Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Moderátor: Miky_CZ
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
D3 jedině v automatu. Patří stále ještě mezi ty mezi spolehlivé a je to mnohem větší pohoda. Spojka u manuálu trpí, zvláště s přívěsem a navíc je díky váze auta dost tuhá.
D2 v automatu ano , ale jedině s výměnou měniče za HD. Jinak je to trápení. Automat je sice spolehlivý, ale drasticky se v něm ztrácí výkon. Z tohohle pohledu tedy u D2 vede manuál.
D3/D4 trpí tou pověstí motorů, ale jinak je to auto, kterému se jen málojaké jiné vůbec dokáže přiblížit. Po dálnici to umí jet 200 s jednou rukou na volantu, v terénu to zvládne nesmysl, výkon motoru víc než slušný (D4 ještě o dost víc) a vnitřní prostor v kategorii SUV/offroad mají větší "snad" jen některé ameriky...
D2 není špatná, ale hlavně jako off, pracovní auto, které vydrží i při lehce zanedbaném servisu. V porovnání se stejně starou konkurencí je i celkem pohodlná (s ACE). Výkonem v dnešních poměrech moc neoplývá. Vnitřní prostor také celkem slušný. Tedy hlavně kufr. Místo a vstup na zadní sedadla velká výhra není.
D2 v automatu ano , ale jedině s výměnou měniče za HD. Jinak je to trápení. Automat je sice spolehlivý, ale drasticky se v něm ztrácí výkon. Z tohohle pohledu tedy u D2 vede manuál.
D3/D4 trpí tou pověstí motorů, ale jinak je to auto, kterému se jen málojaké jiné vůbec dokáže přiblížit. Po dálnici to umí jet 200 s jednou rukou na volantu, v terénu to zvládne nesmysl, výkon motoru víc než slušný (D4 ještě o dost víc) a vnitřní prostor v kategorii SUV/offroad mají větší "snad" jen některé ameriky...
D2 není špatná, ale hlavně jako off, pracovní auto, které vydrží i při lehce zanedbaném servisu. V porovnání se stejně starou konkurencí je i celkem pohodlná (s ACE). Výkonem v dnešních poměrech moc neoplývá. Vnitřní prostor také celkem slušný. Tedy hlavně kufr. Místo a vstup na zadní sedadla velká výhra není.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No mě z toho stále vyhází obyčejná D2 prostě holátko na práci. Které se bude motat po lese v rámci myslivosti občas s vozíkem občas bez. Na takovou práci bych nechtěl vzduchový podvozek, nezávislé zavěšení s milionem ramínek, ale ocením agrární motor Td5 který při popojíždění 20x nastartuji a bude mu to jedno. Primitivnost tuhých náprav je v lese spíše výhodou na silnici už nikoliv.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- jareku
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
prazak.mp@gmail.com píše: 20 led 2021 11:56 Dobrý den,
jako nováček na tomto fóru bych rád požádal o pár rad před koupí LR.
Už delší dobu sháním offroad (rozuměj né navoněné SUV) pro použití na myslivost a tahání těžkého přívěsu ( zřídka cca 2,5t). Po delším vybírání mi jako ideální kandidát vyšel LR Discovery. Původně jsem pokukoval po DII ale jak jsem se probíral inzeráty, tak mě překvapily nízké ceny DIII. Čím je to způsobené? To má DIII opravdu tak špatnou pověst že se tak těžko prodává, nebo spíš než nízkými cenami DIII je to vysokými cenami DII?
Auto bych používal na myslivost v rámci desítek km od domova, žádné tisícikilometrové výlety a dovolené po něm nechci. Při výběru jsem měl pár základních požadavků:
4x4 s uzávěrkou mezinápravy
manuální převodovka
cena do 150 000Kč
Je v těchto limitech reálně koupitelná slušná DIII? Ještě jednou opakuju, že nechci 100% zachovalou voňavku, ani něco do čeho je nainvestováno x tisíc v úpravách. Chci auto, které mi bude po technické stránce fungovat a nebudu ho muset servisovat dvakrát do měsíce. Reálný nájezd bude do 10 000km ročně, spíš výrazně méně.
