Stránka 15 z 16

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 15:38
od Martin T
S1 má v TP pohotovostní hmotnost 1455 kg.

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 16:07
od Martin T
Hlásím, že jsem přivezl dalšího dědka do sbírky a to S1 86", aby mi pasoval mezi 80" a 88". A aby byla nějaká změna, tak je to V8 :).
Dovoz za pomoci Krytenova žlutého expresu spojený s návštěvou autojumble v Beaulieu byl bez přehánění nádherným dobrodružstvím.

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 16:11
od will.26
to je přesně to co bych chtěl :Sorry: sice blbá otázka ale na kolik vyjde takový krasavec?

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 16:23
od Martin T
To je dost různé, ceny se pohybují od 1500 do 10000 liber a dovoz z UK počítej od 30000 korun.

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 16:28
od will.26
Martin T píše:To je dost různé, ceny se pohybují od 1500 do 10000 liber a dovoz z UK počítej od 30000 korun.
kdyby to byla ta nižší hranice(cca kolem 40tis.)tak bych to bral okamžitě ,nevozí to někdo na kšeft? ja bych se kvuli času asi nikam nedostal :roll:

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 16:29
od will.26
S1 86",-to asi nebude rok výroby že?(klid jsem v tom uplný amatér)

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 16:49
od Mirko
to číselné označení je u LR series vždy rozvor kol v palcích. Vlastně je dodnes: Defender 90-110-130 jsou též rozvory v palcích. Rok výroby bude tak o 30 let míň něž 86 :lol:

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 17:03
od 1960SeriesII
Krása, Martine, gratuluju - auto je parádní a osmiválec je motor snů 8)

Jen dvě otázky - kterou střechu to vlastně bude mít a přitáhl jsi i toho naleštěného dravce, co na terminále stojí v pozadí? :lol:

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 17:04
od will.26
Mirko píše:to číselné označení je u LR series vždy rozvor kol v palcích. Vlastně je dodnes: Defender 90-110-130 jsou též rozvory v palcích. Rok výroby bude tak o 30 let míň něž 86 :lol:
myslel jsem si to :) raděj něco menšího a hlavně muj sen -kompletně ho zrenovovat(už jsem si to kdysi zkusil na škodovce :mrgreen: )

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 17:17
od Martin T
Rok výroby je 1955 a ten naleštěný dravec v pozadí nestojí, nýbrž jede z lodi a není sám, jela jich kolona asi 25 kusů, asi měli na někde na pevnině sraz. Jeden byl hezčí než druhý, nejstarší tak 1930.

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 17:18
od Martin T
Střechu to bude mít plátěnou, ta bílá je na 88", konečně jsem sehnal originál tropiko.

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 17:20
od Neklan
Martin T píše:Hlásím, že jsem přivezl dalšího dědka do sbírky a to S1 86", aby mi pasoval mezi 80" a 88". A aby byla nějaká změna, tak je to V8 :).
Dovoz za pomoci Krytenova žlutého expresu spojený s návštěvou autojumble v Beaulieu byl bez přehánění nádherným dobrodružstvím.
Martine gratuluji!
Co to, já myslel, že ty jenom originály a teď S1 s konverzí na V8? To rozhodně neber jako kritiku, sám se chystám na SIIA s V8 - osmihrnec je úžasný motor. Která verze tam trůní?

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 17:27
od Neklan
will.26 píše:
Mirko píše:to číselné označení je u LR series vždy rozvor kol v palcích. Vlastně je dodnes: Defender 90-110-130 jsou též rozvory v palcích. Rok výroby bude tak o 30 let míň něž 86 :lol:
myslel jsem si to :) raděj něco menšího a hlavně muj sen -kompletně ho zrenovovat(už jsem si to kdysi zkusil na škodovce :mrgreen: )

Series 1 je samozřejmě original první Land Rover a proto jsou poměrně drahé (vyráběly se 1948 - 1958). Nejlevnější dědkové jsou ty nejnovější, tedy Series III (1971 - 1984). Pojízdný pořídíš za 1500 liber, můžeš s ním přijet po ose (úžasné dobrodružství - doporučuji), dva až tři roky můžeš jezdit a radovat se z něho a pak se pustit do renovace.

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 17:28
od Zanzibar
Dovolím si přidat ještě jedno foto :wink:
Dravců tam bylo spousta, vraceli se z kontinentu, z nějakého srazu RR .

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 19:46
od Martin T
Já jsem sice na originály, ale osmiválec prostě potřebuju!!! A tohle je navíc starší konverze a kromě motoru je všechno jak má být.

Re: Dědek...

Napsal: 22 zář 2009 21:02
od eliott
Bude k vidění na WM?

Re: Dědek...

Napsal: 23 zář 2009 07:12
od will.26
Series 1 je samozřejmě original první Land Rover a proto jsou poměrně drahé (vyráběly se 1948 - 1958). Nejlevnější dědkové jsou ty nejnovější, tedy Series III (1971 - 1984). Pojízdný pořídíš za 1500 liber, můžeš s ním přijet po ose (úžasné dobrodružství - doporučuji), dva až tři roky můžeš jezdit a radovat se z něho a pak se pustit do renovace.[/quote]
no dobrodružství by to bylo vzhledem k tomu že umím jenom rusky :lol: ale kdyby se náhodou našel nějaký pacoš co se chystá na ostrovy a má s tím zkušenosti tak bych takovou pomoc přivítal :Sorry: ale jednoduchší by bylo koupit asi něco tady

Re: Dědek...

Napsal: 23 zář 2009 12:18
od motorovej slon
nádhera, gratuluju!!!
- moc hezká patina, řídit S1 s V8 můsí bejt určitě zážitek!
kdysi byl článek v LRO o S1 s 12 válcem z jaguara /majitel postavil speciální rám/což naštěstí není tenhle případ

Re: Dědek...

Napsal: 23 zář 2009 12:48
od Colonel
Pro pacienty jedna pekna galerie, muj oblibeny fotograf z Picasawebu Richard si k Defikovy poridil jeste tohohle krasavce.

http://picasaweb.google.com/Rixa64/266D ... ification#

Re: Dědek...

Napsal: 25 zář 2009 21:10
od Martin T
Neklan píše:Která verze tam trůní?
To právě teď začínám zjišťovat.
eliott píše:Bude k vidění na WM?
To nevím, spíš ne, protože nebrzdí a asi to nestihnu dát do kupy. Ale snažím se.