Stránka 3 z 3

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 14 led 2012 22:48
od eliott
Kraky píše:Tak dneska už převodovka úplně zmagořila,motor šel chudák do max.otáček a až potom tam neochotně přeřadila na vyšší kvalt,nezávisle na přidání plynu.Dokud jsem to dlouho nedržel v točkách,tak jsem se přeřazení třeba na dvojku nedočkal...

U pumpy mi napadlo což takhle kick-down lanko? A ejhle,bylo nadoraz vytažený a nechtělo se vrátit,takže proto to nechtělo řadit...
Takže jsem ho uvolnil a pro jistotu úplně odpojil od čerpadla.
Teď se kupodivu začalo zdát,že si převodovka řadí pěkně včas a právě mnohem líp,než když tohle lanko zadřelo... je to možý?
Nebo už z toho blbnu?
No jestli se roztřepilo v bowdenu a zaseklo se v jedné poloze, tak zo samozřejmě tu převodovku úplně zblbne.

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 14 led 2012 22:58
od Kraky
Zřejmě jo,po odpojení jsem s bowdenem dlouho kroutil,než se lanko vrátilo zpátky.Neřadí to sice ještě tak jak bych si představoval,ale je to zásadně lepší,už použitelný auto..a ta spotřeba musí jít určitě dolů.
Je prosím tě možný,že se před tím blbě vracelo a to mátlo převody,že sice nedržely točky jako při kick-down ,ale nechtělo to řadit včas? (nějak napůl otevřený) ? Dík

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 15 led 2012 00:27
od eliott
Určitě, když se lanko nevracelo, řadilo to až ve vyšších rychlostech.

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 15 led 2012 08:39
od RudaK
No já bych provozování automatu bez kick-down nedoporučoval . http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; I když jsem bez něho absolvoval Tisovec . Na to lanko mám velice nedobré vzpomínky . Tím prostupem lanka do převodovky se mě dovnitř dostala voda a bylo vymalováno :Ja blb: .

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 15 led 2012 08:54
od Kraky
Ona bohužel tahle Diskoška v kombinaci s touto převodovkou/měničem je pro můj účel tahání těžkýho vleku nepoužitelná.Jinak je to auto v super stavu.Takže to budu muset přestavět na manuál(což je asi škoda),nebo bych to vyměnil za jinou s manuálem...(s td5 man.+vlek mám dobrý zkušenosti)
Kdyby někdo chtěl...

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 15 led 2012 09:32
od eliott
Kraky píše:Ona bohužel tahle Diskoška v kombinaci s touto převodovkou/měničem je pro můj účel tahání těžkýho vleku nepoužitelná.Jinak je to auto v super stavu.Takže to budu muset přestavět na manuál(což je asi škoda),nebo bych to vyměnil za jinou s manuálem...(s td5 man.+vlek mám dobrý zkušenosti)
Kdyby někdo chtěl...
To je maximální kravina, jakou můžeš udělat, manuál při tahání umře mnohem dřív, než automat, navíc takové rozjezdy do kopce snad není ani třeba komentovat. Stačí vyměnit přídavku za pomalejší 1:1,41 a uvidíš, jak bude s károu mazat. Akorát bude třeba dát velký chladič oleje.

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 15 led 2012 10:45
od Acon
myslím, že tak staré auto akým DI je, ak má byť použité na prácu, potrebuje koplexnú starostlivosť. Lebo, čo som tu na fóre doteraz čítal, 300ka dokáže celkom dobre potiahnuť. Treba si niečo preštudovať vo vlákne o zvyšovaní výkonu. Sú tam typy ako dostať 300ku do kondície. A sú tu ľudia, ktorí poradia.

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 15 led 2012 12:10
od Tim
Chlapi mají pravdu, být na Tvém místě, určitě bych tam nechal automat. S 300tdi jsem sice jel jen kousek a bez vleku, ale ten automat s tím jel na tak velké auto moc pěkně a s vozíkem by podle mne neměl problém. Prostě tam jen někde bude chyba, to se stává. Nech si do dát dokupy od někoho, kdo to dělá. Třeba tady z fóra. Třeba do toho nějakou tu korunu vrazíš, ale při náležité péči (jak jsem se tu dočetl) Ti "třístovka" bude dobře a dlouho sloužit. Tim.

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 06 úno 2012 20:16
od Kraky
Jakej je prosim vás tlak oleje z převodovky co teče ven do chladiče? Musí bejt na hadici na vstupu do trubky nalisovaná spona,nebo stačí jenom hadici nasadit na trubku a stáhnout?
Dneska ta hadice praskla (pod autem louže jako kráva) a vypadá to,že z chladiče nepovolím tu převlečnou matku,aniž by se zlomila ta trubka.
Takže bych to nejradši nechal a řešil to jenom uříznutím hadice,přetažením přes trubku a stažením šroubovací sponou... stačí to?

Jakej olej by pak byl z těch Dextronů nejlepší?
Dík

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 06 úno 2012 20:21
od matooo
tlak nevim ale je tam takovy gumovy okrouzek pod matkou a myslim ze to fungovat tak ako to chces urobit nepojde. Ale pockaj na fundovane vyjadrenie.

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 06 úno 2012 20:30
od Kraky
matooo píše:tlak nevim ale je tam takovy gumovy okrouzek pod matkou a myslim ze to fungovat tak ako to chces urobit nepojde. Ale pockaj na fundovane vyjadrenie.
Potřebuju jenom vyřešit spoj,kde přechází trubka na hadici. Ty myslíš ukončení trubky,o to mi nejde.

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 06 úno 2012 20:32
od matooo
a slo by to uriznout na hadicu stahnout sk paskou ? Dnes jsem sundaval predek auta a k chladicu jsem se nedostal a za boha si to nevybavuju zitra na to mrknu :-)

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 06 úno 2012 20:41
od eliott
Na dojetí by to asi stačit mohlo, ale na trvalo to rozhodně nebude. patří tam Dextron II

Re: 300tdi automat,musí být nutně takovej propadák?

Napsal: 06 úno 2012 20:56
od Sláma Karel
A já to tam mám normálně rovnou předělané na hadice. A mám to normálními sponkami, akorát mám na těch kouskách trubky udělané bombírunky aby to nesklouzlo. Žádný velký tlak tam není.
Akorát pozor na hadice. Nestačí ani palivové natož nějaké obyčejné. Musí být přímo na hydraulický olej, jinak je to rozleptá. :wink:

K :dance