94x1.2mm kompresní a 94x3 stírací.Poradíte na kterém motoru se tyto kroužky nachází??Potřebuji je pro motor ROTAX.Díky.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 19 bře 2015 16:12
od teslo
Ahoj, to Ti neporadim, ale mozem dnes zmerat tie pre Rover V8...

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 22 bře 2015 12:59
od fik17
Obrázek1.jpg
Nakonec jsem sehnal podle rozměru.Je to z nějaké 3.9

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 23 bře 2015 10:22
od teslo
:yes

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 bře 2015 17:19
od teslo
piesty z 4.0 HC su uz doma a macaju sa v "cistiacej lazni"... :wink:

asi som sa rozhodol hlavy zgeneralkovat kym su komplet rozhodene...takze caka ich kontrola, prip. zrovnanie a vybrus ventilov :wink:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 bře 2015 18:09
od Mirko
:yes
Já jsem zrovna poslal druhou sadu hlav taky na zabroušení ventilů. Budu tu vyšší kompresí nakonec jen řešit plechovým těsněním. Začal mi ale zlobit snímač klapky, hází mi to chybu v ECU a dle Marka Adamse už nové nejsou a Číny jsou nepoužitelné.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 08 čer 2015 17:29
od Mirko
Po nějakém čase zase upřesnění stavu věcí:
Nový snímač klapky jsem nakonec sehnal originál Lucas. Poté jsem se chvíli věnoval diagnostice motoru, jelikož volnoběh se mi zase zhoršoval. Zjistil jsem, že stepper motor začal blbnout, když se hodně ohřál. Jiný stepper motor závadu vyřešil, ale díky diagnostice nyní vím, že se snaží k dosažení požadovaného volnoběhu zcela uzavřít, což by neměl. Někde tedy ještě je chyba a po dnešním telefonátu s Markem Adamsem mám prozkoumat polohu klapky plynu a případně drobnější místa nasávání falešného vzduchu, i když test pomoci čističe brzd už nic nenaznačoval. Studený jinak nyní krásně ševelí, konečně tak, jak by měl.
Co vím, tak Erik už taky pokročil a jeho 4,6-ka v Classicovi už jezdí. Těším se na brzké porovnání.
Jinak má Beluga už taky navýšené tažné na 3,5t a dotáhla před nedávnem bez problému staršího bráchu.