Stránka 15 z 26
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 14 bře 2010 22:11
od eliott
boboso píše:eliott píše:A jsme zase u toho, co říkám pořád a pořád mi většina oponuje: Benzín prostě jede a objem ničím nenahradíš... Vždycky to platilo a vždycky to platit bude. Někdo byl možná v posledních letech ohromen pokrokem dieselů, ale je to jen proto, že na ně po 30ti letech aplikovali technologii benzínu...
No nevím jak je to s aplikací technologií.Je pravda,že diesely udělaly oooooooooobrovský skok dopředu a jsou ekologičtější,a u nás neskutečně tiché.
ALE NIC NENAHRADÍ ZVUK BENZÍNU S KOMPRESOREM A LADĚNÝM VÝFUKEM "MADE IN ENGLAND". Ten zvuk je brutální (pouze u RRS a Jaguaru XKR a XFR)! RR Sport je auto,které má jízdní vlastnosti sporťáku,ale přitom projede tam,kde máte problém pěšky.A to nemá nikdo!!!

Neříkám to jen proto,že ty auta prodávám.To je prostě pravda!Navrhuji všem,přijďte si to zkusit a uvidíte.

Nemít to tak daleko, tak si zajedu pro dávku adrenalinu
comonrail, identický způsob přípravy paliva u benzínů používaný od počátku sedmdesátých let. U dieselů jsou jen vyšší tlaky a vstřik přímo do válce.
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 14 bře 2010 22:21
od MadTom
A například systém čerpadlo-tryska (jako v TD5) se používal už po první světové válce

u některých ponorkových motorů. Takže nic principiálně nového.
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 14 bře 2010 22:22
od George 1
Myslím, že na našich kvalitních českých silnicích bohatě bude dostačovat ten třílitr. Mě příjde trochu zvrhlý dávat do aut typu Discovery nebo Range motor 5.0 s kompresorem. Když chci závodit, tak si koupím snad XF ne?
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 14 bře 2010 22:27
od PavelU
Už jenom předělat Defendera na super rychlé SUV, které bude předjíždět na dálnici i osobáky a zařadit se do řady vedle Cayanneho, X6...

Hold vývoj se nedá zastavit, jak tady někteří rádi používají.

Re: New Land Rover LR4
Napsal: 14 bře 2010 22:40
od stan
boboso píše:Oficiálně se verze 5,0i nenabízí ani v Německu,ani v Rakouskku,ani v ČR (a myslím,že v celé Evropě ne).RRS má navíc kompresor,takže jede uplně jinak.No a plyn máš u D3 taky kvúli spotřebě.Takže proto D4 3,0D.Samozřejmě,že D4 s motorem 5,0i by letěla jak střela,ale není

to je škoda, takže když budu chtít benzín, tak mi nezbude nic jiného, než koupit opět dovoz z USA... škoda
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 15 bře 2010 10:46
od Tomik
Keram píše:Tomik píše:
No tak já si koupil auto v House of England v brně, asi jedno z prvních D4 u nás, už tehdy od rakouského importéra )což je dnes oficiální importér do ČR). Návod, to byla samostatná story, protože já ho dostal jen v němčině - byť ofiko dodané na ČR trh - a pak si ho složitě zajišťoval z Anglie/Rakouska aspoň v angličtině. Auto jsem koupil v Brně, protože jsem ho a) chtěl hned - tam mi ho slíbili dodat před koncem roku, což se nakonec povedlo 22.12., b) při porovnání cen v Evropě - nemám problém se domluvit anglicky a rusky, německy a švédsky "odezírám" ze rtů

- jsem zjistil, že rozdíl ve srovnatelné výbavě je do 50 tisíc, což dávám na vrub toho, že jsem kupoval úplně nový model těsně po uvedení na trh. Takže nakonec Brno. A jezdí to parádně - tím se dostávám k otázce toho třílitru - nevím, jak má kdo co zajeté, ale mohu zodpovědně prohlásit, že tenhle 3,0 jezdí jako z partesu, měl jsem 3,2 DID v Pajeru, 3litr v Land Cruiseru, jezdil jsem třílitry diesely v BMW a Audi, a vážně, jezdí to skvěle. Kdysi jsem už psal o jediným problému co mám s převodovkou, při přehazování 1-2 a 2-3, pokud na to trochu šlápneš, tak je cítit jisté škubnutí, ale to jednak přičítám nezajetosti (cca 7000 km nyní) a jednak tomu, že halt se ten krouťák u těchle nižších převodů musí nějak srovnat do zubů

Řazení od 3 výše už je bez problémů.
Já teda v D4 ještě nejel, ale dovoluju si nesouhlasit s tím co píšeš. Jezdil jsem s 3,0 Tdi v Audi A4, A6 a Q7 a ve všech těch autech to byl užasnej motor. Je vyladěnej do detailu, ma suprovej průběh otaček, jede jako střela i s tou dvoutunovou Q7. A tedka jsem jel před dvoumi měsíci v A6 3,0 TFSi , já vím je to benzín, ale ten motor byl naprosto dokonalý, opravdu na ten motor nemužu říct ani jednu špatnou věc a byl spojen s převodovkou S-tronic ( dvouspojková) prostě pecka. Tímto nechci říct, že by 3,0 TVD6 od LR byl nějak špatnej, ale ty diesly co děla Audi, mají přejatou technologii z Le Mans kde vyhrávají, takže jsou fakt vychytaný.
Jenom Kerame, můžeš mi prosím napsat s čím, jak píšeš, nesouhlasíš? Jediný co jsem napsal "A jezdí to parádně - tím se dostávám k otázce toho třílitru - nevím, jak má kdo co zajeté, ale mohu zodpovědně prohlásit, že tenhle 3,0 jezdí jako z partesu, měl jsem 3,2 DID v Pajeru, 3litr v Land Cruiseru, jezdil jsem třílitry diesely v BMW a Audi, a vážně, jezdí to skvěle." No a to je tak všechno. Význam mých slov si přelož "třílitr v D4 je naprosto srovnatelnej se skvělejma třílitrama v BMW a Audi". A to tady můžu podepsat. A technologie z Le Mans - jojo, taky jsem si četl reklamní materiály od Audi. A možná tam ta technologie snad i je

. Ale co já s tím - jezdil jsem třílitr diesel A6 Avant, třílitr diesel X5 a mám třílitr diesel v D4 a říkám ti, že jsou to srovnatelný mašinky. Jo a k tomu TFSi - jasně, v BMW trojce kupátku mám 335ku, třílitr benzin s biturbem, tak ten bych vážně nechtěl srovnávat s žádným dieselem. To je totiž úplně jiná kategorie.
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 15 bře 2010 14:53
od RudaK
Ty zajímavý zkratky jsou
z kuchařky ? Pochopil jsem dobře,že
PAJERO,BMW a AUDI nemám jíst,že se s toho můžu

?
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 16 bře 2010 07:58
od Tomik
RudaK píše:Ty zajímavý zkratky jsou
z kuchařky ? Pochopil jsem dobře,že
PAJERO,BMW a AUDI nemám jíst,že se s toho můžu

?
Rudo, Rudo

RRS forever, že jo?
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 16 bře 2010 11:41
od stan
Kdy že je ta předváděčka v Ostravě???? Nějak to nemůžu najít....
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 16 bře 2010 14:18
od RudaK
Tomik píše:RudaK píše:Ty zajímavý zkratky jsou
z kuchařky ? Pochopil jsem dobře,že
PAJERO,BMW a AUDI nemám jíst,že se s toho můžu

?
Rudo, Rudo

RRS forever, že jo?

jasně,že až vyhraju ty rantále

( peníze

)
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 16 bře 2010 17:17
od jourin
RudaK píše:Ty zajímavý zkratky jsou
z kuchařky ? Pochopil jsem dobře,že
PAJERO,BMW a AUDI nemám jíst,že se s toho můžu

?
He he ale DIII je v podstate BMW

Re: New Land Rover LR4
Napsal: 16 bře 2010 20:27
od boboso
Ježišiši,kdo to řek!

