Tak Discovery rozhodně není plnokrevný offroad. A dálniční rychlosti by měla bez problémů zvládat. Pokud ne, je něco špatně.cervusl píše: 28 črc 2021 18:22 Ahoj ,jestli chceš jezdit 140km po dálnici,proč kupuješ plnokrevný ofroad?To je totiž auto do terénu a na dálnici ho upečeš.Jestli preferuješ dálnici kup jiné auto třeba břichoplaza![]()
Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Discovery je rozhodně plnokrevný offroad. Za SUV se os LR dá považovat Freelander. Discovery 3 dálničních 130km/h zvládne. Akorát si to chce přečíst to, co je tu napsané o motorech TDV6 a jejich spolehlivosti.
Omezujícím faktorem D3 v terénu jsou řidič a často jenom silniční gumy.
Omezujícím faktorem D3 v terénu jsou řidič a často jenom silniční gumy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
To je věc interpretace. Nicméně sám Land Rover považoval Discovery vždy za family car a následně zařadil do kategorie SUV. Obecně je tak Discovery vnímána. Byť je to "most offroad capable" rodinný vůz.MadTom píše: 28 črc 2021 19:56 Discovery je rozhodně plnokrevný offroad. Za SUV se os LR dá považovat Freelander. Discovery 3 dálničních 130km/h zvládne. Akorát si to chce přečíst to, co je tu napsané o motorech TDV6 a jejich spolehlivosti.
Omezujícím faktorem D3 v terénu jsou řidič a často jenom silniční gumy.
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
No jo jak sám píšeš používali toto spojení Family car i pro první Discovery ve třídvéřovém provedeníDokusan píše:To je věc interpretace. Nicméně sám Land Rover považoval Discovery vždy za family car a následně zařadil do kategorie SUV. Obecně je tak Discovery vnímána. Byť je to "most offroad capable" rodinný vůz.MadTom píše: 28 črc 2021 19:56 Discovery je rozhodně plnokrevný offroad. Za SUV se os LR dá považovat Freelander. Discovery 3 dálničních 130km/h zvládne. Akorát si to chce přečíst to, co je tu napsané o motorech TDV6 a jejich spolehlivosti.
Omezujícím faktorem D3 v terénu jsou řidič a často jenom silniční gumy.

D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
To jsem nikdy nespochybnoval. Discovery je prostě SUV které umí offroad ,ale pořád by to mělo bez problémů zvládat dálniční provoz. Takže argument typu když chceš jezdit po dálnici kup si brichoplaza a ne Discovery, je úplně mimo.
A jen na okraj,už když představovali první Disco,kladli velký důraz na její schopnosti na silnice, protože o schopnostech mimo ni nikdo nepochyboval.
A jen na okraj,už když představovali první Disco,kladli velký důraz na její schopnosti na silnice, protože o schopnostech mimo ni nikdo nepochyboval.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Bych D3 srovnal s BMW X5. X5 je SUV D3 je offroad. A s obojím se dá velmi dobře jezdit po silnici.
A hak už jsem psal, cp s s autem dá je hlavně o řidiči. Krásně to mám teď z první ruky v Albánii.
A hak už jsem psal, cp s s autem dá je hlavně o řidiči. Krásně to mám teď z první ruky v Albánii.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- kodl80
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Myslim si, ze je vse pouze spojovano s motorem 2,7tdv6, u ostatnich motorizaci se nikdo tolik neboji jako prave u 2,7
ja ji mam v RRS 


Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 3.0
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC / RR L322 4.4
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC / RR L322 4.4
- jareku
- Příspěvky: 1899
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Taj jestli je Discovery SUV, tak já jsem MUF...Dokusan píše: 28 črc 2021 21:42 To jsem nikdy nespochybnoval. Discovery je prostě SUV které umí offroad ,ale pořád by to mělo bez problémů zvládat dálniční provoz. Takže argument typu když chceš jezdit po dálnici kup si brichoplaza a ne Discovery, je úplně mimo.
A jen na okraj,už když představovali první Disco,kladli velký důraz na její schopnosti na silnice, protože o schopnostech mimo ni nikdo nepochyboval.
Live long and prosper.
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Ahoj Mufejareku píše: 28 črc 2021 22:26Taj jestli je Discovery SUV, tak já jsem MUF...Dokusan píše: 28 črc 2021 21:42 To jsem nikdy nespochybnoval. Discovery je prostě SUV které umí offroad ,ale pořád by to mělo bez problémů zvládat dálniční provoz. Takže argument typu když chceš jezdit po dálnici kup si brichoplaza a ne Discovery, je úplně mimo.
A jen na okraj,už když představovali první Disco,kladli velký důraz na její schopnosti na silnice, protože o schopnostech mimo ni nikdo nepochyboval.
