Stránka 16 z 47

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 20:24
od matooo
Hele myslím že když na DIII dáš pořádný kola tak Defík nemá šanci. Tohle auto jede opravdu jako tank. Samo že tady ve sněhu by asi zůstalo skoro každé težké auto.
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Lubosu uz nehul to svinstvo co Ti Dusan prodava :mrgreen: :mrgreen:

matooo :dance

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 20:28
od airbilly
Myslím ze s tou DIII to bola myslená priechodnosť v snehu a nie terénu všeobecne. A tu si dovolím tvrdiť, ze v štandardnej sériovej výbave ma DIII oproti starému defu bez abs a tc len s medzinapravovou uzávierkou dosť výhodu. Pokiaľ viem svetlú vysku maju bezuprav plus mínus rovnakú. Dnes som na freecku vytiahol auto, ktoré defender včera nevytiahol. Mal obuté zlé gumy....

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 20:33
od Dusan
airbilly píše:Myslím ze s tou DIII to bola myslená priechodnosť v snehu a nie terénu všeobecne. A tu si dovolím tvrdiť, ze v štandardnej sériovej výbave ma DIII oproti starému defu bez abs a tc len s medzinapravovou uzávierkou dosť výhodu. Pokiaľ viem svetlú vysku maju bezuprav plus mínus rovnakú. Dnes som na freecku vytiahol auto, ktoré defender včera nevytiahol. Mal obuté zlé gumy....
tak nejak to bude. a kde konci moznosti stroje zacina odvaha a nasazeni ridice :D :D :D :D

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 20:41
od tagr
No jo ale ,na defu MUSÍ být všechny uzávěrky aby to byl def :D :yes
Gumy jsou jasné to je bez debat a pokd má místo měchů D3 def 2" lift a správná kola :D není co řešit .
Pokud by jsme se ale bavily jen o seriovce tak holt ta elektronika asi zvítězí.Já být šéfem LR tak deff bez všech uzávěrek, rovnou na slušných gumách ,rovnou s 2" liftem,rovnou s ....... nevyjede z fabriky .
Asi by jsem zkrachoval :D :Ja blb: :Sorry:

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 22:12
od Dělník
Tak jak jsem slíbil, tak přidávám pár fotek po vyproštění Luboška. :D :D :D

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 22:14
od Dělník
A ještě

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 22:15
od ROMOMAN
NEPRIPADÁ MI ,ŽE TAM BOLO ZAS DÁKO EXTRA VELA SNEHU.....
LUBOŠI ČO TAM MÁŠ ZA GUMY ?

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 22:26
od Dělník
Musím se Luboše zastat: gumy má super, ale vytáhl jsem ho z polní sesty kterou chtěl přeject napříč a ta je zhruba o 1- 1,3 m níž než tohle pole a samozřejně byla zafoukaná sněhem. Takže hups a už tam ležel na břížku.

:)

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 22:27
od garfield
asi elektronycky kyberneticke

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 22:32
od ROMOMAN
pavelvach píše:Musím se Luboše zastat: gumy má super, ale vytáhl jsem ho z polní sesty kterou chtěl přeject napříč a ta je zhruba o 1- 1,3 m níž než tohle pole a samozřejně byla zafoukaná sněhem. Takže hups a už tam ležel na břížku.

:)
AJAJAAAAAJ.....

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 22:53
od patrik
visby píše:v nedelu mierne pokrosovanie v krasnej zimnej prirode, zaciatok vsak pripominal extreme offroad (jeden potok nam patrik slusne rozjazdil)
bfg AT su absolutne nevhodne na hlboky sneh, kym sa prehrabu na podklad, tak su plne stuhnuteho snehu a necistia sa. naproti tomu maryanove mt km2 sli uplne nekompromisne vpred, dokonca aj ked tahal jedno disco za sebou:-)
a pojazdily ste všetko ? plne suhlasim že km2ky beru v snehu užasne - mal som pohustene na 1,5. bol s nami kamarat na grande , obute mal T3 a mal docela problemy - na oboch autach mame prednu aj zadnu uzavierku .

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 23:11
od Dusan
pavelvach píše:Musím se Luboše zastat: gumy má super, ale vytáhl jsem ho z polní sesty kterou chtěl přeject napříč a ta je zhruba o 1- 1,3 m níž než tohle pole a samozřejně byla zafoukaná sněhem. Takže hups a už tam ležel na břížku.

:)
takze malo plynu :-)))))

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 23:13
od PavelU
A ještě z kopce... :mrgreen:

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 23:23
od Steve
fidzi píše:Proto já už netahám. Zjistil jsem, že pro dobrotu na žebrotu. Když jsem pánovi v Audi přetrhl tu jeho originální prádelní šňůru a chtěl to po mě zaplatit, tak jsem si řekl, že na ně kašlu :D
Honza Špatňas to vzpomněl na jiném fóru :mrk
Prý jste spolužáci....

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 23:25
od fidzi
Jo, bývalí :D Tipuju na RCmánii nebo Akrofóru :D

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 23:32
od Luboš M.
Rover píše:
low píše:...to opravdu projede minimalne stejne jako defik, mozna i vic
Tak přesně tohle mně tvrdil nějaký maník s Embéčkem Skautem... když jsem ho tahal ze závěje, říkal "normálně ten Scout projde minimálně tolik jako ten váš džíp, spíš víc...", když jsem se ho ptal proč ho teda tahám, tak říkal, že tohle se nepočítá. Takže teď už znám dva supermegaofroudy... DIII a Skaut... Kam se hrabe Def...

Zajímavý je, že najednou přestávají platit takové ty klasické parametry jako nájezdové úhly, světlá výška, atd., když tam je elektronika tak tyto parametry nejsou ale vůbec důležitý a vlastně jsou i zbytečný...

Je asi nesmysl o tom debatovat, to by bylo na dlouho a každý by měl svou pravdu. Osobně bych Defa za DIII nikdy nevyměnil a nikdy nevyměním, zrovna jako nikdy nebudu mít TD5..., moje hardcore názory mně nikdo nerozmluví. A srovnávat Defa a DIII je hlavně úplná blbost, to je přece úplně o něčem jiném. A Def nemusí nikomu nic dokazovat, tyhle auta od roku 48 toho dokázaly až až. Až bude DIII někdy takovou ikonou jako Def tak se o tom můžeme bavit.
Já si najdu na každém autě včetně špatných věcí i ty dobré. Defíků jsem měl již požehnaně a tak bych mohl snad hodnotit jak se chová ve srovnání oproti DIII. Vůbec nejhorší průchodnost terénem hodnotím DII na MT bez uzávěrky a to když v Jihlavě Radek (na DIII) lítal na letních pneu stejnou cestu bez zaváhání. Na srazech jsem DIII trochu nastudoval a opravdu leze nehorázně i na letních pneu. Proč chválíš pouze to co máš doma a ostatní je šunt. Je třeba si udělat náhled i na ostatní verze od LR a třeba i od jiných značek. Je spousty dobrých 4kolek a nejstřízlivější názor na věc má Stavrost, ten aspoň není vypatlanej tou nemocí co se jmenuje LR.¨
Přesto i já jsem velký fanda značky LR a je jedno jestli vyjede tohle a tamto zase ne. Moje názory nikomu nenutím jen přidávám trochou do toho našeho mlýna.

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 23:37
od Luboš M.
matooo píše:Hele myslím že když na DIII dáš pořádný kola tak Defík nemá šanci. Tohle auto jede opravdu jako tank. Samo že tady ve sněhu by asi zůstalo skoro každé težké auto.
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Lubosu uz nehul to svinstvo co Ti Dusan prodava :mrgreen: :mrgreen:

matooo :dance
Hele debilové, já mám zase defíka i když 130 pick-up a kromě toho že je shnilej jak prase je to žebřinák na kolech a myslím že mám s čím srovnávat. :!: :lol: :lol: :lol:
....co furt na tich paštikách máte :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 23:40
od Luboš M.
Dusan píše:
pavelvach píše:Musím se Luboše zastat: gumy má super, ale vytáhl jsem ho z polní sesty kterou chtěl přeject napříč a ta je zhruba o 1- 1,3 m níž než tohle pole a samozřejně byla zafoukaná sněhem. Takže hups a už tam ležel na břížku.

:)
takze malo plynu :-)))))
Hlevně že tobě ten milášek furt slouží :lol: ........máš ho stále na marotce a v jednom kuse stůně (jakej dostává cééééres)

Re: První pořádný sníh

Napsal: 20 pro 2010 23:42
od Luboš M.
PavelU píše:Jestli měl vůbec dobře navolený terrain response, to v defenderu neměl... :mrgreen:
....se nesmím rozčilovat mám to od doktora zakázaný :punch :rofl

Re: První pořádný sníh

Napsal: 21 pro 2010 05:12
od RudaK
Já myslím,že oproti jiným má Luboš co srovnávat :yes . Ale zas bych to tak nehrotil . Pamatuju doby,kdy se někteří pošklebovali D III a pak s ní rádi jezdili. Každé auto má svůj limit ,ale ta elektronika ho posune dál bez toho kdo sedí za volantem .... :Sorry: Zatím sem neměl nějaký vážný problém a to jestli bude auto jezdit za 45 let mě nechává klidným,bo já tady už určitě nebudu :nod
p.s. D III byla stejně primárně udělaná na silnici a ejhle i v terénu se nestratí. Záleží opět na té spojnici mezi volantem a pedálama ( v tomdle případě stačí jen dva ) .