Stránka 3 z 3
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 31 pro 2012 17:26
od MarekS
Mě tvrdili ,že tam nebylo prej starší model čerpadla
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 31 pro 2012 17:28
od DanoDEF
MarekS píše:Mě tvrdili ,že tam nebylo prej starší model čerpadla
... aj starsi model cerpadla ma hrube a jemne sitko rozdiel je v jemnych sitkach
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 31 pro 2012 18:17
od Laci DII
MadTom píše:Než budeš rozebírat motor, píchni to někde na diagnostiku, jestli to něco neukáže. A druhá věc, co se občas objevuje, je rušení signálu z čidla pozice kliky startérem. To se nejlépe zjišťuje při nastartování bez startéru - roztlačením, z kopce a podobně.
no... štartér mi blbne...
musím to vyskúšať ,poprípade skúsim druhý štarter.
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 06 říj 2014 10:25
od Tomy H.
Nechcem zakladať nové vlákno k podobnému problému, tak oživím toto
Auto pred vadou čerpadla štartovalo na brnk. Po výmene čerpadla za nové ( VDO ) sa však akoby zavzdušňuje a padá nafta

. Proste musím točiť niekedy aj desať sekúnd s plynovým pedálom na podlahe aby sa to postupne rozbehlo. Po naštartovaní nemám žiaden kúdol dymu. Po prvotnom dlhom štartovaní už potom behom dňa štartuje +- normálne. Ak však stojí dlhšie, zase sa mu nechce štartovať.
Veci, ktoré som zatiaľ skúšal:
- úplne nový palivový filter UFI ( podľa britov ten naj pre Td5 )
- nový odvzdušňovací ventilček v držiaku pal. filtra
- vyčistené konektory na riadiacej jednotke v motorovom priestore ( plávalo to v oleji )
- nový kábel k vstrekovačom
- zaslepenie EGR
- niekoľko odvzdušňovacích cyklov ( 6x pedál... ).
Zakaždým, keď dám kľúč do druhej polohy a mám otvorené dvere, od čerpadla idú hrozné pazvuky ( vzduch v nafte ) ale pri zavretých dverách čerpadlo ledva počuť...
Naftu v oleji nemám, tým padom som vylúčil medené podložky a O-krúžky na vstrekoch. Auto po naštartovaní ide podľa mňa dobre, čiže to asi nebude ani v nasávaní vzduchu. Pod autom niesú žiadne mapy/kaluže.
Pár krát sa stalo, že auto za jazdy skapalo = stratilo výkon, nereagovalo na plyn. pedál až nakoniec skapalo. Toto sa mi stalo dva krát v odstupe cca 1 a 1/2 - 2 mesiace. Po pár odvzdušňovacích cykloch som bol schopný ďalšej jazdy ( aj keď s blbým pocitom v bruchu

).
Autu už neverím, chcem ho poslať do sveta. No takto je viacmenej nepredajné
Originál diagnostika nič neukazuje. Nemáte niekto nápad čo by mohlo robiť tieto problémy?
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 06 říj 2014 12:04
od DanoDEF
... medene podlozky pod vstrekmi.
Kolko mas najazdene km?
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 06 říj 2014 12:21
od Tomy H.
auto má tesne po 170 tis. Keby to boli medené podložky mal by som špinavý starý pal. filter, špinavé staré čerpadlo alebo neaký sajrajt v oleji, nie?
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 06 říj 2014 12:59
od Hubert
DanoDEF píše:... medene podlozky pod vstrekmi. ....
Taky bych to tipovla na ty podložky. Moc nestojí ale je to dost práce.
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 06 říj 2014 13:02
od MadTom
Mohl a nemusel. Pokud to bude ufukovat dlouhodobě a jenom trošku, že to čerpadlo stačí přetlačit, tak to asi černé bude. Ale pokud to tam "jenom" nafukne bublinu až to zdechne, tak to ještě barvit nemusí.
Když to v čerpadle bublá jak v topení, a honí to tam bubliny, tak navrhuju zkontorlovat čerpadlo - nejlépe změřit, že dává dost tlaku. To že jsi ho měnil ještě není záruka, že je OK, mě takto vydrželo po výměně cca měsíc. Pokud nemáš možnost změřit tlak, tak aspoň zkusit, jestli dává dost - mělo by to být 180l/hodinu - takže pokud v motorovém prostoru odpojíž tu správnou hadici a dáš ji do PET láhve, tak to ho ní musí pěkně stříkat a ne jenom pomalu vytékat.
Až po tom, cu bych si byl jistěj, že toto je v pořádky bych tahal ven vstřikovače a měnil těsnění a Okroužky. A pokud už, tak jedině originály.
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 06 říj 2014 13:10
od Tomy H.
No, materiál nakúpený mám (originál). Chcel som to dať spraviť, keď som začal mať problémy - no v servise sa problém neprejavil a preventívne mi neodporúčali meniť tie podložky.
Skúsim ešte to s tým tlakom čerpadla. Vďaka

Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 06 říj 2014 13:18
od MarekS
Já jsem tím prošel taky a nakonec to byli taky ty podložky. Je nato někde presnej postup a jestli to nemáš daleko do Jičína můžu ti půjčit vytahovak na vstriky.
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 06 říj 2014 13:30
od Tomy H.
Ten návod som videl a rozhodol som sa nechať to radšej na servis

Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 06 říj 2014 13:38
od MadTom
Doporučuju servis, kterej už to několikrát úspěšně dělal. Ne, že se ti na autě budou školit.
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 06 říj 2014 19:54
od peppino
Výměna podložek není žádná vysoce odborná práce.Důležitý je,aby se i nový podložky před montáží vyžíhaly.A pokud jde o vytahovák,tak já mám tu zkušenost,že jestli-že jde vstřikem po uvolnění třmenu pootočit na obě strany,tak lze vytáhnout rukou.Mě to šlo v pohodě.
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 07 říj 2014 17:26
od Petro
Ako žíhate tie podložky pod vstrekovače? Treba žíhať aj origo ? Budem meniť preventívne asi všetky aj s tesneniami (motor má už cez 300tis), tak si nechám poradiť. Dik.
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 07 říj 2014 17:49
od DanoDEF
Petro píše:Treba žíhať aj origo ?
... ja som daval original - genuine a nezihal som.
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 07 říj 2014 19:50
od peppino
Žíhat je třeba i origo.Jde o to,aby byly měkký a dobře sedly.
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 08 říj 2014 04:47
od Hubert
Možná sou origo už žíhané, ale když se to udělá znovu tím nic nepokazíš. Normálně ji v navlíkni na drát a chvilku podržíš na plamenem třeba vařiče. Ona tím žíháním jakoby nabobtná a to se pak při utažení zmáčkne.
Re: Td5 nestartuje rano dobre.
Napsal: 08 říj 2014 08:44
od MarekS
Hubert píše:Možná sou origo už žíhané, ale když se to udělá znovu tím nic nepokazíš. Normálně ji v navlíkni na drát a chvilku podržíš na plamenem třeba vařiče. Ona tím žíháním jakoby nabobtná a to se pak při utažení zmáčkne.
Ještě schladit ve vodě.