Stránka 3 z 6
Re: Mercedes G
Napsal: 18 led 2012 00:20
od injaaa
ten zvuk mi nevadí u defíka

Re: Mercedes G
Napsal: 18 led 2012 22:04
od petriiik
kedze o MB G viem viac ako o LR tak mozem povedat ze def neni offroad, G ma bud stalu 4x4 s moznostou zamknutia medzinapravy alebo pripajatelny predny nahon s moznostou uzamknutia (vojenske verzie) na G sa daju obut 38" kolesa bez pevnostnych chujovin a ani netreba menit prevody za pomalsie, G ma v zaklade 3 uzavery, cize medzidif, zadok, predok, ovladane pneumaticky, ovladanie pri rucnej brzde take 2 pačky, problem je s krizenim pretoze ma aj vzadu aj v predu ramena ako aj def v predu cize minus a dalsie minus je vo vahe, kde kratka verzia ma 3tony, motory benzinove su spickove, automaty knim detto, zas bezny smrtelnik ho neuzivy, dieselove jedine s manualom, najlepsie rozniky su do 1994, drzi si cenu nie preto ze to je offroad ale preto ze to je legenda ktora nieco vydrzi
Re: Mercedes G
Napsal: 18 led 2012 22:10
od Johny R
[quote="petriiik"]kedze o MB G viem viac ako o LR tak mozem povedat ze def neni offroad
A co je teda DEF, smím li se ptát

Re: Mercedes G
Napsal: 18 led 2012 22:16
od injaaa
Ze def neni offroad asi neni tak uplne pravda

gecko je mozna v serii lepe vybavene, ale uz jen ten vahovy rozdil ho zase limituje... A gecek asi nejezdi po svete tolik a vtakovych podminkach jake defu, kdyby bylo gecko jediny pravy off tak asi budou vsude

jinak tve argumenty sice zni logicky, ale co se tyce zaveru tak cena je spis dana tim ze to je mercedes a cast te ceny je proste znacka..
Re: Mercedes G
Napsal: 18 led 2012 22:22
od House
Stavros píše:ten ctyrlitr 400Cdi V8 neni moc povedeny motor, tam to chce na servis trosku vic penez, v radech ceny toho defika.
Nevím, jestli to tu už nekde nepadlo, možná jsem přehlédl, ale právě 4.0 CDI je ta horší z možných variant, nedávno jsem někde cosi o "géčku" četl a ten motor je údajně celohliník kdežto ta slabší varianta je klasika litina a je to větší držák.
Re: Mercedes G
Napsal: 18 led 2012 22:24
od Sláma Karel
petriiik píše: na G sa daju obut 38" kolesa bez pevnostnych chujovin a ani netreba menit prevody za pomalsie,
Tak to bych ctěl vidět. By se s normálníma převodama ani nerozjel. A o kloubech bych taky pochyboval. Měl jsem tu čest je vídat na závodech a ty klouby se řešili dost často.
Neříkám, že nápravy nevydrží víc v základu, ale taky ne všechno a už vůbec ne to co píšeš. Nehledě na to že za cenu jedné nápravy na G si koupím obě nápravy na LR už s uzávěrkama, pevnostníma poloosama, pevnostníma kloubama a změněnýma převodama.
Co považuju za brutální výhodu G je to, že to má synchonizovanou přídavnou převodovku. Takže se dají redukce řadit normálně za jízdy.
Jinak G a Def jsou úplně stejné legendy, akorát na G má míň lidí.
A co se týká toho jak si drží cenu. Tak u starších modelů je to poměrně vyrovnané. (A to byla pořizovací cena zcela jinde)
Třeba tady ten v odkazu je z roku 85 a stojí 150tis. A to si myslím, že sehnat defíka ze stejného roku nepůjde o moc levněji, jestli vůbec.
K

Re: Mercedes G
Napsal: 18 led 2012 22:27
od injaaa
Hezky jsi to napsal Karle

Re: Mercedes G
Napsal: 18 led 2012 22:34
od Johny R
No ono asi když se G navrhoval, tak se poloosy a dify počítaly na 100% přenos krouťáku na všechny čtyry. Def byl navržen jen s uzávěrou mezinápravy, takže když na něj někdo prdne uzávěry a větší kola, je jasné že asi ty poloosy jakož i celé hnací ústrojí dost trpí

. A když už to někdo musí mít, není to zas až takový problém udělat. G je jistě super stroj, ale nikdy mne nenapadlo že bych si ho pořizoval, zatímco DEF byl patnáct let můj sen, vždy se mi moc líbil a teď ho mám. A to i díky tomu že se dá zaplatit......... A kdyby Def neexistoval, tak bych stejně zase bral radši RUBICONA..... nebíte mně

Re: Mercedes G
Napsal: 18 led 2012 22:45
od injaaa
Kazdemu preci co se mu libi

me se sveho casu libilo i gecko, ale proste defik je pro me necim uzasne sexy a je to srdcovka a stejne dalsi maji jako srdcovku gecka, toyoty, jeepy a kde co a budiz nam to vsem prano
Jen at mi nikdo netvrdi ze defik neni offroad

Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 07:15
od Tim
Je to tuším zhruba rok, co tu někdo na fóru řešil, že mají služební auta, myslím že od ČEZu, právě Géčka a Defíky. A divil se, jakto že když má Mercedes všechny špéry tak je Defender v terénu lepší. Psal, že po Mercedesu zůstávají strašně hluboké koleje a každou chvíli zapadne. Pneu prý byly shodné...
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 07:57
od visby
na vychodnej slovenskej hranici defendre dokazali rozbit relativne skoro ale Gcka im drzia, prave preto ze je to blbuvzdorny kus zeleza a ked nahodou treba tak to zasperuju a drzia plny;-) casto su tieto skusenosti z firiem aj o uzivateloch;-)
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 08:17
od janicko
Niet sa co divit ked sa chovaju k tym autam v style ze najlepsi offroad je sluzobna felda.
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 15:09
od komin
visby píše:na vychodnej slovenskej hranici defendre dokazali rozbit relativne skoro ale Gcka im drzia, prave preto ze je to blbuvzdorny kus zeleza a ked nahodou treba tak to zasperuju a drzia plny;-) casto su tieto skusenosti z firiem aj o uzivateloch;-)
Defendre porozbijali lebo ich poprevracali plus sa chytila ta seria ktorej tiekla nafta do oleja tak to slo rychlo prec tie ktore s naftou nemali problem a nerozbili ich tak sluzia stale jeden odnich mam aj ja ako sluzobak. A co sa tyka Gciek tak pri pocte odhadom asi 60ks ich v opravovniach stale stoji tak 10 co uz je zaujimave cislo. Jedina vyhoda tych G je automat. A este taka poznamka tie Gcka su verzia profesional odvodene od armadnej verzie ma to aj zatky na podlahe jak vo vani

a celkova hmotnost je 3560kg takze prosim pekne sk.C

Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 15:15
od visby
ja som pocul, ze Gcka im drzia;-) ale ze k defendrom sa spravali fakt zle, rovnako aj u Gckam ale tazsie je rozbit 3.5t zeleza ako 1.8t;-)
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 15:26
od majkro
visby píše:ja som pocul, ze Gcka im drzia;-) ale ze k defendrom sa spravali fakt zle, rovnako aj u Gckam ale tazsie je rozbit 3.5t zeleza ako 1.8t;-)
Treba to je tim, ze 1.8t se dostane dal do terenu, kde je lze uz rozbit, nez hluboko zapadle 3.5t na blative ceste.
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 15:29
od Stavros
normalni clovek neni schopen poznat rozdil mezi beznejma autama. Defik, Gecko, toyota, pokud v nich je dobrej ridic a maji stejne gumy, stejne silny motor, vsichni spery, tak vyjedou hodne podobny teren.
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 18:18
od komin
Tak ono je to tak kazdy bol nauceny na Nivu a tak sa spravali aj k Defom a kym sa naucili ktomu spravat trosku normalne tak ich znicili a medzi tym prisli Gecka. A ze si chvalia Gecka ano je pohodlnejsie sediet v automate ako 12h kvaltovat v defovi. Ale ty ktorych to aj trosku bavi ti povedia ze najdalej sa dostanu s 90 Defom. A maju tam aj taketo nieco
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 18:27
od hokulia
NISSAN!!??

hlavne nesjizdet s asfaltu ( tezce se ty mrtvoly vytahujou)!
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 18:59
od forester
Bóže, veď ich nechajte žiť!
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 19:03
od patrik
komin píše:Tak ono je to tak kazdy bol nauceny na Nivu a tak sa spravali aj k Defom a kym sa naucili ktomu spravat trosku normalne tak ich znicili a medzi tym prisli Gecka. A ze si chvalia Gecka ano je pohodlnejsie sediet v automate ako 12h kvaltovat v defovi. Ale ty ktorych to aj trosku bavi ti povedia ze najdalej sa dostanu s 90 Defom. A maju tam aj taketo nieco
Mam pocit že su tie čo upravoval Rado zo žiliny .