5889f65dba277plysovy-muf.jpg
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Ahoj ,prosím definuj jaké auto je to tedy offroad._?Radíš tady ženský ,která o tom nic neví.Proč jí nenapíšeš ,že když bude jezdit s krabicí od bot 140km po dálnici s touto motorizací,tak jí to může stát 200 000 za opravu motoru?Dokusan píše: 28 črc 2021 18:35Tak Discovery rozhodně není plnokrevný offroad. A dálniční rychlosti by měla bez problémů zvládat. Pokud ne, je něco špatně.cervusl píše: 28 črc 2021 18:22 Ahoj ,jestli chceš jezdit 140km po dálnici,proč kupuješ plnokrevný ofroad?To je totiž auto do terénu a na dálnici ho upečeš.Jestli preferuješ dálnici kup jiné auto třeba břichoplaza![]()
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Ono je to spíš o tom kdo jak chápe nebo jak my si mezi sebou definujeme význam slova offroad ať ve smyslu terénu nebo auta. Pro někoho kdo v životě nesjel s autem ze silnice může být offroad terén už jen to, že ho vezmu Octávkou ve 4x4 někde po louce a dokonce třeba ve sněhu a obráceně pro lidi co jezdí trialy každý víkend a každý druhý víkend z toho řeší rozlámaný poloosy a diferáky je i expediční ježdění a green laning nuda vhodná leda pro "SUV" a už vůbec to nepovažují za offroad ježdění.
Edit: cervusl byl o něco rychlejší.
Edit: cervusl byl o něco rychlejší.
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Protože to neví?cervusl píše: 29 črc 2021 07:54Ahoj ,prosím definuj jaké auto je to tedy offroad._?Radíš tady ženský ,která o tom nic neví.Proč jí nenapíšeš ,že když bude jezdit s krabicí od bot 140km po dálnici s touto motorizací,tak jí to může stát 200 000 za opravu motoru?Dokusan píše: 28 črc 2021 18:35
Tak Discovery rozhodně není plnokrevný offroad. A dálniční rychlosti by měla bez problémů zvládat. Pokud ne, je něco špatně.
No, hlavně v případě Dokusana by mě to fakt zajímalo, když má doma asi půl roku D1 a 3 měsíce novýho Defa ... který z těch dvou aut je víc ofroud a který SUV? Nebo jak to ten Land Rover vlastně myslel?

2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Neviem, ako tu odcitovat to, na co odpovedam, tak len takto dovod pre Discovery... chodim ku konom a so psom na treningy do terenu (polia, lesy, luky,...), co moje Doblo nezvlada. Takisto tahanie privesu s konmi. Kedze s tym autom potrebujem aj do mesta, nechcela som velky pickup (korba oddelena od kabiny, teda neklimatizovana - pes sa mi tam upecie), ale zaroven potrebujem pre psa a veci kufor, cize preto nie Freelander. A na treningy sa presuvam po dialnici, kde chodim maximalnou rychlostou. Discovery som brala ako vhodnu volbu... ale uz sa zacinam bat. Priznam sa, ze tie skratky motorov mi vela nevravia, ked ich aj citam, stracam sa v tom. Ak som pochopila, tak to, ktore som vybrala, nie je (ako to pomenovat) kvalitny motor? Bola by lepsia alternativa 3.0 SDV6 SE alebo 3.0 TDV6 SE A/T? Pri tej 2.7 TDV6 S A/T je najazd 300tis, p. Stepanovsky hovoril, ze je tam vela veci urobenych, ze to auto pozna.
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Přesně na takový příspěvek, narážející na mé krátké zkušenosti s Land Rovery jsem čekal.hrochado píše: 29 črc 2021 09:08Protože to neví?cervusl píše: 29 črc 2021 07:54
Ahoj ,prosím definuj jaké auto je to tedy offroad._?Radíš tady ženský ,která o tom nic neví.Proč jí nenapíšeš ,že když bude jezdit s krabicí od bot 140km po dálnici s touto motorizací,tak jí to může stát 200 000 za opravu motoru?
No, hlavně v případě Dokusana by mě to fakt zajímalo, když má doma asi půl roku D1 a 3 měsíce novýho Defa ... který z těch dvou aut je víc ofroud a který SUV? Nebo jak to ten Land Rover vlastně myslel?![]()
O tom motoru samozřejmě vím, mam toho tady pročteného dost.
Paní jsem nic neradil, jsou tady na to erudovanější členové. Jen jsem od nich čekal opravdu radu a né nesmyl typu když chceš jezdit po dálnici, kup si břichoplaza., to byl důvod proč jsem do diskuze přispěl, protože jsem přesvědčený, že by prostě takové vozidlo mělo dálnici bez problémů dávat.
Paní celkem jasně v posledním příspěvku napsala, co od auta očekává a myslím si, že Discovery 3 je dobrá volba. Sousedka má trojku s vestavěnou klecí (také pejskařka) a je maximálně spokojená. Jezdí se psy na soutěže po celé republice, myslivecké soutěže, les, hory.
Takže rada by měla být buď vemte tuto a tuto motorizaci, tuto neberte pro to a pro to a budete spokojená nebo tohle auto nekupujte, protože je to mrdka.
K definici offroadu se nemá cenu nijak zvlášť vyjadřovat, ale díky tomu (jak sám píšeš), že se v offroadové komunitě pohybuji krátce, mohu dát náhled trochu z jiného úhlu. A z mého pohledu sám Land Rover vždy měl Defa jako pracovní nástroj a offroad, Discovery jako rodinné, civilnější auto, byť v terénu extrémně schopné, současně však komfortnější a vhodné i na běžné cestovní aktivity na silnici. Poslední generace Discovery již nepokrytě řadí do kategorie SUV.
Srovnávat Disco z roku 1997 s Defem z roku 2021 je holý nesmysl. V roce 1997 vedle sebe existovala Disco a Def a záměr Land Rover při představení Discovery byl jasný.
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Dakujem! Toto je pomenovanie presne toho, co sa snazim zistit, ale neviem sa vyjadrit.Dokusan píše: 29 črc 2021 11:05 Takže rada by měla být buď vemte tuto a tuto motorizaci, tuto neberte pro to a pro to a budete spokojená nebo tohle auto nekupujte, protože je to mrdka.
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
U každého příspěvku vpravo nahoře jsou uvozovky, tak ocituješ ten daný příspěvek.Eli píše: 29 črc 2021 10:44 Neviem, ako tu odcitovat to, na co odpovedam, tak len takto dovod pre Discovery... chodim ku konom a so psom na treningy do terenu (polia, lesy, luky,...), co moje Doblo nezvlada. Takisto tahanie privesu s konmi. Kedze s tym autom potrebujem aj do mesta, nechcela som velky pickup (korba oddelena od kabiny, teda neklimatizovana - pes sa mi tam upecie), ale zaroven potrebujem pre psa a veci kufor, cize preto nie Freelander. A na treningy sa presuvam po dialnici, kde chodim maximalnou rychlostou. Discovery som brala ako vhodnu volbu... ale uz sa zacinam bat. Priznam sa, ze tie skratky motorov mi vela nevravia, ked ich aj citam, stracam sa v tom. Ak som pochopila, tak to, ktore som vybrala, nie je (ako to pomenovat) kvalitny motor? Bola by lepsia alternativa 3.0 SDV6 SE alebo 3.0 TDV6 SE A/T? Pri tej 2.7 TDV6 S A/T je najazd 300tis, p. Stepanovsky hovoril, ze je tam vela veci urobenych, ze to auto pozna.
Co se týče výběru auta. Tak žádná Discovery 3, ani 4 v naftě nebude lepší nebo horší, to riziko problémů s motorem je podobný. Discovery 2 by možná stálo za zvážení, ale je potřeba si uvědomit, že ty auta jsou 20 let starý, takže jednak koroze (karoserie na specifických místech a zadní část rámů, což u tahání bude obzvlášť důležitý) a navíc každý měsíc budeš něco řešit - je tam 1000 a jeden problémů. Habakuk tady občas uvádí částku 30 tis./ročně, s čímž více méně souhlasím a beru to jako náklady na nepravidelný servis, nepočítám do toho spotřebák jako brzdy, oleje, filtry. Takže pokud je těch 10k EUR vyhrazených na auto, doporučoval bych spíš auto za 8k EUR, 2k si nechat bokem a dobře zvážit zda mám někoho v okolí kdo mi to bude za rozumný náklady servisovat. Jinak na tahání s vlekem ideálně nezvedat, kvůli dálnici zas nedávat žádný výrazně hrubší pneu a stejně to s D2 nebudou zrovna komfortní a rychlý přesuny.
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Tak ona rada "kup si břichoplaza" nemusí být úplně mimo ... existuje určitě spousta břichoplazů, které utáhnou vlek, jsou to čtyřkolky, budou mít velký kufr pro psa a po dálnici a ve městě budou určitě lepší ...Dokusan píše: 29 črc 2021 11:05Přesně na takový příspěvek, narážející na mé krátké zkušenosti s Land Rovery jsem čekal.hrochado píše: 29 črc 2021 09:08
Protože to neví?
