Stránka 15 z 38

Napsal: 19 led 2008 22:01
od kryten
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: 20 led 2008 19:11
od 1960SeriesII
Taky bych byl spíš pro tuhle variantu, ale jak říkám, je to pro mě zatím daleko.

SIIA

Napsal: 21 led 2008 16:52
od Neklan
Lidi, podívejte, co se nám nového urodilo v Huddersfieldu. To je normálně nové auto! A to prosím nikdy nebylo restaurováno - pouze pravidelná péče a údržba. Je to 6-ti válec a má najeto ověřených 32 tisíc mil!! Kdyby za něho nechtěli tolik peněz, hned bych po něm skočil!
http://www.landrovercentre.com/stock/im ... 36H-01.jpg
http://www.landrovercentre.com/stock/im ... 36H-02.jpg
http://www.landrovercentre.com/stock/im ... 36H-03.jpg

Napsal: 21 led 2008 17:13
od Rover
Nádherný Six Pot..., je strašně málo S2 v takhle úžasně původním stavu...

Napsal: 21 led 2008 20:53
od kudrnac
Jo když jsem v Huddersfieldu tak spávám kousek od toho krámu mají tam plný dvůr ale je to trošku dražší.

Napsal: 23 led 2008 17:49
od Sam
1960SeriesII píše:......Koukal jsem, že jezdí trajekty Hoek van Holland (Hook of Holland) - Harwich, to by nám trošku zkrátilo cestu...
Jel jsem tudy kdysi dvakrát, trvá to asi sedm hodin a dá se dobře popít a vyspat :Pohoda: .....Tedy samozřejmě za předpokladu, že nejsou 5m vlny jako při jedné cestě zpět :evil:

trajekt

Napsal: 24 led 2008 10:18
od Neklan
Časově to ale rozhodně není příliš výhodné, protože to pluje o 5 hodin déle než na trase Dunkerque - Dover a já jsem posledně trasu z Lutonu (což je Junction 10 M1) do Doveru udělal dědkem za dvě a půl hodiny. Pravda, bylo to pozdě večer, ale posledně jsem to Discoverou v největší špičce za dvě a čtvrt hodiny ujel také. Navíc do Hoek van Holland ( v podstatě Rotterdam) se musí až příliš na sever a je to tedy zajížďka.

Napsal: 31 led 2008 11:01
od 1960SeriesII
Na Harwichi netrvám, ale chci si trajekt užít, byl jsem za posledních pět let asi třikrát v Anglii, ale z toho dvakrát tunelem a jednou letecky :oops:

Napsal: 05 úno 2008 09:49
od 1960SeriesII
Vypadá to dobře, asi opravdu pojedu. Hanka si zřejmě dovolenou vezme také, musím říct, že se jen tak něčeho nezalekne - nějakých 4000 km za týden v LR, to není pro měkoně :lol:

V Doveru asi budeme vyzvedávat kamaráda, který v Anglii pracuje, pojede tam s námi. To mi připomíná, že bych se měl pomalu už ohlásit, srpen už klepe na dveře;)

Napsal: 15 úno 2008 11:50
od 1960SeriesII
Jedna pěkná fotka z francouzského fóra - chudák dědek :lol:

Obrázek

Napsal: 15 úno 2008 11:54
od Gobey
naopak, řekl bych, že si to skvěle užívá :)

Napsal: 15 úno 2008 12:05
od 1960SeriesII
Samozřejmě vždycky záleží na následné péči, já vím 8)

Napsal: 17 úno 2008 10:29
od DanielDesign
Land Jirka píše:Lagoda je dost brutus. to by dědci nezvládli.
Viz: http://www.youtube.com/watch?v=o7hDh4gr ... ted&search
Hlavně by jich bylo škoda :!:
To tam v kanáli jazdili?

Napsal: 17 úno 2008 10:43
od DanielDesign
Rover píše:Nádherný Six Pot..., je strašně málo S2 v takhle úžasně původním stavu...
To je SIII. Nie?

Napsal: 17 úno 2008 17:00
od 1960SeriesII
S2A - už měly sice světla v blatnících, ale ještě kovovou mřížku. A ty panty, ty panty :wink: Taky jsem je dřív podle světel sortoval mezi dvojky a jedničky, ale bylo tam takové docela dlouhé přechodné období, kdy se lanďáky postupně měnily z dvojek na trojky :lol:

Napsal: 17 úno 2008 17:05
od DanielDesign
1960SeriesII píše:S2A - už měly sice světla v blatnících, ale ještě kovovou mřížku. A ty panty, ty panty :wink: Taky jsem je dřív podle světel sortoval mezi dvojky a jedničky, ale bylo tam takové docela dlouhé přechodné období, kdy se lanďáky postupně měnily z dvojek na trojky :lol:
Áno. Ale na SII tie svetlá tak vyčnievali. Keď poznáš Austin-Healey Sprite Mk1, tak toto je on medzi OFF-ROADMY. A SII so svetlami v blatníkoch ich má vypuklé. Ako žabie oči.
[/img]

Napsal: 17 úno 2008 17:18
od 1960SeriesII
Bug-Eye byl jenom taková specialitka, hodně krátkodobá, než těm světlům v blatnících dali trošku formu. SIII začaly až později, s novými panty dveří a plastovou mřížkou. Rozdílů bylo mnohem víc, ale až to tu celé pročteš, budeš také chytrý jako rádio - jako já :lol:

Napsal: 17 úno 2008 17:21
od DanielDesign
1960SeriesII píše:Bug-Eye byl jenom taková specialitka, hodně krátkodobá, než těm světlům v blatnících dali trošku formu. SIII začaly až později, s novými panty dveří a plastovou mřížkou. Rozdílů bylo mnohem víc, ale až to tu celé pročteš, budeš také chytrý jako rádio - jako já :lol:
Sakra, to by som chcel. Bug Eye je jedným slovom nádhera.
Áno, o tej plastovej mriežke viem. Vraj sa na ňu Australčania hnevali, lebo si už na nej nemohli opekať. :lol:

Bud Eye

Napsal: 17 úno 2008 22:33
od Neklan
Bug Eye je v republice určitě jenom jeden a jeho majitel je na něj patřičně pyšný. Ani v celém širém světě jich totiž běhá staršně málo, takže je to raritka, se kterou se nikde moc nepotkáš.
Jinak si nemůžu pomoci, pořád si říkám, že je tak ošklivý až je krásný, ale nějak se nemůžu té krásy dobrat... :lol: , což ale nikterak tomuto LR neubírá na vzácnosti a tím také na nesporné atraktivitě.

Napsal: 18 úno 2008 08:05
od 1960SeriesII
A hned vedle vykulence stojí můj dědek - také jsem na to patřičně hrdý :wink: