Kuriozity ;-)
Moderátor: Miky_CZ
Re: Kuriozity ;-)
Dělící přepážka v autě být nemusí, od 15. 9. 2009 platí vyhláška č. 283/2009, která umožňuje její vyndání bez zápisu v TP. Páni na STK jsou přespříliš aktivní, zahrozit stížností, příp. stížnost podat na MD. Zadní nárazník Defa je stálá písnička "nezasvěcených".
Sbírka zákonů č. 341/2002
Příloha 1. bod 6: U vozidel kategorie N s nedělenou skříňovou karosérií musí být za poslední řadou sedadel přepážka oddělující prostor pro cestující od prostoru pro náklad. Tato přepážka musí být do výšky nejméně 500 mm nad bodem "H" uvedených sedadel v provedení z plného materiálu a nad touto výškou musí být v provedení zabraňujícím vniknutí velkých předmětů (o rozměru nejméně 50 x 50 mm) do prostoru pro cestující. U vozidel s uzavřeným prostorem pro náklad a opatřených ve stěnách a ve dveřích okny mohou být tato okna zasklena bezpečnostními skly nebo zasklívacím materiálem, který musí splňovat podmínky stanovené zvláštním předpisem a musí být podle něho homologovány (schváleny). Tato okna musí být ze strany prostoru pro náklad (kromě zasklení v zadních dveřích či zadní stěně) chráněna tuhou a pevnou zábranou (například mříží s maximálním rozměrem otvorů 50 x 50 mm) proti náhodnému poškození přepravovaným nákladem. Instalace takové zábrany nemusí být u posuvných dveří vozidla, pokud to konstrukční řešení těchto dveří neumožňuje.
Sbírka zákonů č. 283/2009
bod 38: V příloze č. 1 bodu 6 se na konci prvního odstavce doplňuje věta "Ustanovení tohoto odstavce se nevztahuje na vozidla, která konstrukcí vycházejí z osobního automobilu kategorie M1, a to i v případě, že vozidlo bylo schváleno v souladu s ustanovením tohoto odstavce.".
Sbírka zákonů č. 341/2002
Příloha 1. bod 6: U vozidel kategorie N s nedělenou skříňovou karosérií musí být za poslední řadou sedadel přepážka oddělující prostor pro cestující od prostoru pro náklad. Tato přepážka musí být do výšky nejméně 500 mm nad bodem "H" uvedených sedadel v provedení z plného materiálu a nad touto výškou musí být v provedení zabraňujícím vniknutí velkých předmětů (o rozměru nejméně 50 x 50 mm) do prostoru pro cestující. U vozidel s uzavřeným prostorem pro náklad a opatřených ve stěnách a ve dveřích okny mohou být tato okna zasklena bezpečnostními skly nebo zasklívacím materiálem, který musí splňovat podmínky stanovené zvláštním předpisem a musí být podle něho homologovány (schváleny). Tato okna musí být ze strany prostoru pro náklad (kromě zasklení v zadních dveřích či zadní stěně) chráněna tuhou a pevnou zábranou (například mříží s maximálním rozměrem otvorů 50 x 50 mm) proti náhodnému poškození přepravovaným nákladem. Instalace takové zábrany nemusí být u posuvných dveří vozidla, pokud to konstrukční řešení těchto dveří neumožňuje.
Sbírka zákonů č. 283/2009
bod 38: V příloze č. 1 bodu 6 se na konci prvního odstavce doplňuje věta "Ustanovení tohoto odstavce se nevztahuje na vozidla, která konstrukcí vycházejí z osobního automobilu kategorie M1, a to i v případě, že vozidlo bylo schváleno v souladu s ustanovením tohoto odstavce.".
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Kuriozity ;-)
Aby to nějakej aktivní nepochopil tak že M1 není M1G. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6536
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Kuriozity ;-)
jo, já měl auto "montážní" a tam musí být přepážka dodnes !
Re: Kuriozity ;-)
V ČB s tím problém není, ale aktivní blbec horší než třídní nepřítel............
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Kuriozity ;-)
M1G - montazni voz.se zvysenou pruchodnosti. Tam je prepazka zapsana v TP!
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Kuriozity ;-)
ZIL made in CCCP http://www.autoforum.cz/fascinace/tohle ... -demolice/
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Hubert
- Příspěvky: 2512
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kuriozity ;-)
Také jsem byl na STK, krom většího brzdného rozdílu na válcích na zadních kolech vše OK. Ten rozdíl byl v limitu. Vše mám zapsané takže problém nebyl. Na co jsem byl upozorněn je to že od příštího roku budou muset ke každému protokolu přiložit i 4 fotografie. A to z celé vozidlo z levé zadní a z pravé přední strany, jasně čitelný VIN a evidenční štítek. VIN mám čitelný a to se celkem divil proto mě to říkal.
Technik mě, mimo jiné říkal, že na STK jezdí auta v čím dál horším stavu ve smyslu ráno zjistím že končí nebo skončila skočí do auta a jede na STK a pak se všichni hrozně diví že je neudělá.
Lidi jsou nasraní na ně. Se jim ani nedivím že jsou na i nás offrouďáky vysazení tak i na tuningáře, když kolikrát vidím co si kdo dovolí a pak je ještě arogantní. Buďme rádi že máme LR a pana Stehlíka, protože další především Japonské značky to budou mět do budoucna o hodně těžší.
Technik mě, mimo jiné říkal, že na STK jezdí auta v čím dál horším stavu ve smyslu ráno zjistím že končí nebo skončila skočí do auta a jede na STK a pak se všichni hrozně diví že je neudělá.
Lidi jsou nasraní na ně. Se jim ani nedivím že jsou na i nás offrouďáky vysazení tak i na tuningáře, když kolikrát vidím co si kdo dovolí a pak je ještě arogantní. Buďme rádi že máme LR a pana Stehlíka, protože další především Japonské značky to budou mět do budoucna o hodně těžší.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- fugín
- Příspěvky: 2300
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Kuriozity ;-)
No tak to sem zvědavej jak s tou přepážkou dopadnu já. Když sem byl vloni v květnu na STK tak sem se na to ptal technika a ten se dušoval že to od 2009 neplatí. Ukazoval sem mu v TP že to mám nákladní automobil....N1G a ten zápis že demontáž tohoto dílu se považuje za přestavbu a bla bla a on furt že to je jedno že to můžu v klídku vyhodit. Tak sem tu přepážku sofort prodal bo mě na ni v garáži sraly mouchy. Jestli mě příští rok v květnu kvůli tomu vyhodí, tak přísahám že ho rozkrájím na tááákhle mrňavý nudličky 

EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Kuriozity ;-)
N1G tedy nákladní by mělo být v pohodě, pokud je to uděláno z M1G tedy osobního kvůli DPH. Něco jiného je montážní automobil, tam to nebylo kvůli daním. Nejlépe si to ale nastudovat, vytisknout na velmi tvrdej papír, a pokud to pán na STK bude tvrdit jinak, tak mu to s pomocí toho velmi tvrdého papíru názorně vysvětlit. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Kuriozity ;-)
Já defíka s přepážkou už koupil, ale v TP o ní není ani slovo. Tak jsem jí vyhodil.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Kuriozity ;-)
V TP je to zapsáno, ale podle vyhl. 283/2009 se k zápisu nepřihlíží. Když bude technik prudit, stěžovat si. Pokud by chtěl slovíčkařit s Géčkem, poslat dotaz na MD.Jenda píše:M1G - montazni voz.se zvysenou pruchodnosti. Tam je prepazka zapsana v TP!
H.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Kuriozity ;-)
Asi jo.ale v tu ránu si koledujes na stk o to ze budou tak dlouho hledat az najdou. A když budou chtít! Ja byl az do,, zadniho narazniku" asertivni.JSK píše:V TP je to zapsáno, ale podle vyhl. 283/2009 se k zápisu nepřihlíží. Když bude technik prudit, stěžovat si. Pokud by chtěl slovíčkařit s Géčkem, poslat dotaz na MD.Jenda píše:M1G - montazni voz.se zvysenou pruchodnosti. Tam je prepazka zapsana v TP!
H.
H
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6536
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Kuriozity ;-)
já řešil montážní vozidlo fakt celkem důkladně a závěr byl, že tam musí bejt - nebo jedině přestavba.
- Lukasino
- Příspěvky: 3979
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Kuriozity ;-)
Má pravdu předseda, taky mám montážního RRHanys_a_Kaca píše:já řešil montážní vozidlo fakt celkem důkladně a závěr byl, že tam musí bejt - nebo jedině přestavba.

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Kuriozity ;-)
ešte je to o kuriozitách? 

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Kuriozity ;-)
přepážky byly zrušeny u aut N1 vzniklých z M1. Písmeno G značí že to auto plní specifikace na terénní uatomobil.
U M1 (M1G) montáží přepážka zrušena nebyla. je možné si auto nechat přestavt na M1 kombi a pak jí v rámci přestavby demontovat.
U M1 (M1G) montáží přepážka zrušena nebyla. je možné si auto nechat přestavt na M1 kombi a pak jí v rámci přestavby demontovat.
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175
Re: Kuriozity ;-)
Takže když mám M1G kombi, v TP ani slovo o přepážce nebo montážním vozidle a při nákupu z bazaru jsem si odečetl DPH, tak přesto nemusím jezdit s přepážkou?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Kuriozity ;-)
V tomdle jsem neměl nikdy problém .... Děkuji Pánu Bohu,že jsem narážel a narážím ( zatím ) na normální lidi
Vždyť ta přepážka byla jen kvůli tomu aby si plátci DPH mohli daň uplatnit ( že se u toho balil výrobce přepážek je věc druhá - sice nemorální,ale byla taková doba
) Dobré je to,že jsme v tomdle zas o kus dál .


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Kuriozity ;-)
Pokud nemáš nic o přepážce v TP, tak není co řešit. V době, kdy se na to ještě kvůli DPH hrálo, než to zrušili, ze z aut M1 (osobní), dělalo N1 (nákladní) a tam byla mimo jiné potřeba ta přepážka. A protože to bylo jenom kvůli DPH, tak když zrušili plátcům DPH tento nesmysl (když si koupil soustruh, tak si DPH odečetl, ale když si chtěl koupit osobní auto a ne zrovna dodávku, tak už nesměl, a obojí měl k podnikání - prostě závist úředníků), tak udělali rozumnou věc a povolili demontáž přepážky.
Něco jiného je, pokud jde o vozidlo montážní - tam byla přepážka z jiného důvodu.
Něco jiného je, pokud jde o vozidlo montážní - tam byla přepážka z jiného důvodu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Kuriozity ;-)

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.