Zaplať pánbů,že už nemáme s BMW nic společného.Tak D3 nemá s BMW naštěstí skoro nic

Re: New Land Rover LR4
Napsal: 16 bře 2010 20:29
od boboso
stan píše:Kdy že je ta předváděčka v Ostravě???? Nějak to nemůžu najít....
Máme to celý tento týden až do neděle.Zítra máme v hotelu Park Inn Range rover Party od 19.00hod.
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 16 bře 2010 20:53
od Radek D3
Tak jsme se dnes mohli projet se svojí ženou v RR S TÍM 5,0 motorem a můžu jen hodnodtit kladně. Prostě jsme byl unešen tím jak mě to auto katapultovalo při zrychlení do sedaček. Kvalitní zpracování interiéru super možnost řazení pádly na volantu...a ten zvuk je to velmi velmi nakažlivý..vyladěný podvozek super brzdy, ticho...a prostě neskutečná síla pod haubnou. Přikládám pár fotek. A určitě doporučuji...je to něco jiného a mít nějaké peníze na víc tak bych do toho určitě šel.
Zdarec Radek.
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 16 bře 2010 20:55
od Radek D3
ještě foto

Re: New Land Rover LR4
Napsal: 16 bře 2010 21:04
od boboso
Tak dík za podporu

Re: New Land Rover LR4
Napsal: 16 bře 2010 21:18
od stan
boboso píše:stan píše:Kdy že je ta předváděčka v Ostravě???? Nějak to nemůžu najít....
Máme to celý tento týden až do neděle.Zítra máme v hotelu Park Inn Range rover Party od 19.00hod.
to jste tam i o vikendu? To bych asi zvazil, ze bych se prijel podivat a vyzkouset...
ale stejne si nemuzu pomoct, kdyz se divam na ty fotky, tak ta D4 a D3 se mi libi vice, nez RR nebo RRS, ikdyz jsou to nadherna auta....
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 17 bře 2010 08:30
od boboso
Nejsme tady o víkendu,ale máme domluvené zapůjčení některým VIP tak se tu vždycky vytočím jen na předání.
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 17 bře 2010 13:56
od jourin
boboso píše:Ježišiši,kdo to řek!

Zaplať pánbů,že už nemáme s BMW nic společného.Tak D3 nemá s BMW naštěstí skoro nic

JÁ jsem to rekl

a stojim si za tim

Vyvoj D3 zahajilo BMW a je to na tom aute videt

k prodeji zancky doslo v roce 2001 uz v roce 2003 se vedelo jak bude nova D3 vypadat

nepredpokladam ze FORD by dokazal za dva roky udelat takove auto kdyz se jim to u svych vlastnich nepodarilo za celou dobu od vzniku automobilky
ZAPLAT PANU BOHU ze me druhe AUTO je BMW

alespon mam s cim jezdit kdyz je moje D2 v servisu

mam najeto na BMW 170 000 km a krome oleje jsem vymenil jen spojku na kardanu a spojovacku na rizeni

jo a brzdovy desticky :-D..
Re: New Land Rover LR4
Napsal: 17 bře 2010 15:38
od boboso
No ono je to taky auto od Land Roveru a ne od Fordu a díky spojení s Fordem dostal LR lepší motory,převodovky a spoustu dalších věcí

Nicméně,bohužel,největší problémy mají auta,které se vyráběly ještě pod taktovkou BMW (RR a Free1).Nevím proč a mrzí mě to.

Ať už mám pravdu já nebo ty podstatné je,že laické veřejnosti je to jedno a trpěla tím pověst značky.

Naštěstí je to dnes podstatně lepší a my můžeme říct,že máme dobré,spolehlivé auta

Ať žije Land Rover