Z aut v inzerátech mě zaujal
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list
co si o tom kdo myslíte? Mě přijde ta cena podezřele nízká. Ale splňuje všechny moje požadavky a mám ho v místě, proto se o to zajímám. Popř. byl by někdo z brněnských LR nadšenců ochotný se na to se mnou (nebo klidně beze mě) zajít podívat?
Jak píše Habakuk, kup D2. D3 natož D4 se pro tvé potřeby nehodí. A jsi z Brna tak se vyprav k nám do Blanska a uvidíš D2 i D3 vedle sebe a můžeme pohovořit

Live long and prosper.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj, takový dotaz spíše k zamyšlení, podle mě má Discovery 3/4 nejvíc prostoru na výšku v kufru snad ze všech aut. Nepočítám Minivany, dodávky apod. Nebo napadá Vás něco co má tam toho místa víc?
- kaligula
- Příspěvky: 894
- Registrován: 10 říj 2012 09:45
- auto: Def110, F150, ex D3
- Bydliště: Dětmarovice
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jo,stary defender
- petr štrof
- Příspěvky: 926
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
podobně to má Hnissan Patfinder ( slabej motor a tvrdá zadní lavice )DavidGer píše: 11 úno 2021 21:02 Ahoj, takový dotaz spíše k zamyšlení, podle mě má Discovery 3/4 nejvíc prostoru na výšku v kufru snad ze všech aut. Nepočítám Minivany, dodávky apod. Nebo napadá Vás něco co má tam toho místa víc?
Jeep Commander ( už se nevyrábí a 7 řada sedaček je v podlaze ,tudíž snižuje výšku prostoru o cca 10cm )
jinak to byly s D3/4 poslední 3 krabice v segmentu
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahojte,
snad pisem na spravnu temu ale potreboval by som prebrat jeden problem. Dal som v servise prehodit vzduchovy podvozok za strunu (kezde oprava by ma vysla rovnaka a takto som odstranil problemi ktore sa asi deju viacerym z vas). tu je link na kit ktory som tam nechal vlozit. https://www.roverparts.com/suspension/a ... L319SRK-A/
Problem ale nastal, ze chlapici nepouzili flash jednotku a teda mi nejde prepinanie medzi rezimami a teda ani 4x4 plus auto vyhadzuje chybove hlasenia pretoze si mysli ze nemam ziadne tlmice
Ked som to v servise reklamoval tak mi povedali ze oni tu flash jednotku poslali naspat do UK ale ze mam auto priviest a oni to spravia. Vravim si ok. Auto u nich stalo 3 mesiace a nespravili s nim nic. Preto prosim kto ma podobnu skusenost alebo vie ako to vyriesit prosim ozvite sa.
Vdaka.
snad pisem na spravnu temu ale potreboval by som prebrat jeden problem. Dal som v servise prehodit vzduchovy podvozok za strunu (kezde oprava by ma vysla rovnaka a takto som odstranil problemi ktore sa asi deju viacerym z vas). tu je link na kit ktory som tam nechal vlozit. https://www.roverparts.com/suspension/a ... L319SRK-A/
Problem ale nastal, ze chlapici nepouzili flash jednotku a teda mi nejde prepinanie medzi rezimami a teda ani 4x4 plus auto vyhadzuje chybove hlasenia pretoze si mysli ze nemam ziadne tlmice

Vdaka.
- mipr
- Příspěvky: 673
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
ahoj morgan, vitaj na fore....
neviem o aky model sa jedna , ale vseobecne povedane, potrebujes prekodovat riad.jednotku na pruziny, u d3/rrs 1.gen sa to da, mladsie auta uz asi nie , ozvi sa, pomozem...
upozornil by som, ze nie je iste v akom stave auto vlastne mas, takze ako sa hovori, aby z komara nebol nakoniec somar... tym chcem povedat, ze v aute mozes mat viacero zavad...
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
neviem o aky model sa jedna , ale vseobecne povedane, potrebujes prekodovat riad.jednotku na pruziny, u d3/rrs 1.gen sa to da, mladsie auta uz asi nie , ozvi sa, pomozem...
upozornil by som, ze nie je iste v akom stave auto vlastne mas, takze ako sa hovori, aby z komara nebol nakoniec somar... tym chcem povedat, ze v aute mozes mat viacero zavad...
