Stránka 17 z 20

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 zář 2015 09:07
od VencaZE
To tryskání ledem je mobilní sluzba, nebo jsi to musel nekam dopravit?

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 zář 2015 09:38
od MadTom
Hezký popis, prosím pokračuj v něm dál, praktických zkušeností není nikdy dost.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 zář 2015 12:42
od Mirko
Je to mobilní služba, ale už bychom to v dílně dělat nenechali. Akorát firma nemá zvedák, takže vlastně nebyla jiná možnost. Je z toho hromada prachu a asfalt je nalepený i na stropě.
Asi bych byl spokojenější, kdyby to neodhalilo tolik poškození korozi, ale to fakt není chyba té metody. Co měli udělat, tak v rámci mého limitu splnili a v podstatě nebyla jiná možnost jak dosáhnout takového výsledku bez rozebrání auta, aby se dalo tryskat abrazivem. Mají možnost k suchému ledu přimíchat malé množství abraziva, ale už jsme se kvůli času k tomu ani nedostali.
Teď sundávám vše ze zadní části vozu, aby se mohlo začít svařovat. Zase jsem se dostal od opravy motoru k téměř kompletní rekonstrukci auta...Přemýšlím jestli jít cestou nákupu hotových plechů nebo nechat vyrobit. Levý zadní podběh vypadá totálně na odpis.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 29 pro 2015 16:32
od teslo
trosku sme sa pohli...
piesty z 4.0 :)

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 29 pro 2015 18:14
od Mirko
No hurá! Takže ARP-štefty na hlavy i na spodku?

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 30 pro 2015 11:58
od teslo
jj. ARP na spodok som mal kupene uz hrozne davno. Tak som ich aspon vyuzil :)
Teraz ostava vybrat stary motor a auta a povyberat z neho nejake veci, pretoze mi chybaju :D (napr. saci kos a vana)

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 30 pro 2015 12:33
od Mirko
A hlavy jak?

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 30 pro 2015 12:55
od teslo
hlavy mam nachystane a zabalene v aute, aby som ich odviezol na kontrolu/zliznutie, ale pravdepodobne ma firma medzi sviatkami volno. Podobne aj pieskovna, kam mam nachystane dalsie vecicky :)

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 20 led 2016 15:36
od teslo
Stary motor vonku. Na novom su uz prsia. Hlavy som si dnes vyzdvihol. Zbrusene o .15mm.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 20 led 2016 15:38
od teslo
Zo zaujimavosti som otvoril stary motor a skoro som odpadol. Neskutocne, ze este vobec fungoval.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 20 led 2016 19:50
od Mirko
No je vidět, že ty staré mrchy vydrží hodně...jenom mě ne :mrk
Tobě by se spíš hodili prsa s novým olejovým čerpadlem, abys mohl zrušit ten zbytek rozdělovače, ne?

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 20 led 2016 22:28
od Mirko
A vidím i osvědčené krabice IKEA :D

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 21 led 2016 09:20
od teslo
Mirko píše:No je vidět, že ty staré mrchy vydrží hodně...jenom mě ne :mrk
Tobě by se spíš hodili prsa s novým olejovým čerpadlem, abys mohl zrušit ten zbytek rozdělovače, ne?
Toto su tiez prsia na serpentine belt s olejovym cerpadlom na kluke. Vsetky tri typy front endov mam, ale rozhodol som sa pre tento kvoli tomu, ze ma casovaciu znacku. Neviem preco, ale vtedy mi to prislo ako vhodne :? . Teraz uz viem, ze je to v podstate jedno, ale vacku som uz kupil na rozdelovac a rezat z nej nechcem. Je pravda, ze som mohol mat prsia o par cm mensie ( :lol: ), ale inak je efekt rovnaky.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 21 led 2016 09:21
od teslo
Mirko píše:A vidím i osvědčené krabice IKEA :D
:yes ...mame z nich v garazi vyskladanych par kubikov :lol:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 25 led 2016 18:11
od Mirko
jsem to přehlédl - takže ty jsi tam dal písty z té 4,0 a k tomu ale klasické kompozitové těsnění? Když jsem zvažoval variantu 4,0 písty a plechové těsnění, tak mě Paul upozornil, že už se to může potkat, pokud byli dělané hlavy a vačka má vyšší zdvih.
Jak to vychází u tebe?
Zrovna včera mě totiž napsal Norbert, že se mu tam válí blok 4,0 a tak jsem zas v pokušení jsi něco poskládat, když mám doma všechny díly na 4,6 a většinu nových nebo už opravených.... Pro velký úspech :D

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 26 led 2016 09:51
od teslo
to som nemeral. Klaviaturu nemam nastavenu. Hlavy isli dole o .15mm.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 led 2016 08:56
od teslo
maly update
Tie cerpadla su serva z D1 (75bar)) a P38(110bar). P38 ma davat vyrazne vyssi tlak, tak som zvedavy. Mohol by to by relativne nenarocny upgrade serva. za predpokladu, ze nezacne tiect prevodka riadenia :lol:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 led 2016 09:46
od teslo
drziaky alternatora a servo cerpadla asi dam tiez do ciernej. Sa mi natieranie akosi zapacilo :) A rozhodujem sa, ci sanie natriet na cierno, alebo vo farbe karoserie (brooklands green - tmava zelena) :lol:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 led 2016 10:37
od MadTom
Pěkné, a o kolik to zvyšuje výkon? :mrgreen:
K té černé - kdysi jsem si nechával hliníkové věci eloxovat černě. Když jsem to chtěl dostat dolů, tak jsem to musel vzít bruskou, nešlo to ani oškrabat. A to jsem potřeboval jenom kontaktní plochu u šroubu.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 led 2016 10:46
od teslo
zalezi ci davas matne, alebo leskle, ale tabulky uvadzaju, ze od 30-45%. Ale hlavne to znizi spotrebu ;)

skor ide o to, ze som sanie potreboval vycistit, lebo to bolo paradne zaj(spinave). Odbahnil a odmastil som ho ako sa dalo a potom s nim sup do umyvacky :lol: :angel (nie, ze ma natriete pred frajerkou :lol: ). Celkom dobre to vycistilo a teraz je skoda to nevyuzit :idea: :wink: