Stránka 15 z 26
Re: STK 2016
Napsal: 29 úno 2016 11:06
od Rover
Díky za pdf...
Takže to vypadá, že starý obyčejný šnorchl co je na defovi od výroby na autě musí být zapsaný v TP?
Re: STK 2016
Napsal: 29 úno 2016 11:21
od Hanys_a_Kaca
Ten šnorchl nevím, já se ptal kdysi (!) Stehlíka a ten mi říkal, že šnorchl do TP nezapisuje, protože nemění celkové rozměry vozidla. Logiku jsem uplně nepochopil, ale zas o p. Stehlíkovi si nemyslim, že je by nevěděl, co říká. Další věc je, že by stejně musel být šnorchl nějaký origo nebo s atestem předpokládám, protože varianta, že mužu dát na auto cokoliv z číny pokud to nezmění celkové rozměry vozidla jistě platná není...
Re: STK 2016
Napsal: 29 úno 2016 11:50
od mr-tomas
Já od Stehlíka zvýšené sání mám zapsané.
Re: STK 2016
Napsal: 29 úno 2016 12:48
od Hubert
Hanys_a_Kaca píše:Ten šnorchl nevím, já se ptal kdysi (!) Stehlíka a ten mi říkal, že šnorchl do TP nezapisuje, protože nemění celkové rozměry vozidla. Logiku jsem uplně nepochopil, ale zas o p. Stehlíkovi si nemyslim, že je by nevěděl, co říká. Další věc je, že by stejně musel být šnorchl nějaký origo nebo s atestem předpokládám, protože varianta, že mužu dát na auto cokoliv z číny pokud to nezmění celkové rozměry vozidla jistě platná není...
Ta samá zkušenost.
Re: STK 2016
Napsal: 29 úno 2016 13:32
od xxx
Hubert píše:Hanys_a_Kaca píše:Ten šnorchl nevím, já se ptal kdysi (!) Stehlíka a ten mi říkal, že šnorchl do TP nezapisuje, protože nemění celkové rozměry vozidla. Logiku jsem uplně nepochopil, ale zas o p. Stehlíkovi si nemyslim, že je by nevěděl, co říká. Další věc je, že by stejně musel být šnorchl nějaký origo nebo s atestem předpokládám, protože varianta, že mužu dát na auto cokoliv z číny pokud to nezmění celkové rozměry vozidla jistě platná není...
Ta samá zkušenost.
v metodice MD se píše, že šnorchl musí mít atest. Na emisích nevyžadují zapsání v TP.
Re: STK 2016
Napsal: 29 úno 2016 13:44
od mason
Cokoliv, co je na aute, musi mit atest.. I potahy na sedacky. Vse. Viz:
http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2014-341
Re: STK 2016
Napsal: 29 úno 2016 13:55
od Rover
Musí míst atest i řidičovy spodky nebo se na to zatím ještě atest nevztahuje?
Re: STK 2016
Napsal: 29 úno 2016 13:57
od mason
Zatim snad ne, ale kdovi co bude.

Re: STK 2016
Napsal: 29 úno 2016 14:09
od Hubert
No pokud je snorchl součást příslušenství výrobce a nemění rozměry vozidla není důvod ho prej zapisovat.
Copak zadní stupačka na discovery má nějaký atest nebo se musí zapisovat?
Re: STK 2016
Napsal: 29 úno 2016 16:54
od ondra D3
Šnorchl mám,určitě nemá žádném atest,bo je to Čína za 2,5tis a bez řečí emise i technická.
Re: STK 2016
Napsal: 04 bře 2016 15:39
od Tomanus
Technickou kontrolu jsem udělal naštěstí v prosinci Takže discovery má dva roky klid ale za dva roky bude problém koupím katalyzátor nechám namontovat i egr ventil. Viděl bych to takhle přijedu na technickou kontrolu kde po napíchnutí technik zjistí vady mám čipovanou řídící jednotku a mohl by být problém ve vstřikách. tzn. Repas vstřiků nebo nové vrátit zpět řídící jednotku a budu rád když tam budu za pětatřicet není to paráda
Nebo myslíte že čipovaná řídící jednotka a načaté vstřiky nebudou mít vliv na kouřivost a emise A 90% našich aut bude procházet nebo všichni zainvestovat a vše vrátit zpět.
Re: STK 2016
Napsal: 05 bře 2016 08:45
od RudaK
Tomanus píše: Nebo myslíte že čipovaná řídící jednotka a načaté vstřiky nebudou mít vliv na kouřivost a emise A 90% našich aut bude procházet nebo všichni zainvestovat a vše vrátit zpět.
Nestahoval bych trencle,když brod je ještě daleko

. Jestli nevyjdou levněji svářečské brýle pro technika

Nic se nejí tak horké,jak se uvaří ......
Re: STK 2016
Napsal: 05 bře 2016 09:16
od MadTom
Slušně načipovaná TD5ka nekouří, maximálně když se přišlápne hodně v malých otáčkách kdy ještě nefouká turbo. Takže bez zátěže při normálním měření emisí, tady prošlápnutí motoru do plných otáček není důvod, aby s tím byl problém. Chce to akorát před STK vyhnat pavouky z výfuku, zvlášť u aut, se kterýma se jezdí velmi krotce. Chybějící katalyzátor u dieselu poznají maximálně pohledem na výfukové potrubí a EGR ventil podobně. Na emise, konkrétně kouřivost má jak katalyzátor tak EGR spíše negativní vliv.
A vstřikovače u TD5ky se, na rozdíl od jiných moderních dieselů, kupodivu nekazí. Nicméně mají jako vše omezenou živostnost - odhaduju tak na 500 000 km, což ty naše auta klidně mohou mít.

Re: STK 2016
Napsal: 05 bře 2016 10:04
od Land Jirka
Jak píše Tom
TD5 nemá na emisích problém. EGR ex nikdo nepozná, jen vizuelně a ještě auto musí dobře znát, protože je částečně schován pod plastovým krytem motoru. Vstřiky nejsou problém a katalizátor většinou není jak zkontrolovat.
Když ale bude technik chtít, tak neprojdeš i se zánovním autem.
Vím o čem mluvím, protože měřením emisí jsem se deset let živil
Od začátku roku jsem už prodělal STK s víc než desítkou aut a když na autě nemáš nějaké zvěrstva, tak to není žádná tragédie.
Re: STK 2016
Napsal: 14 bře 2016 11:15
od petr štrof
STK na D3 právě hotová
model 2005 do provozu 2/2006 HSE Euro 3 bez DPF , A-BAR origo přídavný světla , G4 zahrada , origo Snorkel, žebřík v zadu ,
námotávadlo skryté pod značkou ( není zapsané , bylo mě řečeno že není potřeba zapisovat pokud nemění rozměry auta a dovolené
zatížení nápravy, typový list mám )
- zaslepeny oba EGR ventily při 110 tis momentálně 254 tis.
Emise - Redines kódy nejdou načíst
STK - příslušenství originál , tak je nic nezajímalo
takže celkově pohoda

Re: STK 2016
Napsal: 21 bře 2016 20:25
od Franta D1
Zajímavej odkaz a dám to sem, protože to je blízká souvislost.
http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx
Re: STK 2016
Napsal: 29 bře 2016 15:50
od Rover
Tak jen pro zajímavost - chtěli mně vyhodit s Defem od evidenčky, že jsem si prý číslo chassis dělal sám. Nedělal, je tam původní, nevyrezlé a dopředu jsem ho očistil, aby bylo dobře vidět. Že prý to není možné aby bylo takhle nakřivo, že musím mít doklad že to je dělané náhradní technologií a podobné řeči. Tak jsem se hádal, že to je takhle nakřivo originál a byl jsem neodbytný. Nakonec se šli podívat do nějaké databáze, kde zjistili, že to je takhle nakřivo a každé písmeno jinak opravdu už z fabriky, takže se omluvili že jsem měl pravdu a evidenčkou jsem úspěšně prošel. Nedokážu si ale představit, že by takoví odborníci dělali celou STK... při specifičnosti Defendera...
Re: STK 2016
Napsal: 29 bře 2016 16:06
od MadTom
A písemnou omluvu jsi od nich náhodou nevyrazil? Nejlépe i s fotkou krásně čitelného VIN.
U STK je to podobné, mě u 130 HCPU prudil za nalévací hrdlo nafty, že tam určitě má být nějaký kryt.

Prostě ty auta neznají.
Re: STK 2016
Napsal: 29 bře 2016 20:11
od KDB
Jsou to jen další výběrčí další daně, tak je třeba tak to brát.
Re: STK 2016
Napsal: 30 bře 2016 23:11
od DjALF
Včera mi říkal známej z STK, že jim přišla výtka z MD od pana chytrýho co čumí na ty fotky co se tam posílají, že prý jak je možné že to auto pustili a prošlo STK, když má na zadním bočním okně "zavazadlový prostor" nějakou samolepku
"asi brání ve výhledu zavazadlům "
je to hnus