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tohle neni zadny problem. Jestli si na d3 dal pruziny pak staci kdyz prehrajeme kompletni konfiguraci auta bez vzduchoveho podvozku. Nepotrebujem na to zadnou dalsi pridavnou jednotku. Puvodni se necha.morgen68 píše:Ahojte,
snad pisem na spravnu temu ale potreboval by som prebrat jeden problem. Dal som v servise prehodit vzduchovy podvozok za strunu (kezde oprava by ma vysla rovnaka a takto som odstranil problemi ktore sa asi deju viacerym z vas). tu je link na kit ktory som tam nechal vlozit. https://www.roverparts.com/suspension/a ... L319SRK-A/
Problem ale nastal, ze chlapici nepouzili flash jednotku a teda mi nejde prepinanie medzi rezimami a teda ani 4x4 plus auto vyhadzuje chybove hlasenia pretoze si mysli ze nemam ziadne tlmiceKed som to v servise reklamoval tak mi povedali ze oni tu flash jednotku poslali naspat do UK ale ze mam auto priviest a oni to spravia. Vravim si ok. Auto u nich stalo 3 mesiace a nespravili s nim nic. Preto prosim kto ma podobnu skusenost alebo vie ako to vyriesit prosim ozvite sa.
Vdaka.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- marsant
- Příspěvky: 288
- Registrován: 20 črc 2016 20:02
- tel.: 731 158 337
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Havířov
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Dotaz pro zkušenější kolegy ohledně vzduchového podvozku ...
Vyměnil jsem kompresor, odpojil, rozebral, vyčistil všechny tři ventily, profoukl hadičky. Během jízdy vše běží jak má,
auto chodí krásně nahoru i dolů, odfoukává, vzdušník drží tlak, apod. X lifter taky pracuje jak má, ukazuje vyvážené hodnoty každého kola, apod.
Přetrvávající problém ale je, že přes noc když auto stojí, tak se vyfoukne asi ne až na access ale tak, že rozdíl lze jednoznačně vidět.
Vím, že systém postupně odfoukává, ale nikdy mi to neklesalo tolik za 1 noc .. možná když to stálo dlouho tak ano, ale takto rychle ne.
Ráno když nastartuji, tak během 5s - 10s nafoukne do standardu a vše funguje.
Zkontroloval jsem tedy ještě jednou všechny spoje a ventily, kompresor, vzdušník ...mýdlová voda .. nikde není vidět sebemenší únik,
samozřejmě vše při natlakovaném vzdušníku.
Jediné co asi pořádně nezkontroluji je těsnost měchů, ale auto padá rovnoměrně, všechny 4 kola, tedy pokud by byl např. jeden měch
netěsný, tak předpokládám, že upadne jen ta jedna strana ne?
Tedy mě napadá zda to neupouští takto z nějakého důvodu přímo řídící jednotka? Jak jsem porozuměl, tak po takovémto rozebrání je potřeba
udělat kalibraci vzduchového podvozku, kterou jsem ještě nedělal, korekci čidel, apod. .. tak se chci zeptat zda ta kalibrace může mít vliv i na toto?
Taky by mě zajímalo, zda existují nějaké "tabulky" kde jde vidět o kolik systém upustí za jaký čas u zaparkovaného auta abych to mohl třeba
změřit ..?
Jasně, na provoz je to asi v pohodě, tím, že systém při běžícím motoru funguje, ale trochu mě s..e ten pohled na to auto když k němu ráno přijdu, je to
takový nepěkný lowrider
.. však to určitě znáte ...
Dík moc za jakékoliv rady a názory!

Vyměnil jsem kompresor, odpojil, rozebral, vyčistil všechny tři ventily, profoukl hadičky. Během jízdy vše běží jak má,
auto chodí krásně nahoru i dolů, odfoukává, vzdušník drží tlak, apod. X lifter taky pracuje jak má, ukazuje vyvážené hodnoty každého kola, apod.
Přetrvávající problém ale je, že přes noc když auto stojí, tak se vyfoukne asi ne až na access ale tak, že rozdíl lze jednoznačně vidět.
Vím, že systém postupně odfoukává, ale nikdy mi to neklesalo tolik za 1 noc .. možná když to stálo dlouho tak ano, ale takto rychle ne.
Ráno když nastartuji, tak během 5s - 10s nafoukne do standardu a vše funguje.
