Stránka 19 z 47
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 říj 2009 21:02
od Tomš
Zdravím v sekci kam jsem ještě nikdy nepsal.zbláznil jsem se do SIII 88 tak si čtu a čtu.Ona je to asi vážně nemoc.Tak doma uklízím,věším záclony a bojím se ženě říct,že jsem dnes na dvoře uklidil proto,že mi ji v pátek přivezou
Poradte.Dá se někde stáhnout manuál podobně jako treba na disco? Bojím se ,že mě Kryten zavraždí,protože to k němu mám kousek a asi tam budu každou chvilku.Díky za odpověd a hned v pátek posílám fotku.Už se vážně nemohu dočkat
Tom
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 říj 2009 21:43
od KRANG
Tomš píše:Zdravím v sekci kam jsem ještě nikdy nepsal.zbláznil jsem se do SIII 88 tak si čtu a čtu.Ona je to asi vážně nemoc.Tak doma uklízím,věším záclony a bojím se ženě říct,že jsem dnes na dvoře uklidil proto,že mi ji v pátek přivezou
Poradte.Dá se někde stáhnout manuál podobně jako treba na disco? Bojím se ,že mě Kryten zavraždí,protože to k němu mám kousek a asi tam budu každou chvilku.Díky za odpověd a hned v pátek posílám fotku.Už se vážně nemohu dočkat
Tom
Gratulace k SIII

Manuál ke stažení je tady:
http://www.landroverweb.com/Land-Rover- ... al-pdf.htm
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 říj 2009 21:57
od Tomš
báječné díky moooc!!!
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 29 říj 2009 10:35
od Neklan
Jinak v papírové podobě běžně třeba v Paddocku nebo prakticky u kteréhokoli dealera dílů na LR.
http://www.paddockspares.com/scp/SERIES/Books.html
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 29 říj 2009 13:40
od Rover
spoustu manuálů, renovačních a údržbových knih mám taky skladem...
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 29 říj 2009 20:31
od cyril
Rover píše:spoustu manuálů, renovačních a údržbových knih mám taky skladem...
Existuje taky něco v němčině? Nebo angláni mysleli jenom na sebe?.....

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 30 říj 2009 18:29
od Rover
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 01 lis 2009 20:32
od 1960SeriesII
Mno, já mám původní manuál na S2 v němčině, který jsem dostal se starými doklady k Berniemu...
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 09:29
od cyril
1960SeriesII píše:Mno, já mám původní manuál na S2 v němčině, který jsem dostal se starými doklady k Berniemu...
No tak to by mě fakt zajímalo. Kdyby to nebyl problém, rád bych si to za přiměřenou úplatu nebo jinou protislužbu oskenoval, případně narychlo ofotil. Kdysi jsem našel na webu nějakýho němce co pracoval v LR servisu kdesi u Berlína a nabízel všechny manuály v němčině na DVD a CD. Za jedno auto chtěl ale 100€ což mi tenkrát přišlo docela dost....měl jsme to asi koupit..

vypadá to, že učit se anglicky kůlivá autu mě přijde dráž...myslim hlavně na čas...

kerej nemám....
Takže tak...

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 11:40
od will.26
dotaz:při koupi jsem moc neposlouchal(jsem byl v asi v tranzu) na co je ta žlutá páka vedle řadicí paky?

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 11:59
od Martin T
Zmáčknutím dolů při silničním převodu v přídavné převodovce zařadíš přední náhon (odjistíš pružinu a ta zapne zubovou spojku). Vyřadíš ho tak, že červenou pákou zařadíš redukci a zpět silniční. Mačkat můžeš i za jízdy. Při zařazené redukci v přídavné převodovce je 4x4 zařazeno automaticky.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 12:01
od Martin T
Když zařadíš z redukce zpět silniční (červenou pákou) tak žlutá páka vyskočí zpátky nahoru.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 12:36
od Rover
Se zařazenou čtyřkolkou jezdi jen v opravdu kluzkých podmínkách, bláto, sníh, ..., jinak se ty převody a pneu zbytečně trápí...
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 13:03
od will.26
byl jsem trochu dědka potrápit v terenu a podařilo se mi sednout na břicho ,redukci (červená páka)jsem měl zařazenou ale hrabalo mi jenom jedno přední kolo,tak jsem myslel že tou žlutou pákou se zařadí obě napravy,jsem z toho nějaký zmatený,jo a volnoběžky jsem měl zapnuté
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 13:16
od Martin T
Jestli ti vede dozadu kardan a v nápravě máš poloosy tak ti muselo hrabat i jedno zadní

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 13:17
od Allik
to je normalni, to je pro dedka vetsinou konecna, protoze se zaseknes o pricku a v lepsim pripade jeste na kardan apod... tady uz je nutna uzaverka diferaku, nebo alespon hi-lift, pomuzou i paraboliky, protoze se zadek obvykle spatne krizi na tvrdejch nenamazanejch perech - je to pocitany na zatizeni pul tuny a podle toho je tam i odpovidajici pocet listu
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 13:19
od will.26
no právě že nic,byl tam se mnou honza ikl a ten to sledoval ze zadu a nic se netočilo jenom to jedno přední

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 13:25
od Allik
to sis asi prisednul ten kardan, je to teda divny, protoze serie nema mezinapravovej diferencial a kroutici moment se prenasi rovnomerne do predniho a zadniho diferaku a pokud by si mel na obou kolech adhezi, tak by te mely vytlacit ven, nebo minimalne cukaj, kdyz nema motor silu to prervat pres pricku
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 13:28
od will.26
Allik píše:to sis asi prisednul ten kardan, je to teda divny, protoze serie nema mezinapravovej diferencial a kroutici moment se prenasi rovnomerne do predniho a zadniho diferaku a pokud by si mel na obou kolech adhezi, tak by te mely vytlacit ven, nebo minimalne cukaj, kdyz nema motor silu to prervat pres pricku
je to možné,každopadně jsem byl zaseknutý předním diferákem(tímto ještě děkuji honzovi za vykopové práce)

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 lis 2009 13:35
od Allik
to znam, myslim, ze si tim musi projit kazdej, aby vedel, kam a jak nema jezdit, protoze vi co ho ceka
