Stránka 15 z 22
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 10 bře 2014 20:56
od Jacko
Tak som bol včera "vyvenčiť aristokrata" - už má aj zopár "bojových šrámov"
Ale som spokojný,aj keď by som privítal väčší výkon (už sa na tom pracuje

)
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 10 bře 2014 21:11
od Mirko
Ať přináší radost a jezdí...
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 11 bře 2014 09:32
od Jacko
Mirko píše:Ať přináší radost a jezdí...
Dik Mirko.
Zatial neposlucha tak,akoby som si to predstavoval,ale ja ho naučim

Re: RRC 300Tdi
Napsal: 15 bře 2014 20:14
od Jacko
Takže "zástavba" defendrovej prídavnej prevodovky je hotová,ale poviem vám,treba dosť vecí vymeniť.
Takže ak niekto mení "BG" za "obyčajnú" prídavku,tak treba kratší predný kardan,samozrejme páky priraďovania medzinápravy a HLAVNE štít ručnej brzdy... Skoro ma trafil šľak,keď som išiel nahodiť origo štít a nepasovali mi skrutky - diery boli mimo...
No z čoho som najviac prekvapený je to,že tie prevody sú veľmi do sily a pri 2000 otáčkach za minútu na piatom prevodovom stupni je podľa GPS cca 75km/h - a to mám na RRCčku nové pneumatiky o rozmere 265/75R16 a to by mali byť podľa prepočtu cca 32" pneumatiky - tak to nechápem...
Asi budem musieť dať nové pneu o rozmere aspoň 33". Má niekto z vás takú istú skúsenosť? Dík.
Mám ale aj dobré pocity a to hlavne z riadenia - ide ľahučko,auto krásne zatáča a nešponuje sa a hlavne má dojazd o 100% väčší

Re: RRC 300Tdi
Napsal: 15 bře 2014 20:54
od Lukasino
Jacko píše:... hlavne má dojazd o 100% väčší

Gratulace!
Mám to chápat, že spotřeba radikálně klesla? To je snad nemožné

Re: RRC 300Tdi
Napsal: 15 bře 2014 20:58
od Jacko
Lukasino píše:Jacko píše:... hlavne má dojazd o 100% väčší

Gratulace!
Mám to chápat, že spotřeba radikálně klesla? To je snad nemožné

No spotreba by mala ísť určite dolu,už len kvôli dojazdom a ešte by som mal ušetriť na pneumatikách... Tie mi za cca 1300km čo som doteraz na nich najazdil na debilnom BG pekne pošramotilo na hranách... Vravím - je to úplne iné auto... Len učite budem riešiť ten prevod,lebo je moc silný

Re: RRC 300Tdi
Napsal: 15 bře 2014 21:15
od Balú
daš tam ine stále prevody ? kolko to točí pri 90-100vke ? ak sa ti tam zmestia 33 palcove gumy možno by to stačilo aj takto ako to máš,aj tak z toho nikdy nebude diaľkový preborník,či plánuješ nejaké dlhšie presuny viackrát do roka ?
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 15 bře 2014 22:39
od Mirko
A rozvodovka z Discovery by nebyla řešením?
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 07:02
od Jacko
Balu - no pri 90 ke to toci okolo 2500 ot/min. Nie som ziadny cestovatel,ale rad sa vozim a po pravde by som ho rad previezol aj niekam za hranice pri more
Este sa dnes pojdem previezt na synovej diskoske a zmerat podla gps,ake budu oracky/ rychlost.
Podla vypoctov to malo pri 2000 ot/min ist cca 85 - 90 km/h na tych 32". Neviem,kde je chyba,ale ja to pridem. Prevody menit urcite nebudem.
Mirko,mas pravdu s tou diskoskovou prevodovkou,to by bolo riesenie,ale nerozumiem tomu,preco to tak divno vychadza
Skusim tu v okoli najst niekoho,kto ma na diskoske 33" kola a vyskusat to,co to bude robit a potom sa uvidi...
Tymto by som vas chcel poprosit,ak ma niekto na RRCcku,alebo na D1 obute 33" kola,ci by som sa mohol zastavit a vyskusat to prehodit a odviezt sa. Dik

Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 07:50
od MadTom
K těm převodům - na webu
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/ najdeš jak popis převodovek, tak kalkulátor
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... _calc.html kam si naklapeš svoje auto a ono ti to vyhodí závislost rychlosti auta na otáčkách a na to, co je zařazeno na převodovkách.
Co je tam podstatné je, že tak jsou uvedené jednotlivé převodové stupně odpovídající příslušným variantám převodovek, typ a verze dané převodovky a její originální použití. A to všechno pěkně na jednom místě.
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 10:47
od Jacko
MadTom píše:K těm převodům - na webu
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/ najdeš jak popis převodovek, tak kalkulátor
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... _calc.html kam si naklapeš svoje auto a ono ti to vyhodí závislost rychlosti auta na otáčkách a na to, co je zařazeno na převodovkách.
Co je tam podstatné je, že tak jsou uvedené jednotlivé převodové stupně odpovídající příslušným variantám převodovek, typ a verze dané převodovky a její originální použití. A to všechno pěkně na jednom místě.
Díky Tome. Len neviem diff ratio - prevodový pomer v difoch

Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 10:53
od MadTom
A to je problém? Protože budou nejspíš oba stejné a pokud tam nedělal někdo úpravy tak standardní je 1:3,54. Zvedni jednu nápravu do vzduchu, zatoč 10krát kardanem a počítej, kolikrát se ti zatočí kola. Lepící páska je dobrej systém na označení jednoho bodu jak na kole, tak na kardanu. Když tím budeš točit, tak si vyřaď do neutrálu na redukční převodovce.
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 11:10
od Kusto
Jestli ti to nějak pomůže tak D1 na 235-85-16 jede při 2500ot. 100kou. Převody co tam máš bych nechal, ono to na druhé sadě s 265-70-16 jede o poznání líp.

Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 11:11
od Jacko
Tak som to medzi tým vyrátal a vyzerá to tak,že tam je prídavná prevodovka s prevodom 1,667 - teda asi tá silnejšia
To ma troška sklamalo,lebo cestovať na to bude utrpenie a hlavne spotreba... Takže to budem musieť nejako vyriešiť

Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 11:14
od Jacko
Kusto píše:Jestli ti to nějak pomůže tak D1 na 235-85-16 jede při 2500ot. 100kou. Převody co tam máš bych nechal, ono to na druhé sadě s 265-70-16 jede o poznání líp.

No ja tam mám 265/75R16 - a to by malo byť cca 235/85R16 - ja to potrebujem práve,aby to bolo rýchlejšie,aby som to tak mimo mesto netočil - aby sa na tom dalo cestovať...
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 11:29
od Mirko
Borg Warner měl nějakých 1,2. Takže nejschůdnější cesta bude asi opravdu tam dat nějakou LT230 s poměrem 1,41.
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 12:18
od Jacko
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 12:19
od Jacko
Jacko píše:No fakt som z toho nejaky zmateny,lebo teraz som bol na Diskoske A pri 2000 ot/min sme isli podla gps cca 85 -87 km/h
Teraz neviem,co by bolo najrozumnejsie riesenie... Ci kupit nove vacsie pneu - 33 g 34",alebo zmenit prevod na tych ozubenych kolesach v pridavnej prevodovke

Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 12:36
od MadTom
A na kód na té přídavné převodovce jsi se nekoukal? Pokud jí někdo nevyměnil střeva, tak by ti to mělo říct, co uvnitř je. Klíč je zase u ashcroftů na webu.
Re: RRC 300Tdi
Napsal: 16 bře 2014 14:09
od Jacko
MadTom píše:A na kód na té přídavné převodovce jsi se nekoukal? Pokud jí někdo nevyměnil střeva, tak by ti to mělo říct, co uvnitř je. Klíč je zase u ashcroftů na webu.
no veď práve - tam sú prehodené črevá do iného obalu... ale obal by ešte mal byť niekde uskladnený,len ho treba nájsť...
V podstate po nejakom tom rozmýšľaní a radách od kamarátov som prišiel k čiastočnému záveru,s ktorým ešte nie som celkom ztotožnený - a to,že pôjdem do pneumatík väčšieho rozmeru - 33-34". Najprv by som to chcel odskúšať a potom sa uvidí. Land Rover má redukciu silnú,takže by to až tak nevadilo a veľká rýchlosť je teraz dosť silná. Je jasné,že budú musieť ísť pevnostné poloosi - predné mám a zadné dokúpim,aj tak som to mal v pláne - ale myslím si,že pri normálnych "ATčkach - MTčkach" by som nápravy nejako moc "kur.iť" nemal. Ale určite ocením aj názory a skúsenosti ľudí tu z fóra,ak sa niekto nájde.
Ešte som rozmýšľal o značke pneumatík - BFG,Kumho,alebo Good Year - a ešte či AT,alebo MT
Ak niekto niečo vie a chcel by pomôcť,budem vďačný za každú radu. Dík.