Zkontroloval jsem tedy ještě jednou všechny spoje a ventily, kompresor, vzdušník ...mýdlová voda .. nikde není vidět sebemenší únik,
samozřejmě vše při natlakovaném vzdušníku.
Jediné co asi pořádně nezkontroluji je těsnost měchů, ale auto padá rovnoměrně, všechny 4 kola, tedy pokud by byl např. jeden měch
netěsný, tak předpokládám, že upadne jen ta jedna strana ne?
Tedy mě napadá zda to neupouští takto z nějakého důvodu přímo řídící jednotka? Jak jsem porozuměl, tak po takovémto rozebrání je potřeba
udělat kalibraci vzduchového podvozku, kterou jsem ještě nedělal, korekci čidel, apod. .. tak se chci zeptat zda ta kalibrace může mít vliv i na toto?
Taky by mě zajímalo, zda existují nějaké "tabulky" kde jde vidět o kolik systém upustí za jaký čas u zaparkovaného auta abych to mohl třeba
změřit ..?
Jasně, na provoz je to asi v pohodě, tím, že systém při běžícím motoru funguje, ale trochu mě s..e ten pohled na to auto když k němu ráno přijdu, je to
takový nepěkný lowrider


Dík moc za jakékoliv rady a názory!
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Auto se dorovnává, takže jak spadne jedno kolo, systém upustí ostatní. Ideálně odpoj baterku / vyndej pojistky od podvozku přes noc a uvidíš co se bude dít ráno 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- marsant
- Příspěvky: 288
- Registrován: 20 črc 2016 20:02
- tel.: 731 158 337
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Havířov
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Aha ... to že automaticky dorovnáva i při vypnutém motoru jednotlivé kola mě nenapadlo ... pak je to jasne ... zitra podám report [emoji846] DíkyLukasino píše:Auto se dorovnává, takže jak spadne jedno kolo, systém upustí ostatní. Ideálně odpoj baterku / vyndej pojistky od podvozku přes noc a uvidíš co se bude dít ráno
Pokud se ukáže že drzi na všech 4 kolech a nesjede ... tak pak to ukazuje na tu řidici jednotku/kalibraci?
No uvidíme....jsem zvědav.. [emoji846]
Odesláno z mého SM-G980F pomocí Tapatalk
- marsant
- Příspěvky: 288
- Registrován: 20 črc 2016 20:02
- tel.: 731 158 337
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Havířov
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak jsem přes noc odpojil baterku. Auto ráno níž pouze o cca 5mm na předních kolech. Takže prakticky nic. Tedy mechy a přední a zadní ventil asi ok!
Ale klesl tlak v galerii, před odpojením byl tlak 1700 kPa a ráno po připojení baterky byl níže a to na cca 1200 kPa!
Nechal jsme to ještě odpojene další 2 hodky a už byl cca 1100 kPa!
Takže asi někde únik kolem vzdusniku, kompresoru nebo středového ventilu?
Dotaz - tlak v galerii ukazuje tlak přímo ve vzdusniku? Nebo kde je to čidlo?
Předpokládám že když je systém odpojeny tak jsou všechny ventily zavřené ano? A pokud je čidlo přímo ve vzdusniku tak pak by měl být unik bud v samotném vzdusniku nebo kolem středového ventilu?
Vše jsem znovu prověřil pomocí mýdlové vody nikde nic ani náznak úniku...
Vzdusnik taky vypadá ze drží... jedine ze by byl prorezly nekde nahore ... kde nevidím.
Menší únik jsme zpozoroval i při nastartovánem motoru ... kdy kompresor dofouka na cca 1770kpa a pak to pomalu klesá. Cca 5kpa/min. Což by asi nemělo?
Každopádně díky moc za názory.
Odesláno z mého SM-G980F pomocí Tapatalk
Ale klesl tlak v galerii, před odpojením byl tlak 1700 kPa a ráno po připojení baterky byl níže a to na cca 1200 kPa!
Nechal jsme to ještě odpojene další 2 hodky a už byl cca 1100 kPa!
Takže asi někde únik kolem vzdusniku, kompresoru nebo středového ventilu?
Dotaz - tlak v galerii ukazuje tlak přímo ve vzdusniku? Nebo kde je to čidlo?
Předpokládám že když je systém odpojeny tak jsou všechny ventily zavřené ano? A pokud je čidlo přímo ve vzdusniku tak pak by měl být unik bud v samotném vzdusniku nebo kolem středového ventilu?
Vše jsem znovu prověřil pomocí mýdlové vody nikde nic ani náznak úniku...
Vzdusnik taky vypadá ze drží... jedine ze by byl prorezly nekde nahore ... kde nevidím.
Menší únik jsme zpozoroval i při nastartovánem motoru ... kdy kompresor dofouka na cca 1770kpa a pak to pomalu klesá. Cca 5kpa/min. Což by asi nemělo?
Každopádně díky moc za názory.
Odesláno z mého SM-G980F pomocí Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Vzdusnik je deravy vzdy na stranu ramu....tlak galerie se meri na stredovem ventilovem bloku. Tedy na galerii.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mipr
- Příspěvky: 673
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
@marsant:
fuci ti predny ventilovy blok - preto klesa len predna naprava pri odpojenej baterii
fuci ti vzduchojem alebo napustaci ventil vzduchojemu - pretestuj a oprav/vymen
kompresor ako? susic a filtracne vlozky vymenene?
hodne zdaru a potom napis...
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
fuci ti predny ventilovy blok - preto klesa len predna naprava pri odpojenej baterii
fuci ti vzduchojem alebo napustaci ventil vzduchojemu - pretestuj a oprav/vymen
kompresor ako? susic a filtracne vlozky vymenene?

hodne zdaru a potom napis...
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Rychla otazka ...
Tyc riadenia ( LR010669) - z Advanced Factors vybrat Meyle, Delphi, Optimal alebo TRW?
Tyc riadenia ( LR010669) - z Advanced Factors vybrat Meyle, Delphi, Optimal alebo TRW?
- PEPO
- Příspěvky: 751
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ako je to chlapi s náhonom D3?
Pernamentne ide predok a aj zadok?
Stále riešim záhadu s občasným praskaním pri rozbiehaní pokial je auto vo vačšej záťaži.Bud 4-5 osôb v aute alebo príves.
Zvyčajne ked sa pohýnam a kolesá mám vytočené do lavej strany.Ide to zo zadnej nápravy a je to zvuk ako ked zostane vysieť brzda.Zvyčajne to spraví tesne pred preradením na vyššiu rýchlosť alebo hned po zaradení vyššej rýchlosti.A robí to len pri velmi malej rýchlosti.Ložiská nehučia a ani nie sú teplé po dlhšej jazde.A ak náhodou dávam nejaký režim na terrain response tak po chvíli- po preklznutí nejakého kolesa napíše transmision faut .Po vypnútí zapalovania a následnom naštartovaní všetko ok...Na ten háhon som sa pýtam z dôvodu že ked si to hodím na ICARSOFT-tak mi dosť často vypisuje chybu zadného difú že zostal vysieť ovládač motorčeku difu.Tuším stuck actuator alebo tak nejak to píše...Mám uzávierku zadného difu...
Preto ma napadlo že či to praskanie môže mať súvislosť s mojím problémom alebo sa zamerať na niečo iné..Už ma napadá len polosi že by to mohli byť......
Ešte mi sem tam na palubke vypíše že ručná brzda bola uvolnená núdzovo..Ale či to má s tým nejakú súvislosť netuším....
Pernamentne ide predok a aj zadok?
Stále riešim záhadu s občasným praskaním pri rozbiehaní pokial je auto vo vačšej záťaži.Bud 4-5 osôb v aute alebo príves.
Zvyčajne ked sa pohýnam a kolesá mám vytočené do lavej strany.Ide to zo zadnej nápravy a je to zvuk ako ked zostane vysieť brzda.Zvyčajne to spraví tesne pred preradením na vyššiu rýchlosť alebo hned po zaradení vyššej rýchlosti.A robí to len pri velmi malej rýchlosti.Ložiská nehučia a ani nie sú teplé po dlhšej jazde.A ak náhodou dávam nejaký režim na terrain response tak po chvíli- po preklznutí nejakého kolesa napíše transmision faut .Po vypnútí zapalovania a následnom naštartovaní všetko ok...Na ten háhon som sa pýtam z dôvodu že ked si to hodím na ICARSOFT-tak mi dosť často vypisuje chybu zadného difú že zostal vysieť ovládač motorčeku difu.Tuším stuck actuator alebo tak nejak to píše...Mám uzávierku zadného difu...
