Přestavba RRC na 4,6 V8
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
To tryskání ledem je mobilní sluzba, nebo jsi to musel nekam dopravit?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Hezký popis, prosím pokračuj v něm dál, praktických zkušeností není nikdy dost.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Je to mobilní služba, ale už bychom to v dílně dělat nenechali. Akorát firma nemá zvedák, takže vlastně nebyla jiná možnost. Je z toho hromada prachu a asfalt je nalepený i na stropě.
Asi bych byl spokojenější, kdyby to neodhalilo tolik poškození korozi, ale to fakt není chyba té metody. Co měli udělat, tak v rámci mého limitu splnili a v podstatě nebyla jiná možnost jak dosáhnout takového výsledku bez rozebrání auta, aby se dalo tryskat abrazivem. Mají možnost k suchému ledu přimíchat malé množství abraziva, ale už jsme se kvůli času k tomu ani nedostali.
Teď sundávám vše ze zadní části vozu, aby se mohlo začít svařovat. Zase jsem se dostal od opravy motoru k téměř kompletní rekonstrukci auta...Přemýšlím jestli jít cestou nákupu hotových plechů nebo nechat vyrobit. Levý zadní podběh vypadá totálně na odpis.
Asi bych byl spokojenější, kdyby to neodhalilo tolik poškození korozi, ale to fakt není chyba té metody. Co měli udělat, tak v rámci mého limitu splnili a v podstatě nebyla jiná možnost jak dosáhnout takového výsledku bez rozebrání auta, aby se dalo tryskat abrazivem. Mají možnost k suchému ledu přimíchat malé množství abraziva, ale už jsme se kvůli času k tomu ani nedostali.
Teď sundávám vše ze zadní části vozu, aby se mohlo začít svařovat. Zase jsem se dostal od opravy motoru k téměř kompletní rekonstrukci auta...Přemýšlím jestli jít cestou nákupu hotových plechů nebo nechat vyrobit. Levý zadní podběh vypadá totálně na odpis.
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
trosku sme sa pohli...
piesty z 4.0
piesty z 4.0

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
No hurá! Takže ARP-štefty na hlavy i na spodku?
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
jj. ARP na spodok som mal kupene uz hrozne davno. Tak som ich aspon vyuzil 
Teraz ostava vybrat stary motor a auta a povyberat z neho nejake veci, pretoze mi chybaju
(napr. saci kos a vana)

Teraz ostava vybrat stary motor a auta a povyberat z neho nejake veci, pretoze mi chybaju

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
hlavy mam nachystane a zabalene v aute, aby som ich odviezol na kontrolu/zliznutie, ale pravdepodobne ma firma medzi sviatkami volno. Podobne aj pieskovna, kam mam nachystane dalsie vecicky 

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Stary motor vonku. Na novom su uz prsia. Hlavy som si dnes vyzdvihol. Zbrusene o .15mm.
Naposledy upravil(a) teslo dne 20 led 2016 16:47, celkem upraveno 1 x.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Zo zaujimavosti som otvoril stary motor a skoro som odpadol. Neskutocne, ze este vobec fungoval.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
No je vidět, že ty staré mrchy vydrží hodně...jenom mě ne
Tobě by se spíš hodili prsa s novým olejovým čerpadlem, abys mohl zrušit ten zbytek rozdělovače, ne?

Tobě by se spíš hodili prsa s novým olejovým čerpadlem, abys mohl zrušit ten zbytek rozdělovače, ne?
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Toto su tiez prsia na serpentine belt s olejovym cerpadlom na kluke. Vsetky tri typy front endov mam, ale rozhodol som sa pre tento kvoli tomu, ze ma casovaciu znacku. Neviem preco, ale vtedy mi to prislo ako vhodneMirko píše:No je vidět, že ty staré mrchy vydrží hodně...jenom mě ne![]()
Tobě by se spíš hodili prsa s novým olejovým čerpadlem, abys mohl zrušit ten zbytek rozdělovače, ne?


Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Mirko píše:A vidím i osvědčené krabice IKEA


Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
jsem to přehlédl - takže ty jsi tam dal písty z té 4,0 a k tomu ale klasické kompozitové těsnění? Když jsem zvažoval variantu 4,0 písty a plechové těsnění, tak mě Paul upozornil, že už se to může potkat, pokud byli dělané hlavy a vačka má vyšší zdvih.
Jak to vychází u tebe?
Zrovna včera mě totiž napsal Norbert, že se mu tam válí blok 4,0 a tak jsem zas v pokušení jsi něco poskládat, když mám doma všechny díly na 4,6 a většinu nových nebo už opravených.... Pro velký úspech
Jak to vychází u tebe?
Zrovna včera mě totiž napsal Norbert, že se mu tam válí blok 4,0 a tak jsem zas v pokušení jsi něco poskládat, když mám doma všechny díly na 4,6 a většinu nových nebo už opravených.... Pro velký úspech

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
to som nemeral. Klaviaturu nemam nastavenu. Hlavy isli dole o .15mm.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
maly update
Tie cerpadla su serva z D1 (75bar)) a P38(110bar). P38 ma davat vyrazne vyssi tlak, tak som zvedavy. Mohol by to by relativne nenarocny upgrade serva. za predpokladu, ze nezacne tiect prevodka riadenia
Tie cerpadla su serva z D1 (75bar)) a P38(110bar). P38 ma davat vyrazne vyssi tlak, tak som zvedavy. Mohol by to by relativne nenarocny upgrade serva. za predpokladu, ze nezacne tiect prevodka riadenia

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
drziaky alternatora a servo cerpadla asi dam tiez do ciernej. Sa mi natieranie akosi zapacilo
A rozhodujem sa, ci sanie natriet na cierno, alebo vo farbe karoserie (brooklands green - tmava zelena) 


Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Pěkné, a o kolik to zvyšuje výkon?
K té černé - kdysi jsem si nechával hliníkové věci eloxovat černě. Když jsem to chtěl dostat dolů, tak jsem to musel vzít bruskou, nešlo to ani oškrabat. A to jsem potřeboval jenom kontaktní plochu u šroubu.

K té černé - kdysi jsem si nechával hliníkové věci eloxovat černě. Když jsem to chtěl dostat dolů, tak jsem to musel vzít bruskou, nešlo to ani oškrabat. A to jsem potřeboval jenom kontaktní plochu u šroubu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
zalezi ci davas matne, alebo leskle, ale tabulky uvadzaju, ze od 30-45%. Ale hlavne to znizi spotrebu 
skor ide o to, ze som sanie potreboval vycistit, lebo to bolo paradne zaj(spinave). Odbahnil a odmastil som ho ako sa dalo a potom s nim sup do umyvacky
(nie, ze ma natriete pred frajerkou
). Celkom dobre to vycistilo a teraz je skoda to nevyuzit


skor ide o to, ze som sanie potreboval vycistit, lebo to bolo paradne zaj(spinave). Odbahnil a odmastil som ho ako sa dalo a potom s nim sup do umyvacky





Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS