Stránka 3 z 4

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 12:02
od majkro
Stavros píše:kamarad koupil onehda volvo V70 2,4D aut.,2004. Je to teda moc pekny auto, prum. spotreba s tim automatem 5,5l/100km na dalky, ve meste 6,2l.
Taky bych se toho nebal. U BMW pozor na nejaky dily, neni to uplne za pakatel a neschani se to uplne samo.
S dilama to nebude tak horky :) Jinak nez V70 bych se podival na XC70.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 12:11
od injaaa
majkro píše:
Stavros píše:kamarad koupil onehda volvo V70 2,4D aut.,2004. Je to teda moc pekny auto, prum. spotreba s tim automatem 5,5l/100km na dalky, ve meste 6,2l.
Taky bych se toho nebal. U BMW pozor na nejaky dily, neni to uplne za pakatel a neschani se to uplne samo.
S dilama to nebude tak horky :) Jinak nez V70 bych se podival na XC70.
Souhlas, díly na BMW úplně bez problémů a kupodivu ani ne až tak drahý. Pokud můžu můj subjektivní názor tak Volvo nebrat, mě přišlo velmi nepohodlný a technicky nevím, ve srovnání s Audi a BMW úplně jiná třída.

P.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 12:31
od pan klobouk
Tak na XC 70 zapomeň ,pokud nemáš na opravy nachystanejch aspoň 100t. Měl jsem to auto 1 rok a nasypal jsem do něj tolik,co se mě zatím nepodařilo do všech Landroverů...To by musel být nějakej mazel z pár kilákama,ale tady jsou natahaný samý šroty.Začal jsem váhou vzduchu,převodovkou, haldexem, atd.vše origo,nedej bože,že to nabouráš.Ve Volvu seš váženej zákazník....Já měl turbo benzína a pod 13 l jsem se málokdy vešel.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 13:14
od majkro
Ok, Volvo vypoustim, prve jsem zkousel S60 a je to mizerny.

Zustavam tedy u toho co jsem psal vcera a aspon 180 koni.. Uvidime kam se hnu. Cenove mi prijde nejlepsi zatim ten SAAB, protoze co potkavam BMW a Audi, tak to jsou sroty do 300 000.

Leda by se dalo neco od nekud dovezt a za rozumne penize.. Musim zjistit jak je to s prepravou po vlastni ose napriklad ze Svedska (saab) nebo nemecka (audi, bmw). Nechce se mi tam jet s valnikem.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 13:35
od Acon
Poznáš niekoho, kto by mal Saab opakovane. Ja poznám 3 ľudí, čo Saab mali od nova a nikto z nich už o návrate k značke neuvažoval. Netvrdím, že je to vzorka, no ja by som sa nad tým zamyslel.
Inak, k tomu Jaguaru. Posledné týždne som surfoval a zisťoval ceny ND a pod. Ekonomicky sa zdá, že najlepšie vychádza XJ8 4.0 typ308. Vyzerá to tak, že je to posledný skutočný Jaguár. Aspoň tak sa vyjadrujú nadšenci, no dá sa s tým nesúhlasiť. Ceny ND sú na tom podobne ako na LR, nie sú tam extra muchy, ktoré by mali znepríjemňovať život (okrem nejakého tesnenia na dife, ktoré je údajne nezohnateľné). Komfort ťažko nachádza konkurenciu, spotreba 10-11l a ..... ......je to JAGUAR. Ročnák síce starší (vyrábal sa 97-01") no do 10 000e sa dajú nájsť excelentné kúsky. V jednom Daimleri som sedel a odviezol som sa, čo Ti poviem, BMW 530 aj za posledných 5r. je skvelé auto, ale, ako to povedať slušne, nechytá sa. Jaguar je doslova iná galaxia. Pocitovo aj reálne tie značky úplne inak vnímajú pojem komfort.

Pokial by nešlo o to, mať poctivý Jaguar, tak z hľadiska ekonomiky je tu XJ mod350 s Peugeoťáckym 2,7l dieslom. Vyrábal sa 02-07.

A pokial ide o prepravnú rýchlosť, za aký čas spraviš Brno Pha pri 130km/h a za aký pri 170? Ušetríš 15min? Za aký rozdiel v spotrebe? Predraženie v prípade pokuty ani neriešim.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 13:47
od fidzi
majkro píše:
fidzi píše:BMW 530d e39. Ještě poctivé BMW, do novější E60 bych nešel. Všude jich je mrak, na BMW klubu není problém sehnat jakýkoliv díl.
Co to je za rocnik? Popravde me se to libi az tak od roku 2005,2006. To pred tim je osklivejsi nez fabie :D
e39 je od 1995 do 2003(facelift jako na obrázku od konce roku 2000). 2005 co se ti líbí je už e60.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 13:50
od fidzi
Acon> 5er a XJ8 není stejná třída. Konkurent XJ8 je 7er. Ale s pojetím komfortu máš pravdu. BMW nebylo nikdy nejkomfortnější, ale zato se vždy více ubíralo směrem k heslu "Freude am Fahren".

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 15:00
od injaaa
majkro píše:Ok, Volvo vypoustim, prve jsem zkousel S60 a je to mizerny.

Zustavam tedy u toho co jsem psal vcera a aspon 180 koni.. Uvidime kam se hnu. Cenove mi prijde nejlepsi zatim ten SAAB, protoze co potkavam BMW a Audi, tak to jsou sroty do 300 000.

Leda by se dalo neco od nekud dovezt a za rozumne penize.. Musim zjistit jak je to s prepravou po vlastni ose napriklad ze Svedska (saab) nebo nemecka (audi, bmw). Nechce se mi tam jet s valnikem.
To nekoresponduje s tím co jsi říkal o tý A6 a koneckonců ani o tý A4 přeze mě.. šrotem bys jí dost urazil :punch

P.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 16:25
od majkro
injaaa píše:
majkro píše:Ok, Volvo vypoustim, prve jsem zkousel S60 a je to mizerny.

Zustavam tedy u toho co jsem psal vcera a aspon 180 koni.. Uvidime kam se hnu. Cenove mi prijde nejlepsi zatim ten SAAB, protoze co potkavam BMW a Audi, tak to jsou sroty do 300 000.

Leda by se dalo neco od nekud dovezt a za rozumne penize.. Musim zjistit jak je to s prepravou po vlastni ose napriklad ze Svedska (saab) nebo nemecka (audi, bmw). Nechce se mi tam jet s valnikem.
To nekoresponduje s tím co jsi říkal o tý A6 a koneckonců ani o tý A4 přeze mě.. šrotem bys jí dost urazil :punch

P.
Ale tak je jasny jak to myslim, o tvoji to rict nemuzu, protoze jsem ji jeste nevidel. Pisu o tech "co potkavam" ruzne po bazarech. Tu od Tebe rad uvidim, az budou fotky, tak mozna i v realu. No a ta A6 je vyjimka.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 16:26
od majkro
fidzi píše: e39 je od 1995 do 2003(facelift jako na obrázku od konce roku 2000). 2005 co se ti líbí je už e60.
Diky :)

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 zář 2011 16:28
od majkro
Acon > XJ8 nesplni zakladni parametry co jsem psal, cenu ani spotrebu.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 18 zář 2011 22:07
od majkro
Tak pokracujeme v krasojizde.

Vyzkouseno Subaru Legacy rv 2007, 2.0 bi fuel v plynu, automat, kombi., 4x4 - velmi pohodlny silny auto ktery jede za cca 1.5KC na kilometr. Zatim auto s nejlepsim chovanim na silnici a v penezence, co jsem potkal. Na benzinovych autech ten automat maka proste uplne jinak, neni poznat, ze radi. Mate nekdo zkusenosti s boxerem pod kapotou a kilometrovym najezdem? Nevim jestli se valce u boxera pod pistem nevydiraji vic nez u bezneho motoru vlivem toho nakloneni..

Audi A4 rv. 2004, 2.0 diesel s multitronikem - takove normalni nizke auto, i na oktavku koukam nahoru. Vykon nic moc, ale jede slusne (ovsem co ne v porovnani s D2). Multitronik mel 7 rychlosti, nebylo temer poznat razeni mezi nema, ovsem je to slozitejsi mechanismus, nez klasickej automat, tak jsem to zavrhl a cekam az potkam A4 quattro s normalnim automatem.

Diky porovnani cen nahradnich dilu dopustim i Passata od roku 2007 do roku 2008 - nevim jestli bohuzel, nebo bohudik je v tomhle aute DSG (dvouspojkova) prevodovka. Ruzne po netu jsem nasel stiznosti, ze moc nevydrzi a casto se po 100k km meni cela. Zase se nejvice podoba bezne prevodovce, hlavne se neztraci energie takovym zpusobem, jako u beznych automatu, spotreba se tedy da porovnat s manualni prevodovkou. Nemate nekdo zkusenosti?

Jen takova kuriozita, v Krizanove u Zdaru nad Sazavou jsem potkal BMW X5 3.0 benzin, byla 10 let stara. Na karoserii snad ani skrabanec a uvnitr byla opravdu velmi lehce osoupana kuze pod lokty ridice, tzn. na dverich a na operce vpravo, jinak kuze krasne vonela vcelim voskem. Krome elektronickeho nastaveni volantu (asi spatna packa) na aute fungovalo vsechno a pri jizde to byl naprostej pozitek, tichy silny auto, automat se choval naprosto skvele i pri vetsi rychlosti a podrazeni, zadne razy. :) Tak kdyby nekdo chtel utratit 250 za X5 muze :))) Ja bych do toho normalne sel nemit jedno hovado doma :D

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 18 zář 2011 22:34
od House
Nebyl bych tak striktně odmítavý k některým autům :mrk Je to prostě tak, že co kus to originál. Jedno auto stojí denně v servisu za desítky tisíc a druhé identické tam ještě nebylo až na výměnu oleje. Kamarád měl Volvo XC70 2.4D v automatu a i přesto, že je snad největší fanatik do strojů Das Auto tak řekl, že s tím se nic z koncernu nedá srovnat. Ten odpor ke koncernu "Das Problem" plně chápu nicméně jejich auta mají povětšinou šanci uspokojit většinu různě specifických požadavků - teď jsem sháněl levné auto v benzínu, 4x4 s dlouhým kufrem ( po amputaci sedaček ), tažným a takové kterého mi nebude líto a je na dílne Octavie 1.8 T protože stála pár korun a jiné takové auto na světe snad nikdo nevyrábí. Slabší je to s designem a ergonomií v interieru snad u všech koncernových aut. Jelikož sám auta dělám a mám spoustu kamarádů kteří mají větší autoservisy tak přidám jen takovou perličku, třeba Tě to popíchne zkusit ještě něco - onehdá jsem vedl debatu právě s těmi kdož mají servis a když došlo na Mercedes s nímž já zkušenost nemám tak jsem se zeptal "Jak se na tom dělá" ( ve smyslu jestli je to vůbec opravitelné, přístupné atd. nebo jestli je lepší vyhnat takové auto z dílny ) a oni se tak na sebe podívali a jednohlasně odpověděli "Na tom se nedělá". Takže asi takové jsou reference třeba na MB.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 18 zář 2011 22:48
od majkro
House >> Aby to nebylo tak, ze "na tom se nedela, na tom se to rovnou vsechno meni"

Jeste to tu edituju :) Ma cenu se divat po vitaminu C a nebo E od Mercedesu? Nevim jak je to s cenou dilu a spotrebou.


JINAK JSEM NA 90% ROZHODNUTEJ, ZE KDYZ PUJDU DO JETYHO AUTOMATU, TAK S BENZINEM. Urcite se najde par peknych kousku od nekoho z vas doma s dieslem :)) Ale z bazaru bych rad auto bez turba a vysokotlakeho cerpadla, navic se benzin chova setrneji k aut. prevodovce.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 19 zář 2011 08:26
od fidzi
Jestli chceš benzín, tak bych šel do 530i(tu sem měl v kombajnu a automatu). Jede to moc hezky a je to docela úsporné. Do Chorvatska sem s tím jel za 8l a to sem se vůbec neloudal. V LPG by to bylo super :-)

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 19 zář 2011 08:58
od majkro
fidzi píše:Jestli chceš benzín, tak bych šel do 530i(tu sem měl v kombajnu a automatu). Jede to moc hezky a je to docela úsporné. Do Chorvatska sem s tím jel za 8l a to sem se vůbec neloudal. V LPG by to bylo super :-)
O te uvazuju tez, ale nevim jestli se mi chce pelezt rozpocet o 100k :D

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 19 zář 2011 09:35
od fidzi
Třílitr se dělal i do E39 a tu jsem prodal za 125000 v pěkném stavu ;)

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 19 zář 2011 10:00
od majkro
fidzi píše:Třílitr se dělal i do E39 a tu jsem prodal za 125000 v pěkném stavu ;)
To bude asi starsi, nez 2004, tam uz bych se tez nechtel dostat :)

Ale napadla me dobra uchylarna, koukal jsem, ze se daji sehnat 735i docela levne z roku 2005 :D (fakt jen vtip)

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 26 zář 2011 23:04
od majkro
Tak muj problem se pomalu blizi reseni :) Nevite nekdo, kde muzu nechat udelat stribrnej napis LAND ROVER ? Asi postaci samolepka, ale aby snesla i mycku.. Pripadne jinou barvu, ktera bude kontrastni se zlatou metalizou.

Re: Druhe auto k D2

Napsal: 16 říj 2011 22:33
od House
Tak na co tedy ve finále padla volba?

Jinak k tomu Merglu - měl jsem možnost zkusit si CLS s nějakým dvěstěšedesátikoňovým šestiválem a když si to kamarád přebíral dlouhodobá tam byla 8,6L což osobně považuji za velice slušné. Jeho jízdou tam naskákalo 12,5L nicméně nepřál bych majiteli vidět proč to tak bylo...