U té z Pumy jsem předpokládal klimatizaci. A s tou z novější TD5ky máš naprostou pravdu.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 26 lis 2019 19:25
od Michal21
A jde koupit ta do trikila nova?
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 26 lis 2019 19:49
od eliott
Možná ano, ale stojí nesmysl. To už je lepší nechat jednotlivé díly pošít kůží, vyjde to tak na čtvrtinu
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 26 lis 2019 20:24
od Adam P.
určitě dej rapasovanou/opravenou původní. to větrání přes klapky je prostě k nezaplacení dobrá věc! nemůžu si to vynachválit. teda krom toho, že někomu tama občas zatíká ale takových míst je na defíku dalších dvacet je fakt, že TD5 nemá tolik místa, ale mně to třeba zas tak neva. všechno stejně hážu do cubby boxu, protože na cestách necestách, kdy to auto skáče, tam v palubce všechno odložené lítá a padá na zem. a hlavně to dělá randál. a nový zvuk, který neznám, mě vždycky vyšokuje a hned su jak na trní a zkoumám, co se kde zase posralo nebo je špatně, než mně moja řekne "sorry, položila sem si tam klíčky" nebo "jé, to dělá ten balzám na rty, co se tam kotoulá sem a tam" ... takže asi tak
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 26 lis 2019 21:34
od Michal21
Diky za postrehy, budu muset sehnat skoro celou palubku. Ta moje je zprohybana a nepouzitelna.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 26 lis 2019 21:54
od eliott
Michal21 píše: 26 lis 2019 21:34
Diky za postrehy, budu muset sehnat skoro celou palubku. Ta moje je zprohybana a nepouzitelna.
Všechno jde zrenovovat, měnit není umění.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 26 lis 2019 22:22
od Michal21
To samozrejme ano, nicmene u vsech renovovanych veci je nutne uvazovat co stoji renovovat to nebo koupit nove. Defender neni zadny skvost na predvadeni umeni...je to jednoduchy auto za par korun co ani zrenovovany nema zadnou zavratnou cenu, takze pokud mam palubku, kterou dva stokilovi chlapi zbourali do podoby rozslaple krabicky se sirkama, tak volim vymenu...ale rozumim tvemu komentu, driv jsem vsechno renovoval...
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 27 lis 2019 10:04
od eliott
Michal21 píše: 26 lis 2019 22:22
To samozrejme ano, nicmene u vsech renovovanych veci je nutne uvazovat co stoji renovovat to nebo koupit nove. Defender neni zadny skvost na predvadeni umeni...je to jednoduchy auto za par korun co ani zrenovovany nema zadnou zavratnou cenu, takze pokud mam palubku, kterou dva stokilovi chlapi zbourali do podoby rozslaple krabicky se sirkama, tak volim vymenu...ale rozumim tvemu komentu, driv jsem vsechno renovoval...
Snažím se dobře radit, ale je to jako házet hrách na zeď. Mrzí mne, že musím své rady odůvodňovat, což mne stojí čas. Základní díl palubky - viz příloha, stojí ve velkoobchodním nákupu 40 000,- bez DPH. Tak jak, je levnější nová, nebo opravit rozbitou??
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 27 lis 2019 12:31
od Michal21
Ja si samozrejme rad vazim a velmi za ne vsem dekuji. Bez prispeni lidi, kteri s temito auty maji zkusenost by se delalo hur. Snazim se vzdy u problemu shromazdit co mozna nejvice informaci a moznosti a pak se rozhodovat. Vim, ze konkretne Vy pane Eliott se pohybujete kolem LR dost dlouho a hodne jste pro tuto komunitu udelal. Hezky den preji.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 03 pro 2019 14:03
od MOPADŽI
Michal21 píše: 27 lis 2019 12:31
Ja si samozrejme rad vazim a velmi za ne vsem dekuji. Bez prispeni lidi, kteri s temito auty maji zkusenost by se delalo hur. Snazim se vzdy u problemu shromazdit co mozna nejvice informaci a moznosti a pak se rozhodovat. Vim, ze konkretne Vy pane Eliott se pohybujete kolem LR dost dlouho a hodne jste pro tuto komunitu udelal. Hezky den preji.
Nemůžu to teď v rychlosti najít, ale nějací amíci dělají palubku alá puma do tříkila včetně reduktorů na budíky atd.
Když jsem to našel, zaujalo mě to. Cena byla vyšší ... ale já už nic nechci jsem v tom u tohoto stroje za celkem 2+šest oválků a bez to keců (jak jsem ti říkal). Až to dotáhnu, tak už kupuji vše a pouze nové. Sám si to neudělám (možnosti, vybavení, zkušenosti, kontakty na kooperace a hlavně čas) na ruce úplný nýmant nejsem a pak to výjde sakra draze. Práce je dnes nejdražší položka jak v renovacích aut, stavebnictví atd. Takže pro spotřebitele mého typu - nové a zase nové čímž bohužel spadnu do čistého konzumu který nemám rád, ale fakt to vyjde levněji. Po 3 letech nového Defíka, pošlu dál a bude zase nový a tak dále a tak dále. Nebudu řešit repase, výměnu baterií atd. Vyměním max. pneu a jedu. A až mě to semele úplně ten konzum, nebudu měnit ani olej jako se to dělá když je auto přes operák. Ať se s tím pak rozčiluje někdo jiný.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 03 pro 2019 14:32
od MOPADŽI
Adam P. píše: 26 lis 2019 20:24
určitě dej rapasovanou/opravenou původní. to větrání přes klapky je prostě k nezaplacení dobrá věc! nemůžu si to vynachválit. teda krom toho, že někomu tama občas zatíká ale takových míst je na defíku dalších dvacet je fakt, že TD5 nemá tolik místa, ale mně to třeba zas tak neva. všechno stejně hážu do cubby boxu, protože na cestách necestách, kdy to auto skáče, tam v palubce všechno odložené lítá a padá na zem. a hlavně to dělá randál. a nový zvuk, který neznám, mě vždycky vyšokuje a hned su jak na trní a zkoumám, co se kde zase posralo nebo je špatně, než mně moja řekne "sorry, položila sem si tam klíčky" nebo "jé, to dělá ten balzám na rty, co se tam kotoulá sem a tam" ... takže asi tak
U nás ano, souhlasím. Nejlépe se mi osvědčilo otevřené klapky v kombinaci pootevřených obou zadních oken ve dveřích o cca 2-3cm. Proudící vzduch od klapek tě nejen příjemně ochlazuje ale i vysává vedro které jde od tunelu a podlah auta, za jehož vznik mohou při dlouhých cestách převodovky a odvádí ho právě těmi pootevřenými okny.
V Africe, Asii atd. je to opruz a to jak při zavřených, tak při otevřených klapkách. Zavřené - nesnesitelné vedro. Otevřené - prach, prach a prach a to doslova všude a když říkám všude tak všude Je to hotový očistec bez klimatizace ale i s ní to není výhra (myslím origo řešení). Chladný vzduch ti fouká do obličeje a nohy se ti vaří a to doslova. Jak jsem psal, podlahy, tunel převodovky. Dva dny a jsi nemocný, smrkáš, kýcheš, v krku bolí.
Nejvíce se mi osvědčila kombinace všeho tzn. pootevřené klapky cca na půl, ale vybavené nastříhanými uhlíkovými filtry z kuchyňského odsavače (to používám i vstupu nasávaného vzduchu do topení v předním blatníku, puštěná klima na plný výkon a pootevřená zadní okna. Touto kombinací se mi podařilo dosáhnou ve prašných suchých vedrech asi nejpříjemnějšího klimatu na palubě. Prachu je ale i tak dost.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 03 pro 2019 17:03
od Michal21
Diky za komment, popravde uz jsem taky slysel nejake zvesti o vyuzitelnosti prednich klapek. Uvidime, neco mam rozjednane.
Dotaz prosim...potrebuju nejaky spesl kardany kdyz mam +4 cm lift?
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 03 pro 2019 20:28
od eliott
Michal21 píše: 03 pro 2019 17:03
Diky za komment, popravde uz jsem taky slysel nejake zvesti o vyuzitelnosti prednich klapek. Uvidime, neco mam rozjednane.
Dotaz prosim...potrebuju nejaky spesl kardany kdyz mam +4 cm lift?
Přední bude chtít vyměnit za ten z D2 s dvojitým křížem, původní bude vibrovat
Michal21 píše: 03 pro 2019 17:03
Diky za komment, popravde uz jsem taky slysel nejake zvesti o vyuzitelnosti prednich klapek. Uvidime, neco mam rozjednane.
Dotaz prosim...potrebuju nejaky spesl kardany kdyz mam +4 cm lift?
Přední bude chtít vyměnit za ten z D2 s dvojitým křížem, původní bude vibrovat
Přední bude chtít vyměnit za ten z D2 s dvojitým křížem, původní bude vibrovat
nieje lepsie dat korekcne ramena?
Podľa mňa korekcne ramena toto neriešia a kardan sa zalomi ešte viac... Treba ten kardan.
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 03 pro 2019 21:12
od gibson
podla mna ide o natocenie unasacov resp. suoosost ale nech sa vyjadria skusenejsi
ja uz defa nemam
Re: Defender 110 projekt
Napsal: 03 pro 2019 21:40
od mildo123
Kukni sem. Predný kardan je specialitka a korekcnymi ramenami určite nedáš unasace tak ako treba, práve naopak. Stane sa vec že kriz pri náprave nebude zalomeny vôbec a kriz pri rozvodovke to všetko akože bude poberať a bude vybrovat. Rieši to len trojkiz.