Preto ma napadlo že či to praskanie môže mať súvislosť s mojím problémom alebo sa zamerať na niečo iné..Už ma napadá len polosi že by to mohli byť......
Ešte mi sem tam na palubke vypíše že ručná brzda bola uvolnená núdzovo..Ale či to má s tým nejakú súvislosť netuším....
- PEPO
- Příspěvky: 751
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nové zistenie je asi také že mám asi načaté zadné lavé ložisko v náboji.
Len sranda je že koleso vôlu nemá-teda možno malú,nehreje sa a ani nehučí pri rýchlejšej jazde .Robí to len pri rozbiehaní ked točím do lava a je to o poznanie viac ak mám auto zdvihnuté na vankúšoch.
Môže to byť vôbec možné?Stretol sa s tým už niekto?
Včera som si to čekol ked syn sadol do auta a ja som pri miernej pomalej jazde šiel popri aute a bolo jasné že tie zvuky vychádzajú z náboja.
Zbežne som pozrel čo to obnáša ho vymeniť
..No najviac ma zarazila demontáž lanka EPB...ked odpojím brzdové lanko- musí sa EPB nanovo kalibrovať?
Len sranda je že koleso vôlu nemá-teda možno malú,nehreje sa a ani nehučí pri rýchlejšej jazde .Robí to len pri rozbiehaní ked točím do lava a je to o poznanie viac ak mám auto zdvihnuté na vankúšoch.
Môže to byť vôbec možné?Stretol sa s tým už niekto?
Včera som si to čekol ked syn sadol do auta a ja som pri miernej pomalej jazde šiel popri aute a bolo jasné že tie zvuky vychádzajú z náboja.
Zbežne som pozrel čo to obnáša ho vymeniť



- PEPO
- Příspěvky: 751
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nikto nič??
Je to tak trochu záhada.....
Ale ešte skúsim nejakú otázku..Ak auto trochu prehrabne- zapne sa automaticky zadná uzávierka difu?
Lebo mám aj podozrenie že čo mi občas vypíše chybu zadného difu môže mať na svedomí divné zvuky....Lebo aj včera mi pri vyťahovaní člnu z vody nabehla hláška na palubke transmision fault traction reduced..A mám podozrenie že motor ovládania difu je v polohe kde to sem tak škrtne zub o zub a ked ho chce jednotka spustiť pri preklze kolies hodí auto do chybovej hlášky a auto sadne do najnižšej polohy..Pokial sa auto pohybuje po ceste. všetko je ok...Ak otočím ovládačom na prepínanie režimov-mal by sa okamžite ten motorček ovládania difu dať hned do pohybu??
Ide mi len o to či hladať chybu v tom motorčeku alebo v náboji....
Je to tak trochu záhada.....
Ale ešte skúsim nejakú otázku..Ak auto trochu prehrabne- zapne sa automaticky zadná uzávierka difu?
Lebo mám aj podozrenie že čo mi občas vypíše chybu zadného difu môže mať na svedomí divné zvuky....Lebo aj včera mi pri vyťahovaní člnu z vody nabehla hláška na palubke transmision fault traction reduced..A mám podozrenie že motor ovládania difu je v polohe kde to sem tak škrtne zub o zub a ked ho chce jednotka spustiť pri preklze kolies hodí auto do chybovej hlášky a auto sadne do najnižšej polohy..Pokial sa auto pohybuje po ceste. všetko je ok...Ak otočím ovládačom na prepínanie režimov-mal by sa okamžite ten motorček ovládania difu dať hned do pohybu??
Ide mi len o to či hladať chybu v tom motorčeku alebo v náboji....
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
když máš na TR standardní mód, tak se uzávěrky nezapínají.
Pokud jej změníš na nějaký režim - bláto, sníh, ... a jiný, tak se uzavírají automaticky dle potřeby a je to vidět i graficky na obrazovce 4x4 (pokud máš středový barevný displej)
Pokud jej změníš na nějaký režim - bláto, sníh, ... a jiný, tak se uzavírají automaticky dle potřeby a je to vidět i graficky na obrazovce 4x4 (pokud máš středový barevný displej)