Stránka 3 z 39
Jede
Napsal: 01 pro 2007 19:29
od Miloš II
Tak už mi to běží. Zjistil jsem, že to čerpadlo nemá rádo dlouhý přívodní potrubí v popisu píšou až 6m ale ani náhodou. Jinak jsem vše umístnil do meziprostoru zadní kapsy i čerpadlo a celé zapojení se spuštěním ATESA nebyl žádnej problém. Teď už jen ta povrchová kosmetika připojit dálkový a možná ten GSM modul mám ho nachystaný. Miloš II

Rozvody teplého vzduchu
Napsal: 05 pro 2007 17:03
od Miloš II
Tak jsem udělal průchod přes kapsu a vyústil na čtyřech místech teplej vzduch s topení. I když ATESO běží potichu při zamčeném autě sepne alarm (když jsem měl topení pouze v kapse) uvidím možná až vše zakrytuji tak vnitřní hluková čidla daj pokoj. Na rozvody jsem použil elektrikářskou trubku KOPEX 55mm. Zdraví Miloš
Napsal: 06 pro 2007 23:25
od Jenda
Zdar ,ja mam v defendru pod zadnima sedackama v pravo horkovzdusny Webasto.Nema to chybu,jen musim dokoupit nejaky kolinko a namirit to v pred,jinak to nejdriv vytopi zadek.Ma to jen jedinej hacek a to ze nesmim zapomenout vypnout(original L.R.)vnitrni alarm.Jinak auto zacne temer hned po zapnuti houkat.Dela to vzduch ktery se rozhybe a ne nenadaly odber napeti jak jsem si myslel(mam to od specialisty).Vyfiuk mam pod prahem,takze jsem si taky delal starost s vodou ale spunt je dobry napad.
Honza
Napsal: 21 pro 2007 14:34
od Hunter
A co kluci tohle
http://www.normans.cz/index.php?idm=onas
ma cenu o tom uvazovat, kdyz pominu tu zavislot na zasuvce?
Napsal: 21 pro 2007 14:49
od karel
Problém je právě v tom, že jsi závislý na přívodu elektriky 220V, což když spíš někde venku v přírodě je docela problém.Jinak samozřejmě pokud se motor prohřeje jakýmkoliv způsobem předehřevu je to pro něj jen dobře, u dieselu obzvlášť.Tohle je vhodné pro toho kdo jezdí každé ráno z domu a má auto venku v dosahu 220 V.
Topení
Napsal: 21 pro 2007 15:54
od Miloš II
karel píše:
Problém je právě v tom, že jsi závislý na přívodu elektriky 220V, což když spíš někde venku v přírodě je docela problém.Jinak samozřejmě pokud se motor prohřeje jakýmkoliv způsobem předehřevu je to pro něj jen dobře, u dieselu obzvlášť.Tohle je vhodné pro toho kdo jezdí každé ráno z domu a má auto venku v dosahu 220 V.
Jo tak tohle má v severním Finsku na parkovišti před barákem skoro každej Miloš II
Napsal: 21 pro 2007 16:57
od low
obycejna etavira udela stejnou sluzbu. problem jest zavoslost na elektrice
Napsal: 21 pro 2007 20:44
od discover
Napsal: 21 pro 2007 20:56
od Kangaroo
Na jakym to mas motoru? Uvazuju o tom taky, parkuju na dvore a 220 neni problem.
Napsal: 21 pro 2007 21:22
od discover
Mam D II s motorem td5. Vyhodu mam umocnenou ventilatorem pro kabinu. Nechavam to bezet podle mrazu hodinku i dve. Mam nocni proud, tak do tech asi 6 hod. to jede skoro uplne zadarmo a pak tu cca hodinku za levno /proti nafte/. Sednu do auta a muzu doslova v tricku, nepisu v trenkach, protoze je nenosim, nosim sortky:). Rano tedy odpojim od 220 V, nastaruji /hladce/ a motor rozezene chladici kapalinu, tedy ji mirne ochladi, ale nevadi, protoze v kabine je sauna. Mezitim zamknu garaz a odemknu vrata od zahrady. Vyjedu ven a za sebou zamknu. To stale v kabine netopim, protoze mam teplo. Bydlim na samote, tak po chvili vyjedu na hlavni a to i signalizace ukazuje, ze chlad. kapalina je tepla a napriklad se zacnou rosit okna. Zacinam topit, fouka teply vzduch a to uz vsichni zname. Jednim slovem. Doporucuji.

Napsal: 22 pro 2007 07:49
od discover
Pozor, to topim jenom kvuli kabine, jinak ohrev motoru ma svoje termostaty a ty uz davno nebezi, staci patnact-dvacet minut, samy se vypinaji. Jen dohreji na tu spravnou teplotu pro motor.
Jinak koukam, ze se nekteri trochu pletou a je pro ne topeni jen jedno a hotovo. Je treba rozlisovat. Pro prihrati rano pro motor, kabinu nebo oboji a uplne neco jineho je, kdyz chces v autu prespavat a topit si. To zase netopis motoru. Obe topidla se nevylucuji, ale vyborne doplnuji. Normans je vhodnejsi pro ty, kdo maji moznost ele pripojky, jinak musi volit teplovodni topeni a to je uplne o jinych penezich. Pripadne dotazy rad zodpovim, muzu i predvest.

Napsal: 22 pro 2007 08:48
od RudaK
Tos mi nasadil brouka do hlavy Stando.Taky stojím před garáží,která sice není vytápěná ( pokud jsem byl vevnitř tak žádný problém - okna čistý a auto nepromrzlý ),ale od montáže té zahrádky je pro mě nedostupná kvůli výšce

Takže studený odchov na venkovním rajónu.To el. ohřívadlo by bylo řešením

El. přípojka no problem !!!!

Napsal: 22 pro 2007 10:34
od discover
Muzu jen doporucit, skutecne.
Jinak preji prijemne proziti svatku a hodne sil, zdravi a pevnych nervu do noveho roku. Tobe Rudo a vsem kamaradum z fora

Napsal: 22 pro 2007 13:09
od RudaK
discover píše:Muzu jen doporucit, skutecne.
Jinak preji prijemne proziti svatku a hodne sil, zdravi a pevnych nervu do noveho roku. Tobe Rudo a vsem kamaradum z fora

Děkuji a nápodobně . A ostatním co znám nebo poznám přeji taky hodně zdraví a dlouhá léta i když jste třeba i z daleka.

))) RudaK
Napsal: 29 pro 2007 17:58
od low
Napsal: 29 pro 2007 22:46
od discover
Napsal: 29 pro 2007 23:24
od Kocur
Tm pisou 230 V 550W, to chces dat do auta jak? ale jinak tenhle bazmek by se mi i docela libil

Napsal: 01 led 2008 11:40
od Jan Kucera
ATESO
Napsal: 09 led 2008 22:13
od Miloš II
Tak topení zatím funguje spolehlivě co jsem to srovnával je méně hlučné než Webasco. Mám označení pro zapojení konektorů tak je dávám do placu. Miloš II
GSM a dálkový ovládání
Napsal: 12 led 2008 09:54
od Miloš II
Tak už jsem to vyřešil ATESO funguje i na jiná ovládání než firemní. Spínání GSM pomocí sms jsem dal typ GB 050
http://www.alarmvideo.cz/manual/gsm/GB_050.pdf výrobce JABLOTRON s důvodu že mi ležel v šuplíku už rok. Umí sepnout pomocí sms a jde na něj i napojit alarm. Dálkový jsem vzal od Flajzara
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi= ... =&open=&z= s dosahem 60m což mi s okna druhýho patra úplně stačí. ATESO po sepnutí běží 60min na plný výkon a pak se samo vypne nebo pomocí vypínací sms nebo vypnutí pomocí dálkového ovladače. Už to jenom zapojit

Miloš II