Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 02 led 2019 21:32
dabartos: No keby oprava stala 100.000CZK tak by to nebolo take zle. Ale vdaka cenovej politike LR sa bavime o inom cisle.
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
nj a tohle se mi prave jiz akceptovat nechce. libi se mi jak vzhledem tak schopnostma ale ocekavam i zivotnost a ne ze i když clovek dela servis na 100% a meni vsechy spotrebni věci tak chcipne na klikuhabakuk píše: 02 led 2019 21:22 Není to bláznovství jen se smiř s tím, že se motor může kdykoliv zadřít a oprava bude mastná to je celé.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Napriklad ja som mal D1, mam D2 a chcel som D3, samozrejme to tu mam precitane. Ale LR si proste kupujes srdcom, to ti tu asi vacsina potvrdi. U mna uz skoro zvitazil rozum a chcel som z tazkym srdcom zmenit znacku. A kupil som D3 V8 4,4 benzinJack96 píše: 02 led 2019 21:34nj a tohle se mi prave jiz akceptovat nechce. libi se mi jak vzhledem tak schopnostma ale ocekavam i zivotnost a ne ze i když clovek dela servis na 100% a meni vsechy spotrebni věci tak chcipne na klikuhabakuk píše: 02 led 2019 21:22 Není to bláznovství jen se smiř s tím, že se motor může kdykoliv zadřít a oprava bude mastná to je celé.
Sent from my iPhone using Tapatalk
takze rusim svoji registraci zde na foru a po tydenni lasce se jdu porozhlížet do jinych vod![]()
Tak ono je to adrenalin nevediet ci ten znamy zvuk pride alebo kedy. Ja mam na adrenalin motorkuhabakuk píše: 02 led 2019 21:51 No, ale ty jsi koupil rozumem páč jsi šel do benzinu. Jen praví srdcař koupí D3 v naftě.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Obecně ano, ale je i řada jiných důvodů, než KO motor, proč sem lidi chodí. Jsem možná výjimka, ale motor mám zatím OK a ze svého okolí neznám nikoho z majitelů (někteří mimo fórum, někteří tu jsou), komu by motor odešel (všichni auta s nájezdem někde kolem 200 tis. nebo víc). Dokladem toho, že to není tak zlé ani tady mezi lidmi na fóru je samotné toto vlákno nebo alespoň jeho začátek (a příspěvek, kde někdo dosavadní reakce spočítal). I přesto, že sem asi většina lidí chodí hlavně pro radu při problémech, tak spousta jich v anketě potvrdila, že jejich motory jsou v pořádku. To samozřejmě nic nemění na tom, že nikdo neví(me) dne ani hodiny. Ale to asi platí obecně o každém autě. A spekulace o pravděpodobnosti jsou jen spekulacemi především proto, že nikdo nemáme přístup k reálným a ověřeným datům, která by z relevantního zdroje hodnotila nějaký větší vzorek aut.kaligula píše: 03 led 2019 08:12 jenom tak na okraj - tady na foru motor kleknul asi každému, nebo komu nekleknul tak zná někoho komu kleknul - asi to bude tím že všichni s kleklým motorem si tady jdou vyplakat srdíčko a ti ostatní tady jsou servisáci co to opravují,
když někomu auto funguje tak nemá důvod někde šmejdit po foru a rozepisovat se o tom že dneska zase v pohodě dojel do práce i z práce - takže tady na foru je takový nereprezentativní vzorek majitelů![]()
No s těmi daty to není tak docela pravda. Rozhodně můžeme porovnávat třeba s motory TD5, nebo M57, kterých jezdí minimálně stejně a úmrtnost je v porovnání s TDV6 zanedbatelná.marwak píše: 03 led 2019 09:09Obecně ano, ale je i řada jiných důvodů, než KO motor, proč sem lidi chodí. Jsem možná výjimka, ale motor mám zatím OK a ze svého okolí neznám nikoho z majitelů (někteří mimo fórum, někteří tu jsou), komu by motor odešel (všichni auta s nájezdem někde kolem 200 tis. nebo víc). Dokladem toho, že to není tak zlé ani tady mezi lidmi na fóru je samotné toto vlákno nebo alespoň jeho začátek (a příspěvek, kde někdo dosavadní reakce spočítal). I přesto, že sem asi většina lidí chodí hlavně pro radu při problémech, tak spousta jich v anketě potvrdila, že jejich motory jsou v pořádku. To samozřejmě nic nemění na tom, že nikdo neví(me) dne ani hodiny. Ale to asi platí obecně o každém autě. A spekulace o pravděpodobnosti jsou jen spekulacemi především proto, že nikdo nemáme přístup k reálným a ověřeným datům, která by z relevantního zdroje hodnotila nějaký větší vzorek aut.kaligula píše: 03 led 2019 08:12 jenom tak na okraj - tady na foru motor kleknul asi každému, nebo komu nekleknul tak zná někoho komu kleknul - asi to bude tím že všichni s kleklým motorem si tady jdou vyplakat srdíčko a ti ostatní tady jsou servisáci co to opravují,
když někomu auto funguje tak nemá důvod někde šmejdit po foru a rozepisovat se o tom že dneska zase v pohodě dojel do práce i z práce - takže tady na foru je takový nereprezentativní vzorek majitelů![]()
Já rozhodně netvrdím, že motory TDV6/SDV6 jsou nějaký zázrak a je zjevné, že jsou poruchovější než jiné (třeba TD5), ale pokud jde o data, tak myslím zatím nikdo nezveřejnil nějakou statistiku, která by na základě většího vzorku věrohodně něco ukázala. Zcela jistě něco má Land Rover od dealerů a servisů, ale ti to těžko ukážou, zvlášť pokud by jim to kazilo pověst. Ale ani oni už nemohou mít přehled o starších autech, která nejezdí do autorizovaných servisů a z nichž řada může být v pořádku a proto logicky do žádného servisu nedorazí. Taky by bylo v kontextu porovnání TDV6 a třeba TD5 zajímavé vědět aspoň data o celkových prodaných počtech aut typů, které je používají. Netvrdím, že rozdíl je nějak radikální, ale pokud prodám 50 aut a deseti odejde motor nebo 100 jiných aut a patnácti odejde motor, tak pořád mám těch druhých motorů celkem porouchaných víc, ale nemusí to nic říkat o tom, že ty první jsou lepší nebo kvalitnější.eliott píše: 03 led 2019 09:14 No s těmi daty to není tak docela pravda. Rozhodně můžeme porovnávat třeba s motory TD5, nebo M57, kterých jezdí minimálně stejně a úmrtnost je v porovnání s TDV6 zanedbatelná.
No vzhledem k tomu, že se o těch motorech mluví jako o průseru po celém světě a v Turecku je několik firem, co vyrábí replikové kliky, tak ten problém prostě je velký, hodně velký. Stačí se podívat na inzerci po evropě, kolik aut má ''motorschaden''. A reakce Land Roveru byla před cca 6 roky taková, že zdražili polomotor z cca 60 na 120 000,-.marwak píše: 03 led 2019 09:25Já rozhodně netvrdím, že motory TDV6/SDV6 jsou nějaký zázrak a je zjevné, že jsou poruchovější než jiné (třeba TD5), ale pokud jde o data, tak myslím zatím nikdo nezveřejnil nějakou statistiku, která by na základě většího vzorku věrohodně něco ukázala. Zcela jistě něco má Land Rover od dealerů a servisů, ale ti to těžko ukážou, zvlášť pokud by jim to kazilo pověst. Ale ani oni už nemohou mít přehled o starších autech, která nejezdí do autorizovaných servisů a z nichž řada může být v pořádku a proto logicky do žádného servisu nedorazí. Taky by bylo v kontextu porovnání TDV6 a třeba TD5 zajímavé vědět aspoň data o celkových prodaných počtech aut typů, které je používají. Netvrdím, že rozdíl je nějak radikální, ale pokud prodám 50 aut a deseti odejde motor nebo 100 jiných aut a patnácti odejde motor, tak pořád mám těch druhých motorů celkem porouchaných víc, ale nemusí to nic říkat o tom, že ty první jsou lepší nebo kvalitnější.eliott píše: 03 led 2019 09:14 No s těmi daty to není tak docela pravda. Rozhodně můžeme porovnávat třeba s motory TD5, nebo M57, kterých jezdí minimálně stejně a úmrtnost je v porovnání s TDV6 zanedbatelná.
Statistika je i o porovnávání, takže proto ta TD5 nebo M57...xxx píše: 03 led 2019 10:14 Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.
3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
To číslo 3500 ks je odkud? Je to nějaký oficiální údaj? Přijde mi že naopak to vlákno smysl dává, máme se bavit o statistice a pokud se máme dostat ke smysluplným informacím, tak se musí hledat hodnověrná data a zdroje...xxx píše: 03 led 2019 10:14 3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
Jenže to pořád mluvíme jen o jedné straně mince - absolutních počtech těch vadných kusů. Ale stále nevíme, jak moc velký je to problém, v tom by pomohla jen ta statistika, která srovnává kompletní čísla (resp. i ty, co jsou v pořádku). Inzeráty s motorschaden taky nejsou moc dobrým ukazatelem, protože když upadne klika, tak spousta lidí se to bude snažit prodat rozbité aspoň kvůli tomu zbytku, spíš než to spravovat, takže logicky těch inzerátů bude víc.eliott píše: 03 led 2019 10:19 No vzhledem k tomu, že se o těch motorech mluví jako o průseru po celém světě a v Turecku je několik firem, co vyrábí replikové kliky, tak ten problém prostě je velký, hodně velký. Stačí se podívat na inzerci po evropě, kolik aut má ''motorschaden''. A reakce Land Roveru byla před cca 6 roky taková, že zdražili polomotor z cca 60 na 120 000,-.
No právě. I když 10% je třeba ve srovnání s ostatními motory hodně, tak to rozhodně neodpovídá tomu, co se všude tvrdí - jak moc jsou ty motory poruchové a že se tomu dřív nebo později skoro nikdo nevyhne. Kdyby to tak bylo, tak procenta musí být přece daleko výš... A pokud by to bylo někde v rozmezí 10 - 20%, tak je pořád celkem dobrá šance, že se s tím problémem za dobu používání auta nikdy nesetkám.eliott píše: 03 led 2019 10:20 A s 50 ti padlými motory jsem přišel do styku jen já, počítám, že Kokešek bude mít minimálně stejné číslo, dalších min. 10 skončilo u Karla, počítám že Aramy a Kosoř budou mít čísla podobná jako já a Kokešek, a to se blížíme k 10%...
a dokazal by jsi ze sveho archivu serivsovanych aut rict kolik aut jsi delal co nemelo padly motor (nebo alespon zatim padli) proste nejaka statistika od tebe.eliott píše: 03 led 2019 10:20Statistika je i o porovnávání, takže proto ta TD5 nebo M57...xxx píše: 03 led 2019 10:14 Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.
3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
A s 50 ti padlými motory jsem přišel do styku jen já, počítám, že Kokešek bude mít minimálně stejné číslo, dalších min. 10 skončilo u Karla, počítám že Aramy a Kosoř budou mít čísla podobná jako já a Kokešek, a to se blížíme k 10%...
marwak píše: 03 led 2019 10:40To číslo 3500 ks je odkud? Je to nějaký oficiální údaj? Přijde mi že naopak to vlákno smysl dává, máme se bavit o statistice a pokud se máme dostat ke smysluplným informacím, tak se musí hledat hodnověrná data a zdroje...xxx píše: 03 led 2019 10:14 3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
jinak s tebou souhlasím
Ty jsi Patriku opravil 50 motorů? Za jaké období? A kolik jsi opravil vzduchových kompresorů?eliott píše: 03 led 2019 10:20Statistika je i o porovnávání, takže proto ta TD5 nebo M57...xxx píše: 03 led 2019 10:14 Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.
3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
A s 50 ti padlými motory jsem přišel do styku jen já, počítám, že Kokešek bude mít minimálně stejné číslo, dalších min. 10 skončilo u Karla, počítám že Aramy a Kosoř budou mít čísla podobná jako já a Kokešek, a to se blížíme k 10%...