Stránka 3 z 6

Re: Mercedes G

Napsal: 18 led 2012 00:20
od injaaa
ten zvuk mi nevadí u defíka :mrk

Re: Mercedes G

Napsal: 18 led 2012 22:04
od petriiik
kedze o MB G viem viac ako o LR tak mozem povedat ze def neni offroad, G ma bud stalu 4x4 s moznostou zamknutia medzinapravy alebo pripajatelny predny nahon s moznostou uzamknutia (vojenske verzie) na G sa daju obut 38" kolesa bez pevnostnych chujovin a ani netreba menit prevody za pomalsie, G ma v zaklade 3 uzavery, cize medzidif, zadok, predok, ovladane pneumaticky, ovladanie pri rucnej brzde take 2 pačky, problem je s krizenim pretoze ma aj vzadu aj v predu ramena ako aj def v predu cize minus a dalsie minus je vo vahe, kde kratka verzia ma 3tony, motory benzinove su spickove, automaty knim detto, zas bezny smrtelnik ho neuzivy, dieselove jedine s manualom, najlepsie rozniky su do 1994, drzi si cenu nie preto ze to je offroad ale preto ze to je legenda ktora nieco vydrzi

Re: Mercedes G

Napsal: 18 led 2012 22:10
od Johny R
[quote="petriiik"]kedze o MB G viem viac ako o LR tak mozem povedat ze def neni offroad

A co je teda DEF, smím li se ptát :?:

Re: Mercedes G

Napsal: 18 led 2012 22:16
od injaaa
Ze def neni offroad asi neni tak uplne pravda :x gecko je mozna v serii lepe vybavene, ale uz jen ten vahovy rozdil ho zase limituje... A gecek asi nejezdi po svete tolik a vtakovych podminkach jake defu, kdyby bylo gecko jediny pravy off tak asi budou vsude :chuckle jinak tve argumenty sice zni logicky, ale co se tyce zaveru tak cena je spis dana tim ze to je mercedes a cast te ceny je proste znacka..

Re: Mercedes G

Napsal: 18 led 2012 22:22
od House
Stavros píše:ten ctyrlitr 400Cdi V8 neni moc povedeny motor, tam to chce na servis trosku vic penez, v radech ceny toho defika.
Nevím, jestli to tu už nekde nepadlo, možná jsem přehlédl, ale právě 4.0 CDI je ta horší z možných variant, nedávno jsem někde cosi o "géčku" četl a ten motor je údajně celohliník kdežto ta slabší varianta je klasika litina a je to větší držák.

Re: Mercedes G

Napsal: 18 led 2012 22:24
od Sláma Karel
petriiik píše: na G sa daju obut 38" kolesa bez pevnostnych chujovin a ani netreba menit prevody za pomalsie,
Tak to bych ctěl vidět. By se s normálníma převodama ani nerozjel. A o kloubech bych taky pochyboval. Měl jsem tu čest je vídat na závodech a ty klouby se řešili dost často.
Neříkám, že nápravy nevydrží víc v základu, ale taky ne všechno a už vůbec ne to co píšeš. Nehledě na to že za cenu jedné nápravy na G si koupím obě nápravy na LR už s uzávěrkama, pevnostníma poloosama, pevnostníma kloubama a změněnýma převodama. :wink:

Co považuju za brutální výhodu G je to, že to má synchonizovanou přídavnou převodovku. Takže se dají redukce řadit normálně za jízdy. :yes

Jinak G a Def jsou úplně stejné legendy, akorát na G má míň lidí.

A co se týká toho jak si drží cenu. Tak u starších modelů je to poměrně vyrovnané. (A to byla pořizovací cena zcela jinde)
Třeba tady ten v odkazu je z roku 85 a stojí 150tis. A to si myslím, že sehnat defíka ze stejného roku nepůjde o moc levněji, jestli vůbec.

K :dance

Re: Mercedes G

Napsal: 18 led 2012 22:27
od injaaa
Hezky jsi to napsal Karle :yes

Re: Mercedes G

Napsal: 18 led 2012 22:34
od Johny R
No ono asi když se G navrhoval, tak se poloosy a dify počítaly na 100% přenos krouťáku na všechny čtyry. Def byl navržen jen s uzávěrou mezinápravy, takže když na něj někdo prdne uzávěry a větší kola, je jasné že asi ty poloosy jakož i celé hnací ústrojí dost trpí :hmm: . A když už to někdo musí mít, není to zas až takový problém udělat. G je jistě super stroj, ale nikdy mne nenapadlo že bych si ho pořizoval, zatímco DEF byl patnáct let můj sen, vždy se mi moc líbil a teď ho mám. A to i díky tomu že se dá zaplatit......... A kdyby Def neexistoval, tak bych stejně zase bral radši RUBICONA..... nebíte mně :tmi :lol:

Re: Mercedes G

Napsal: 18 led 2012 22:45
od injaaa
Kazdemu preci co se mu libi :sun me se sveho casu libilo i gecko, ale proste defik je pro me necim uzasne sexy a je to srdcovka a stejne dalsi maji jako srdcovku gecka, toyoty, jeepy a kde co a budiz nam to vsem prano :clap

Jen at mi nikdo netvrdi ze defik neni offroad :punch

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 07:15
od Tim
Je to tuším zhruba rok, co tu někdo na fóru řešil, že mají služební auta, myslím že od ČEZu, právě Géčka a Defíky. A divil se, jakto že když má Mercedes všechny špéry tak je Defender v terénu lepší. Psal, že po Mercedesu zůstávají strašně hluboké koleje a každou chvíli zapadne. Pneu prý byly shodné...

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 07:57
od visby
na vychodnej slovenskej hranici defendre dokazali rozbit relativne skoro ale Gcka im drzia, prave preto ze je to blbuvzdorny kus zeleza a ked nahodou treba tak to zasperuju a drzia plny;-) casto su tieto skusenosti z firiem aj o uzivateloch;-)

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 08:17
od janicko
Niet sa co divit ked sa chovaju k tym autam v style ze najlepsi offroad je sluzobna felda.

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 15:09
od komin
visby píše:na vychodnej slovenskej hranici defendre dokazali rozbit relativne skoro ale Gcka im drzia, prave preto ze je to blbuvzdorny kus zeleza a ked nahodou treba tak to zasperuju a drzia plny;-) casto su tieto skusenosti z firiem aj o uzivateloch;-)
Defendre porozbijali lebo ich poprevracali plus sa chytila ta seria ktorej tiekla nafta do oleja tak to slo rychlo prec tie ktore s naftou nemali problem a nerozbili ich tak sluzia stale jeden odnich mam aj ja ako sluzobak. A co sa tyka Gciek tak pri pocte odhadom asi 60ks ich v opravovniach stale stoji tak 10 co uz je zaujimave cislo. Jedina vyhoda tych G je automat. A este taka poznamka tie Gcka su verzia profesional odvodene od armadnej verzie ma to aj zatky na podlahe jak vo vani :mrgreen: a celkova hmotnost je 3560kg takze prosim pekne sk.C :wink:

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 15:15
od visby
ja som pocul, ze Gcka im drzia;-) ale ze k defendrom sa spravali fakt zle, rovnako aj u Gckam ale tazsie je rozbit 3.5t zeleza ako 1.8t;-)

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 15:26
od majkro
visby píše:ja som pocul, ze Gcka im drzia;-) ale ze k defendrom sa spravali fakt zle, rovnako aj u Gckam ale tazsie je rozbit 3.5t zeleza ako 1.8t;-)
Treba to je tim, ze 1.8t se dostane dal do terenu, kde je lze uz rozbit, nez hluboko zapadle 3.5t na blative ceste.

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 15:29
od Stavros
normalni clovek neni schopen poznat rozdil mezi beznejma autama. Defik, Gecko, toyota, pokud v nich je dobrej ridic a maji stejne gumy, stejne silny motor, vsichni spery, tak vyjedou hodne podobny teren.

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 18:18
od komin
Tak ono je to tak kazdy bol nauceny na Nivu a tak sa spravali aj k Defom a kym sa naucili ktomu spravat trosku normalne tak ich znicili a medzi tym prisli Gecka. A ze si chvalia Gecka ano je pohodlnejsie sediet v automate ako 12h kvaltovat v defovi. Ale ty ktorych to aj trosku bavi ti povedia ze najdalej sa dostanu s 90 Defom. A maju tam aj taketo nieco

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 18:27
od hokulia
NISSAN!!?? :chuckle hlavne nesjizdet s asfaltu ( tezce se ty mrtvoly vytahujou)!

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 18:59
od forester
Bóže, veď ich nechajte žiť!

Re: Mercedes G

Napsal: 19 led 2012 19:03
od patrik
komin píše:Tak ono je to tak kazdy bol nauceny na Nivu a tak sa spravali aj k Defom a kym sa naucili ktomu spravat trosku normalne tak ich znicili a medzi tym prisli Gecka. A ze si chvalia Gecka ano je pohodlnejsie sediet v automate ako 12h kvaltovat v defovi. Ale ty ktorych to aj trosku bavi ti povedia ze najdalej sa dostanu s 90 Defom. A maju tam aj taketo nieco
Mam pocit že su tie čo upravoval Rado zo žiliny .