No, hlavně v případě Dokusana by mě to fakt zajímalo, když má doma asi půl roku D1 a 3 měsíce novýho Defa ... který z těch dvou aut je víc ofroud a který SUV? Nebo jak to ten Land Rover vlastně myslel?![]()
O tom motoru samozřejmě vím, mam toho tady pročteného dost.
Paní jsem nic neradil, jsou tady na to erudovanější členové. Jen jsem od nich čekal opravdu radu a né nesmyl typu když chceš jezdit po dálnici, kup si břichoplaza., to byl důvod proč jsem do diskuze přispěl, protože jsem přesvědčený, že by prostě takové vozidlo mělo dálnici bez problémů dávat.
Paní celkem jasně v posledním příspěvku napsala, co od auta očekává a myslím si, že Discovery 3 je dobrá volba. Sousedka má trojku s vestavěnou klecí (také pejskařka) a je maximálně spokojená. Jezdí se psy na soutěže po celé republice, myslivecké soutěže, les, hory.
Takže rada by měla být buď vemte tuto a tuto motorizaci, tuto neberte pro to a pro to a budete spokojená nebo tohle auto nekupujte, protože je to mrdka.
K definici offroadu se nemá cenu nijak zvlášť vyjadřovat, ale díky tomu (jak sám píšeš), že se v offroadové komunitě pohybuji krátce, mohu dát náhled trochu z jiného úhlu. A z mého pohledu sám Land Rover vždy měl Defa jako pracovní nástroj a offroad, Discovery jako rodinné, civilnější auto, byť v terénu extrémně schopné, současně však komfortnější a vhodné i na běžné cestovní aktivity na silnici. Poslední generace Discovery již nepokrytě řadí do kategorie SUV.
Srovnávat Disco z roku 1997 s Defem z roku 2021 je holý nesmysl. V roce 1997 vedle sebe existovala Disco a Def a záměr Land Rover při představení Discovery byl jasný.
K tomu SUV vs. offroad - ani nevím, jestli automobilky nějaký pojem offroad někdy používaly, ale pojem SUV se používal už za časů RR Classic, snad někdy v 70. letech ... a to byly dost rozdílné auta než dnes, s tím asi souhlasíš ... kdybychom se to tehdy snažili dělit jako se tady o to snažíte dnes, tak SUV = Offroad ... to, že dneska se za SUV označuje třeba Ford Kuga, nebo jak se to jmenuje pak nutí (nevím proč, mně je to upřímně jedno, jak se mému autu říká) některé označovat to svoje auto jako offroad, asi proto, že nechtějí být ve stejné kategorii, jako Ford Kuga

A proto jsem se tě právě ptal, co považuješ víc za SUV a co za offroad z těch tvých dvou aut ... a náražel jsem přesně na to, jak jsi odpověděl ... je nesmysl to srovnávat - protože SUV před 25. lety bys dnes označil spíš za offroad ... už jen díky konstrukci ... nechtěl jsem tím nijak říct, že tomu nerozumíš ... naopak první dojmy bývají v tomhle případě lepší než dojmy nás všech, kteří v těch kostitřasech jezdí už léta

Důležitý poznatek je, že pokud paní chce D3 za 10tis. euro s 300tis km na hrbu, tak to může být dost risk - na druhou stranu pokud důvěřuje pánovi, o kterém mluví, tak proč ne

2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Za mne D3 a D4 krásný auta, ale vzhledem k motorizacim nejsou zrovna etalon spolehlivosti. Mám Defendra jako srdcovku, ale protože vozím koně a zatraceně drahé koně a potrebuju je prostě přivézt kam je domluveno po celé Evropě a včas, tak jak je domluveno, tak tahám za Vito 320CDI s automatem (2.5 t na kouli), 8 míst nebo spousta místa na cajky nebo přespání nebo za ML 320 CDI s automatem (3.5t na kouli). A projede toho taky dost, byl jsem s ním 14 dní v Řecku v horách nad Seresem. Takže asi tak.
- jareku
- Příspěvky: 1899
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Vlákno pro cizí inzeráty a odkazy na inzeráty mimo fórum
Zdravím, já bych to napsal asi takto: D3 a D4 jsou naprosto skvělá auta! Mám D3 a nedám na ni dopustit. Motor 2,7 i 3,0 mají stejný “základ” a trpí oba na vážný problém s prasklou klikou - je toho tady o tom hodně a číst to není potřeba. Spousta aut jezdí a slouží dobře ale některá holt “padnou”. Oprava je pak cca 200.000,- a i po opravě se stejná situace bohužel může opakovat. Takže: pokud jste se do auta “zamilovala”, kupte ho a užívejte ho - věřím, že bude dělat radost! Nechte si ale raději v záloze peníze na případnou opravu. Pokud chcete klidně “spát a jezdit”, nekupujte žádného land Rovera
Live long and prosper.