Možná se jen ukážu jako jeden z těch, co slibují a pak nejedou, ale...
Po všelijakém vymýšlení a počítání mi začalo připadat, že těch hor je tam ve srovnání s délkou cesty tam a zpět málo. Vzhledem k tomu, že jsem o sraze komunikoval i s jedním Rakušákem, co do Švýcarska plánuje jet také, tak přišla řeč i na mé odhodlání jednou se vrátit na Grossglockner Hochalpenstrasse, tentokrát s lanďákem namísto bratrova NSU 1200 TT. Zmínil se, že profláklá alpská silnice nahoru a dolů grossglocknerskými svahy, v nejvyšším bodě sahající tuším do nadmořské výšky 2700 m, není jediná taková v Rakousku a došlo až na to, že mi napsal seznam míst, které svého času projeli lanďákem se svou ženou jako takovou adrenalinovou líbánkovou cestu (neopomněl zmínit, že z kopců na těch silnicích je třeba co nejvíc brzdit motorem

).
Všechno jsem to prosfištěl na Google Maps a zjistil, že náklady na palivo by mohly být i o třetinu nižší, zatímco zážitků by bylo o mnoho víc - prakticky celou dobu pobytu v Rakousku bychom cestovali horami, průsmyky, silničkami kolem jezer. Celkový počet kilometrů by byl patrně nejiný, protože bychom se pořád motali mezi kopci a cestovali mezi často velmi nelineárními body itineráře, ale poměr korunek k zážitkům by v tomhle případě byl lepší.
Pojmeme to navíc jako dovolenou, zřejmě na chvíli poslední, protože v tu dobu budu už zaměstnancem jinde, tj. chceme si to co nejvíc užít. Jedeme s malým prckem a dvěma psy, tj. prostoje mezi zastávkami je třeba mít co nejkratší, abychom si zachovali psychické zdraví.
Vypadá to tedy, že destinaci měním na Rakousko - jel by někdo také?
Moje mapa bodů na trase viz
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=" onclick="window.open(this.href);return false;
204605346409441961023.0004a09f731042c828477 (je třeba to zkopírovat celé)
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"