Stránka 3 z 8
Napsal: 24 říj 2007 23:37
od patrik
dano uz si davno mohol mat . ja som to tu ponukal . robil som to aj Jezberovmu kamaratovi.
Napsal: 24 říj 2007 23:50
od DanoDEF
patrik píše:dano uz si davno mohol mat . ja som to tu ponukal . robil som to aj Jezberovmu kamaratovi.
hmmm...

fakt ???
Napsal: 25 říj 2007 01:36
od jezbera ivan
Ja som to kupoval v TD5 alive, lebo maju na stranke, ze ked kupis, tak povedia ako na to aj pri Euro3 TD5ke (s chladicom vracajucich sa spalin), rozdiel spociva len v tom, ze chladic tam treba nechat ako je a kable a podtlak odpojit (2x). Fakt je, ze kamarat chcel EGR bypass tiez a tak som si spomenul na Patrika, ktory dodal velmi slusny vyrobok (bypass) komplet so sroubami a SKpaskami. Doporucujem!
Napsal: 25 říj 2007 22:24
od krrtek
tak jsem taky objednal u Admina

Napsal: 27 říj 2007 19:41
od Sam
Rover píše:Tak mám pocit, že po aplikaci sady od Admina mně Range znatelně líp jede, nechci si to namlouvat, ale přijde mně, že na stejně sešláplý plynový pedál jede o cca 10km/h rychleji..., uvidíme co spotřeba. Takže teď ještě sadu silikonových hadic na turbo a následně větší intercooler a budu si moc nabarvit íčko v nápisu Tdi na zadku načerveno...

No, na červeno bych to asi úplně nebarvil, ale souhlasím, po úpravě to jede úplně jinak..

Napsal: 27 říj 2007 19:45
od Sam
Sam píše:motohanz píše:koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda....

Nejseš.....

Tak jsi na řadě

Napsal: 29 říj 2007 14:22
od Kocur
Tak jsem taky vymontil ten ventil, drobnej rozdil tam je znat. Mam dotaz, ta hadice co vede od intercoleru je trochu zmackala, bude to vadit? Je to zpusobeno tim ze je z malinko silnejsiho materialu.
Napsal: 29 říj 2007 15:50
od yorkin
Sam píše:Sam píše:
Nejseš.....

Tak jsi na řadě

Přebírám štafetu, teď jsem na řadě já

Napsal: 02 lis 2007 11:04
od Admin
Napsal: 02 lis 2007 11:11
od Návštěvník
...tomu hovorim kit...

Napsal: 02 lis 2007 11:12
od DanoDEF
Anonymous píše:
...tomu hovorim kit...

ja ja ja som to bol....

ach to prihlasenie
Napsal: 02 lis 2007 19:14
od Sam
Sam píše:....Tak jsi na řadě

Ještě foto:
Napsal: 13 srp 2008 10:15
od Piskot
Tak jsem včera také pořešil ten EGR ventil. Nakonec jsem to vyřešil tak, že záslepku jsem namontoval pod ventil. Tedy zvenku to vypadá jako že tam EGR ventil je (chystám se na STK), akorát se do něj a přeze něj do sání spaliny nemůžou dostat. Mnoho změn na výkonu motoru jsem nezaznamenal, možná motor lépe táhne odspodu a nemusím tolik řadit. Každopádně jsem měl sací potrubí dost zanesené sazema s olejem (skoro 10-15% světlosti trubky

), tak jsem rád, že jsem to zaslepil a už se tam ty saze nedostanou

.
Napsal: 10 zář 2008 20:46
od BSD
Také se přidávám

EGR jsem dnes zaslepil, průchozí podložku pod ním sem nahradil neprůchozí a jako bonbónek jsem zkusil vyhodit těsnění mezi egr ventilem a hadicí k sání a nahradil ho klingeritovým ale neprůchozím.Je to z jednoduchého důvodu:Co sem tak pozoroval tak ten egr měl okolo výdechů z boku ofuky od sazí, takže pravděpodobně netěsnil a trochu to utíkalo do atmosféry..Byť to byl unik zanedbatelný a to do slova, tak sem to udělal takhle.. prostě o skulinku kudy může utíkat vzduch míň..Takže egr zůstal opticky na svém místě..
Co se týká výsledků práce, zdá se že motoru se zvětšil kroutící moment.. není to tolik znatelné, ale na trase kterou jezdím denně to vidět je..Kdo ještě váhá tak ať váhat přestane a tu sadu si tady koupí.. jednoznačně se to vyplatí, protože takovejch srač*** co bylo v sání je lepší se vyvarovat, ty patřej do vejfuku a pěkně vypálit.Spotřeba musí jít někam jinam i kdyby nechtěla, když vezmu kolik plynu z výfuku tam muselo projít aby se to takhle zaneslo, tak je to docela nehorázné množství... místo toho tam bude vzduch který vyhoří lépe jak tahle směs nespálené nafty a všeho jiného než kyslíku..Tak kdo nemáte, doporučuju udělat..
Napsal: 17 pro 2008 16:56
od brudr
Tak sem taky chtel zaslepit hen ten oný ventyl,akorat nejak nemohu povolit ty sroubky co sou u toho ventylu,abych moch voddelat tu trubku a dat tam tu zaslepku.Co stim.

Napsal: 17 pro 2008 17:43
od Piskot
brudr píše:Tak sem taky chtel zaslepit hen ten oný ventyl,akorat nejak nemohu povolit ty sroubky co sou u toho ventylu,abych moch voddelat tu trubku a dat tam tu zaslepku.Co stim.

... mně se osvědčila brzdovka, trochu polejt ty šroubky, nechat cca hodinku působit a pak opatrně povolovat imbusem.
Napsal: 17 pro 2008 17:44
od Honzan
hen ten ony ventil oddelat je bezva, ale muze mi nekdo vysvetlit proc tam teda je a co dela? nejsu motorar (jenom mam strojarnu) a docela by me to zajimalo proc by tam cpali neco co tam v podstate nemusi byt a negativne ovlivnuje vykon? nikde jsem to nenasel popsany ani pri uziti fce hledat atd... diky za osvetleni... honza
Napsal: 17 pro 2008 17:47
od Tomš
mělo by to být kvůli emisím.zkusil jsem z něho odpojit hadičku od podtlaku a zaslepil jsem jí 6kou šroubkem a i to je znát,nicméně sadu jsem právě objednal
Napsal: 17 pro 2008 17:58
od Honzan
myslel jsem si to a finalni otazka - projde tedy 300 tdi emsemi bez ventilu nebo je nutne ho na emise namontovat?
Napsal: 17 pro 2008 18:03
od RudaK
Honzan píše:myslel jsem si to a finalni otazka - projde tedy 300 tdi emsemi bez ventilu nebo je nutne ho na emise namontovat?
Není potřeba.Projde i bez ventilu.
