Stránka 3 z 3
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 22 dub 2010 07:20
od eliott
RudaK píše:Aspoň ti ta vrtule neupadne .....

Já než jsem ji stačil oddělat,tak mi fouklo těsnění pod hlavou a mám po starostech

a je to v

na chvíli .
Ty s tím těsněním naděláš, vždyť je to práce na jedno odpoledne

Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 22 dub 2010 15:24
od RudaK
eliott píše:RudaK píše:Aspoň ti ta vrtule neupadne .....

Já než jsem ji stačil oddělat,tak mi fouklo těsnění pod hlavou a mám po starostech

a je to v

na chvíli .
Ty s tím těsněním naděláš, vždyť je to práce na jedno odpoledne

Patriku,vem to těsnění a odskočíme v sobotu to přehodit a já tě vemu spátky - stejně bys přes sobotu jen kravil .....

a takle
uděláš dobrý skutek a to se vyplatí 
( v konečném účtování u sv. Petra před nebezkou bránou

)
Rychlost přesunu tam a spět je zajištěna spolehlivou
Land Rover Discovery III 
( normál nářadí mám doma

)
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 22 dub 2010 20:10
od Miky_CZ
eliotteeeee mas u me minimalne pivo, ono to slo docela lehce kdyz se rvalo na spravnou stranu:-D
a taky jsem zprovoznil ty dva ventilatory klimy a dal je na vypinac
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 22 dub 2010 20:45
od eliott
Miky_CZ píše:eliotteeeee mas u me minimalne pivo, ono to slo docela lehce kdyz se rvalo na spravnou stranu:-D
a taky jsem zprovoznil ty dva ventilatory klimy a dal je na vypinac
No vidíš, tak možná tvůj motor nedopadne jako Rudovo...
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 23 dub 2010 05:39
od RudaK
eliott píše:Miky_CZ píše:eliotteeeee mas u me minimalne pivo, ono to slo docela lehce kdyz se rvalo na spravnou stranu:-D
a taky jsem zprovoznil ty dva ventilatory klimy a dal je na vypinac
No vidíš, tak možná tvůj motor nedopadne jako Rudovo...

Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 23 dub 2010 06:53
od eliott
To bylo jen holé konstatování

Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 23 dub 2010 07:39
od Milan Disco Rover
Tak to jsem rád, že se zadařilo. Mikimu se

za mylnou info. M.

Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 23 dub 2010 08:40
od Miky_CZ
Milan Disco Rover píše:Tak to jsem rád, že se zadařilo. Mikimu se

za mylnou info. M.

nevadi nakonec se povedlo dekuji za snahu pomoct i to se ceni:-)
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 29 dub 2010 19:17
od libovka
Hele a na DII TD5 je na chldiči za maskou vrtule na klimu.Má se sepnout hned jak zapnu klimu a nebo je tam čidlo které ní sepne když je potřeba?
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 29 dub 2010 23:44
od Luboš M.
libovka píše:Hele a na DII TD5 je na chldiči za maskou vrtule na klimu.Má se sepnout hned jak zapnu klimu a nebo je tam čidlo které ní sepne když je potřeba?
Zapínala se mi ihned po zapnutí tlačítka.
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 30 dub 2010 06:31
od MadTom
Engine cooling fan control
While the A/C system is on, operation of the electric engine cooling fan, to assist refrigerant condenser operation, is
determined by a combination of vehicle speed and external air temperature. When cooling fan operation is required,
the ATC ECU outputs a cooling fan request to the ECM, which then energises the cooling fan relay. The cooling fan
request is output if vehicle speed is 80 km/h or less while the external air temperature is 28 °C (82 °F) or more. The
request is cancelled, and the cooling fan switched off, if either the vehicle speed increases to 100 km/h, or the external
air temperature decreases to 25 °C (77 °F).
Tohle je z RAVE k Disco2.
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 14 kvě 2010 19:19
od libovka
MadTom píše:Engine cooling fan control
While the A/C system is on, operation of the electric engine cooling fan, to assist refrigerant condenser operation, is
determined by a combination of vehicle speed and external air temperature. When cooling fan operation is required,
the ATC ECU outputs a cooling fan request to the ECM, which then energises the cooling fan relay. The cooling fan
request is output if vehicle speed is 80 km/h or less while the external air temperature is 28 °C (82 °F) or more. The
request is cancelled, and the cooling fan switched off, if either the vehicle speed increases to 100 km/h, or the external
air temperature decreases to 25 °C (77 °F).
Tohle je z RAVE k Disco2.
A dáse tomu věřit?

Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 14 kvě 2010 19:28
od eliott
Rozhodně se tomu dá věřit v tom smyslu, že jestli se to chová jinak, je někde problém....
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 14 kvě 2010 20:00
od libovka
Právě že mám zaplou klimu a větrák neběží.Ta vnější teplota se bere z čidla co je za maskou před chladičem klimy?
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 25 črc 2010 18:42
od stragy
Mám podobnej zážitek (D1, 300Tdi) : vzduch 35°C, hoďku popojíždění v koloně za Prahou (zaplá klima, ventilátor na 3) potom při jízdě po D1 v táhlejším stoupáku teplota na hranici rozsahu bílého pole (ne v červeným!) ale přesto raději vypínám klimu a a topím, teplota klesá na normal . . . Opakuje se opět při zapnutí klimy a jízdě do kopce . . . Ventilátory jsem za jízdy neslyšel ale po zastavení na pumpě běží i při vypnutém motoru . . . Při jízdě bez klimy teplota sedne pod půlku a ani se nehne . . .
Že by termostat????? Nikdy před tím mi to neudělalo!
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 25 črc 2010 18:49
od libovka
Pokud jedeš je ti ventilátor k ničemu,protože průtok vzduchu při jízdě ventilátor neurychlí.Začal bych vyčištěním chladičů.
Re: Elektrické ventilátory
Napsal: 15 říj 2013 12:21
od Kusto
Náhodou jsem našel toto staré téma, a mám pár postřehů mé d1 300tdi. Venntilátory klimošky jdou pustit zaputím klimatizace nebo se zapnou automaticky když se motor hřeje, ale pozor pouze s puštěným ventilatorem v kabině na polohu 1 a vic
