Stránka 19 z 26

Re: RE: Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 11:54
od teslo
sendo5 píše: To puzdro je rozbité!
:yes
podla fotky si spinacku rozobral viac ako by sa standardne malo dat. Nemusi byt spravne zlozena...

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 12:24
od sendo5
Ja si myslim že tie kontakty by da nemali dať rozobrať, iba ked ich vypačiš von a to potom nema zmysel opravovať ak tam niečo chýba alebo je to zničene. Landrover je sice ako lego ale iste veci su dosť chulostive na rozoberanie.

Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku

Re: RE: Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 12:54
od DDT
Jediné co jsem se spínačkou udělal bylo sundání tohoto konektoru. Na něčí radu, za chodu motoru, jestli ho to "zdechne" nebo ne. Nic jiného jsem s tím nedělal. Každopádně pokud tento krok byl špatně, tak mám koupit novou? A ten krok jsem udělal až poté co mi nešla poloha II vypnout. Před tím jsem do spínačky nijak nezasahoval.

odstrojit to odstrojím, to není problém, většinu práce nebudu dělat já, to bude dělat eletkrikář, já na to nemám.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 13:08
od Lukasino
Tohle ale není konektor, ten je po kabelech někde dál... :wink:

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 13:26
od DDT
Lukasino, jasně, terminologie, ale chápeš krok který jsem provedl ne?

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 13:48
od teslo
sendo5 píše:Ja si myslim že tie kontakty by da nemali dať rozobrať, iba ked ich vypačiš von a to potom nema zmysel opravovať ak tam niečo chýba alebo je to zničene. Landrover je sice ako lego ale iste veci su dosť chulostive na rozoberanie.

Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Aaaaale, zas atomova elektraren to nieje...i ked chulostive ano :lol: To, ze sa mu to neumyselne podarilo dat dole znaci bud a) ze ma speci schopnosti b) ze sa v tom uz niekdo predtym vrtal...uz si fakt nepamatam, ako to v tej spinacke vyzera. Je to uz peknych par rokov, co som ju mal rozobratu.

to DDT: to s tou spinackou som Ti asi hovoril ja po telefone, ale vravel som rozpoj konektory spinacky. Ty si ale nerozpojil kontakty, ale rozobral spinacku :shock: Pls. nechaj si ju skontrlovat ci je spravne zlozena a funguje ako ma niekomu znalemu, alebo kup rovno novu.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 15:07
od Mirko
teslo píše: Aaaaale, zas atomova elektraren to nieje...i ked chulostive ano :lol:
Kdyby atomové elektrárny byli tak choulostivé na opravy jako staré Range Rovery, tak už na zemi žije jenom Ozzy Osbourne (před pár měsící bych ještě přidal Lemmyho Kilmistra - ale ten umřel ;-) )

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 15:32
od DDT
Mám to na seznamu toho co má autoelektrikář projít. Nicméně to co to auto dělá, dělalo už před tímto zásahem. A jediné co jsem tam udělal bylo vycvaknutí a nacvaknutí, ono to snad ani jiný způsob nenabízelo, ale prověřím to.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 19:04
od DDT
tak spínačka vypadá že má zapojeno vše co by mít měla, zapojit to jinak ani nejde.
Akorát tento žlutý konektor, tak ten fakt prostě nevím kam má přijít. Nikde nechybí a takhle tam je na volno už co jsem to koupil.

Ještě se zeptám, když chci zjistit zda auto má odběr z baterky ikdyž je vše vypnuto tak dělám správně když jsem odpojil + od baterky, počkal cca 15 minut a pak multimetr přiložil k + na baterce a k + na kabelu? Naměřil jsem totiž 12,45. Což je hodnota stavu baterie.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 19:11
od Lukasino
Na voltmetru musíš zapojit červený kabel místo V mA na 20A/10A nebo co tam máš. Černý zůstává na COM.

Jen si dej pozor, aby proud, který budeš měřit byl menší, než zvládne Tvůj multimetr (většinou 10A u těch levnějších).

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 19:26
od DDT
měřil jsem to takto:

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 19:31
od Lukasino
Tím měříš napětí, musíš to přepojit na 10A, aby jsi měřil proud.

Napětí je stejnosměrné 12V, střídavé 230V doma, atd. Ale Tebe zajímá jaký to má odběr :wink:

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 19:49
od DDT
takže stejné nastavení, jen posunu červený kabel do modrého?
A asi bych si měl vytáhnout kabliky ven, protože zvednutím haubny se světlo rozsvítí a tím to nebude ukazovat správně ne?

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 20:01
od Lukasino
Nastav si to na 10A na voliči

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 21:05
od DDT
odpojil jsem + a měřím to tak že dám červený na + drát a černý na + baterku

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 21:30
od MadTom
V tom prvním případě jsi správně naměřil nulu, protože pro 10A rozsah musíš použít příslušnou svorku, tak jak jsi to udělal v druhém případě.
0,02A není moc.
Jestli se ti ale zůstává viset nějaké relé, kvůli tomu, že dostane přidržovací napětí "z druhé strany" - tedy od svého výstupu, tak odpojením baterky toto napětí zmizí, relé odpadne a po připojení baterku už se znovu nezapne, a tím pádem měříš klidovej stav.

Aby jsi měl jistotu, tak nastartovat, zdechnout, připojit ampérmer na baterku a drát od baterky a teprve potom tento drát odpojit od baterky, a to tak, aby jsi nepřerušil obvod.
A v praxi se vezme klešťový ampérmetr, ten se cvakne na kabel a měří se proud bez nutnosti rozpojení obvodu.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 07 bře 2016 21:53
od VencaZE
Vida, to je nápad- u sebe můžu měřit klidový proud na bateriovým odpojovači :grin: .

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 08 bře 2016 09:06
od Lukasino
Ještě mě napadlo k té baterce, zkoušel jsi jí dát do jiného auta, jestli tam bude fungovat normálně? Nebo naopak z jiného auta do RRC?

Aby jsi tady neřešil něco, za co auto nemůže (KO baterii bez kapacity).

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 08 bře 2016 09:51
od DDT
no ono aktuálně ty problémy jsou dva, možná je to jeden spojený problém:
1. vybíjení baterie - může způsobit bod 2.
2. po nastartování nezdechnu motor - tohle bod 1. nezpůsobuje

Takže dnes po příchodu z práce zkusím ověřit co to dělá po nastartování a zdechnutí motoru, ale ještě jsem nepochopil nebo nevymyslel jak to změřit. Protože když odpojim baterku abych to proměřil tak ta věc co mně vybíjí baterii se odpojí a už ji nezměřím. Návod který dal MadTom jsem nepochopil, protože jsem laik.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 08 bře 2016 09:59
od teslo
Vsetci tu hovorime, ze na palivovom okruhu je stop ventil, ktory vypina privod nafty. Najdi ho a spusti manualne. Uz si si pozrel RAVE?