Tak pokracujeme v krasojizde.
Vyzkouseno Subaru Legacy rv 2007, 2.0 bi fuel v plynu, automat, kombi., 4x4 - velmi pohodlny silny auto ktery jede za cca 1.5KC na kilometr. Zatim auto s nejlepsim chovanim na silnici a v penezence, co jsem potkal. Na benzinovych autech ten automat maka proste uplne jinak, neni poznat, ze radi. Mate nekdo zkusenosti s boxerem pod kapotou a kilometrovym najezdem? Nevim jestli se valce u boxera pod pistem nevydiraji vic nez u bezneho motoru vlivem toho nakloneni..
Audi A4 rv. 2004, 2.0 diesel s multitronikem - takove normalni nizke auto, i na oktavku koukam nahoru. Vykon nic moc, ale jede slusne (ovsem co ne v porovnani s D2). Multitronik mel 7 rychlosti, nebylo temer poznat razeni mezi nema, ovsem je to slozitejsi mechanismus, nez klasickej automat, tak jsem to zavrhl a cekam az potkam A4 quattro s normalnim automatem.
Diky porovnani cen nahradnich dilu dopustim i Passata od roku 2007 do roku 2008 - nevim jestli bohuzel, nebo bohudik je v tomhle aute DSG (dvouspojkova) prevodovka. Ruzne po netu jsem nasel stiznosti, ze moc nevydrzi a casto se po 100k km meni cela. Zase se nejvice podoba bezne prevodovce, hlavne se neztraci energie takovym zpusobem, jako u beznych automatu, spotreba se tedy da porovnat s manualni prevodovkou. Nemate nekdo zkusenosti?
Jen takova kuriozita, v Krizanove u Zdaru nad Sazavou jsem potkal BMW X5 3.0 benzin, byla 10 let stara. Na karoserii snad ani skrabanec a uvnitr byla opravdu velmi lehce osoupana kuze pod lokty ridice, tzn. na dverich a na operce vpravo, jinak kuze krasne vonela vcelim voskem. Krome elektronickeho nastaveni volantu (asi spatna packa) na aute fungovalo vsechno a pri jizde to byl naprostej pozitek, tichy silny auto, automat se choval naprosto skvele i pri vetsi rychlosti a podrazeni, zadne razy.

Tak kdyby nekdo chtel utratit 250 za X5 muze

)) Ja bych do toho normalne sel nemit jedno hovado doma
