Já bych to řekl trošku jinak - EGR, DFP, katalyzátory a jiné věci emise zlepšují. Základní problém je, že jejich spolehlivost a trvanlivost je spíš malá, a mají vedlejší efekty - třeba zvýšenou spotřebu paliva. Dohromady to tedy díky jejich malé životnosti může ve výsledku dopadnout tak, že jsou emise horší, ať třeba kvůli zvýšené spotřebě vyvolané jejich správnou funkcí, nebo kvůli zhoršení funkce motoru, ve chvíli, kdz se ty ekologické doplňky pokazí, nebo se jenom sanesou sazema trubky.
Bohužel podstatné jsou normy, a jejich dodržování. To jak byly ty normy udělané, kým a proč, už nikdo nezkoumá. A to není jenom u aut, ale-i v dalších oborech.
EGR všeobecne
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: EGR všeobecne
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo