boboso píše:Tož dovez košta
New Land Rover LR4
Moderátor: Miky_CZ
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: New Land Rover LR4
Stejně by mě zajímalo, jak veliký rozdíl je v jízdě se stejným motorem 3.O mezi RRSport a D4.Myslím hlavně pohodlí,jak to sedí v zatáčkách, náklony karoserie, interiérová hlučnost atd. Jestli máte někdo tyto poznatky, tak si je rád přečtu. Ruda mě totiž trochu nahlodává s tím RRS 
- Radek D3
- Příspěvky: 540
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
Ahoj doma mám D3 2,7TDV6 a taky RRS 3,6 TDV8 .JGeorge 1 píše:Stejně by mě zajímalo, jak veliký rozdíl je v jízdě se stejným motorem 3.O mezi RRSport a D4.Myslím hlavně pohodlí,jak to sedí v zatáčkách, náklony karoserie, interiérová hlučnost atd. Jestli máte někdo tyto poznatky, tak si je rád přečtu. Ruda mě totiž trochu nahlodává s tím RRS
el jsem taky tou novou D4 3,0.
Stará Discovery tedy 2,7 je líná hodně ze začátku,než zabera turbo tak je tam velký propad než ten motor vůbec zabere.
Zato 3,0 u nové Discovery jde pěkně od spodu díky menšímu turbu, které zabírá ze začátku a pak nastupuje to druhé větší .
Jinak nová D4 mi přišla, že lépe sedí v zatáčkách je tam vylepšený podvozek o proti předchozí verzi a hlučnost je taky trochu menší, mnohem lépe brzdí .
Uvnitř se materiálově a provedením přiblížila RRS.
Pohodlí je skoro srovnatelné s RRS,ale cestovní prostor je v D4 oproti RRS větší.
V RRS jsi trochu více obestavěn středovým tunelem a širší výplní ve dveřích kde navíc nemáš skoro žádné odkládací přihrádky.
Ale jinak dynamika motoru 3,6 v RRS je neskutečná a zvuk osmiválce ničím nenahradíš. Je to špičkové auto se kterým na dobrých pneumatikách uděláš v terénu stejnou neli větší parádu než v D3, D4 a na cestě budeš jak v bavlnce.
Nevím okdud jsi ,ale klidně si u mě můžeš vyzkoušet jízdu RRS 3,6 pokud budeš v Ostravě.
Pokud by tě napadly ještě nejaké otázky klidně se ptej.
Zdar Radek
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
Tak,tak RRS je především na silnici a 3,6 TDI V8 je v dieselové verzi špička ( nesrovnávat s benzínem ) u Land Roverů 
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: New Land Rover LR4
To je můj sen,mít zaparkovaný v garáži D4 na každodenní užívání a na pobavení RRS. To ale budu muset ještě naočkovat asi hodně králíků
. Dotazů ohledně tohoto srovnání mě napadá docela dost ikdyž samozřejmě to nejlíp zodpoví přímý posaz v obou autech.Třeba by mě zajímalo, jestli je zvuk novýho 3.0 šestiválce alespoň podobně návykovej jako u V8. Vím, že takový motory to je pak radost poslouchat, pokud jsou v dobře utlumeným interiéru vůbec slyšet. A jestli je taky velikej rozdíl ve zvuku starýho 2.7 a novýho 3.0? Moc díky za odpovědi. G.
- Radek D3
- Příspěvky: 540
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
Ahoj rozdíl mezi 3,0 a 3,6 je velký ten zvuk osmiválce není čím nahradit!!!!. Jinak zvuk tedy podle mně je u 2,7 a 3,0 skoro stejný. Je tam spíše rozdíl 3,0 v záběru od spodu.George 1 píše:To je můj sen,mít zaparkovaný v garáži D4 na každodenní užívání a na pobavení RRS. To ale budu muset ještě naočkovat asi hodně králíků. Dotazů ohledně tohoto srovnání mě napadá docela dost ikdyž samozřejmě to nejlíp zodpoví přímý posaz v obou autech.Třeba by mě zajímalo, jestli je zvuk novýho 3.0 šestiválce alespoň podobně návykovej jako u V8. Vím, že takový motory to je pak radost poslouchat, pokud jsou v dobře utlumeným interiéru vůbec slyšet. A jestli je taky velikej rozdíl ve zvuku starýho 2.7 a novýho 3.0? Moc díky za odpovědi. G.
Re: New Land Rover LR4
George 1 píše:To je můj sen,mít zaparkovaný v garáži D4 na každodenní užívání a na pobavení RRS. To ale budu muset ještě naočkovat asi hodně králíků. Dotazů ohledně tohoto srovnání mě napadá docela dost ikdyž samozřejmě to nejlíp zodpoví přímý posaz v obou autech.Třeba by mě zajímalo, jestli je zvuk novýho 3.0 šestiválce alespoň podobně návykovej jako u V8. Vím, že takový motory to je pak radost poslouchat, pokud jsou v dobře utlumeným interiéru vůbec slyšet. A jestli je taky velikej rozdíl ve zvuku starýho 2.7 a novýho 3.0? Moc díky za odpovědi. G.
Čistě pocitově mi 2,7 přišla víc do dieselu, ta 3,0 má, hlavně ve vyšších otáčkách, takovej příjemnej "jako benzínovej" zvuk
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
Pokud do toho nebudeš montovat BMW a jiné .....
tak se do tebe nikdo tady nepustí 
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: New Land Rover LR4
Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci 
- cyril
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: New Land Rover LR4
Nemáme to my chlapi na tom světě jednoduchý...co?George 1 píše:Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
Dotahnout z juesej petilitr?George 1 píše:Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo
- Keram
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26 říj 2008 21:41
- auto: BMW
- Bydliště: Rajhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
já ti poradím, D3 4,4 V8George 1 píše:Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci
Re: New Land Rover LR4
cus. takze mam na lestence D4 (teda uz jsem 4x wapkoval) skoro 4000km, takze se muzu podelit s pocity.
Tento tyden jsem byl v Nemecku, kde zejmena diky spouste znacek "prace na silnici" se prumerna spotreba ustalila na 8.9 l/100Km- podle pocitace. Na nadrz jsem ovsem ujel jen 730 km. Takze nam palubni comp dost keca.
Kazdopadna se zda, ze i pri obcasnem vyletu nad povolene (CR) limimty se da bez kreci spotreba drzet kolem tech 10 litru na sto.
Mam sice jen 2.7, ale motor je v beznych rychlostech docela v pohode, umira az po 140 km/h, kde se mu uz pak moc nechce akcelerovat. Na mesto a dymackou jizdou prepinam do sport modu, ktery je k memu prekvapeni velmi dobre nastaven a dovoluje i myskovat. ( Timto se omlouvam neznamemu volvistovi, ktereho jsem vcera na jizni spojce docela hnusne zariznul. Chudak musel dost brzdit, kdyz se pred nim nahle objevil britsky aristokrat s lehkou nadvahou.) Nevim, zda-li neco s motorem udelali, ale fakt se mi nezda tak chciplej jak se tu obcas pise o D3.
V kabine je ticho jak v kostele a to i pri vyssich rychlostech, urcite je srovnatelne ne-li lepsi nez v me byvale BMW X3. Auto uzasne filtruje nerovnosti jak Bentley, akorat sedadla by mohla byt pohodlnejsi.
Stve mne, ze z volantu nejde ovladat menu radia a telefonu. Clovek musi jak idiot sahat po telefonu ci pouzivat ovladac na radiu. Pokud to neni nejaky ublb spojeny s mym autem, tak se toto fakt nepovedlo. Pouzivat ten krizovy ovladac jen na nastaveni palubniho pocitace je dost pitomost.
Tento tyden jsem byl v Nemecku, kde zejmena diky spouste znacek "prace na silnici" se prumerna spotreba ustalila na 8.9 l/100Km- podle pocitace. Na nadrz jsem ovsem ujel jen 730 km. Takze nam palubni comp dost keca.
Mam sice jen 2.7, ale motor je v beznych rychlostech docela v pohode, umira az po 140 km/h, kde se mu uz pak moc nechce akcelerovat. Na mesto a dymackou jizdou prepinam do sport modu, ktery je k memu prekvapeni velmi dobre nastaven a dovoluje i myskovat. ( Timto se omlouvam neznamemu volvistovi, ktereho jsem vcera na jizni spojce docela hnusne zariznul. Chudak musel dost brzdit, kdyz se pred nim nahle objevil britsky aristokrat s lehkou nadvahou.) Nevim, zda-li neco s motorem udelali, ale fakt se mi nezda tak chciplej jak se tu obcas pise o D3.
V kabine je ticho jak v kostele a to i pri vyssich rychlostech, urcite je srovnatelne ne-li lepsi nez v me byvale BMW X3. Auto uzasne filtruje nerovnosti jak Bentley, akorat sedadla by mohla byt pohodlnejsi.
Stve mne, ze z volantu nejde ovladat menu radia a telefonu. Clovek musi jak idiot sahat po telefonu ci pouzivat ovladac na radiu. Pokud to neni nejaky ublb spojeny s mym autem, tak se toto fakt nepovedlo. Pouzivat ten krizovy ovladac jen na nastaveni palubniho pocitace je dost pitomost.
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)
- cyril
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: New Land Rover LR4
Pěkný....mikedee píše:cus. takze mam na lestence D4 (teda uz jsem 4x wapkoval) skoro 4000km, takze se muzu podelit s pocity.
Tento tyden jsem byl v Nemecku, kde zejmena diky spouste znacek "prace na silnici" se prumerna spotreba ustalila na 8.9 l/100Km- podle pocitace. Na nadrz jsem ovsem ujel jen 730 km. Takze nam palubni comp dost keca.Kazdopadna se zda, ze i pri obcasnem vyletu nad povolene (CR) limimty se da bez kreci spotreba drzet kolem tech 10 litru na sto.
Mam sice jen 2.7, ale motor je v beznych rychlostech docela v pohode, umira az po 140 km/h, kde se mu uz pak moc nechce akcelerovat. Na mesto a dymackou jizdou prepinam do sport modu, ktery je k memu prekvapeni velmi dobre nastaven a dovoluje i myskovat. ( Timto se omlouvam neznamemu volvistovi, ktereho jsem vcera na jizni spojce docela hnusne zariznul. Chudak musel dost brzdit, kdyz se pred nim nahle objevil britsky aristokrat s lehkou nadvahou.) Nevim, zda-li neco s motorem udelali, ale fakt se mi nezda tak chciplej jak se tu obcas pise o D3.
V kabine je ticho jak v kostele a to i pri vyssich rychlostech, urcite je srovnatelne ne-li lepsi nez v me byvale BMW X3. Auto uzasne filtruje nerovnosti jak Bentley, akorat sedadla by mohla byt pohodlnejsi.
Stve mne, ze z volantu nejde ovladat menu radia a telefonu. Clovek musi jak idiot sahat po telefonu ci pouzivat ovladac na radiu. Pokud to neni nejaky ublb spojeny s mym autem, tak se toto fakt nepovedlo. Pouzivat ten krizovy ovladac jen na nastaveni palubniho pocitace je dost pitomost.
Uáááá já se té své řtyřky snad nikdy nedočkám..
To co píšeš o D4 sedadlech můžu jenom potvrdit. Jestli teda myslíš kožený. V sobotu jsme se ženou byli mrknout v HouseofEngland na Freelandera2, kterej (teď už to můžu říct protože to klaplo a bereme jej) jsme i řádně projížděli. V pohodlnějších sedadlech jsem u LR ještě neseděl. No a potom jsme ještě v salónu porovnávali další auta. Sednul jsme si do novýho RRS (naprostá bomba - úplně nejpohodlnější a nejhezčí interiér
- Přílohy
-
- IMG_1590.JPG (102.24 KiB) Zobrazeno 5095 x
-
- IMG_1594.JPG (86.05 KiB) Zobrazeno 5098 x
-
- IMG_1592.JPG (102.36 KiB) Zobrazeno 5104 x
-
- free2m1.JPG (68.44 KiB) Zobrazeno 5085 x
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
No jó Cyrile, nemáš lozit do Anglickýho domu a vo tom RRS sem to už říkal .......
záleží jen na výběru motoru 
p.s. Manželce kolo a na tebe by vyšel ten RRS .....
( doufám že to ta tvoje nečte
)
p.s. Manželce kolo a na tebe by vyšel ten RRS .....
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: New Land Rover LR4
Rudo, Freelander 2 není koloRudaK píše:No jó Cyrile, nemáš lozit do Anglickýho domu a vo tom RRS sem to už říkal .......záleží jen na výběru motoru
p.s. Manželce kolo a na tebe by vyšel ten RRS .....( doufám že to ta tvoje nečte
)
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- cyril
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: New Land Rover LR4
moon13 píše:Rudo, Freelander 2 není koloRudaK píše:No jó Cyrile, nemáš lozit do Anglickýho domu a vo tom RRS sem to už říkal .......záleží jen na výběru motoru
p.s. Manželce kolo a na tebe by vyšel ten RRS .....( doufám že to ta tvoje nečte
)
![]()
Myslím, že Ruda myslel místo Free2 kolo právě aby zůstalo víc na RRS.
Jo Rudo, to je sice pravda, ale pokud kupuju auto pro sebe, stejně sáhnu radši po D4. Tak nějak víc mi sedí. Až budu ještě starší a plesnivější než jsem teď, možná přijde řada i na RRS. Jestli se toho teda ve zdraví a s potřebnejma fianancema dožiju...
Re: New Land Rover LR4
já vím... já to dělám schválněcyril píše: Myslím, že Ruda myslel místo Free2 kolo právě aby zůstalo víc na RRS.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
cyril píše: Myslím, že Ruda myslel místo Free2 kolo právě aby zůstalo víc na RRS.
Jo Rudo, to je sice pravda, ale pokud kupuju auto pro sebe, stejně sáhnu radši po D4. Tak nějak víc mi sedí. Až budu ještě starší a plesnivější než jsem teď, možná přijde řada i na RRS. Jestli se toho teda ve zdraví a s potřebnejma fianancema dožiju...
Doufám,že mě neberete vážně
Ale RRS bych jako druhý auto bral
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: New Land Rover LR4
cyril píše:nová HSE D4 - tvrdá kožená lavice (no, ale je to offroad a to k tomu patří) a potom Bentley, Aston Martin a Jaguár...maj tam moc pěkný auta a ochotnýho prodejce.
To mi chlapi neříkejte, že D4 je míň pohodlná než Free. Že je RRS vyšší liga to chápu, ale to Free, to nechápu. Vždyť ja bych si ji jednou chtěl pořídit jako rodinnej kočár