Stránka 15 z 45

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 12 lis 2019 15:34
od MOPADŽI
Adam P. píše: 12 lis 2019 12:04 asi je to věc názoru. třeba cyril tady z fóra měl ve svojí 300 dlouho automat a nyní to snad předělal zpět na manuál, jestli se nepletu. je fakt, že je to mega pohodička, na druhou stranu to zase někde na expedici v případě nouze ani neroztlačíš, aby to nastartovalo. u novějších je to už asi jedno, ale u tříkila, které je zcela bez elektroniky, čistá mechanika a jednoduchost, mně to přijde trochu škoda dávat tam automat. ale asi záleží jaké jsou s tím plány, kde a jak se bude jezdit...
Lidé názory mění, to je vývoj.
Pře 10lety ten jistý cyrda tady z fóra tvrdil, že "auto a hodinky musí být jedině automat" a vidíš, kam spěje vývoj :blush
Třeba k tomu za dalších 10let dospěji opět také.
Je to věc názoru a nekonečných neplodných politických debat.

Zatím nikdy jsem Defendra, neroztahoval, nepouštěl z kopce atd.
Když už jsem ke svému pohodlí vyplácal obě baterky topením atd. tak startovací kabely.
Kdybych kempoval sám, nikdy bych druhou baterku nepoužil k zajištění pohodlí :) Ranní start je pro mne přednější.
Baterky také měním ve výletním autě vždy, když se poprvé negativně ozve některá z nich za nové a to obě.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 12 lis 2019 15:48
od MOPADŽI
MadTom píše: 12 lis 2019 13:41 Nemyslel jsem naladění motoru, aby měl víc výkonu, ale sladění motoru a automatu jako takového, aby to řadilo tam kde má.
Na sladění hodně záleží a zabere to spoustu času a zkoušení.
Eliott a Tom Tlapka by mohli vyprávět.
I tak je nutno počítat s tím, že z atomatového tříkila nebude nikdy dálniční stíhač a každý táhlý kopec mu dá pořádně zabrat, ale za to se odvděčí na okreskách, šotolinách atd. kde se "neukvedláš", budeš moci fotit, svačit, pít kávu a ták :angel .
No, ty přesuny do těch destinací kde si tu pohodu užiješ/užiji, bude a je strašný opruz :tmi

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 12 lis 2019 16:00
od Adam P.
MOPADŽI píše: 12 lis 2019 15:34
Adam P. píše: 12 lis 2019 12:04 asi je to věc názoru. třeba cyril tady z fóra měl ve svojí 300 dlouho automat a nyní to snad předělal zpět na manuál, jestli se nepletu. je fakt, že je to mega pohodička, na druhou stranu to zase někde na expedici v případě nouze ani neroztlačíš, aby to nastartovalo. u novějších je to už asi jedno, ale u tříkila, které je zcela bez elektroniky, čistá mechanika a jednoduchost, mně to přijde trochu škoda dávat tam automat. ale asi záleží jaké jsou s tím plány, kde a jak se bude jezdit...
Lidé názory mění, to je vývoj.
Pře 10lety ten jistý cyrda tady z fóra tvrdil, že "auto a hodinky musí být jedině automat" a vidíš, kam spěje vývoj :blush
Třeba k tomu za dalších 10let dospěji opět také.
Je to věc názoru a nekonečných neplodných politických debat.

Zatím nikdy jsem Defendra, neroztahoval, nepouštěl z kopce atd.
Když už jsem ke svému pohodlí vyplácal obě baterky topením atd. tak startovací kabely.
Kdybych kempoval sám, nikdy bych druhou baterku nepoužil k zajištění pohodlí :) Ranní start je pro mne přednější.
Baterky také měním ve výletním autě vždy, když se poprvé negativně ozve některá z nich za nové a to obě.
naprostý souhlas :) a je fakt, že zatím jsem taky defa (klepu na dřevo) nemusel roztlačovat :) ale tak co víš :) baterku mám zatim jen jednu, jezdíme jedno auto, často sme někde, že ani sami nevíme kde... na druhou stranu většinou stejně parkuju na rovině, kvůli spaní. takže nějaké puštění z kopce moc nehrozí. a roztlačení naloženého auta na výlet... :think no jedině že bych zkusil zapřáhnout psy :)

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 12 lis 2019 16:14
od mr-tomas
Svatá pravda, taky miluju automat v defíkovi, ale 300tdi motor s automatem utáhne akorát tak nenazbrojenou 110. Když se nabrousí motor aby to utáhl, tak to zase nedá měnič v převodovce. Ale cesta jak to zkloubit je, ale je dlouhá a drahá. :grin:

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 12 lis 2019 22:57
od Michal21
S casem je to spatny. Sam bych to nedal, zvlast ne ted, kdyz mame doma ani ne rocni dite. Nastesti mi s tim pomaha jeden kluk od nas. Chodi ke me do dilny normalne na osmicku kazdej den, tak se to trochu posouva. Ted mame pripraveny motor. Do konce tydne bych ho chtel total rozhodit a pak se uvidi co s nim dal. Jenze se mnou je to tezky...porad si rikam ze proste jen neco opravim a bude to fungovat. Jenze opravuju opravuju a najednou koukam ze renovuju... :grin:

Jinak automat je skvela vec. Kvuli praci dost cestuju a nedokazu si predstavit, ze bych jeste musel radit. Muj pracovni den se bezne sklada z cca 500km cesty na kterou navazuje klido i 10 hod sichta.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 12 lis 2019 23:01
od Michal21
Jo a mimochodem...pekne me stvete...neco tu cloveku napisete, on pak nad tim musi premyslet a pak si musi jit koupit ARB uzaverku do zadni napravy... :grin: :grin:

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 12 lis 2019 23:10
od Addnye
To je jako já, když jsem chtěl vyvařit prahy - to bude MAX na měsíc, říkal jsem drahé polovičce. A ouvej, už jsou z toho dva roky a kompletní renovace :D :D :D Se přijeď podívat, až někdy (vím, že to může být za dlouho) budeš mít cestu, rovnou si vezmeš ten automat a dovezeš mi sedačky :chuckle :chuckle :chuckle

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 14 lis 2019 12:06
od MOPADŽI
mr-tomas píše: 12 lis 2019 16:14 Svatá pravda, taky miluju automat v defíkovi, ale 300tdi motor s automatem utáhne akorát tak nenazbrojenou 110. Když se nabrousí motor aby to utáhl, tak to zase nedá měnič v převodovce. Ale cesta jak to zkloubit je, ale je dlouhá a drahá. :grin:
měnič mám HD od Ashcroftu.
Je větší, dříve zamyká. Implementoval mě ho tak eliott, tak uvidíme jak se osvědčí.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 14 lis 2019 12:08
od MOPADŽI
Michal21 píše: 12 lis 2019 23:01 Jo a mimochodem...pekne me stvete...neco tu cloveku napisete, on pak nad tim musi premyslet a pak si musi jit koupit ARB uzaverku do zadni napravy... :grin: :grin:
:yes tak to je. Mám to stejně.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 14 lis 2019 12:16
od mr-tomas
MOPADŽI píše: 14 lis 2019 12:06
mr-tomas píše: 12 lis 2019 16:14 Svatá pravda, taky miluju automat v defíkovi, ale 300tdi motor s automatem utáhne akorát tak nenazbrojenou 110. Když se nabrousí motor aby to utáhl, tak to zase nedá měnič v převodovce. Ale cesta jak to zkloubit je, ale je dlouhá a drahá. :grin:
měnič mám HD od Ashcroftu.
Je větší, dříve zamyká. Implementoval mě ho tak eliott, tak uvidíme jak se osvědčí.
Ashcroft ho už bohužel nedělá, takže mě čeká samovýroba. :?

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 16 lis 2019 22:28
od Michal21
Malicko jsem se podival do motoru. Teklo zadni gufero kliky. Vypada to, ze se to zas bude delat komlet. Vice rekne mereni bloku, kliky, ojnic a hlavy tento tyden. Ve valcich je viditelny rantl, hlava docela ujde. Turbo, alternator, starter a veskerej spotrebak vyhodim.

Mate nekdo tip na dobou brusirnu valcu a kliky?

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 17 lis 2019 01:45
od mr-tomas
Jestli se ti s tím chce do Prahy tak tihle http://www.brusirna-pokorny.cz

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 17 lis 2019 13:54
od Michal21
Mate nekdo predelanej motor na 2.8? Je to dobry?

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 18 lis 2019 10:51
od JeStRiKs
Michal21 píše: 17 lis 2019 13:54 Mate nekdo predelanej motor na 2.8? Je to dobry?
Myslím že Karel má jeden 2.8 TGV ale nevím kde to skončilo.
Mě se ten nápad hodně líbí ale zatím mi bude stačit normální 3stovka...

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 18 lis 2019 15:48
od Michal21
Koukani do motoru pokracuje. Nejdriv trochu porozebrat, pak ocistit, pak cumet...

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 18 lis 2019 15:52
od Michal21
Hlava jde zitra na GO. Dily na prestavbu na 2.8 mam poptany v anglii. Jak na to koukam, vsichni upravu na dvaosmu znaji a nikdo ji nema... :grin: Dneska dorazila uzaverka zadni napravy ARB...no zacina se nam to pekne rozbihat...

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 18 lis 2019 16:07
od matooo
Mr tomas ma man pocit predelano na 2,8

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 18 lis 2019 16:44
od MadTom
Měl jsem to jednou půjčené v Defu 110 s variabilním turbem a lepším intercoolerem. Na silnici to jelo jako utržené, ale to auto bylo hodně lehké a úprav okolo motoru tam bylo hodně. Já jsem měl vestavět vysílačku a nějaká světélka. Nemohl jsem s tím moc do terénu, jenom po lesní cestě, ale první dojem byl, že TD5ka se dá naladit jednodušeji. Na druhou stranu, majitel chtěl auto, které bude fungovat i třeba jenom na baterku kvůli startování - měl k tomu důvody týkající se rušení od elektroniky, a na to to bylo dobré. Takže pokud si chceš takto hrát, tak se vším.
Bylo to s manuální převodovkou a doplněným chlazením z dílů od Ashcrofta.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 18 lis 2019 17:00
od Michal21
Popravde si ani moc hrat nechci, chci aby to fungovalo a trochu to jelo. Dulezity je pro me cestovani.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 18 lis 2019 17:39
od MadTom
Nevím jakej by byl rozdíl mezi normální 300kou a 2,8, ale variabilní turbo spolu se správně nastaveným čerpadlem udělá hodně.